סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מלכות עונה 1 פרק 2

מלכות עונה 1 פרק 2

יש לו אובססיה לאחוות הבנות “קאפה קאפה טאו” ומנסה לסגור אותו. בסוף העונה, מתגלה שפיט הוא אחד משלושת השטנים האדומים, אך הוא לא רצח אף אחד למעט רוג’ר ובון. תוכניתם של גרייס ופיט נקטעת כאשר סטודנטים רבים מתחילים להירצח אחד אחרי השני על ידי רוצח סדרתי הלובש את תחפושת “השטן האדום”.

בעונה השנייה הופך לחייל של גיא פרנסיס. נאצר ג’ובראן (ג’וני ערביד) – אביו של חמודי. לא מדבר עם חמודי עקב מריבה על כבוד המשפחה. חזר לדבר עם חמודי לקראת סוף העונה הראשונה, בעונה השנייה נרצח. נינה מלכה (נופר סלמאן) – נערה בת 16, בתם הבכורה של נעמה ואייל מלכה. חכמה, שנונה וסרקסטית, לעיתים יהירה, מסתירה חוסר ביטחון וחרדות שירשה מאמה.

פרק: מלכת היופי של ירושלים | פרק 1

היא מנסה לגלות מי הוא השטן האדום עם חבריה ואביה. היא גדלה ללא אמה שגם הייתה חברה בקאפה. בהמשך העונה היא מגלה שהיא למעשה אחותם למחצה של הסטר ובון. זיידיי ויליאמס – נערה עם IQ גבוה ומתלמדת ב”קאפה קאפה טאו”. נחטפה על ידי השטן האדום בסוף פרק 4. הופכת לנשיאת שותפה של הבית יחד עם שאנל בפרק 6.

  • גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים.
  • ילנה (אינה בקלמן) (עונה 1) – הגיעה מרוסיה יחד עם שתי חברותיה כדי לעבוד במועדון של מקסים.
  • שומר הראש של הלל קדוש (רז צבי) (עונה 1) – מגיע עם הלל לתלות את נינה לעיני נעמה שלבסוף יורה בו ובהלל באמצעות רובה M16.

שלא כמו “אימה אמריקאית”, שמתאתחלת כל עונה מחדש לחלוטין, בסדרה הזו חלק מהדמויות וחלק ממערכות היחסים ימשיכו לעונות חדשות. הרוצח של העונה הראשונה לא יתגלה עד הפרק האחרון. ליבי פאנטי / שאנל מספר 5 – חברת האחווה ושפוטה של שאנל, ששכבה עם צ’אד. בסוף העונה היא מואשמת על ידי הסטר בתור התינוקת השנייה שהייתה באמבטיה וכאחת משלושת השטנים האדומים, ונשלחת יחד עם שאר השאנליות למוסד פסיכיאטרי. פיט מרטינז – עורך העיתון בקולג’ ומושא אהבתה של גרייס.

אורחים מהכוכב הירוק לצפייה ישירה – הסרט המלא אונליין

נהרג בסוף העונה הראשונה בידי נעמה לאחר שניסה לתלות את נינה. HOT – מלכות – עונה ראשונה – פרק 2 – בחינם – באתר הרשמי של הוט. התארגנתי – מלכות – עונה ראשונה – פרק שני באתר הסדרות “התארגנתי”. סדרות TV – מלכות – עונה ראשונה – פרק שני – בחינם – עם תרגום מובנה. בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, עולים מתנקשים ליאכטה המשפחתית של משפחת מלכה, אימפריית פשע מקומית, ומחסלים את כל הגברים של המשפחה.

  • שומר הראש של גיא פרנסיס (בן פייגנבאום) – מאבטח בבית של גיא ונילי.
  • מרגישה חלק ממשפחת מלכה אף על פי שדורי לא מקבלת אותה בזרועות פתוחות.
  • בלית ברירה, ליזי וספיר (ליהי קורונובסקי) מגיעות עד לרוסיה ומסתבכות עם מאפיונרית רוסיה פסיכופתית, ועם משמרות המהפכה האיראניים.
  • במהרה רוצח סדרתי חדש, המכונה “הרשע הירוק”, מתחיל לרצוח את המטופלים בבית החולים.
  • לאורך העונה, בון נחשב להומוסקסואל, אך במהלכה מתגלה שזייף את מיניותו כדי שלא יחשדו בו כרוצח.

הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי). עידו מלכה (בנימין שובה; החל מעונה 2 אדר רוימי) – בנם הקטן של נעמה ואייל מלכה ואחיה של נינה. עידו היה על היאכטה בעת הטבח ושראה את מותם של בני משפחתו, הוא נשלח למקום מסתור כדי שהרוצחים לא ימצאו אותו.

עונה 1 פרק 1

הבנות מחביאות את הגופה של גברת בין במקפיא הבשר של בית האחווה. פיט מרטינז, כתב עיתון האוניברסיטה, היה העד היחיד לתקרית הזו. גרייס, יחד עם פיט, מחליטים לחשוף את הסיפור הזה על מנת לגרום לסילוקה של שאנל מהאחווה וכך גרייס וזיידיי יוכלו להתחיל אחווה חדשה המבוססת על ערכים טובים. יהודה חי (אלברט אילוז) (אורח בעונה 1) – בעלה של ציפי. מרגישה חלק ממשפחת מלכה אף על פי שדורי לא מקבלת אותה בזרועות פתוחות. עבדה בזנות וכך הכירה את אייל מלכה והשניים התאהבו.

הסדרה מביאה את סיפורן של נשות המשפחה שמנסות לעמוד שוב על הרגליים ולשקם את עסקי המשפחה שנלקחים מהן, כמו גם לנקום את מות יקיריהן. בדצמבר 2014, דווח כי אמה רוברטס וג’יימי לי קרטיס ישתתפו באופן קבוע בסדרה. בחודש ינואר 2015, ליאה מישל, ג’ו מגנילו, קיקי פאלמר, ואביגייל ברסלין הצטרפו לצוות השחקנים הראשי של הסדרה; כך גם השחקנית אריאנה גרנדה. מאוחר יותר באותו החודש, אושר כי ניק ג’ונאס יצטרף בתפקיד חוזר לאורך כל העונה הראשונה. בחודש פברואר 2015, דווח כי בילי לורד וסקיילר סמואלס הצטרפו לסדרה.

מלכות – עונה 2, פרק 2

ציפי חי (אורלי זילברשץ) – אחותה של דורי שהייתה נשואה ליהודה, עבריין זוטר בהיררכיה המשפחתית. ציפי הייתה סמוכה לשולחנה של אחותה הצעירה והיפה ממנה שהייתה הכוכבת הבלתי מעורערת בבית. היא מקנאה באחותה אבל גם מאוד קשורה אליה.

המלכות פותחות חזית חדשה עם מדינת ישראל. Next TV – מלכות – עונה ראשונה – פרק שני – באתר “נקסט” מבית HOT (למנויים בלבד). מלכת היופי של ירושלים פרק 37 לאחר שמכר מעל ל-300 אלף עותקים הוחלט שהרומן מלכת היופי של ירושלים יעובד למלודרמה יומית ב-yes. יוצרי הסדרה הם התסריטאים שלמה משיח, אסתר נמדר תמאם, הבמאי עודד דוידוף וההפקה של חברת ארצה הפקות. צילומי הסדרה החלו בקיץ 2020 בעיר צפת.

מלכות עונה 2 פרק 2

יעקב מלכה (שמיל בן ארי) (אורח בעונה 1) – ראש משפחת פשע הנושאת את שמו. אביהם של אייל וליזי ובעלה של דורי וסבא של נינה ועידו. נרצח בפרק הראשון על ידי מאיר צדק-כהן ואלברט ביאכטה.

נילי פרנסיס (לירז חממי) – אשתו של גיא פרנסיס ואמא לליאם. שפכה חומצה על ספיר כיוון ששכבה עם גיא בעלה. החלה בתהליך של תיקון כדי לכפר על מעשיה אך מתוך חוסר רצון ובהוראת רב. ניתן לראות שעדיין שונאת את ספיר ואף מתאכזרת אליה כאשר ספיר עובדת בביתם.

צפייה ישירה

חבר ב”מועדון הבחורים העשירים”, לכאורה נרצח בפרק השני, אך מתגלה שזייף את מותו, היה אחד משלושת השטנים האדומים. לאורך העונה, בון נחשב להומוסקסואל, אך במהלכה מתגלה שזייף את מיניותו כדי שלא יחשדו בו כרוצח. בון הוא התאום של הסטר, בנו הביולוגי של ווס ואחיה למחצה של גרייס. כל קורבנות השטנים האדומים נרצחו על ידיו למעט רוג’ר, ג’יג’י, ופיט. גרייס גרדנר – מתלמדת ב”קאפה קאפה טאו”, יוצאת לסירוגין עם פיט והחברה הכי טובה של זיידיי.

צוברת תסכולים של שנים על כך שהיא נושאת לבדה בעול הטיפול בְּאִמָּן הדמנטית, המתגוררת עִמָּה. ב-3 בדצמבר 2019 פורסם כי גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית לסדרה. ב-14 בנובמבר 2021 נודע כי הסדרה נמכרה ותשודר באמריקה הלטינית. ב-3 בדצמבר 2019 פורסם כי גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית לסדרה.ב-14 בנובמבר 2021 נודע כי הסדרה נמכרה ותשודר באמריקה הלטינית. HOT – דף הסדרה מלכות באתר הרשמי של חברת התקשורת הוט. תרבות – ביקורת הסדרה “מלכות” של הוט באתר וואלה.

מלכת היופי של ירושלים

צילומי פרק הפיילוט הושלמו ב-24 באפריל; ושאר הצילומים שנותרו לעונה הראשונה החלו בתחילת יוני. ג’יג’י קולדוול / האישה בשחור – נשיאת אחוות הבנות ויוצאת עם אבא של גרייס ווסטון. שיתפה פעולה עם שלושת השטנים האדומים. דניס האמפיל – מגולמת על ידי נייסי נאש. המאבטחת האישית של “קאפה קאפה טאו”, ידועה בעיקר בשל חוסר חוכמתה. חרף כל הראיות שמצביעות נגד, היא תמיד משוכנעת שזיידיי היא השטן האדום.

הנשים של משפחת מלכה נשארות להתמודד לבד בלי הגברים שלהן. המלכות, ובראשן דורי, מסוכסכות בינן ועם עצמן, איבדו את מעמדן וכוחן באבחה אחת, נזרקות אל מציאות חדשה בה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח. לצידה עומדות בתה הצעירה והרווקה ליזי, הפסיכולוגית החריפה נעמה והארוסה הסקסית והקשוחה של בנה ספיר. אין תקופה מדויקת ונכונה מזו להציג סיפור של חוסן, חוזק ומורכבות נשיים ולמקם אותם דווקא בזירה הכי מאצ’ואיסטית, הכי ברוטאלית והכי מעקרת – עולם הפשע.

מלכות עונה 2 פרק 9

בחודש מרץ, נסים פדרד לוהקה כקבוע לסדרה. ב-13 במרץ 2015, ג’ון מנגילו נאלץ לעזוב את הסדרה, בשל חובות פרסום לסרט הקרוב “מג’יק מייק XXL”. שנה עברה מאז הרציחות באוניברסיטת וואלאס. כעת השאנליות גרות לבד בבית מבודד לאחר שהמשפחות שלהן ניתקו איתן קשרים ונישלו אותן. מאנץ’ התפטרה מהאוניברסיטה ופתחה בית חולים בשם קיור, שמטרתו למצוא תרופות למחלות שעוד לא נמצאו אליהן הסברים. היא שוכרת את שירותיהם של המנתח דוקטור ברוק הולט ושל הרופא קאסידי קסקד, וכן גם שוכרת את שירותיה של זיידיי כרופאה בהתמחות לאחר שסיימה את לימודיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן