סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מלכות עונה 1 פרק 1

מלכות עונה 1 פרק 1

ב-3 בדצמבר 2019 פורסם כי גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית לסדרה.ב-14 בנובמבר 2021 נודע כי הסדרה נמכרה ותשודר באמריקה הלטינית. שימי (דורון בן-דוד) (עונה 2) – חוקר פרטי, חבר של אייל מהצבא. יעלי (דין הפנר) (אורחת בעונה 1) – חברה של נינה. ילנה (אינה בקלמן) (עונה 1) – הגיעה מרוסיה יחד עם שתי חברותיה כדי לעבוד במועדון של מקסים.

  • במבט ראשון נראה שנינה עושה הכול כדי להראות נורמלית, כמו גם את העומקים והאינטליגנציה שלה המאפשרת לה לראות את הסובבים אותה על חולשותיהם וסודותיהם.
  • גרייס, יחד עם פיט, מחליטים לחשוף את הסיפור הזה על מנת לגרום לסילוקה של שאנל מהאחווה וכך גרייס וזיידיי יוכלו להתחיל אחווה חדשה המבוססת על ערכים טובים.
  • בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, בן לאחת ממשפחות הפשע הגדולות בישראל, מתנקשים רוצחים את כל הגברים וה”חיילים” של המשפחה, ובראשם יעקב מלכה, אבי המשפחה.
  • סצנות הקמפוס צולמו באוניברסיטת טוליין ב-29 במרץ.

וכל הרציחות קשורות לתקרית ליקוי רפואי חמור שהתקיים כשלושים שנה לפני. שומר הראש של הלל קדוש (רז צבי) (עונה 1) – מגיע עם הלל לתלות את נינה לעיני נעמה שלבסוף יורה בו ובהלל באמצעות רובה M16. מאיר כהן-צדק (הרצל טובי) (עונה 1) – חבר של אלברט מהכלא, שם היה רומן בינו לבין אלברט. הוא ואלברט רצחו את הגברים של משפחת מלכה.

מבצע ריפו 7 – פרק 5

בחודש מרץ, נסים פדרד לוהקה כקבוע לסדרה. ב-13 במרץ 2015, ג’ון מנגילו נאלץ לעזוב את הסדרה, בשל חובות פרסום לסרט הקרוב “מג’יק מייק XXL”. סיפר להלל שהוא שמע את דורי ואחותה ציפי מדברות על פגיעה במשפחת קדוש. בעונה השנייה הופך לחייל של גיא פרנסיס. אלכס סליוסר (מיכאל גבעתי) – אחיה הצעיר של ספיר החי בפנימיה. נרצח על ידי גיא פרנסיס בסוף העונה הראשונה.

מלכת היופי של ירושלים פרק 38 לאחר שמכר מעל ל-300 אלף עותקים הוחלט שהרומן מלכת היופי של ירושלים יעובד למלודרמה יומית ב-yes. “מלכות עונה 2 פרק 1” הוכרזה כסדרה הנצפית ביותר של HOT בשנת 2018, ולקראת סיום הקרנתה של העונה הראשונה, בת 11 פרקים, פורסם שהחלה הפקתה של עונה שנייה. באוגוסט 2020 החלו צילומי העונה השנייה. בדצמבר 2021 תעלה העונה השנייה לשידור בהוט. חמודי ג’ובראן (אדיב ספאדי) – בן למשפחת הפשע ג’ובראן, ידיד של ליזי מלכה, מאוהב בה ואף עוזר לה להחזיר את כל הרכוש השייך למשפחתה.

לגעת באושר – פרק 27

ג’יג’י קולדוול / האישה בשחור – נשיאת אחוות הבנות ויוצאת עם אבא של גרייס ווסטון. שיתפה פעולה עם שלושת השטנים האדומים. נרצחת בפרק 10 על ידי השטן האדום. שומר הראש של גיא פרנסיס (בן פייגנבאום) – מאבטח בבית של גיא ונילי.

Ynet – מלכות – ביקורת הסדרה באתר הרשמי של ידיעות אחרונות. הגברים של משפחת מלכה, ממשפחות הפשע הגדולות בישראל, מחוסלים. הנשים במשפחה מתחילות להבין שעליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי קשוח. טלוויזיה מכיל לוח שידורים לכל הסדרות, בכל הערוצים, בכל רגע נתון ובפריסה של שבוע מראש. לוח שידורים עבור יס, עבור הוט ועבור שאר הערוצים.

דוקטור פלסטיק 2 – פרק 12

כעת השאנליות גרות לבד בבית מבודד לאחר שהמשפחות שלהן ניתקו איתן קשרים ונישלו אותן. מאנץ’ התפטרה מהאוניברסיטה ופתחה בית חולים בשם קיור, שמטרתו למצוא תרופות למחלות שעוד לא נמצאו אליהן הסברים. היא שוכרת את שירותיהם של המנתח דוקטור ברוק הולט ושל הרופא קאסידי קסקד, וכן גם שוכרת את שירותיה של זיידיי כרופאה בהתמחות לאחר שסיימה את לימודיה. אמנון וגנר (ירון מוטולה) – ראש העיר החדש. מנהל קשר רומנטי עם המטופל של נעמה.

  • גיא פרנסיס (רוי מילר) – “חייל” במשפחת הפשע מנסה לסחוט את המשפחה לאחר מותם של אייל ויעקב, חברו הטוב מהילדות של אייל מלכה.
  • בישראל, הסדרה שודרה בערוץ יס דרמה החל מאוקטובר 2015.
  • נפצע בתאונת דרכים ובסוף העונה הראשונה התעורר, בעונה השנייה איים לפגוע בעידו ונינה ולבסוף עידו ירה בו.

על מנת לגרום לכל הבנות החדשות לפרוש מהאחווה ולהחזיר את הבנות המקובלות, שאנל מתכננת מתיחה עליהן יחד עם המשרתת גברת בין. המתיחה נועדה לגרום לבנות לחשוב שהיא הורגת את גברת בין על ידי הטבעת פניה בסיר טיגון של שמן רותח (בעוד בפועל הוא יהיה קר). בזמן המתיחה מסתבר שמישהו הדליק את סיר הטיגון, וכתוצאה מכך, שאנל בטעות מביאה למותה של גברת בין. היא מצליחה לשחד את כל בנות האחווה החדשות (למעט גרייס וזיידיי) לשמור על תקרית זו בסוד בעוד היא סוחטת את גרייס וזיידיי שלא יספרו למשטרה את מה שקרה. הבנות מחביאות את הגופה של גברת בין במקפיא הבשר של בית האחווה. פיט מרטינז, כתב עיתון האוניברסיטה, היה העד היחיד לתקרית הזו.

צעירים חסרי מנוח – עונה 47

תרגומים גסים או לא פורמליים בדרך כלל מסומנים בצבע אדום או כתום. יאיר גרוס (יובל שגב) (עונה 2) – רואה החשבון של אלברט. עו”ד עמרני (גבי עמרני) (עונה 2) – עורך הדין של משפ’ מלכה. ליושה סליוסר (ולדימיר פרידמן) – אביהם של ספיר ואלכס. שחף (עומר דרור) – סג”ם בחיל האוויר, חניך בקורס טיס בן הזוג לשעבר של נינה.

צ’אד נוהג לשכב עם כל הבנות בקולג’, כולל דניס והדיקנית מאנץ’. בישראל, הסדרה שודרה בערוץ יס דרמה החל מאוקטובר 2015. הדוגמאות משמשות רק כדי לעזור לך לתרגם את המילה או הביטוי שחיפשת בהקשרים שונים. הן לא נבחרות או מאומתות על ידינו ויכולות להכיל מונחים או רעיונות לא הולמים. אנא דווח על דוגמאות שיש לערוך או שאין להציגן.

מלכות – עונה 1 לצפייה ישירה – פרקים מלאים

דורית שרה “דורי” מלכה (ריטה) – אמם של ליזי ואייל, אלמנתו של יעקב מלכה, סבתא של נינה ועידו. נפש סוערת, מלודרמטית, מניפולטיבית ומקסימה. חושבת שהלל קדוש רצח את בעלה ובנה, ורוצה לנקום בו ובמשפחתו. בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, בן לאחת ממשפחות הפשע הגדולות בישראל, מתנקשים רוצחים את כל הגברים וה”חיילים” של המשפחה, ובראשם יעקב מלכה, אבי המשפחה.

ציפי הייתה סמוכה לשולחנה של אחותה הצעירה והיפה ממנה שהייתה הכוכבת הבלתי מעורערת בבית. היא מקנאה באחותה אבל גם מאוד קשורה אליה. צוברת תסכולים של שנים על כך שהיא נושאת לבדה בעול הטיפול בְּאִמָּן הדמנטית, המתגוררת עִמָּה.

איך מתחברים לנטפליקס בהוט? – אחת ולתמיד, המדריך המלא

נהרג בסוף העונה הראשונה בידי נעמה לאחר שניסה לתלות את נינה. אייל מלכה (אייל סלמה) (אורח בעונה 1) – בנם הבכור של יעקב ודורי, אח של ליזי, אביהם של נינה ועידו, בעלה לשעבר של נעמה והארוס של ספיר. מלכות היא סדרת דרמת פשע ישראלית שיצאה ב-25 באוקטובר 2018, ונבחרה כסדרה הנצפית היותר של הוט לשנת 2018. עלילת הסדרה מתמקדת בסיפורם של מעשי הנשים של חיילי משפחת מלכה, משפחת פשע מהגדולות בישראל.

הרוצח של העונה הראשונה לא יתגלה עד הפרק האחרון. פיט מרטינז – עורך העיתון בקולג’ ומושא אהבתה של גרייס. יש לו אובססיה לאחוות הבנות “קאפה קאפה טאו” ומנסה לסגור אותו. פגש את גרייס בבית הקפה שבו עובד.

משפחת קרדשיאן 10 – פרק 8

בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, עולים מתנקשים ליאכטה המשפחתית של משפחת מלכה, אימפריית פשע מקומית, ומחסלים את כל הגברים של המשפחה. הנשים של משפחת מלכה נשארות להתמודד לבד בלי הגברים שלהן. סוניה הרפמן / שאנל מספר 2 – מגולמת על ידי אריאנה גרנדה.

בדצמבר 2021 עלתה העונה השנייה לשידור בהוט. גרייס גרדנר – מתלמדת ב”קאפה קאפה טאו”, יוצאת לסירוגין עם פיט והחברה הכי טובה של זיידיי. היא מנסה לגלות מי הוא השטן האדום עם חבריה ואביה. היא גדלה ללא אמה שגם הייתה חברה בקאפה. בהמשך העונה היא מגלה שהיא למעשה אחותם למחצה של הסטר ובון.

מלכות (סדרת טלוויזיה)

גרייס, יחד עם פיט, מחליטים לחשוף את הסיפור הזה על מנת לגרום לסילוקה של שאנל מהאחווה וכך גרייס וזיידיי יוכלו להתחיל אחווה חדשה המבוססת על ערכים טובים. אלברט בן סירא (יגאל נאור) – חברו ושותפו של יעקב מלכה, ה”סנג’ר” של דורי ואף מאוהב בה. אלברט ומאיר כהן צדק ביצעו את הטבח במסיבת הרווקים בה נרצחו יעקב ואייל מלכה. המלכות, ובראשן דורי (ריטה), מסוכסכות בינן ועם עצמן, איבדו את מעמדן וכוחן באבחה אחת, נזרקות אל מציאות חדשה בה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח. לצידה עומדות בתה הצעירה והרווקה ליזי (דאנה איבגי), הפסיכולוגית החריפה נעמה (מלי לוי) והארוסה הסקסית והקשוחה של בנה ספיר (ליהי קורונובסקי).

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן