סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מחיר התשוקה לצפייה ישירה

מחיר התשוקה לצפייה ישירה

אסלי היא רופאה צעירה, יפה ומסורה למקצועה שחיה בבית אחד עם אחיה השוטר לאחר שאיבדו את הוריהם. מנגד, פרהאת הוא מחסל מטעם המאפייה שמגיע עם משפחתו לאיסטנבול. יום אחד פרהאת יורה באדם ופוצע אותו, אך כדי שהוא ידבר הוא לוקח אותו את אסלי הרופאה כדי שתרפא אותו. מכאן דרכיהם של אסלי ופרהאת מצטלבות והיא, אחותו של קצין משטרה, מסתבכת עם עולם הפשע. אמא (אננה Anne)- אחת הסדרות התורכיות הטובות ביותר ששודרו בארץ מזה 8 שנים, עת התחילו לשדר בארץ סדרות כאלה.

מחיר החיים הינו סרט פעולה פוסט-אפוקליפטי מהוקצע ומבעית במיוחד של הבמאי האגדי ג’ון קרפנטר. הסרט מחיר החיים יצא בשנת 1998 ונחשב לסרט טראש מופתי. בנו של איידין, בראן, רואה את האבין במסיבה ומתאהב בה, אך אמו לא בעד הקשר הזה ועושה הכול כדי לטרפד אותו. הזוג מתעקש בכל זאת להתחתן ובדרכם לחתונה, הם מעורבים בתאונת דרכים שתשנה את חייהם מקצה לקצה.

אהבה אסורה

המרדף הבלתי פוסק גובה מחיר פיזי ונפשי כבד הן מהצד הישראלי והן מהצד הפלסטיני. האבדות והטרגדיות שהם נאלצים להתמודד איתן יוצרות תפניות והסלמות במהלך חייהם. אשכול זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

מצאנו פתרון לאתר סדרות והסרטים טיוי – מה לעשות כשאתר סדרות טי וי לא עובד? הכנסו למדריך שהכנו כאן ותלמדו איך לפתור בעיות בקישורים שלא עובדים באתר סדרות. האתר הרשמי של ערוץ ויוה בישראל, עם צפייה ישירה חינם בטלנובלות ובסדרות של הערוץ.

תרגום סדרות – האתרים הטובים ביותר להורדת כתוביות בעברית

יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת. מפקד משמרות המהפכה האיראנים, הגנרל חוסיין סלאמי נפגש היום (שבת) עם מזכ”ל הג’יהאד האסלאמי זיאד אל-נחלה ואמר לו כי “הישות הציונית תישא מחיר כבד לפשעיה האחרונים בעזה. עוצמתה של ההתנגדות הפלסטינית גדלה, וכבר היום יש להתנגדות יכולות כפולות שיאפשרו להם לנהל מלחמות גדולות יותר.” עלילת הסדרה מתרכזת בתקופה שלאחר מותו של אבא שלה, נור עוברת לאיסטנבול כדי להתגורר עם המשפחה שלה בחוות קוזאן. ליילה הרוסה מהעובדה שבנה נחטף, היא מקבלת הודעה שאומרת שאם הם יפנו למשטרה, בנם ימות. ההורים המודאגים, שוכרים בלש פרטי, מחמט, לשעבר קצין משטרה, כדי שיעזור להם למצוא את בנם.

זיינפ היא ילדה יפייפייה ותמימה שמתחילה לעבוד ביחד עם אליהן, איש עסקים צעיר ושחצן שלא נמנע מלפגוע באנשים. החל מיומה הראשון בחברה, הם מתחילים להילחם האחד בשני ואליהן מתחיל לפתח רגשות כלפיה. שרתי האתר אינם יושבים בארה״ב וממוקמים בשלל מיקומים במדינות שונות. גרסה חדשה זמינה עבור האפליקציה שלנו למכשירי Android – טלפונים וטאבלטים בלבד (לא עבור Android TV – סטרימרים וטלוויזיות).

לכל הרוחות

אנו נמשיך להילחם ביתר שאת בבעלי ההון על מנת להנגיש ולאפשר צפייה חינמית לכל דורש בכל מיקום בעולם. כל התשלומים שהאתר מקבל אינם למטרת רווח, הם משמשים לכיסוי הוצאות התפעול של האתר על כל שירותיו השונים. בעיה בטעינה של סדרה ספציפית (לכל אחד סדרה אחרת) כאשר מחוברים לחשבון. בעונה הזו המאבק הוא אישי יותר, בין דורון לנידאל, ומתמקד רבות בנסיונותיהם לפגוע זה במשפחתו של זה.

ג’אנסו דרה משחקת את המורה המחליפה זיינפ, שהיא גם צלמת במקצועה, שמחליטה לחטוף ולאמץ ילדה שהייתה תלמידה שלה בשם מלק, שאותה משחקת הילדה ברן גוקיילדיז. מלק סובלת מהתעללות בביתה על ידי אימה חסרת האופי שולה והחבר שלה ג’נגיז המתעלל הראשי, לכן היא שמחה מאוד לעבור לידיה של זיינפ. הסידרה מתארת את המסע שעוברות שתיהן אל מול שולה וג’נגיז ואת משפחתה המאמצת ומשפחתה האמיתית של זיינפ. השב”כ יוצא למרדף כדי להרוג את חאמד ולסכל את הפיגוע.

ים של אהבה

לא משנה כיצד אתם נכנסים לאתר סדרות, גם בטלפון במחשב או באייפד יש אופציה לגלישה במצד הסתר , ניתן להכנס לדפדפן שאתם גולשים בו ומצד שמאל למעלה ללחוץ על כפתור הגדרות וללחוץ על גלישה במצב נסתר אינקוגניטו. קיימת גם סדרה אפיזודית בה כל פרק עומד בפני עצמו (בניגוד לדרמה סדרתית). הסיפור הכללי הוא אותו סיפור והגיבורים הם אותם גיבורים, אך ניתן לצפות בכל פרק ללא קשר לפרקים קודמים. 45- אדמה מרה- Bir Zamanlar Çukurova- ביר זמאנלאר צ’וקורובה- שמה המקורי הוא היו זמנים בצ’וקורובה, שהוא איזור ששמו המקורי קיליקיה בדרום מרכז תורכיה. סידרה בכיכובה של ואהידה פרצ’ין האגדית ששיחקה בסדרות “אמא” ולמשך עונה אחת את הורם סולטאן. סידרה שנמשכת מ2018 עד היום בתורכיה ותשודר בערוץ הדרמות התורכיות בישראל.

יום אחד סייהמוס נעלם כשהוא טס לצרפת מסיבות פוליטיות. הוא חוזר לאחר 15 שנים עם ילד מאישה אחרת, ואז סולטאן בורחת מהבית. הוא מנסה להשיג אותה חזרה בכל מחיר ומקווה שהיא תסלח לו.

עלובי החיים

בנובמבר 2016, נרכשה הסדרה והועלתה לשידור על ידי שירות הצפייה נטפליקס. מינואר 2017 משודרת הסדרה בערוץ הראשון, ובהמשך בערוץ כאן 11. הטלנובלות של טורקיה הצליחו להשתלט על המסכים של הצופים הישראלים כבר המון שנים – בהתמכרות מתוקה ומתמשכת. לקראת החורף הקריר, החלטנו לחמם את כל מי שכבר מיצה את “הכלה מאיסטנבול” – ולרכז כאן רשימה של סדרות טורקיות מומלצות ששמנו עליהן עין ל-2020. מחיר התשוקה (סיאה בייאז אשק, Siyah Beyaz Aşk, שמה האמיתי הוא “אהבה בשחור ולבן)- סידרה שמשודרת בתורכיה החל משנת 2017, ומשחקים בה בירג’ה אקאלאי בתפקיד אסלי ואבראהים צ’ליקול בתפקיד פרהאת.

כאן תוכלו לצפות בטלנובלות מכל העולם באיכות גבוהה וללא תשלום. היכנסו עכשיו לאתר הרשמי בישראל וצפו בפרקים מלאים, מאחורי הקלעים, טריילרים וראיונות עם כוכבים. באתר תוכלו למצוא את כל המידע על הסדרות של ערוץ ויוה, לוח שידורים, בלוגים על הסדרות, פורומים על הסדרות ועוד. הצטרפו לקהילה התוססת של האתר ותוכלו לקבל תשובה על כל שאלה בנוגע לטלנובלה האהובה עליכם. ניתן להשתמש בקבוצות טלגרם שונות שיש לנו כאן באתר בקישור הבא ,הקבוצות טלגרם הללו מכילות מאות סדרות וסרטים לצפייה ישירה שיכולות לשמש אותכם כתחליף ראוי לאתר סדרות. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה!

אהבה ועונש

האח הגדול היא תוכנית ריאטלי ישראלית שמשודרת בערוץ 13 ובתוכנית משתפפים עד 20 משתתפים שסגורים בבית משותף במשך כמה חודשים ועוברים משימות שונות לאורך העונה. דרמה | סדרת דרמה (Drama | Drama Series) היא יצירה ספרותית / תיאטרונית, עם דגש על דיאלוג (ועל עיתומים בין אדם לחברו), המתאימה למשחק ע”י דמויות שונות, אם באמצעות סרט, תכנית או סדרת טלוויזיה, מחזה וכדומה. האיאט, מורה לספרות המגדלת לבד את אחותה אשר עוברת ניסיון אונס על ידי חברה לכיתה. המקרה המצער מאלץ אותן לעזוב לבית ספר ציבורי ולהתחיל הרפתקה חדשה בחייהן.

ב-2016 הסדרה זכתה ב”פרס האקדמיה לטלוויזיה” בקטגוריית סדרת הדרמה הטובה ביותר וב-2017 זכתה הסדרה ב-11 קטגוריות, בהן הדרמה הטובה ביותר, הבימוי הטוב ביותר (רותם שמיר) והשחקן הטוב ביותר צפייה ישירה בדרמה/דרמה יומית (ליאור רז). הכלה מאיסטנבול (istanbullu gelin – איסטנבולו גלין)- הסידרה התורכית הידועה ביותר ששודרה בארץ והפופולרית ביותר, בכיכובם של הזמר אוזג’אן דניז, שמשחק את פארוק, ואסלי אנוור, שמשחקת את סורייה. הסידרה משודרת בתורכיה החל מ2017 וממשיכה להיות משודרת גם היום.

המלצות צפייה

ביתה הגדולה חזן, פחות שותפה לגחמות של אמה, היא מעולם לא סלחה לה על מות אביה והיא מהווה את המכשול הגדול ביותר העומד בפני הגשמת חלומותיה של פיזלט. אנו מודים לכל הצופים שלנו על התמיכה הרבה, אנו שואבים מכם מוטיבציה להמשיך את פעילות האתר. איזור אישי חדש, שם ירוכזו כל הפרקים שלא סיימת והסדרות שלך. לאחר שבסוף הפרק האחרון של העונה הראשונה הורג וואליד את אבו אחמד, הוא הופך להיות “ראש הזרוע הצבאית של חמאס בגדה”. אך הדמות המרכזית בעונה הוא נידאל עוודאללה (המכונה גם “אבו סיף אל-מקדסי”), בנו של השייח’ שנהרג בעונה הראשונה, ופעיל בארגון המדינה האסלאמית שחזר מסוריה ורוצה לנקום בדורון על שהרג את אביו.

ברגע שהמשפחה פוגשת את מחמט, הוא מבינים שהבעיה הרבה יותר גדולה ומורכבת ממה שהיא נראית, ככל שהוא צולל יותר בחקירת המקרה, כך מתרבות השאלות. סדרה חדשה בכיכובה של אסלי אנוור, סורייה מהכלה מאיסטנבול. שני בני דודים, שגדלים ביחד באותה אחוזה כמו אח ואחות, מניחים לילה אחד לאהבה שהם חשו זה לזו במשך זמן כה רב, ומתנשקים. הילד קובר את האהבה הבלתי אפשרית הזאת לתוך לבו והולך ומתרחק ומשאיר את הנערה מאחור. לעומת זאת, אחותה ילדיז חולמת על חיים עשירים, כדי להתקרב לעולם הזה היא עובדת כמלצרית במסעדה יוקרתית, ויוצאת עם גבר עשיר בכוונה להתחתן איתו ולחיות חיי נוחות, אך מתבדה בסופו של דבר מהאשליה כי אין בכוונתו של החבר שלה להתחתן איתה כלל.

איך להוריד פופקורן טיים לסטרימר – המדיך המלא

הזיכרון של נשיקה זו מעמיק יותר ויותר עם כל שנה שחולפת, ניג’אט (השחקן אוזקן דניז מהכלה מאיסטנבול) בוחר לחיות רחוק ככל האפשר, אבל הכל משתנה כאשר זולל כותבת לו מכתב, ומספרת לו שאביו עומד למות. גונש, מורה לספרות בתיכון בעיר איזמיר, פרודה מבעלה שעזב אותה ואת שלושת בנותיה המתבגרות, התאומות סלין ונאזלי והצעירה ביותר, פרי. לאחר רומן שנמשך 6 חודשים בסתר בינה לבין איש עסקים מאיסטנבול בשם האלוק, הם מחליטים להתחתן והיא עוברת ביחד עם שלושת בנותיה לאיסטנבול. מי שהכי מנסה לעודד אותה להגיע לתהילה ולכסף זו ביתה הצעירה, אייס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן