סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מלכות עונה 1

מלכות עונה 1

מתאהבת בחמודי אף על פי שאמה מתנגדת לכל קשר רומנטי ביניהם. הגברים של משפחת מלכה, ממשפחות הפשע הגדולות בישראל, מחוסלים. הנשים במשפחה מתחילות להבין שעליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי קשוח.

חושבת שהלל קדוש רצח את בעלה ובנה, ורוצה לנקום בו ובמשפחתו. בדצמבר 2014, דווח כי אמה רוברטס וג’יימי לי קרטיס ישתתפו באופן קבוע בסדרה. בחודש ינואר 2015, ליאה מישל, ג’ו מגנילו, קיקי פאלמר, ואביגייל ברסלין הצטרפו לצוות השחקנים הראשי של הסדרה; כך גם השחקנית אריאנה גרנדה. מאוחר יותר באותו החודש, אושר כי ניק ג’ונאס יצטרף בתפקיד חוזר לאורך כל העונה הראשונה.

צפייה ישירה

היא מנסה לגלות מי הוא השטן האדום עם חבריה ואביה. היא גדלה ללא אמה שגם הייתה חברה בקאפה. בהמשך העונה היא מגלה שהיא למעשה אחותם למחצה של הסטר ובון.

חבר ב”מועדון הבחורים העשירים”, לכאורה נרצח בפרק השני, אך מתגלה שזייף את מותו, היה אחד משלושת השטנים האדומים. לאורך העונה, בון נחשב להומוסקסואל, אך במהלכה מתגלה שזייף את מיניותו כדי שלא יחשדו בו כרוצח. בון הוא התאום של הסטר, בנו הביולוגי של ווס ואחיה למחצה של גרייס. כל קורבנות השטנים האדומים נרצחו על ידיו למעט רוג’ר, ג’יג’י, ופיט.

עונה 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

במהרה רוצח סדרתי חדש, המכונה “הרשע הירוק”, מתחיל לרצוח את המטופלים בבית החולים. ועכשיו שוב, הניצולים מהעונה הראשונה יחד עם צוות בית החולים צריכים לנסות לגלות את זהות הרוצחים לפני שבית החולים ייסגר בשנית. וכל הרציחות קשורות לתקרית ליקוי רפואי חמור שהתקיים כשלושים שנה לפני. תוכניתם של גרייס ופיט נקטעת כאשר סטודנטים רבים מתחילים להירצח אחד אחרי השני על ידי רוצח סדרתי הלובש את תחפושת “השטן האדום”. סלע (חי מאור) (עונה 1) – מייבא נשים רוסיות למועדון של מקסים. נשלח על ידי גיא להרוג את חמודי, אך נכשל.

הבנות מחביאות את הגופה של גברת בין במקפיא הבשר של בית האחווה. פיט מרטינז, כתב עיתון האוניברסיטה, היה העד היחיד לתקרית הזו. גרייס, יחד עם פיט, מחליטים לחשוף את הסיפור הזה על מנת לגרום לסילוקה של שאנל מהאחווה וכך גרייס וזיידיי יוכלו להתחיל אחווה חדשה המבוססת על ערכים טובים.

מלכות 1: פרק 2

עשרים שנה אחרי, גרייס גרדנר, בחורה צעירה, מתחילה את לימודיה באוניברסיטת וואלאס. Ynet – מלכות – ביקורת הסדרה באתר הרשמי של ידיעות אחרונות. Next TV – מלכות – כל פרקי הסדרה באתר “נקסט” מבית HOT (למנויים בלבד). שומר הראש של הלל קדוש (רז צבי) (עונה 1) – מגיע עם הלל לתלות את נינה לעיני נעמה שלבסוף יורה בו ובהלל באמצעות רובה M16.

לא מדבר עם חמודי עקב מריבה על כבוד המשפחה. חזר לדבר עם חמודי לקראת סוף העונה הראשונה, בעונה השנייה נרצח. דורית שרה “דורי” מלכה (ריטה) – אמם של ליזי ואייל, אלמנתו של יעקב מלכה, סבתא של נינה ועידו. נפש סוערת, מלודרמטית, מניפולטיבית ומקסימה.

מלכות פרק 1 לצפייה ישירה

שומר הראש של גיא פרנסיס (בן פייגנבאום) – מאבטח בבית של גיא ונילי. ילנה (אינה בקלמן) (עונה 1) – הגיעה מרוסיה יחד עם שתי חברותיה כדי לעבוד במועדון של מקסים. עברה התעללות פיזית על ידי סלע ובסופו של דבר גם נהרגה על ידיו. שחף (עומר דרור) – סג”ם בחיל האוויר, חניך בקורס טיס בן הזוג לשעבר של נינה.

  • פגש את גרייס בבית הקפה שבו עובד.
  • נהרג בסוף העונה הראשונה בידי נעמה לאחר שניסה לתלות את נינה.
  • בחודש ינואר 2015, ליאה מישל, ג’ו מגנילו, קיקי פאלמר, ואביגייל ברסלין הצטרפו לצוות השחקנים הראשי של הסדרה; כך גם השחקנית אריאנה גרנדה.
  • הלל קדוש יורה בה בפרק האחרון בעונה הראשונה, בכוחותיה קמה והורגת את הלל קדוש.
  • הנשים למשפחת מלכה, שאיבדו את מעמדן וכוחן באבחה אחת, נזרקות אל מציאות חדשה בה עליהן יהיה להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח.

ליבי פאנטי / שאנל מספר 5 – חברת האחווה ושפוטה של שאנל, ששכבה עם צ’אד. בסוף העונה היא מואשמת על ידי הסטר בתור התינוקת השנייה שהייתה באמבטיה וכאחת משלושת השטנים האדומים, ונשלחת יחד עם שאר השאנליות למוסד פסיכיאטרי. ליזי משתלטת על עסקי המשפחה ונתקלת בהפתעה מחרידה, בזמן שדורי מנסה לאחוז שוב במושכות. שתיהן אינן מודעות לכך שהרוצח כבר הגיע לעידו. HOT – מלכות – פרקים מלאים – בחינם – באתר הרשמי של הוט.

גולסטאריות עונה 3 פרק 1

בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, עולים מתנקשים ליאכטה המשפחתית של משפחת מלכה, אימפריית פשע מקומית, ומחסלים את כל הגברים של המשפחה. הנשים של משפחת מלכה נשארות להתמודד לבד בלי הגברים שלהן. נאצר ג’ובראן (ג’וני ערביד) – אביו של חמודי.

  • עובדת בתחנת דלק המשפחתית עד שמשפחת קדוש לוקחת את התחנה.
  • וכל הרציחות קשורות לתקרית ליקוי רפואי חמור שהתקיים כשלושים שנה לפני.
  • בסוף העונה, מתגלה שפיט הוא אחד משלושת השטנים האדומים, אך הוא לא רצח אף אחד למעט רוג’ר ובון.
  • באוגוסט 2020 החלו צילומי העונה השנייה.

בחודש פברואר 2015, דווח כי בילי לורד וסקיילר סמואלס הצטרפו לסדרה. בחודש מרץ, נסים פדרד לוהקה כקבוע לסדרה. ב-13 במרץ 2015, ג’ון מנגילו נאלץ לעזוב את הסדרה, בשל חובות פרסום לסרט הקרוב “מג’יק מייק XXL”. זיידיי ויליאמס – נערה עם IQ גבוה ומתלמדת ב”קאפה קאפה טאו”. נחטפה על ידי השטן האדום בסוף פרק 4.

מלכות – לצפייה ישירה – פרקים מלאים

ב-3 בדצמבר 2019 פורסם כי גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית לסדרה.ב-14 בנובמבר 2021 נודע כי הסדרה נמכרה ותשודר באמריקה הלטינית. אלכס צוללת עמוק לתוך המחקר שלה, והקבוצה רוקמת תוכנית פעולה חדשה. HOT – דף הסדרה מלכות באתר הרשמי של חברת התקשורת הוט. תרבות – ביקורת הסדרה “מלכות” של הוט באתר וואלה. שימי (דורון בן-דוד) (עונה 2) – חוקר פרטי, חבר של אייל מהצבא. יעלי (דין הפנר) (אורחת בעונה 1) – חברה של נינה.

רצחה, לפי טענתה, רק את פיט וג’יג’י. חמודי ג’ובראן (אדיב ספאדי) – בן למשפחת הפשע ג’ובראן, ידיד של ליזי מלכה, מאוהב בה ואף עוזר לה להחזיר את כל הרכוש השייך למשפחתה. נעצר בפרק האחרון בעונה השנייה ליזי נכנסה להריון ממנו. הלל קדוש (גיל פרנק) (עונה 1) – ראש משפחת פשע הנושאת את שמו, יריב של משפחת מלכה אך מאוהב בדורי. נהרג בסוף העונה הראשונה בידי נעמה לאחר שניסה לתלות את נינה. נעמה מלכה (מלי לוי) – גרושתו של אייל מלכה; כלתה לשעבר של דורי ואמם של עידו ונינה.

מלכת היופי של ירושלים פרק 15

הלל קדוש יורה בה בפרק האחרון בעונה הראשונה, בכוחותיה קמה והורגת את הלל קדוש. “מלכות עונה 2 פרק 4” הוכרזה כסדרה הנצפית ביותר של HOT בשנת 2018, ולקראת סיום הקרנתה של העונה הראשונה, בת 11 פרקים, פורסם שהחלה הפקתה של עונה שנייה. באוגוסט 2020 החלו צילומי העונה השנייה.

  • המאבטחת האישית של “קאפה קאפה טאו”, ידועה בעיקר בשל חוסר חוכמתה.
  • גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים.
  • כל קורבנות השטנים האדומים נרצחו על ידיו למעט רוג’ר, ג’יג’י, ופיט.
  • היא מנסה לגלות מי הוא השטן האדום עם חבריה ואביה.
  • יעקב מלכה (שמיל בן ארי) (אורח בעונה 1) – ראש משפחת פשע הנושאת את שמו.

תכנן עם מוני עסקת סמים, אבל היא נכשלה עקב גנבת המשלוח. משה קדוש (פיני גואטה) – בנו הבכור של הלל קדוש. חושד שדורי ואלברט קשורים למוות של אליאב. נפצע בתאונת דרכים ובסוף העונה הראשונה התעורר, בעונה השנייה איים לפגוע בעידו ונינה ולבסוף עידו ירה בו.

✔✔ מלכות עונה 1 פרק 4

צ’אד ראדוול – בן זוגה של שאנל ונשיא אחוות הבנים “מועדון הבחורים העשירים”; מתגלה כג’יגולו. צ’אד נוהג לשכב עם כל הבנות בקולג’, כולל דניס והדיקנית מאנץ’. אנו פועלים כדי לפתור זאת בהקדם האפשרי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן