סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מלכות עונה 1 פרק 8

מלכות עונה 1 פרק 8

שומר הראש של הלל קדוש (רז צבי) (עונה 1) – מגיע עם הלל לתלות את נינה לעיני נעמה שלבסוף יורה בו ובהלל באמצעות רובה M16. אריה (אריה צ’רנר) (אורח בעונה 1) – קרוב משפחה של נעמה. עוזר לנעמה להסתיר בביתו את עידו מהרוצח.

אלישע (יעקב זדה-דניאל) – הומלס. סיפר להלל שהוא שמע את דורי ואחותה ציפי מדברות על פגיעה במשפחת קדוש. בעונה השנייה הופך לחייל של גיא פרנסיס.

צעירים חסרי מנוח – עונה 47

נרצח בפרק הראשון על ידי מאיר צדק-כהן ואלברט ביאכטה. HOT – מלכות – פרקים מלאים – בחינם – באתר הרשמי של הוט. הלל קדוש (גיל פרנק) (עונה 1) – ראש משפחת פשע הנושאת את שמו, יריב של משפחת מלכה אך מאוהב בדורי.

בעלת מוח מחושב ויכולת אסטרטגית. מוצאת את פנקס החובות של יעקב ויחד עם ידידה חמודי מתחילה להחזיר את הכספים שאנשים חייבים ליעקב. מתאהבת בחמודי אף על פי שאמה מתנגדת לכל קשר רומנטי ביניהם.

פרק 26

בצידו השני של העולם, טרסה מגיעה לרוסיה כדי לחפש את אולג. סוחר הסמים הגליציאני סיסו פרנאס מחפש את טרסה ומאיים על פדרו. בינתיים טרסה צריכה להתמודד עם אויבת נוספת שמנסה לנקום בה. טרסה חיה במסתור במשך תשע שנים. כעת עליה להתמודד עם עברה ולחזור למקסיקו כדי להציל את בתה סופיה שנחטפה. טלוויזיה מכיל לוח שידורים לכל הסדרות, בכל הערוצים, בכל רגע נתון ובפריסה של שבוע מראש.

אלחנדרו פוגש את מנהל הקמפיין שלו. טרסה מסכימה לסמוך שוב על לופו אם יוביל אותה למנואלה. המתנקשים של זורדו תוקפים את מקום העבודה של מלכת הדרום ואת ביתה.

פרק 36

אשר מנסה לסחוט את המשפחה לאחר מותם של אייל ויעקב. אלברט בן סירא (יגאל נאור) – חברו ושותפו של יעקב מלכה, ה”סנג’ר” של דורי ואף מאוהב בה. אלברט ומאיר כהן צדק ביצעו את הטבח במסיבת הרווקים בה נרצחו יעקב ואייל מלכה.

נפש סוערת, מלודרמטית, מניפולטיבית ומקסימה. חושבת שהלל קדוש רצח את בעלה ובנה, ורוצה לנקום בו ובמשפחתו. בנדנה (גל פרידמן) (אורח בעונה 1) – “חייל” במשפחת הפשע.

אורחים מהכוכב הירוק לצפייה ישירה – הסרט המלא אונליין

טרסה ממשיכה בתוכנית הנקמה ואומרת לזורדו שהיא חושדת שסיסו גנב ממנו את הסמים. אפיפניו מבקר באי וסופיה מתעמתת איתו. טרסה וחברותיה טומנות מלכודת לסיסו פרנאס ולדודניו. אולג מוביל צוות שיוצא לגנוב סמים מאחת המשאיות של זורדו. זורדו מגלה שטרסה הביאה עימה מכשיר מעקב למסיבה שלו ומתעמת איתה.

אמנון וגנר (ירון מוטולה) – ראש העיר החדש. מנהל קשר רומנטי עם המטופל של נעמה. בעונה השנייה הוא מתאבד אחרי שגם גיא מנסה לסחוט אותו. בדצמבר 2021 עלתה העונה השנייה לשידור בהוט. סדרות TV – מלכות – כל הפרקים – בחינם – עם תרגום מובנה. מאיר כהן-צדק (הרצל טובי) (עונה 1) – חבר של אלברט מהכלא, שם היה רומן בינו לבין אלברט.

הרשימה השחורה – עונה 7

בעונה השנייה לסדרת הלהיט גיא פרנסיס (רוי מילר) מתחזק וכמעט מוחק את המלכות לגמרי והן על סף פשיטת רגל. ליזי (דאנה איבגי) מנסה להציל את מה שנשאר מהעסקים, אבל בנות המשפחה מקשות עליה והיא מגלה שלא אחת למען כולן, אלא כל אחת למען אחת. דורי (ריטה) לא שולטת בתאוות הבצע שלה ומסתכסכת עם משפחת ג’ובארנים. ציפי (אורלי זילברשץ) נלחמת על הצדק בדרום העיר, ובדרך הורסת את היחסים עם השותפים האריתראים.

ציפי חי (אורלי זילברשץ) – אחותה של דורי שהייתה נשואה ליהודה, עבריין זוטר בהיררכיה המשפחתית. ציפי הייתה סמוכה לשולחנה של אחותה הצעירה והיפה ממנה שהייתה הכוכבת הבלתי מעורערת בבית. היא מקנאה באחותה אבל גם מאוד קשורה אליה. צוברת תסכולים של שנים על כך שהיא נושאת לבדה בעול הטיפול בְּאִמָּן הדמנטית, המתגוררת עִמָּה. ב-3 בדצמבר 2019 פורסם כי גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית לסדרה.

מלכות עונה 2 פרק 11

טרסה מתעמתת עם קייטאנה, שמשסה בה שור בתגובה. לופו מעניש את סופיה הנסערת על התנהגותה המרדנית. הגליציאנים מתקרבים לטרסה ומעמידים אותה בסכנה חמורה. סופיה מעמידה פני חולה כדי לבצע שיחה מטלפון נייד.

טרסה ואולג בורחים לאוקראינה ונאלצים לחשוב באופן יצירתי. טרסה עושה את דרכה למלאגה, בדיוק כשקייטאנה פונה לרשויות בספרד. סופיה ואימא שלה שולחות זו לזו הודעות וידאו.

פרק 28

עשה לעידו היפנוזה כדי שיצליח להיזכר מי היה הרוצח השני על היאכטה. נילי פרנסיס (לירז חממי) – אשתו של גיא פרנסיס ואמא לליאם. שפכה חומצה על ספיר כיוון ששכבה עם גיא בעלה. החלה בתהליך של תיקון כדי לכפר על מעשיה אך מתוך חוסר רצון ובהוראת רב. ניתן לראות שעדיין שונאת את ספיר ואף מתאכזרת אליה כאשר ספיר עובדת בביתם. מיכל קדוש (עונה 2) – אמן של משה ואליאב שגילתה בהמשך שמשה נורה ובהמשך גילתה שנינה היא מלכה וחטפה אותה אך בהמשך שחררה אותה.

יעקב מלכה (שמיל בן ארי) (אורח בעונה 1) – ראש משפחת פשע הנושאת את שמו. אביהם של אייל וליזי ובעלה של דורי וסבא של נינה ועידו. למטה ריכזנו רשימת קישורים לסדרה מלכות לצפייה ישירה. מלכת היופי של ירושלים פרק 31 לאחר שמכר מעל ל-300 אלף עותקים הוחלט שהרומן מלכת היופי של ירושלים יעובד למלודרמה יומית ב-yes.

מלכות (סדרת טלוויזיה)

ב-14 בנובמבר 2021 נודע כי הסדרה נמכרה ותשודר באמריקה הלטינית. תרבות – ביקורת הסדרה “מלכות” של הוט באתר וואלה. אימא של חואניטו תוקפת את סופיה, וטרגדיה מתרחשת. באטמן מתחנן בפני טרסה שתעזור לו להסתתר מהמשטרה. לופו וטרסה מזהירים את אפיפניו ומספרים לו שרודפים אחריו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן