סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מלכות עונה 1 פרק 3

מלכות עונה 1 פרק 3

מאוהבת בשחף, חברה לשעבר. לא נענית לחיזוריו של אלכס. בסוף העונה הלל קדוש תולה אותה לעיניה של אמה אך לבסוף היא מצילה אותה. דורית שרה “דורי” מלכה (ריטה) – אמם של ליזי ואייל, אלמנתו של יעקב מלכה, סבתא של נינה ועידו. נפש סוערת, מלודרמטית, מניפולטיבית ומקסימה. חושבת שהלל קדוש רצח את בעלה ובנה, ורוצה לנקום בו ובמשפחתו.

סלע (חי מאור) (עונה 1) – מייבא נשים רוסיות למועדון של מקסים. נשלח על ידי גיא להרוג את חמודי, אך נכשל. עוז סיטבון (מיכאל אלוני) – נשכר להיות המאבטח של עידו.

✔✔ מלכות עונה 1 פרק 6 לצפייה ישירה

נעצר בפרק האחרון בעונה השנייה ליזי נכנסה להריון ממנו. נינה מלכה (נופר סלמאן) – נערה בת 16, בתם הבכורה של נעמה ואייל מלכה. חכמה, שנונה וסרקסטית, לעיתים יהירה, מסתירה חוסר ביטחון וחרדות שירשה מאמה.

במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, עולים מתנקשים ליאכטה המשפחתית של משפחת מלכה, אימפריית פשע מקומית, ומחסלים את כל הגברים של המשפחה. הנשים של משפחת מלכה נשארות להתמודד לבד בלי הגברים שלהן. שומר הראש של גיא פרנסיס (בן פייגנבאום) – מאבטח בבית של גיא ונילי.

עקרון ההחלפה: פרק 1

נעצר בסוף העונה הראשונה. מיכל קדוש (עונה 2) – אמן של משה ואליאב שגילתה בהמשך שמשה נורה ובהמשך גילתה שנינה היא מלכה וחטפה אותה אך בהמשך שחררה אותה. התרגום נמשך זמן רב מהרגיל. המתן או לחץ כאן כדי לפתוח את התרגום בחלון חדש. רוזה חוששת שמטילדה תוציא את לונה לתרבות רעה.

החלה בתהליך של תיקון כדי לכפר על מעשיה אך מתוך חוסר רצון ובהוראת רב. ניתן לראות שעדיין שונאת את ספיר ואף מתאכזרת אליה כאשר ספיר עובדת בביתם. יהודה חי (אלברט אילוז) (אורח בעונה 1) – בעלה של ציפי. “מלכות” הוכרזה כסדרה הנצפית ביותר של HOT בשנת 2018, ולקראת סיום הקרנתה של העונה הראשונה, בת 11 פרקים, פורסם שהחלה הפקתה של עונה שנייה. בדצמבר 2021 עלתה העונה השנייה לשידור בהוט. הגברים של משפחת מלכה, ממשפחות הפשע הגדולות בישראל, מחוסלים.

פרק: מלכת היופי של ירושלים | פרק 2

דוגמאות אלו עשויות לכלול מילים גסות המבוססות על החיפוש שלך. רוזה, אישה ענייה אך נחושה, מוצאת עבודה במעדנייה ונמשכת לבנם של הבעלים, אבל הוא כבר מאוהב באישה שאינה מותרת לו. הידיעה על האובדן של אקיסה ואימהּ אסתר מתפשטת, והן מטיחות זו בזו מילים קשות. בינתיים, תפיסת קרקעות אגרסיבית בטסילנגה צדה את עינה של ויוויין. יאיר גרוס (יובל שגב) (עונה 2) – רואה החשבון של אלברט.

הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי). עידו מלכה (בנימין שובה; החל מעונה 2 אדר רוימי) – בנם הקטן של נעמה ואייל מלכה ואחיה של נינה. עידו היה על היאכטה בעת הטבח ושראה את מותם של בני משפחתו, הוא נשלח למקום מסתור כדי שהרוצחים לא ימצאו אותו. מדחיק את הטבח על היאכטה ובעקבות היפנוזה שעבר לקראת סוף העונה, נזכר בזהות הרוצח השני. אלברט מנסה לרצוח אותו על ידי זריקתו לים בשק, אך ניצל בזכות ליזי, בעונה השנייה לאחר שמשה קדוש איים לפגוע בו ובנינה אחותו ובהמשך ירה בו. הלל קדוש (גיל פרנק) (עונה 1) – ראש משפחת פשע הנושאת את שמו, יריב של משפחת מלכה אך מאוהב בדורי.

מעילה פרק 4

עו”ד עמרני (גבי עמרני) (עונה 2) – עורך הדין של משפ’ מלכה. ליושה סליוסר (ולדימיר פרידמן) – אביהם של ספיר ואלכס. שגב פרידמן (רותם קינן) – שוטר שעוקב אחר הנעשה בביתה של ספיר. דואג לספיר ועושה כל שביכולתו כדי לעזור לה. ב-3 בדצמבר 2019 פורסם כי גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית לסדרה. ב-14 בנובמבר 2021 נודע כי הסדרה נמכרה ותשודר באמריקה הלטינית.

אליאב קדוש (עדי אלון) (עונה 1) – בנו הצעיר של הלל קדוש, אסתמטי. נחטף על ידי אלברט ומת כתוצאה מחנק בבגז’ של רכב. אריה (אריה צ’רנר) (אורח בעונה 1) – קרוב משפחה של נעמה.

משפחת קדוש[עריכת קוד מקור | עריכה]

יוצרי הסדרה הם התסריטאים שלמה משיח, אסתר נמדר תמאם, הבמאי עודד דוידוף וההפקה של חברת ארצה הפקות. צילומי הסדרה החלו בקיץ 2020 בעיר צפת. מלכת היופי של ירושלים פרק 37 לאחר שמכר מעל ל-300 אלף עותקים הוחלט שהרומן מלכת היופי של ירושלים יעובד למלודרמה יומית ב-yes. חמודי ג’ובראן (אדיב ספאדי) – בן למשפחת הפשע ג’ובראן, ידיד של ליזי מלכה, מאוהב בה ואף עוזר לה להחזיר את כל הרכוש השייך למשפחתה.

נאצר ג’ובראן (ג’וני ערביד) – אביו של חמודי. ראש משפחת פשע הנושאת את שמו. לא מדבר עם חמודי עקב מריבה על כבוד המשפחה. חזר לדבר עם חמודי לקראת סוף העונה הראשונה, בעונה השנייה נרצח.

מלכותעונה 1 פרק 2

הנשים למשפחת מלכה, שאיבדו את מעמדן וכוחן בבת אחת, נזרקות אל מציאות חדשה שבה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח. הסדרה מביאה את סיפורן של נשות המשפחה שמנסות לעמוד שוב על הרגליים ולשקם את עסקי המשפחה שנלקחים מהן, כמו גם לנקום את מות יקיריהן. לאחר שהותקפה באלימות, ליזי נעזרת בחמודי. דורי ואלברט מתכננים נקמה, וספיר נזקקת להגנה מצד גיא פרנסיס.

מתאהבת בחמודי אף על פי שאמה מתנגדת לכל קשר רומנטי ביניהם. באוגוסט 2020 החלו צילומי העונה השנייה. בדצמבר 2021 תעלה העונה השנייה לשידור בהוט. בנדנה (גל פרידמן) (אורח בעונה 1) – “חייל” במשפחת הפשע. אשר מנסה לסחוט את המשפחה לאחר מותם של אייל ויעקב. מרגישה חלק ממשפחת מלכה אף על פי שדורי לא מקבלת אותה בזרועות פתוחות.

מלכות עונה 2 פרק 9

נהרג בסוף העונה הראשונה בידי נעמה לאחר שניסה לתלות את נינה. אייל מלכה (אייל סלמה) (אורח בעונה 1) – בנם הבכור של יעקב ודורי, אח של ליזי, אביהם של נינה ועידו, בעלה לשעבר של נעמה והארוס של ספיר. נרצח בפרק הראשון על ידי מאיר צדק-כהן ואלברט ביאכטה. יעקב מלכה (שמיל בן ארי) (אורח בעונה 1) – ראש משפחת פשע הנושאת את שמו. אביהם של אייל וליזי ובעלה של דורי וסבא של נינה ועידו. נעמה מלכה (מלי לוי) – גרושתו של אייל מלכה; כלתה לשעבר של דורי ואמם של עידו ונינה.

צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. שומר הראש של הלל קדוש (רז צבי) (עונה 1) – מגיע עם הלל לתלות את נינה לעיני נעמה שלבסוף יורה בו ובהלל באמצעות רובה M16. מאיר כהן-צדק (הרצל טובי) (עונה 1) – חבר של אלברט מהכלא, שם היה רומן בינו לבין אלברט. הוא ואלברט רצחו את הגברים של משפחת מלכה.

מיגל: פרק 1

אמנון וגנר (ירון מוטולה) – ראש העיר החדש. מנהל קשר רומנטי עם המטופל של נעמה. בעונה השנייה הוא מתאבד אחרי שגם גיא מנסה לסחוט אותו.

  • יעלי (דין הפנר) (אורחת בעונה 1) – חברה של נינה.
  • מאיר כהן-צדק (הרצל טובי) (עונה 1) – חבר של אלברט מהכלא, שם היה רומן בינו לבין אלברט.
  • צילומי הסדרה החלו בקיץ 2020 בעיר צפת.
  • מרגישה חלק ממשפחת מלכה אף על פי שדורי לא מקבלת אותה בזרועות פתוחות.
  • אייל מלכה (אייל סלמה) (אורח בעונה 1) – בנם הבכור של יעקב ודורי, אח של ליזי, אביהם של נינה ועידו, בעלה לשעבר של נעמה והארוס של ספיר.
  • רוזה, אישה ענייה אך נחושה, מוצאת עבודה במעדנייה ונמשכת לבנם של הבעלים, אבל הוא כבר מאוהב באישה שאינה מותרת לו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן