סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מלכות עונה 1 פרק 4

מלכות עונה 1 פרק 4

חדשות קודי – KODI / על-ידי KodiNews. הסדרה מביאה אל המסך את סיפורם … מלכת היופי של ירושלים, עונה 1 – פרקים מלאים לצפייה ישירה.

שומר הראש של הלל קדוש (רז צבי) (עונה 1) – מגיע עם הלל לתלות את נינה לעיני נעמה שלבסוף יורה בו ובהלל באמצעות רובה M16. מאיר כהן-צדק (הרצל טובי) (עונה 1) – חבר של אלברט מהכלא, שם היה רומן בינו לבין אלברט. הוא ואלברט רצחו את הגברים של משפחת מלכה. עוז סיטבון (מיכאל אלוני) – נשכר להיות המאבטח של עידו.

האח הגדול 2022 עונה 12 פרק 32 לצפייה ישירה

במהרה רוצח סדרתי חדש, המכונה “הרשע הירוק”, מתחיל לרצוח את המטופלים בבית החולים. ועכשיו שוב, הניצולים מהעונה הראשונה יחד עם צוות בית החולים צריכים לנסות לגלות את זהות הרוצחים לפני שבית החולים ייסגר בשנית. וכל הרציחות קשורות לתקרית ליקוי רפואי חמור שהתקיים כשלושים שנה לפני.

יוצרי הסדרה הם התסריטאים שלמה משיח, אסתר נמדר תמאם, הבמאי עודד דוידוף וההפקה של חברת ארצה הפקות. Sdarot.TV – מלכת היופי של ירושלים עונה 1 פרק 3 לצפייה ישירה … היהודית ספרדית ארמוזה אשר גרה בירושלים. בנות המשפחה מתמודדות עם קללה שגזרה עליהן להתחתן עם גברים שלא אוהבים אותן. מלכת היופי של ירושלים לצפייה ישירה … מלכת היופי של ירושלים כל הפרקים לצפייה ישירה קישור בתיאור – …

סקירת סדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראש משפחת פשע הנושאת את שמו. לא מדבר עם חמודי עקב מריבה על כבוד המשפחה. חזר לדבר עם חמודי לקראת סוף העונה הראשונה, בעונה השנייה נרצח.

היא מנסה לגלות מי הוא השטן האדום עם חבריה ואביה. היא גדלה ללא אמה שגם הייתה חברה בקאפה. בהמשך העונה היא מגלה שהיא למעשה אחותם למחצה של הסטר ובון.

מנגן ושר פרק 5

בחודש ינואר 2015, ליאה מישל, ג’ו מגנילו, קיקי פאלמר, ואביגייל ברסלין הצטרפו לצוות השחקנים הראשי של הסדרה; כך גם השחקנית אריאנה גרנדה. מאוחר יותר באותו החודש, אושר כי ניק ג’ונאס יצטרף בתפקיד חוזר לאורך כל העונה הראשונה. בחודש פברואר 2015, דווח כי בילי לורד וסקיילר סמואלס הצטרפו לסדרה. בחודש מרץ, נסים פדרד לוהקה כקבוע לסדרה.

צילומי הסדרה החלו בקיץ 2020 בעיר צפת. מלכת היופי של ירושלים פרק 35 לאחר שמכר מעל ל-300 אלף עותקים הוחלט שהרומן מלכת היופי של ירושלים יעובד למלודרמה יומית ב-yes. אייל מלכה (אייל סלמה) (אורח בעונה 1) – בנם הבכור של יעקב ודורי, אח של ליזי, אביהם של נינה ועידו, בעלה לשעבר של נעמה והארוס של ספיר. נרצח בפרק הראשון על ידי מאיר צדק-כהן ואלברט ביאכטה. יעקב מלכה (שמיל בן ארי) (אורח בעונה 1) – ראש משפחת פשע הנושאת את שמו. אביהם של אייל וליזי ובעלה של דורי וסבא של נינה ועידו.

הכוכב הבא עונה 9 פרק 5 לצפייה ישירה

כל קורבנות השטנים האדומים נרצחו על ידיו למעט רוג’ר, ג’יג’י, ופיט. אמנון וגנר (ירון מוטולה) – ראש העיר החדש. מנהל קשר רומנטי עם המטופל של נעמה. בעונה השנייה הוא מתאבד אחרי שגם גיא מנסה לסחוט אותו. לצידה עומדות בתה הצעירה והרווקה ליזי (דאנה איבגי), הפסיכולוגית החריפה נעמה (מלי לוי) והארוסה הסקסית והקשוחה של בנה ספיר (ליהי קורונובסקי).

על מנת לגרום לכל הבנות החדשות לפרוש מהאחווה ולהחזיר את הבנות המקובלות, שאנל מתכננת מתיחה עליהן יחד עם המשרתת גברת בין. המתיחה נועדה לגרום לבנות לחשוב שהיא הורגת את גברת בין על ידי הטבעת פניה בסיר טיגון של שמן רותח (בעוד בפועל הוא יהיה קר). בזמן המתיחה מסתבר שמישהו הדליק את סיר הטיגון, וכתוצאה מכך, שאנל בטעות מביאה למותה של גברת בין. היא מצליחה לשחד את כל בנות האחווה החדשות (למעט גרייס וזיידיי) לשמור על תקרית זו בסוד בעוד היא סוחטת את גרייס וזיידיי שלא יספרו למשטרה את מה שקרה. הבנות מחביאות את הגופה של גברת בין במקפיא הבשר של בית האחווה. פיט מרטינז, כתב עיתון האוניברסיטה, היה העד היחיד לתקרית הזו.

מלכת היופי של ירושלים פרק 11 לצפייה ישירה

מלכת היופי של ירושלים פרק 23 לצפייה ישירה קישור בתיאור mp3 – … מלכת היופי של ירושלים פרקים מלאים לצפייה ישירה – חדשות IT – … בעונה השנייה לסדרת הלהיט גיא פרנסיס (רוי מילר) מתחזק וכמעט מוחק את המלכות לגמרי והן על סף פשיטת רגל. ליזי (דאנה איבגי) מנסה להציל את מה שנשאר מהעסקים, אבל בנות המשפחה מקשות עליה והיא מגלה שלא אחת למען כולן, אלא כל אחת למען אחת. דורי (ריטה) לא שולטת בתאוות הבצע שלה ומסתכסכת עם משפחת ג’ובארנים.

רוזה המנקה מתחתנת עם חנווני שמאוהב באישה אחרת – החלטה שתשפיע על יחסיה עם בתה הבכורה לונה במשך עשרות שנים. יאיר גרוס (יובל שגב) (עונה 2) – רואה החשבון של אלברט. עו”ד עמרני (גבי עמרני) (עונה 2) – עורך הדין של משפ’ מלכה. ליושה סליוסר (ולדימיר פרידמן) – אביהם של ספיר ואלכס. שחף (עומר דרור) – סג”ם בחיל האוויר, חניך בקורס טיס בן הזוג לשעבר של נינה. שגב פרידמן (רותם קינן) – שוטר שעוקב אחר הנעשה בביתה של ספיר.

פרק 20

הסדרה לא תהיה אנתולוגית לגמרי, כלומר, מי שישרוד – ויהיו אנשים שישרדו – הם ימשיכו לעונה הבאה עם מיקום חדש וטרור חדש. שלא כמו “אימה אמריקאית”, שמתאתחלת כל עונה מחדש לחלוטין, בסדרה הזו חלק מהדמויות וחלק ממערכות היחסים ימשיכו לעונות חדשות. הרוצח של העונה הראשונה לא יתגלה עד הפרק האחרון. גרייס גרדנר – מתלמדת ב”קאפה קאפה טאו”, יוצאת לסירוגין עם פיט והחברה הכי טובה של זיידיי.

מלכת היופי של ירושלים כל הפרקים לצפייה ישירה מתעדכן בתיאור הסרטון mp3. מלכת היופי של ירושלים סצנת הסיום mp3. כתוב תגובה, אהב או לא אהב, והורד סרטון מלכת היופי של ירושלים … #סדרה ישראלית #סדרותישראליות #פרקים מלאים #פרק מלא #פרקים לצפיה ישירה #פרקים לצפייה ישירה … מלכת היופי של ירושלים דוד ולונה עושים את זה.

הביוטריות: פרק 1

חברת האחווה ושפוטה של שאנל, שנרצחת בפרק הראשון. אלכוהוליסטית לשעבר ששכבה עם צ’אד. בשל רחמים על חייהן של השאנליות, מאנץ’ לוקחת אותן תחת חסותה ומאפשרת גם להן להתמחות בבית החולים כאחיות.

נעמה מלכה (מלי לוי) – גרושתו של אייל מלכה; כלתה לשעבר של דורי ואמם של עידו ונינה. הלל קדוש יורה בה בפרק האחרון בעונה הראשונה, בכוחותיה קמה והורגת את הלל קדוש. באוגוסט 2020 החלו צילומי העונה השנייה. בדצמבר 2021 תעלה העונה השנייה לשידור בהוט. בדצמבר 2014, דווח כי אמה רוברטס וג’יימי לי קרטיס ישתתפו באופן קבוע בסדרה.

חי בבית: פרק 1

דואג לספיר ועושה כל שביכולתו כדי לעזור לה. ציפי חי (אורלי זילברשץ) – אחותה של דורי שהייתה נשואה ליהודה, עבריין זוטר בהיררכיה המשפחתית. ציפי הייתה סמוכה לשולחנה של אחותה הצעירה והיפה ממנה שהייתה הכוכבת הבלתי מעורערת בבית. היא מקנאה באחותה אבל גם מאוד קשורה אליה. צוברת תסכולים של שנים על כך שהיא נושאת לבדה בעול הטיפול בְּאִמָּן הדמנטית, המתגוררת עִמָּה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן