סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מחיר התשוקה פרקים מלאים

מחיר התשוקה פרקים מלאים

“חיים אישיים” היא סדרה מתגמלת, סוחפת, מעוררת מחשבה – וכן, גם … כמעט תמיד – ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בקהל הישראלי ההפכפך – הלהיט התורן של נטפליקס הוא כזה שאיש לא הצליח לחזות.

יום אחד סייהמוס נעלם כשהוא טס לצרפת מסיבות פוליטיות. הוא חוזר לאחר 15 שנים עם ילד מאישה אחרת, ואז סולטאן בורחת מהבית. הוא מנסה להשיג אותה חזרה בכל מחיר ומקווה שהיא תסלח לו. האתר הרשמי של ערוץ ויוה בישראל, עם צפייה ישירה חינם בטלנובלות ובסדרות של הערוץ. כאן תוכלו לצפות בטלנובלות מכל העולם באיכות גבוהה וללא תשלום. היכנסו עכשיו לאתר הרשמי בישראל וצפו בפרקים מלאים, מאחורי הקלעים, טריילרים וראיונות עם כוכבים.

בלייז ומכוניות הענק לצפייה ישירה – באיכות גבוהה, עם תרגום לעברית

החל מיומה הראשון בחברה, הם מתחילים להילחם האחד בשני ואליהן מתחיל לפתח רגשות כלפיה. כעבור 20 שנה, תחת זהותו של מטה, הוא יוצא לנקום באלו שהרסו את חייו. נטפליקס העלתה את מחירי התוכנית החודשית שלה בארצות הברית וקנדה. זו לא הפעם הראשונה שנטפליקס מעלה מחירים באזור החברה העלתה את מחיר החבילה הסטנדרטית מ-13 … נטפליקס מעלה את מחירי התוכניות החודשיות בארה”ב ובקנדה – …

הסידרה מתארת את המסע שעוברות שתיהן אל מול שולה וג’נגיז ואת משפחתה המאמצת ומשפחתה האמיתית של זיינפ. היות וסידרת הפוסטים שכתבתי, “הסדרות התורכיות ששודרו ומשודרות בארץ” נעצרה לפני שנתיים, כשהגעתי לסידרה ה-30 במספר, לכן אתחיל למנות את הסדרות החל מהסיפרה 31. אהבה מסוכנת (Sevimli Tehlikeli- סווימילי טהליקלי)- סידרה בבימויו של אוזג’אן דניז מ”הכלה מאיסטנבול”, ובכיכובם של אייצ’ה איישין טוראן מהסידרה “מרים” ושוקרו אוזיילדיז.

המלצות צפייה

כל זה נמשך לאורך נצח טלוויזיוני — 18 פרקים — שניתן, למען האמת, להימנע מהם כליל. יום אחד דרכיהם נפגשות בנסיבות יוצאות דופן. הסכתיםמכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד…

אופן החשיפה הדרגתי שומר לרוב על אלמנט המתח (מורגש במיוחד בדרמת מתח) ושומרת על ציפיה גבוהה אצל הצופים לקראת הפרק הבא. דרמות סדרתיות עוקבות אחר עלילה מרכזית שמקיפה עונות או אף לעתים משך הסדרה כולה, מה שמייחד אותן מסדרות טלוויזיה רגילות. בדרך כלל, הפרקים מלווים בקטעי סיכומים בתחילת הפרק המהווה חוט מקשר בין הפרק החדש לבין הפרק הקודם ואף פרקים נוספים הרלוונטיים לפרק הנוכחי. ישנה סידרה תורכית פופולרית מאוד, שלמיטב ידיעתי גם טרם שודרה בארץ. הסידרה הזאת, בעיבוד אמריקני, כובשת בימים אלה את ארצות הברית. קוראים לה Suskunlar, או “השותקים”, ובאנגלית גירסתה האמריקנית נקראת “משחק השתיקה”.

סרטי דרמה

לתוך הקלחת נכנס גם כרם, בנו המפונק של מנהל בית הספר ששולט בו בפועל, והעלילה המסובכת ממילא מסתבכת עוד יותר…. ג’סור חוזר לקורולדא, עיר קטנה מחוץ איסטנבול, לנקום בתהסין בגלל האיבה המשפחתית שלהם. כאשר ג’סור מגלה כי סוהאן היא בתו של טאהסין, הוא מחליט להשתלט על נקודת התורפה החלשה ביותר של האויב שלו. ג’סור פוגש את סוהאן בקורולדא באופן בלתי צפוי ושניהם מתאהבים, אהבה המאיימת לנער את עבותות של המשטר הרע של תהסין…. עומר דמיר הוא קצין משטרה מסור, אשר זוכה לאחרונה לנסוע לאיסטנבול לשם מילוי תפקידו עם ארוסתו סיבל אנדק.

יש להם בן, ואחרי שבע שנים היא פוגשת במשפחה שהם שותפים של ודאת מאיזור הים השחור, מהעיר טרבזון שמרוחקת 260 קילומטרים מהמקום שבו היא נמצאת. בחור ושמו טאהיר ששייך למשפחה הזאת מבריח אותה ואת בנה במשאית, והוא מגן עליהם לאורך כל הדרך מפני ודאת. אמא (אננה Anne)- אחת הסדרות התורכיות הטובות ביותר ששודרו בארץ מזה 8 שנים, עת התחילו לשדר בארץ סדרות כאלה. ג’אנסו דרה משחקת את המורה המחליפה זיינפ, שהיא גם צלמת במקצועה, שמחליטה לחטוף ולאמץ ילדה שהייתה תלמידה שלה בשם מלק, שאותה משחקת הילדה ברן גוקיילדיז. מלק סובלת מהתעללות בביתה על ידי אימה חסרת האופי שולה והחבר שלה ג’נגיז המתעלל הראשי, לכן היא שמחה מאוד לעבור לידיה של זיינפ.

פרקים מלאים

באתר תוכלו למצוא את כל המידע על הסדרות של ערוץ ויוה, לוח שידורים, בלוגים על הסדרות, פורומים על הסדרות ועוד. הצטרפו לקהילה התוססת של האתר ותוכלו לקבל תשובה על כל שאלה בנוגע לטלנובלה האהובה עליכם. אסלי היא רופאה צעירה, יפה ומסורה למקצועה שחיה בבית אחד עם אחיה השוטר לאחר שאיבדו את הוריהם. מנגד, פרהאת הוא מחסל מטעם המאפייה שמגיע עם משפחתו לאיסטנבול.

דמט, שהיא בהיריון מג’יהאן, שולחת את גאלה לספר לג’יהאן שהיא בהיריון. אבל ג’אלה לא אומרת את זה לג’יהאן מזה שנים. העלילה ממשיכה להסתובב סביב בית הספר בו מלמד ג’יהאן, שם עובדות ג’אלה וזיינפ. ג’יהאן, המורה לספורט והכדורסלן, מאמץ את זיינפ והם מתאהבים וחיים חיים מאושרים.

ניחוחות של אהבה

נסרין שנכנסת לביתה של סלדה כעוזרת בית גוזלת ממנה את חייה הטובים. קרים בעלה של סלדה החליט להתגרש מאשתו ולהתחתן עם נסרין. סלדה המתקרבת לשנות החמישים של חייה מרגישה מושפלת ונטושה.

פיראט, עורך דין מצליח פוגש את אהבת נעוריו האבודה, נרין, 13 שנה לאחר שנטשה את עיר הולדתה. בתקופת התיכון, פיראט ונרין היו בני זוג, פיראט הוא אהבתה הראשונה של נרין שמעולם לא שכחה. הנוכחות של פיראט שוב בחייה של נרין מאצלצת אותה להתמודד עם עברה הטראומטי ולחפש את משפחתה האבודה וגורלם הטרגי. כשאהבה משנה את מסלול החיים הישן – סיפורה של גולרו. אם ישאלו כל אדם מה כסף לא יכול לקנות, התשובה תהיה אהבה. היא מצולמת בסתר עם פוליטיקאי בשם אוראל איידין על ידי המתחרים שלו, שרוצים למנוע ממנו להתמודד בבחירות.

עונה 2

הסידרה היא בכיכובם של השחקנים מוראט יילדירים ואסלי אנוור, עליהם יפורט בהמשך פוסט זה. הסידרה תעלה לשידור ממש בקרוב בערוץ ויוה- עידכון נכון לחודש ינואר 2016. הלב הפועם (בלב פועם)- סידרה שמשודרת בימים אלה בערוץ “ויוה פלוס” בכיכובה של ליילה לידיה טואוטלואו היפהפייה, כשגם כרם בורסין וגורקאן אויגון משחקים בה. שמה בתורכית הוא Bu Şehir Arkandan Gelecek (בו שהיר ארקאנדאן גלג’ק, שם ארוך, שמשמעותו “העתיד שמאחורי העיר הזאת”), והיא משודרת גם בימים אלה בערוץ ATV התורכי. סיפור סינדרלה הפוך, שמספר על עלי, נער שעבר טראומה בילדותו, ומגיע עם אונייתו לאיסטנבול, העיר שעד עתה סירב לבקר בה. הוא מתאהב שם בבחורה צעירה רקדנית מתחילה בשם דרין, בעת שנופלת לה נעל בדרך למופע ריקוד שלה.

הכל משתנה כשהוא מתאהב בפטמנור, מורה חדשה למוזיקה בבית הספר שלו. הם מתכננים להינשא, למרות אי הסכמתו של אביה, אך הגורל – והשקר – מתערבים וגורמים הרס בשניהם. קאדיר עובר לאיסטנבול ומתחיל לעבוד בבית ספר עם תלמידים מאתגרים מאוד. יום אחד עולמו מתערער כאשר פטמנור מצטרפת לצוות ההוראה. קיימת גם סדרה אפיזודית בה כל פרק עומד בפני עצמו (בניגוד לדרמה סדרתית). הסיפור הכללי הוא אותו סיפור והגיבורים הם אותם גיבורים, אך ניתן לצפות בכל פרק ללא קשר לפרקים קודמים.

רצועת סרטים

היא משודרת בתורכיה בערוץ FOX ממש בימים אלה. סידרה אחרת שמשודרת בתורכיה החל משנת 2017, זכתה בביקורות מצויינות ובחודשים האלה החל השידור שלה בערוץ הטלנובלות התורכיות, היא “צ’וקור”, בעברית “הבור”. מדובר בסידרת מאפייה על משפחת מאפייה בשם קוצ’ובלי, ששולטת בשכונה מסוכנת שהשם שלה הוא “הבור”.

הסידרה בכיכובם של מהמט גונסור, ששיחק את מוסטפא בנו של הסולטאן סולימאן בסידרה “הסולטאן”, וסרנאי סאריקאיה. גם אוזאן גוון, ששיחק את רוסטם פאשא הבלתי נשכח בסידרה “הסולטאן”, משחק בסידרה הזאת, שאמורה להיות הדובדבן שבקצפת הטלנובלות התורכיות. לא ידוע לי אם הגיע או תגיע בכלל לישראל ומתי. הסידרה, ששודרה בשנת 2014 בערוץ “סטאר טי וי” התורכי, מספרת על אירועי המהפיכה הרוסית, מלחמת העולם הראשונה והשפעותיהן על הדמויות בסידרה. היא עוברת גם בפטרוגראד, הבירה האימפריאלית הרוסית בעבר שכיום וגם לפני מלחמת העולם הראשונה שמה הוא והיה סנט פטרסבורג. כמו כן, היא מספרת על איסטנבול שבשנות העשרים המאוד מוקדמות הייתה כבושה על ידי בעלות הברית, עקב תבוסתם של העות’מאנים וכניעתם.

Tag Archives: מחיר התשוקה

מצד שני, מרט עובד במשטרה כסוכן של ג’לאל, מכסה על מעשיו של ג’לאל ולעתים מציל אותו . הסדרה מראה על גורלם של שני אחים, שהם סוכנים סמויים ולא מודעים זה לזה למרות קירבתם, ועל אמם, פוסון, החיה למצוא את בנה החטוף, אומוט. המלצה על סידרה בסגנון רסיסים,איסטנבול האכזרית,רוחות של אהבה, מחיר התשוקה, …

  • ג’לאל מאוחר יותר מגדל את אומוט וקורא לו מרט.
  • המשפחה עומדת בפני איבוד שליטה על השכונה המסוכנת, בנם הצעיר שעזב את המשפחה חייב לחזור לביתו משם הוא כבר לא יכול להימלט.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן