סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מלכות עונה 2 פרק 7

מלכות עונה 2 פרק 7

טוני, אחרי הכל, הגיע מבית אוהב. הוריו התייחסו אליו והם אהבו אותו יותר מכל. אביו לא היה בחור טוב ובכל זאת, הוא הצליח להרחיק את זה ממשפחתו במשך זמן רב. בסופו של דבר אביו של טוני נכשל בתפקיד זה ובכל זאת זה לא מנע מטוני לזכור אותו.

הוא יודע שהיא יודעת על דבו ועל ההדלפה. הוא רוצה לפגוש אותה בבית הבטוח כדי שיוכל להסביר. ג’יימס אומר לו שמצא את השומה, היא קלי. הנסיעה חזרה לניו אורלינס הייתה מביכה.

צפייה ישירה

טרסה עושה את דרכה למלאגה, בדיוק כשקייטאנה פונה לרשויות בספרד. סופיה ואימא שלה שולחות זו לזו הודעות וידאו. המנהל לאכיפת הסמים מטיל עונש על מנואלה. טרסה חוזרת למקסיקו כעבור שנים, ואפיפניו מייעץ לה מה לעשות כדי להחזיר אליה את בתה.

  • טוני אוהב את פוט והוא קרוב למשפחה כפי שהיה.
  • סופיה בורחת מלופו ומסתבכת.
  • קייטאנה מקבלת שיחת טלפון מוזרה ולא מאמינה למשמע אוזניה.

תוכניתה של סופיה לברוח ממורגנה משתבשת. טרסה מציעה לעזור לקייטאנה בתמורה לכך שתניח לה לנפשה. אפיפניו מבקר את הכומר של פרודתו. טרסה יוצאת לדייט עם לופו ומספרת לו על חשדותיה כלפיו.

ישיר! חדשות הספורט

אימא של חואניטו תוקפת את סופיה, וטרגדיה מתרחשת. באטמן מתחנן בפני טרסה שתעזור לו להסתתר מהמשטרה. ירי בעצרת בחירות והשלכותיו מטלטלים את אלחנדרו. טרסה וזורדו נקלעים לעימות. שלדון מודיע לאלחנדרו על התוכנית החדשה של ממשלת ארה”ב לגבי הנשיאות במקסיקו. טרסה נוסעת להציל חבר בוושינגטון די-סי.

היא מסתתרת היטב ומתכוננת להילחם. שתי הנשים נלחמות על הרצפה. קמילה לוקחת את כף היד והאקדח. היא מצביעה על ראשה אך כשהיא רואה את עצמה במראה, היא עוצרת.

בארי – עונה 3

דואג לספיר ועושה כל שביכולתו כדי לעזור לה. ב-3 בדצמבר 2019 פורסם כי גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית לסדרה. ב-14 בנובמבר 2021 נודע כי הסדרה נמכרה ותשודר באמריקה הלטינית. HOT – דף הסדרה מלכות באתר הרשמי של חברת התקשורת הוט. תרבות – ביקורת הסדרה “מלכות” של הוט באתר וואלה.

Next TV – מלכות – עונה שניה – באתר “נקסט” מבית HOT (למנויים בלבד). אמנון וגנר (ירון מוטולה) – ראש העיר החדש. מנהל קשר רומנטי עם המטופל של נעמה. בעונה השנייה הוא מתאבד אחרי שגם גיא מנסה לסחוט אותו. אלכס סליוסר (מיכאל גבעתי) – אחיה הצעיר של ספיר החי בפנימיה. נרצח על ידי גיא פרנסיס בסוף העונה הראשונה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

זו הסיבה שהוא עקב אחריה וגרם לה לשאול הכל. הסיקרו נשלח לשחק משחקי חשיבה וכך לפחות הסביר את ההתלבטות. תרזה גם ניסתה לשאול על זה כיוון שהיא חשדה שמדובר בקורטז, אך מעולם לא קיבלה תשובה. ההיטמן מת וטרזה נאלצה לפתע להמציא סיפור סביר כדי להסביר את חבלותיה. מאוחר יותר סיפרה לאדי שהיא החליקה על פטיחון.

סיפר להלל שהוא שמע את דורי ואחותה ציפי מדברות על פגיעה במשפחת קדוש. בעונה השנייה הופך לחייל של גיא פרנסיס. אדם שקרן ונצלן, כופה עצמו על ספיר.

מחפשים את פרידה – פרק 83

פוט ותרזה לא יודעים במה להאמין. היא מנסה לשקר אבל תרזה קוראת לה לצאת. היא מעולם לא סיפרה לה על הבאג.

היא נפרדה ממנו כי היא הייתה צריכה לטפל בעסקים שלה ולכן שוב היא מאבדת איש טוב. תרזה חזרה לעסק שלה ולאנשיה ומי יודע כמה זמן יהיה לה כזה. סופיה ממשיכה לרקום מזימות נגד החוטפים שלה. רוסיו ופאלומה מופיעות בחדשות.

הרוצחים האכזריים ביותר בעולם 4

אביהם של אייל וליזי ובעלה של דורי וסבא של נינה ועידו. נעמה מלכה (מלי לוי) – גרושתו של אייל מלכה; כלתה לשעבר של דורי ואמם של עידו ונינה. הלל קדוש יורה בה בפרק האחרון בעונה הראשונה, בכוחותיה קמה והורגת את הלל קדוש. התארגנתי – מלכות – עונה שניה – באתר הסדרות “התארגנתי”. סדרות TV – מלכות – עונה שניה – בחינם – עם תרגום מובנה. נעצר בפרק האחרון בעונה השנייה ליזי נכנסה להריון ממנו.

פוט למעשה לקח את טוני לצוד כי הוא רצה להראות לצעיר לקחת את ההרג כשההזדמנות מציגה את עצמו ולכן היסוס הוא חדש. הנשים למשפחת מלכה יוצאות מדעתן. “מלכת הדרום” טרסה מסתתרת באיטליה ומשנה את שמה למריה. חייה החדשים עולים על שרטון כשאויביה חוטפים את בתה סופיה. בנדנה (גל פרידמן) (אורח בעונה 1) – “חייל” במשפחת הפשע. אשר מנסה לסחוט את המשפחה לאחר מותם של אייל ויעקב.

ראמבל והאם – פרק 6

דורית שרה “דורי” מלכה (ריטה) – אמם של ליזי ואייל, אלמנתו של יעקב מלכה, סבתא של נינה ועידו. נפש סוערת, מלודרמטית, מניפולטיבית ומקסימה. חושבת שהלל קדוש רצח את בעלה ובנה, ורוצה לנקום בו ובמשפחתו. זורדו עורך מסיבה לכבוד טרסה ומעניק למלכת הדרום מתנה נדיבה מאוד. סופיה שואלת את לופו על רגשותיו כלפי אימה. נאצר ג’ובראן (ג’וני ערביד) – אביו של חמודי.

שומר הראש של גיא פרנסיס (בן פייגנבאום) – מאבטח בבית של גיא ונילי. ילנה (אינה בקלמן) (עונה 1) – הגיעה מרוסיה יחד עם שתי חברותיה כדי לעבוד במועדון של מקסים. עברה התעללות פיזית על ידי סלע ובסופו של דבר גם נהרגה על ידיו. שגב פרידמן (רותם קינן) – שוטר שעוקב אחר הנעשה בביתה של ספיר.

צוות צבי 2. חדש!

בינתיים טרסה צריכה להתמודד עם אויבת נוספת שמנסה לנקום בה. עונה 2 זכתה בפרס אמי לתוכנית הפריים טיים הטובה ביותר בשפה שאינה אנגלית. בכיכובה של קייט דל קסטיו (“לא ניתנת לשליטה”).

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן