סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מחיר התשוקה שחקנים

מחיר התשוקה שחקנים

גולרו נולדה בשכונת פרברים וגדלה במגורי המשרתים, באחוזה גדולה בה אביה עבד כגנן. למרות חלומותיה הגדולים באחוזה המדהימה, היא מעולם לא שוכחת את השכונה הצנועה בה נולדה, יותר מכל היא מעריצה את בתו של בעל האחוזה, גולפם סיפאהי. האבין לומדת באוניברסיטה וגרה בשותפות עם חברתה, השתיים חוות קשיים כלכליים, כשלאלה שעובדת כמארחת במועדון לילה מציעה להאבין לעבוד שם, האבין מהססת אך מסכימה. נסרין שנכנסת לביתה של סלדה כעוזרת בית גוזלת ממנה את חייה הטובים. קרים בעלה של סלדה החליט להתגרש מאשתו ולהתחתן עם נסרין. סלדה המתקרבת לשנות החמישים של חייה מרגישה מושפלת ונטושה.

  • בחור ושמו טאהיר ששייך למשפחה הזאת מבריח אותה ואת בנה במשאית, והוא מגן עליהם לאורך כל הדרך מפני ודאת.
  • הסיבה נעוצה הן בעמימות של הרומן עצמו והן בקריאת הבמאי של יצירה זו.
  • כעבור 20 שנה, תחת זהותו של מטה, הוא יוצא לנקום באלו שהרסו את חייו.
  • תפקידו של רוברט ר ‘(רוברט רוזדסטבנסקי) היה הצלחה גדולה עבור אלכסנדר אילין, המשכילים המוכשרים של שושלת המשחק של איליינס, שהיה ידוע יותר לכולם כמתמחה לובנוב מהציור הפופולרי.
  • חיי סולטאןחיי סולטאן היא עוד סדרה טורקית מומלצת ומסחררת המתרכזת בחייה של סולאטן, שננטשה ביום החתונה שלה על ידי האהוב שלה, סיימוס, וממתינה לחזרתו בבית הוריו כבר זה 15 שנה.
  • גם אנחנו היינו במצב הזה, ודווקא היו הצעות מישראל, ולא מעט, אבל בחרנו באתגר, בחרנו להתחיל דרך באירופה ולקוות שהיא תיקח אותנו רחוק, וכמונו עוד רבים נוספים.

אירם האלוואג’יאולו משחקת את נפס, שבגיל 16 אולצה על ידי משפחתה להתחתן תמורת כסף עם ודאת, שמתנהג אליה בצורה מחפירה ומענה אותה. יש להם בן, ואחרי שבע שנים היא פוגשת במשפחה שהם שותפים של ודאת מאיזור הים השחור, מהעיר טרבזון שמרוחקת 260 קילומטרים מהמקום שבו היא נמצאת. בחור ושמו טאהיר ששייך למשפחה הזאת מבריח אותה ואת בנה במשאית, והוא מגן עליהם לאורך כל הדרך מפני ודאת.

הסידרה התורכית שכבשה את אמריקה ושחקנים תורכיים-6

פבלו כותב ומביים מחזות וסרטים, הוא הומוסקסואל ומאוד מאוהב בחואן (מולינה) שלא נענה לחיזוריו. אחותו טינה היא טרנסקסואלית הכועסת על גברים, מגדלת לבד את אדה ומנסה להצליח כשחקנית. פבלו מתחיל לצאת עם אנטוניו (בנדרס), שמקנא באהבה שלו לחואן, מחפש אותו, ולאחר אירוע אלים פבלו צריך להתמודד גם עם אובדן אהבתו ואובדן זכרון זמני. כשזכרונו שב אליו הוא מבין שאנטוניו נמצא בדרכו לטינה, עכשיו הוא צריך להציל את טינה ולהתמודד עם אהבתו החולנית של אנטוניו. קבוצה חדשה, מדינה חדשה, סגנון משחק ודרישות שונות לחלוטין, קצבים אחרים ושחקנים בכירים שמתחרים על המשרה.

הם קורעים מצחוק השילוב של סאנם התמימה וקצת מטורפת עם ג׳אן האדיש שנגרר לשטויות שלה.. מה גם שברור שמי שכתב את הביקורת הזו לא צפה בסדרה. ליילה ממש לא חברה לאמרה וניצלה יחד איתו את סאנם. ממש אחרי שהכל התגלה אמרה ניצל את החיבה של ליילה כלפיו וגם היא אחרי חמש דקות התחרטה וגילתה הכל. פעמים שהתשוקה לשלטון, מוצאת את המשתוקקים אליו, ללא מאום בידם.

איך רואים סדרות באפליקציית טלגרם? – המדריך המלא (מעודכן

אומוט, שינה את שמו למרט קאראדג, אשר לא זוכר דבר על משפחתו, ועל כן נאמן רק לג’לאל, כאשר מאמין שהציל אותו ואת מלק מהתעללות שהם נאלצו לסבול ברחובות. בעזרתו של ג’לאל מרט נהפך לשוטר יחד עם קבוצתו של יוסוף, כאשר מרגל (חפרפרת) בהוראות ג’לאל. אחרי שמרט מתאהב באיילם איידין (דמלה קולבוי), חברת הילדות של סארפ, נאמנותו לג’לאל נבחנת שוב ושוב עד כדי כך שהוא מתחיל להתלבט במעשיו. דברים נהיו מסובכים יותר, כאשר בין מרט לפוסון מתפתח מערכת יחסים קרובה ועמוקה מבלי לדעת שהיא אמו הביולוגית, ויריבות קשה עם סארפ, לא מודעים שהם משפחתו האמיתית. כל הטלנובלות הנחשקות מכל העולם לצפייה ישירה בחינם. טלנובלות מארגנטינה, טלנובלות מברזיל, טלנובלות מספרד, טלנובלות מטורקיה וטלנובלות מקוריאה.

זו גם הסיבה שלדור פרץ אסור לחזור לישראל עכשיו, וגם לא ליונתן כהן או אחרים ששמותיהם מוזכרים בהקשר כזה או אחר. אלו שחקנים שבארץ השיגו כמעט הכול, וזה בדיוק הקושי. באופן טבעי, קשה מנטלית לעשות את המעבר הזה, משחקן מפתח בישראל לשחקן שנלחם על מקומו באירופה, אבל זה שווה את זה. בעיקר בשבילם, אבל גם בשבילנו, כי בבוא היום נרוויח שחקנים טובים יותר שרכשו את מקומם בליגות הבכירות באירופה והפכו לשחקני הרכב לגיטימיים.

תגובות מומלצות

לאחרונה, בערוץ הראשון, עם הצלחה גדולה, סדרה של העבודה האחרונה על ידי וסילי Aksenov “תשוקה מסתורית. רומן על שנות השישים “. הסרט עורר התרגשות רבה, הדעות על אודותיו היו מפולגות, אבל העובדה שהיא יצרה תהודה עצומה ברורה למדי. בערוץ החדש סדרות טורקיות חדשות, מובילות מהנצפות ביותר בטורקיה ועטורות פרסים וכוכבים. ג’סור חוזר לקורולדא, עיר קטנה מחוץ איסטנבול, לנקום בתהסין בגלל האיבה המשפחתית שלהם. כאשר ג’סור מגלה כי סוהאן היא בתו של טאהסין, הוא מחליט להשתלט על נקודת התורפה החלשה ביותר של האויב שלו.

  • הסידרה היא בכיכובם של נבאהת צ’הרה האגדית (פירדבס ב”אהבה אסורה”, ואימו של הסולטאן סולימאן בסידרה על חייו), אנגין אקיורק וטובה בויוקוסטון הידועה.
  • אמא (אננה Anne)- אחת הסדרות התורכיות הטובות ביותר ששודרו בארץ מזה 8 שנים, עת התחילו לשדר בארץ סדרות כאלה.

אביו של ג׳וקאהן, אשר ממלא את תפקידו של אביו לכמה ימים לאחר מותו של מפקד יוסוף. לבסוף המפקד יוסוף מת מנשק חם הנהרג על ידי דאווט אחד מאנשיו של ג׳לאל בהוראותיו, והופלל אל סארפ כחלק מתוכניתו של אומוט. הלב הפועם (בלב פועם)- סידרה שמשודרת בימים אלה בערוץ “ויוה פלוס” בכיכובה של ליילה לידיה טואוטלואו היפהפייה, כשגם כרם בורסין וגורקאן אויגון משחקים בה. שמה בתורכית הוא Bu Şehir Arkandan Gelecek (בו שהיר ארקאנדאן גלג’ק, שם ארוך, שמשמעותו “העתיד שמאחורי העיר הזאת”), והיא משודרת גם בימים אלה בערוץ ATV התורכי.

עוד בוואלה!

הסיבה נעוצה הן בעמימות של הרומן עצמו והן בקריאת הבמאי של יצירה זו. יוצרי הסדרה ניסו מלכתחילה להעביר את האווירה של אותה תקופה קשה. המאורעות שהקימו את היצירתיות של משוררי שנות השישים יצרו את השקפת עולמם ושימשו בסיס להבהרה ולאי-נוחות למעשי הכוח השולטים. כל הדמויות והסופר עצמו חילקו שמות בדויים, שבהם ניתן לנחש בקלות את האב טיפוס האמיתי. כמו כן היה חשוב ליוצרים להגיע לדמיון בין שנות השישים. פיראט, עורך דין מצליח פוגש את אהבת נעוריו האבודה, נרין, 13 שנה לאחר שנטשה את עיר הולדתה.

לאחר המעבר היא פוגשת את ייאיט קוזאן, שמגדל את בנו מרט לבדו. איג’לאל, אשתו של ייאיט מאושפזת כבר 3 שנים כתוצאה מתאונה עליה אחראי ייאיט, שמדחיק את רגשותיו ואת הטרגדיה שקרתה. על פי נתוני הסקרים שביצענו בשיתוף אתר פרייסז להשוואת מחירים, נמצא שהסל התייקר בקרוב ל- 11% בארבע השנים האחרונות.

מחיר החיים ( שחקנים וצוות הפקה

אז מגלה אליף שאביה היה בעצם גנב יהלומים בשווי של מיליוני דולרים, וכעת הוא מת, היא חייבת למצוא אותם ולמסור להם את היהלומים. היא מחליטה לשמור את זה בסוד ממשפחתה, כי היא לא רוצה להדאיג אותם. עומר דמיר הוא קצין משטרה מסור, אשר זוכה לאחרונה לנסוע לאיסטנבול לשם מילוי תפקידו עם ארוסתו סיבל אנדק.

פאקינג הסדרה הכי הכי הככככי טובה שאי פעם ראיתי על מסך כלשהו כדי לברוח מהמציאות הישראלית עמוסת השכול והתאונות והמלחמות והפיגועים שלנו. ישנה סידרה תורכית פופולרית מאוד, שלמיטב ידיעתי גם טרם שודרה בארץ. הסידרה הזאת, בעיבוד אמריקני, כובשת בימים אלה את ארצות הברית. קוראים לה Suskunlar, או “השותקים”, ובאנגלית גירסתה האמריקנית נקראת “משחק השתיקה”. הסידרה היא בכיכובם של השחקנים מוראט יילדירים ואסלי אנוור, עליהם יפורט בהמשך פוסט זה.

איך מתחברים לנטפליקס בהוט? – אחת ולתמיד, המדריך המלא

הסדרה עוקבת אחר מחלקה כירורגית בבית חולים מובילה שעוברת מהפך כאשר מתמחה חדש מצטרף לצוות. למתמחה תסמונת שמקשה עליו לתקשר עם סביבתו, אך הוא רופא פנומנלי המציל חיי רבים. למרות זאת, הוא דחוי על ידי יתר הרופאים האחרים שלא יכולים לסבול אותו בהתחלה, אך הכנות שלו ומסירותו מכריעים אותם בסופו של דבר. לצד בית החולים, מתרחשים סיפורי דרמות רומנטיות אשר לא ישאירו עין יבשה. ראשית כל, אני חייב לציין את העונה השנייה של הסידרה “קוסם סולטאן”, שהיא בעצם העונה השישית של הסידרה “הסולטאן”, אודות קוסם סולטאן בימיו של הסולטאן מוראד הרביעי, כובש בגדאד.

בתקופת התיכון, פיראט ונרין היו בני זוג, פיראט הוא אהבתה הראשונה של נרין שמעולם לא שכחה. הנוכחות של פיראט שוב בחייה של נרין מאצלצת אותה להתמודד עם עברה הטראומטי ולחפש את משפחתה האבודה וגורלם הטרגי. אני אכתוב פוסט נפרד בהמשך, נרחב, אודות הסופרת והסידרה.

“התשוקה המסתורית”: שחקנים ותפקידים, צילום

גם אוזאן גוון, ששיחק את רוסטם פאשא הבלתי נשכח בסידרה “הסולטאן”, משחק בסידרה הזאת, שאמורה להיות הדובדבן שבקצפת הטלנובלות התורכיות. לא ידוע לי אם הגיע או תגיע בכלל לישראל ומתי. אהבה מסוכנת (Sevimli Tehlikeli- סווימילי טהליקלי)- סידרה בבימויו של אוזג’אן דניז מ”הכלה מאיסטנבול”, ובכיכובם של אייצ’ה איישין טוראן מהסידרה “מרים” ושוקרו אוזיילדיז. אייצ’ה טוראן משחקת את זליס, שנחטפת בידי זארוק (שוקרו אוזיילדיז) מהעיר אדירנה בתורכיה בגיל קטן.

אסמה רוצה לחתן את פארוק עם כלה שהיא בחרה עבורו, אך פארוק מכיר בבית קפה באיסטנבול את סורייה, זמרת ליווי ממשפחה ענייה. פארוק בוחר להתחתן עם סורייה מאיסטנבול למרות רצונה של אימו, והיא עוברת לאחוזת בוראן, ומגלה שהחיים שם הם לא כמו שהיא חשבה…. שורה וסאיט- סידרה היסטורית, המספרת על מאורעות מלחמת העולם הראשונה והמהפיכה הרוסית שהתרחשה ממש לפני 100 שנים, שמספר גם את סיפורם של העמים התורכיים השוכנים ברוסיה, במקרה הזה חצי האי קרים. הסידרה, ששודרה בשנת 2014 בערוץ “סטאר טי וי” התורכי, מספרת על אירועי המהפיכה הרוסית, מלחמת העולם הראשונה והשפעותיהן על הדמויות בסידרה. היא עוברת גם בפטרוגראד, הבירה האימפריאלית הרוסית בעבר שכיום וגם לפני מלחמת העולם הראשונה שמה הוא והיה סנט פטרסבורג.

סדרות ערוץ ויוה

שוטר מושחת בקבוצתו של יוסוף קאיה, אשר עובד כחפרפרת בהוראת ג’לאל דומאן. היה גדל ברחובות, כאשר נאלץ למכור מפיות וסבל מהתעללות גופנית מתמדת בידי עוזרו לשעבר ואויבו של ג’לאל, ג’ושקון. הוא לא מודע למציאות האמיתית, בכך שג’לאל, הבן אדם אשר “אימץ” אותו, אשר רואה בו כאבא, הוא גם הבן אדם אשר הורה לחטיפתו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן