סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מלכות עונה 2 פרק 8

מלכות עונה 2 פרק 8

נילי פרנסיס (לירז חממי) – אשתו של גיא פרנסיס ואמא לליאם. שפכה חומצה על ספיר כיוון ששכבה עם גיא בעלה. החלה בתהליך של תיקון כדי לכפר על מעשיה אך מתוך חוסר רצון ובהוראת רב. ניתן לראות שעדיין שונאת את ספיר ואף מתאכזרת אליה כאשר ספיר עובדת בביתם. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . היא גילתה לו על הקשר שהיה לה עם וויל (חוץ מהעובדה שהיא בטוחה שהוא חי), על העבר בינה לבין קאסאר, על משפחתה, על הפגישות שלה עם קאסאר…

טרסה נדהמת לשמוע על התוכנית החדשה של המינהל לאכיפת הסמים. לנצ’ו מנסה לשחרר את זורדו מבית החולים. זורדו מבקש מטרסה לשתף איתו פעולה ולחלוק את הידע שלה בנוגע לסחר בינלאומי.

אי הפיתויים – עונה 4

שחף (עומר דרור) – סג”ם בחיל האוויר, חניך בקורס טיס בן הזוג לשעבר של נינה. ב-3 בדצמבר 2019 פורסם כי גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית לסדרה. ב-14 בנובמבר 2021 נודע כי הסדרה נמכרה ותשודר באמריקה הלטינית. ב-3 בדצמבר 2019 פורסם כי גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית לסדרה.ב-14 בנובמבר 2021 נודע כי הסדרה נמכרה ותשודר באמריקה הלטינית. הוא הביט לעבר השומרים מחוץ לתא, שלא יכלו לשמוע את שיחתם, עוזבים את עמדת השמירה כשהחיילים החדשים הגיעו. רוהאן נראה שעדיין התלבט, אך רייג׳ין כבר ידעה שהיא הצליחה.

בעונה השנייה הופך לחייל של גיא פרנסיס. חמודי ג’ובראן (אדיב ספאדי) – בן למשפחת הפשע ג’ובראן, ידיד של ליזי מלכה, מאוהב בה ואף עוזר לה להחזיר את כל הרכוש השייך למשפחתה. נעצר בפרק האחרון בעונה השנייה ליזי נכנסה להריון ממנו.

עושות כותרות – עונה 4

הגליציאנים מתקרבים לטרסה ומעמידים אותה בסכנה חמורה. סופיה מעמידה פני חולה כדי לבצע שיחה מטלפון נייד. סוחר הסמים הגליציאני סיסו פרנאס מחפש את טרסה ומאיים על פדרו. בינתיים טרסה צריכה להתמודד עם אויבת נוספת שמנסה לנקום בה. טרסה חוזרת למקסיקו כעבור שנים, ואפיפניו מייעץ לה מה לעשות כדי להחזיר אליה את בתה.

נפצע בתאונת דרכים ובסוף העונה הראשונה התעורר, בעונה השנייה איים לפגוע בעידו ונינה ולבסוף עידו ירה בו. הלל קדוש (גיל פרנק) (עונה 1) – ראש משפחת פשע הנושאת את שמו, יריב של משפחת מלכה אך מאוהב בדורי. נהרג בסוף העונה הראשונה בידי נעמה לאחר שניסה לתלות את נינה. אייל מלכה (אייל סלמה) (אורח בעונה 1) – בנם הבכור של יעקב ודורי, אח של ליזי, אביהם של נינה ועידו, בעלה לשעבר של נעמה והארוס של ספיר. נעמה מלכה (מלי לוי) – גרושתו של אייל מלכה; כלתה לשעבר של דורי ואמם של עידו ונינה.

חדש! ביוטי בלנדר – פרק 12

כעת עליה להתמודד עם עברה ולחזור למקסיקו כדי להציל את בתה סופיה שנחטפה. Wesave.info האתר הישראלי לחיסכון ומידע אובייקטיבי מדויק . יעלי (דין הפנר) (אורחת בעונה 1) – חברה של נינה.

  • אפיפניו מציע לבבה נישואין למרות התנגדותו של אביה.
  • טרסה וזורדו דנים בתנאי השותפות ביניהם.

“קדימה, עוד מעט השמירה מתחלפת.” “אני כבר גמורה, רוהאן. אין לי שום דבר שמחכה לי בחוץ, לא כמו מה שמחכה לך. היא בחיים לא ראתה את רוהאן מאבד ככה את שלוותו.

מלכות עונה 2 פרק 6

טרסה ואולג מחפשים נואשות את סופיה, וכמוהם גם לופו ואלחנדרו. וילי מביא את ראי למקסיקו ופוגש שם את רוסיו ופאלומה. תוכניתה של סופיה לברוח ממורגנה משתבשת.

אלכס סליוסר (מיכאל גבעתי) – אחיה הצעיר של ספיר החי בפנימיה. נרצח על ידי גיא פרנסיס בסוף העונה הראשונה. זורדו מגלה שטרסה הביאה עימה מכשיר מעקב למסיבה שלו ומתעמת איתה. אפיפניו עולה לשידור ומדבר על חיי האהבה שלו. שומר הראש של הלל קדוש (רז צבי) (עונה 1) – מגיע עם הלל לתלות את נינה לעיני נעמה שלבסוף יורה בו ובהלל באמצעות רובה M16. לאחר הירי על חמודי, ליזי מבינה שהיא הבאה בתור.

ניו אמסטרדם – עונה 2

חייה החדשים עולים על שרטון כשאויביה חוטפים את בתה סופיה. בשנת 1929, רוזה עוברת תקיפה שמשפיעה על נישואיה ועל עתידו של אחיה. ב-1939 ליבה של לונה נשבר, אבל היא מוצאת אהבה חדשה ואסורה. אריה (אריה צ’רנר) (אורח בעונה 1) – קרוב משפחה של נעמה. עוזר לנעמה להסתיר בביתו את עידו מהרוצח. עשה לעידו היפנוזה כדי שיצליח להיזכר מי היה הרוצח השני על היאכטה.

תמונות נוספות יעלו בקרוב, תישארו מעודכנים. אימא של חואניטו תוקפת את סופיה, וטרגדיה מתרחשת. באטמן מתחנן בפני טרסה שתעזור לו להסתתר מהמשטרה. באטמן מפתיע את טרסה במפגש עם חברה. מנואלה מנסה לתפוס את סופיה ופוגעת במישהו לא צפוי.

הדרך להודו – פרק 5

שומר הראש של גיא פרנסיס (בן פייגנבאום) – מאבטח בבית של גיא ונילי. סלע (חי מאור) (עונה 1) – מייבא נשים רוסיות למועדון של מקסים. נשלח על ידי גיא להרוג את חמודי, אך נכשל.

נאצר ג’ובראן (ג’וני ערביד) – אביו של חמודי. לא מדבר עם חמודי עקב מריבה על כבוד המשפחה. חזר לדבר עם חמודי לקראת סוף העונה הראשונה, בעונה השנייה נרצח.

ראמבל והאם – פרק 6

רוהאן הביט בה מבט אחרון, ולפני שיצא מהתא בפעם האחרונה, הבטחה יצאה משפתיו במילותיו האחרונות אליה. “קאסאר בכל מקרה יעשה זאת, רוהאן,” רייג׳ין אמרה בקול רגוע, כך אולי תצליח להרגיע אותו. “זה לא משנה אם זה כדי להוציא ממני מידע, או כדי לשכנע אותי להסכים לעסקה שלו.” עונה 3, פרק 8 אז החתונה תהיה ברפובליקה הדומיניקנית. דוגמאות אלו עשויות לכלול מילים בשפה מדוברת המבוססות על החיפוש שלך. דוגמאות אלו עשויות לכלול מילים גסות המבוססות על החיפוש שלך.

טרסה ולופו מתוודים בנוגע לרגשותיהם זה לזה, וסופיה מפרשת את המצב לא נכון. טרסה מקשיבה להודעה הזועמת של בתה, וליבה נשבר. סופיה מתוודעת לעולמו התת-קרקעי של סימון.

בוגדים 8

”את נלחמת עבור כל מה שאת מאמינה בו, עבור כל מי שאת אוהבת. את לא נותנת לפחד לעצור בעדך ואת לעולם לא מוותרת. שהוא המנהיג והשולט, אך בסופו של דבר את יודעת מי דואג… הדוגמאות משמשות רק כדי לעזור לך לתרגם את המילה או הביטוי שחיפשת בהקשרים שונים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן