סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מלכות עונה 1 פרק 6

מלכות עונה 1 פרק 6

צילומי הסדרה החלו בקיץ 2020 בעיר צפת. מלכת היופי של ירושלים פרק 37 לאחר שמכר מעל ל-300 אלף עותקים הוחלט שהרומן מלכת היופי של ירושלים יעובד למלודרמה יומית ב-yes. “מלכות עונה 2 פרק 6” הוכרזה כסדרה הנצפית ביותר של HOT בשנת 2018, ולקראת סיום הקרנתה של העונה הראשונה, בת 11 פרקים, פורסם שהחלה הפקתה של עונה שנייה.

לאחר שאחיה דקר את גיא פרנסיס, ספיר עושה כל שביכולתה לשכנע את גיא למחול לו. ב-13 בפברואר 2015, פרסמה FOX את הטריילר הראשון לסדרה ב-YouTube; וטריילר שכלל את רוברטס ב-13 במרץ. טריילר נוסף שודר במהלך פרק סיום העונה הראשונה של “אימפריה”, וכלל את פאלמר.

טעינה מלכות עונה 2 פרק 10 לצפייה ישירה

עובדת בתחנת דלק המשפחתית עד שמשפחת קדוש לוקחת את התחנה. מוצאת את פנקס החובות של יעקב ויחד עם ידידה חמודי מתחילה להחזיר את הכספים שאנשים חייבים ליעקב. מתאהבת בחמודי אף על פי שאמה מתנגדת לכל קשר רומנטי ביניהם. ליזי מאבדת את המועדון, אבל מסרבת להפקיר את הנשים.

קבלו את מלכות פרק 6 עונה 2 לצפייה ישירה מכה מתחת לחגורה. בנדנה (גל פרידמן) (אורח בעונה 1) – “חייל” במשפחת הפשע. אשר מנסה לסחוט את המשפחה לאחר מותם של אייל ויעקב. אמנון וגנר (ירון מוטולה) – ראש העיר החדש.

מלכות פרק 6 עונה 2 לצפייה ישירה מכה מתחת לחגורה

דורית שרה “דורי” מלכה (ריטה) – אמם של ליזי ואייל, אלמנתו של יעקב מלכה, סבתא של נינה ועידו. נפש סוערת, מלודרמטית, מניפולטיבית ומקסימה. חושבת שהלל קדוש רצח את בעלה ובנה, ורוצה לנקום בו ובמשפחתו. בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, בן לאחת ממשפחות הפשע הגדולות בישראל, מתנקשים רוצחים את כל הגברים וה”חיילים” של המשפחה, ובראשם יעקב מלכה, אבי המשפחה. הנשים למשפחת מלכה, שאיבדו את מעמדן וכוחן בבת אחת, נזרקות אל מציאות חדשה שבה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח.

ועכשיו שוב, הניצולים מהעונה הראשונה יחד עם צוות בית החולים צריכים לנסות לגלות את זהות הרוצחים לפני שבית החולים ייסגר בשנית. וכל הרציחות קשורות לתקרית ליקוי רפואי חמור שהתקיים כשלושים שנה לפני. שם היא נתקלת במקרה בנסיך הנרי (סקוט) והאהבה פורחת.

בובספוג 8 – פרק 161

שימי (דורון בן-דוד) (עונה 2) – חוקר פרטי, חבר של אייל מהצבא. יעלי (דין הפנר) (אורחת בעונה 1) – חברה של נינה. ילנה (אינה בקלמן) (עונה 1) – הגיעה מרוסיה יחד עם שתי חברותיה כדי לעבוד במועדון של מקסים. עברה התעללות פיזית על ידי סלע ובסופו של דבר גם נהרגה על ידיו. שגב פרידמן (רותם קינן) – שוטר שעוקב אחר הנעשה בביתה של ספיר.

המתיחה נועדה לגרום לבנות לחשוב שהיא הורגת את גברת בין על ידי הטבעת פניה בסיר טיגון של שמן רותח (בעוד בפועל הוא יהיה קר). בזמן המתיחה מסתבר שמישהו הדליק את סיר הטיגון, וכתוצאה מכך, שאנל בטעות מביאה למותה של גברת בין. היא מצליחה לשחד את כל בנות האחווה החדשות (למעט גרייס וזיידיי) לשמור על תקרית זו בסוד בעוד היא סוחטת את גרייס וזיידיי שלא יספרו למשטרה את מה שקרה. הבנות מחביאות את הגופה של גברת בין במקפיא הבשר של בית האחווה. פיט מרטינז, כתב עיתון האוניברסיטה, היה העד היחיד לתקרית הזו. גרייס, יחד עם פיט, מחליטים לחשוף את הסיפור הזה על מנת לגרום לסילוקה של שאנל מהאחווה וכך גרייס וזיידיי יוכלו להתחיל אחווה חדשה המבוססת על ערכים טובים.

שיקגו Fire – עונה 3

הסדרה מביאה את סיפורן של נשות המשפחה שמנסות לעמוד שוב על הרגליים ולשקם את עסקי המשפחה שנלקחים מהן, כמו גם לנקום את מות יקיריהן. בדצמבר 2014, דווח כי אמה רוברטס וג’יימי לי קרטיס ישתתפו באופן קבוע בסדרה. בחודש ינואר 2015, ליאה מישל, ג’ו מגנילו, קיקי פאלמר, ואביגייל ברסלין הצטרפו לצוות השחקנים הראשי של הסדרה; כך גם השחקנית אריאנה גרנדה. מאוחר יותר באותו החודש, אושר כי ניק ג’ונאס יצטרף בתפקיד חוזר לאורך כל העונה הראשונה. בחודש פברואר 2015, דווח כי בילי לורד וסקיילר סמואלס הצטרפו לסדרה.

באוגוסט 2020 החלו צילומי העונה השנייה. בדצמבר 2021 תעלה העונה השנייה לשידור בהוט. גיא פרנסיס (רוי מילר) – “חייל” במשפחת הפשע מנסה לסחוט את המשפחה לאחר מותם של אייל ויעקב, חברו הטוב מהילדות של אייל מלכה. אדם שקרן ונצלן, כופה עצמו על ספיר. תכנן עם מוני עסקת סמים, אבל היא נכשלה עקב גנבת המשלוח.

חלק 2 זמין לצפייה

דניס האמפיל – מגולמת על ידי נייסי נאש. המאבטחת האישית של “קאפה קאפה טאו”, ידועה בעיקר בשל חוסר חוכמתה. חרף כל הראיות שמצביעות נגד, היא תמיד משוכנעת שזיידיי היא השטן האדום. אבל שינויים בנורמות החברתיות סביב מגדר ופשע פותחים תחומי חקירה מבטיחים לחוקרים, ושאלות חשובות לקובעי מדיניות. הפער בין המינים בתחום הפשיעה, נצפה במדינות מערביות רבות. חוקרים מציגים את התופעה כשינוי מדאיג ופגיעה במרקם החברתי.

משה קדוש (פיני גואטה) – בנו הבכור של הלל קדוש. חושד שדורי ואלברט קשורים למוות של אליאב. נפצע בתאונת דרכים ובסוף העונה הראשונה התעורר, בעונה השנייה איים לפגוע בעידו ונינה ולבסוף עידו ירה בו. מלכת היופי של ירושלים פרק 38 לאחר שמכר מעל ל-300 אלף עותקים הוחלט שהרומן מלכת היופי של ירושלים יעובד למלודרמה יומית ב-yes. יוצרי הסדרה הם התסריטאים שלמה משיח, אסתר נמדר תמאם, הבמאי עודד דוידוף וההפקה של חברת ארצה הפקות.

בדקה ה-90, עונה 5

נעמה מלכה (מלי לוי) – גרושתו של אייל מלכה; כלתה לשעבר של דורי ואמם של עידו ונינה. הלל קדוש יורה בה בפרק האחרון בעונה הראשונה, בכוחותיה קמה והורגת את הלל קדוש. אייל מלכה (אייל סלמה) (אורח בעונה 1) – בנם הבכור של יעקב ודורי, אח של ליזי, אביהם של נינה ועידו, בעלה לשעבר של נעמה והארוס של ספיר. הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי). חמודי ג’ובראן (אדיב ספאדי) – בן למשפחת הפשע ג’ובראן, ידיד של ליזי מלכה, מאוהב בה ואף עוזר לה להחזיר את כל הרכוש השייך למשפחתה. נעצר בפרק האחרון בעונה השנייה ליזי נכנסה להריון ממנו.

שפכה חומצה על ספיר כיוון ששכבה עם גיא בעלה. החלה בתהליך של תיקון כדי לכפר על מעשיה אך מתוך חוסר רצון ובהוראת רב. ניתן לראות שעדיין שונאת את ספיר ואף מתאכזרת אליה כאשר ספיר עובדת בביתם. אליאב קדוש (עדי אלון) (עונה 1) – בנו הצעיר של הלל קדוש, אסתמטי. נחטף על ידי אלברט ומת כתוצאה מחנק בבגז’ של רכב. יהודה חי (אלברט אילוז) (אורח בעונה 1) – בעלה של ציפי.

מבצע ריפו 7 – פרק 5

אך הגשמים העזים שלא פסקו הציפו את פתחה ומנעו מהם יציאה, וכדי להימנע מטביעה הם נאלצו להיכנס עמוק יותר למקום גבוה יותר במערה ושם נתקעו ימים רבים. בשנת 1929, רוזה עוברת תקיפה שמשפיעה על נישואיה ועל עתידו של אחיה. ב-1939 ליבה של לונה נשבר, אבל היא מוצאת אהבה חדשה ואסורה. ב-3 בדצמבר 2019 פורסם כי גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית לסדרה.ב-14 בנובמבר 2021 נודע כי הסדרה נמכרה ותשודר באמריקה הלטינית.

חכמה, שנונה וסרקסטית, לעיתים יהירה, מסתירה חוסר ביטחון וחרדות שירשה מאמה. במבט ראשון נראה שנינה עושה הכול כדי להראות נורמלית, כמו גם את העומקים והאינטליגנציה שלה המאפשרת לה לראות את הסובבים אותה על חולשותיהם וסודותיהם. בסוף העונה הלל קדוש תולה אותה לעיניה של אמה אך לבסוף היא מצילה אותה. “מלכות” הוכרזה כסדרה הנצפית ביותר של HOT בשנת 2018, ולקראת סיום הקרנתה של העונה הראשונה, בת 11 פרקים, פורסם שהחלה הפקתה של עונה שנייה. בדצמבר 2021 עלתה העונה השנייה לשידור בהוט. על מנת לגרום לכל הבנות החדשות לפרוש מהאחווה ולהחזיר את הבנות המקובלות, שאנל מתכננת מתיחה עליהן יחד עם המשרתת גברת בין.

פריפריה אימפריה פרק 10

עידו מלכה (בנימין שובה; החל מעונה 2 אדר רוימי) – בנם הקטן של נעמה ואייל מלכה ואחיה של נינה. עידו היה על היאכטה בעת הטבח ושראה את מותם של בני משפחתו, הוא נשלח למקום מסתור כדי שהרוצחים לא ימצאו אותו. מדחיק את הטבח על היאכטה ובעקבות היפנוזה שעבר לקראת סוף העונה, נזכר בזהות הרוצח השני.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן