סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מלכות עונה 2 פרק 6

מלכות עונה 2 פרק 6

נינה מלכה (נופר סלמאן) – נערה בת 16, בתם הבכורה של נעמה ואייל מלכה. חכמה, שנונה וסרקסטית, לעיתים יהירה, מסתירה חוסר ביטחון וחרדות שירשה מאמה. במבט ראשון נראה שנינה עושה הכול כדי להראות נורמלית, כמו גם את העומקים והאינטליגנציה שלה המאפשרת לה לראות את הסובבים אותה על חולשותיהם וסודותיהם. לא נענית לחיזוריו של אלכס. בסוף העונה הלל קדוש תולה אותה לעיניה של אמה אך לבסוף היא מצילה אותה.

בדצמבר 2021 עלתה העונה השנייה לשידור בהוט. הרשימה השחורה עונה 9 לצפייה ישירה תרגום עברית מובנה בנטפליקס .ג’יימס ספיידר האחד והיחיד. עכשיו הוא חוזר בעונה חדשה בתור רד רדינגטון האיש החזיר את הקלאסה לגברים בעולמנו באשר הם שם. העולם קורא לשוויון מגדרי בכל תחומי החיים. אבל מי שמנהל את המאבק הזה על המסך, ללא פחד וללא מורא הן בעצם הנשים הכי חזקות על המסך. קבלו את מלכות פרק 6 עונה 2 לצפייה ישירה מכה מתחת לחגורה.

מחפשים את פרידה – פרק 83

עשה לעידו היפנוזה כדי שיצליח להיזכר מי היה הרוצח השני על היאכטה. שומר הראש של הלל קדוש (רז צבי) (עונה 1) – מגיע עם הלל לתלות את נינה לעיני נעמה שלבסוף יורה בו ובהלל באמצעות רובה M16. מאיר כהן-צדק (הרצל טובי) (עונה 1) – חבר של אלברט מהכלא, שם היה רומן בינו לבין אלברט. הוא ואלברט רצחו את הגברים של משפחת מלכה.

  • לא מדבר עם חמודי עקב מריבה על כבוד המשפחה.
  • עליזה “ליזי” מלכה (דאנה איבגי) – טום בוי, רווקה צעירה ללא עניין ברומנטיקה, בתם של דורי ויעקב ואחותו של אייל.
  • משה קדוש (פיני גואטה) – בנו הבכור של הלל קדוש.
  • אם צעירה הנמלטת מאימת חברה האלים חייבת למצוא דרך להגן תוך כדי על ילדיה.

במהלך קיץ עמוס חתונות הם מעמידים פנים שהם יוצאים יחד, אבל התחבולה משתבשת כאשר – לא תאמינו – רגשות אמיתיים מתעוררים. בכיכובם של פלאבי שרדה (“התאמה מושלמת”), סוראג’ שרמה (“חיי פיי”) וריזוואן מנג’י (“שיט’ס קריק”). יאיר גרוס (יובל שגב) (עונה 2) – רואה החשבון של אלברט. עו”ד עמרני (גבי עמרני) (עונה 2) – עורך הדין של משפ’ מלכה. שימי (דורון בן-דוד) (עונה 2) – חוקר פרטי, חבר של אייל מהצבא. שגב פרידמן (רותם קינן) – שוטר שעוקב אחר הנעשה בביתה של ספיר.

בובספוג 8 – פרק 168

אבל שינויים בנורמות החברתיות סביב מגדר ופשע פותחים תחומי חקירה מבטיחים לחוקרים, ושאלות חשובות לקובעי מדיניות. הפער בין המינים בתחום הפשיעה, נצפה במדינות מערביות רבות. חוקרים מציגים את התופעה כשינוי מדאיג ופגיעה במרקם החברתי. אז אם אתם צופים בסדרות פשע מומלצות לצפייה ישירה – קחו את זה בחשבון. בעקבות חלום מפחיד פרוספר מחדש נדר ישן ממרוקו ואוסר על בני המשפחה לצאת מהבית בעשירי בטבת. שלום מתאהב קשות בבחורה יפהפייה ממשפחה מפוקפקת בעוד קוקו ופרדי שוברים את הראש בניסיונות לפצח אגוז קוקוס.

בשנת 1929, רוזה עוברת תקיפה שמשפיעה על נישואיה ועל עתידו של אחיה. ב-1939 ליבה של לונה נשבר, אבל היא מוצאת אהבה חדשה ואסורה. ילנה (אינה בקלמן) (עונה 1) – הגיעה מרוסיה יחד עם שתי חברותיה כדי לעבוד במועדון של מקסים. עברה התעללות פיזית על ידי סלע ובסופו של דבר גם נהרגה על ידיו. שחף (עומר דרור) – סג”ם בחיל האוויר, חניך בקורס טיס בן הזוג לשעבר של נינה. ציפי חי (אורלי זילברשץ) – אחותה של דורי שהייתה נשואה ליהודה, עבריין זוטר בהיררכיה המשפחתית.

נשות הספורטאים מיאמי – פרק 7

היא מצליחה להסתיר ממנו את היותה שפחה ואף לשכנע אותו בצורך לעזור לעניי העם. בנוסף לכך, היא נאלצת להתמודד עם שאיפות אמה להשיא את בנותיה הביולוגיות לבן המלך. כאן נכנס לעזרתה ליאונרדו דה וינצ’י שבדיוק הגיע לצרפת כדי למסור את המונה ליזה. אך האם הנסיך הנרי ירצה בה גם כשיגלה שהיא עוזרת בית? והאם ליאונרדו דה וינצ’י יוכל להפוך את המרכבה לדלעת עם מעט תמיכה מאחותה החורגת ז’קלין (לינסקי)?

בעונה השנייה הופך לחייל של גיא פרנסיס. אלא שנדמה שמה שעבד בעונה הראשונה לא מצא את דרכו לעונה השנייה, שלפחות שלושת הפרקים הראשונים שלה נעים מכוחו של מחולל סצנות אוטומטי ופחות ממקום של השקעה אמיתית בדמויות ובעלילה. שלושת הפרקים הראשונים עמוסים בקלישאות מסדרות וסרטי פשע. נדמה שהכותבים זרקו פנימה ללא הבחנה התנקשות, ניסיונות התנקשות ואקדחים שהופיעו בלי הבחנה. אמנון וגנר (ירון מוטולה) – ראש העיר החדש.

קוקה בע”מ עונה 3 פרק 1

בסיפור שנמצא על הגבול בין מדע בדיוני לקומדיה רומנטית הוא מצליח לנסח אמירה צלולה ובהירה על הזיכרון והאהבה שהופכת את “שמש נצחית” לסרט מסקרן ומוצלח ביותר. אריה (אריה צ’רנר) (אורח בעונה 1) – קרוב משפחה של נעמה. עוזר לנעמה להסתיר בביתו את עידו מהרוצח.

נינה מקריבה את עתידה על מנת לעזור למשפחתה. נעמה מצילה את בנה בבית המשפט ומביסה את אלברט. נילי מגלה שהביקור ברוסיה היה טעות גדולה. טלוויזיה מכיל לוח שידורים לכל הסדרות, בכל הערוצים, בכל רגע נתון ובפריסה של שבוע מראש. לוח שידורים עבור יס, עבור הוט ועבור שאר הערוצים. לוח שבועי מלא עם פירוט זמני התוכניות.

אבא מטפלת 4 – פרק 5

נעצר בפרק האחרון בעונה השנייה ליזי נכנסה להריון ממנו. גיא פרנסיס (רוי מילר) – “חייל” במשפחת הפשע מנסה לסחוט את המשפחה לאחר מותם של אייל ויעקב, חברו הטוב מהילדות של אייל מלכה. אדם שקרן ונצלן, כופה עצמו על ספיר. תכנן עם מוני עסקת סמים, אבל היא נכשלה עקב גנבת המשלוח. משה קדוש (פיני גואטה) – בנו הבכור של הלל קדוש.

באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . ג’ואל (ג’ים קארי) נדהם לגלות שחברתו (קייט ווינסלט) קלמנטיין עברה תהליך מדעי חדיש בו נמחקו כל זיכרונותיה הקשורים למערכת היחסים הסוערת ביניהם. צ’רלי קאופמן ממשיך את המסע המתפתל אל המוח האנושי, שהתחיל ב”להיות ג’ון מלקוביץ'”, המשיך ב”וידויו של מוח מסוכן” וב”אדפטיישן”.

מבזק חדשות

נהרג בסוף העונה הראשונה בידי נעמה לאחר שניסה לתלות את נינה. יעקב מלכה (שמיל בן ארי) (אורח בעונה 1) – ראש משפחת פשע הנושאת את שמו. אביהם של אייל וליזי ובעלה של דורי וסבא של נינה ועידו. נרצח בפרק הראשון על ידי מאיר צדק-כהן ואלברט ביאכטה. חמודי ג’ובראן (אדיב ספאדי) – בן למשפחת הפשע ג’ובראן, ידיד של ליזי מלכה, מאוהב בה ואף עוזר לה להחזיר את כל הרכוש השייך למשפחתה.

מלכת היופי של ירושלים פרק 37 לאחר שמכר מעל ל-300 אלף עותקים הוחלט שהרומן מלכת היופי של ירושלים יעובד למלודרמה יומית ב-yes. יוצרי הסדרה הם התסריטאים שלמה משיח, אסתר נמדר תמאם, הבמאי עודד דוידוף וההפקה של חברת ארצה הפקות. צילומי הסדרה החלו בקיץ 2020 בעיר צפת. מלכת היופי של ירושלים פרק 35 לאחר שמכר מעל ל-300 אלף עותקים הוחלט שהרומן מלכת היופי של ירושלים יעובד למלודרמה יומית ב-yes. אלישע (יעקב זדה-דניאל) – הומלס. סיפר להלל שהוא שמע את דורי ואחותה ציפי מדברות על פגיעה במשפחת קדוש.

משפחת קרדשיאן 10

ב-3 בדצמבר 2019 פורסם כי גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית לסדרה. ב-14 בנובמבר 2021 נודע כי הסדרה נמכרה ותשודר באמריקה הלטינית. ב-3 בדצמבר 2019 פורסם כי גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית לסדרה.ב-14 בנובמבר 2021 נודע כי הסדרה נמכרה ותשודר באמריקה הלטינית. עקבו אחר ארבעה שותפים בקולג’ כשהם מגיעים למכללת אסקס היוקרתית של ניו אינגלנד.

בנדנה (גל פרידמן) (אורח בעונה 1) – “חייל” במשפחת הפשע. אשר מנסה לסחוט את המשפחה לאחר מותם של אייל ויעקב. נאצר ג’ובראן (ג’וני ערביד) – אביו של חמודי. ראש משפחת פשע הנושאת את שמו. לא מדבר עם חמודי עקב מריבה על כבוד המשפחה. חזר לדבר עם חמודי לקראת סוף העונה הראשונה, בעונה השנייה נרצח.

בובספוג 8 – פרק 165

ציפי הייתה סמוכה לשולחנה של אחותה הצעירה והיפה ממנה שהייתה הכוכבת הבלתי מעורערת בבית. היא מקנאה באחותה אבל גם מאוד קשורה אליה. צוברת תסכולים של שנים על כך שהיא נושאת לבדה בעול הטיפול בְּאִמָּן הדמנטית, המתגוררת עִמָּה.

  • ניתן לראות שעדיין שונאת את ספיר ואף מתאכזרת אליה כאשר ספיר עובדת בביתם.
  • הוריהם של אשה וראבי לוחצים עליהם למצוא בני זוג.
  • באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה .
  • ב-3 בדצמבר 2019 פורסם כי גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית לסדרה.ב-14 בנובמבר 2021 נודע כי הסדרה נמכרה ותשודר באמריקה הלטינית.
  • ציפי (אורלי זילברשץ) נלחמת על הצדק בדרום העיר, ובדרך הורסת את היחסים עם השותפים האריתראים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן