סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מחיקת חשבון פייסבוק

מחיקת חשבון פייסבוק

עבור אל Facebook.com והיכנס עם האישורים הקודמים שלך. שמור את שמי, אימייל ואתרי בדפדפן זה בפעם הבאה שאגיב. זה לא כזה פשוט למדוד את עוצמת האות האלחוטי. אומנם בכל סמארטפון יש את חיווי ה- WiFi שמציג את עוצמת האות, אך הוא לא מציג אותה בצורה כל כך… כיום, רוב מערכות ההפעלה מגיעות עם מנהל משימות מובנה המנטר את פעילות המחשב ויודע בדיוק כמה משאבים כל תוכנה, אפליקציה ותהליך שרצים… יישומון או Widget (ווידג’ט) באנגלית, הם יישומים גרפים קטנים המספקים גישה ישירה למידע עדכני.

פתח את פרופיל הפייסבוק האישי שלך ופתח את הרשימה הנפתחת בפינה השמאלית העליונה של המסך. בחר “הגדרות ופרטיות” ולאחר מכן עבור לתפריט “הגדרות מהירות פרטיות”. ללא ספק, פייסבוק היא פלטפורמה חברתית מצוינת לתקשר עם הקשרים החברתיים שלך, לקדם ולנהל עסקים ולהישאר מעודכנת בנושאים שמעניינים אותך. עם זאת, משתמשים עשויים לשקול למחוק או לבטל את חשבון הפייסבוק שלהם מכמה סיבות. משתמשים עשויים לגלות, למשל, שזה זמן רב או זמן רב.

© כל הזכויות שמורות – דניאל זריהן. אין להעתיק תוכן ללא אישור מפורש מבעל האתר, וגם בתכלס – סתם תצאו מעפנים.

בחר מרשימת האפשרויות, תן הסבר נוסף – במידת הצורך – בטל את הסכמתך להודעות דוא”ל עתידיות ובחר אם להמשיך להשתמש ב-Messenger. בחר בלחצן שליד “השבת חשבון” ולחץ על הכפתור “המשך לביטול חשבון” כדי להמשיך. אנו פועלים כדי לפתור זאת בהקדם האפשרי. שימו לב שניתן להוסיף ולהסיר קטגוריות ומידע להורדה ולבחור את פורט הקובץ שתורידו. תהליך ההורדה אורך זמן ובסיומו תקבלו התראה על כך שקיים קובץ עם כל המידע שלכם והוא זמין להורדה. עכשיו אפס את הסיסמה ב- שכחת את הסיסמה שלך?

עם זאת, כאשר חשבון נמחק לצמיתות, לא תוכל לגשת לנתונים אלה ואינך יכול לעשות דבר על מנת לקבל אותו בחזרה. כדי לאפשר לאנשים לשנות את דעתם לאחר מחיקת חשבון הפייסבוק שלהם, פייסבוק מאפשרת לך להחזיר את הגישה לחשבון ולנתונים שלך עד 30 יום לאחר בקשת המחיקה. ישנן סיבות רבות שיכולות להוביל משתמש בפייסבוק לרצות למחוק את החשבון לצמיתות או להשבית אותו.

למען הפרטיות שלכם: 3 הגדרות שכדאי לכם לבדוק באייפון שלכם

כמובן שתידרשו להזין סיסמה וקוד אימות, כדי לוודא שאתם נחושים לבצע את התהליך. גם אם אישרתם, יש לכם 14 יום לחזור בכם לפני שפייסבוק תמחק לחלוטין את כל המידע שלכם. אם התחרטתם תוך שבועיים – התחברו לחשבון ובחרו לבטל את בקשת המחיקה.

הדרך לחופשי רצופה בממשקים מסורבלים, שאלות חוזרות ונשנות וגם סחיטה רגשית. ביד מקליקה ובזרוע נטויה – מחקנו את הפרופיל. עוסק בבניית אתרים וקידום אתרים, באופן מקצועי משנת 2019.

מדריך מלא כיצד למחוק חשבון פייסבוק בקלות

אם השקעתם בכך מחשבה ואתם מוכנים לעבור הלאה מפייסבוק לצמיתות, הנה מה שאתם צריכים לעשות על מנת למחוק את החשבון שלכם לעד. לפני שתמשיך לבצע מחיקת חשבון פייסבוק לחשבונך, ייתכן שתרצה לגבות את המידע שלך משרתי החברה. יש שתי דרכים עבורך להסיר את הנוכחות שלך מהפייסבוק. אתה יכול להשהות את חשבונך או למחוק אותו לחלוטין (מחיקת חשבון פייסבוק).

פרטי הכניסה של שני החשבונות יישמרו ותוכל לעבור ביניהם על ידי לחיצה על כפתור “התנתק”. כעת אתה מוכן להשתמש בחשבון פייסבוק פייסבוק הופעל מחדש. לאחר מכן, תוכל לשלוח את הערעור לפייסבוק על ידי לחיצה על כפתור שלח. לחשבון הפייסבוק שלכם, זאת למקרה שתרצו לקבל אותו בחזרה. אם יש לכם פייסבוק בעברית לחצו על מחיקת החשבון שלי או באנגלית – Delete my account. זכור שאם תיכנס לחשבון הפייסבוק שהסרת, זה יוביל להסרת חשבון הפייסבוק שהסרת שוב.

עבור מודעות

שמינית, עליך לוודא שמספר האימות נכון על ידי לחיצה על התיבה אישור. ראשית, אנו לוחצים על שלוש הנקודות בחלק העליון של דף היישום. כשמשתמשי אייפון רוצים להעביר תמונות, סרטונים, מסמכים וקבצים אחרים מאייפון לאייפון או מאייפון לאייפד הם בדרך כלל משתמשים ב- AirDrop… כמו כן תוכלו גם לערוך הגדרות של דפים עסקיים ואפליקציות שנמצאים בבעלותכם. אם אתם בטלפון – אתם צריכים ללחוץ על התפריט בצד שמאל למטה באפליקצייה, לגלול למטה וללחוץ על “הגדרות ופרטיות”,ואז על “הגדרות.”

  • בחלק האחרון של ההסבר פייסבוק כותבת גם שהיא עשויה לשמור חלק מהמידע למטרות כגון “סוגיות משפטיות, הפרות של התנאים או מאמצים למניעת פגיעה”.
  • נסיון מצטבר של קידום מעל 700 אתרים.
  • אחרי כמה דקות תקבלו הודעה נוספת עם קישור להורדת המידע.
  • אם ניסיתם למחוק את חשבון הפייסבוק שלכם בעבר, אתם ודאי זוכרים זאת כתהליך מבלבל שלא לצורך, הכולל הרבה הלוך ושוב עם מרכז התמיכה והגדרות שמוחבאות היטב.

נקודה למחשבה עבור מי שמחזיק בחשבון מדיה חברתית פעיל ובו תכנים רבים או אפילו שמשמש לעניינים מקצועיים או מסחריים. הצעד המומלץ הוא לכתוב מראש בצוואה שלכם את מה שתרצו שיתבצע בשמכם בחשבונות האלה. זו הדרך הקלה, היעילה והאמינה ביותר לוודא שהתכנים שלכם ישמרו או ימחקו בהתאם לרצונכם. בחלון ההגדרות תופיע התראה חדשה דרכה תוכלו לבטל את פעולת המחיקה של הדף, לחצו על בטל מחיקה. לאחר מכן, תלחץ על הקישור שאומר “הזן קוד אבטחה.” זה בהודעה שנשלחה לכתובת הדוא”ל החדשה שהיא אימות. שם תזין את קוד האבטחה שנשלח אליך על ידי פייסבוק ולחץ על “שלח”.

ניהול מוניטין לחברות רכבים ומכוניות להשכרה, קנייה וליסינג

סמן את התיבה לצד “מחק חשבון לצמיתות” ולחץ על “המשך למחיקת חשבון” כשתהיה מוכן להמשיך. ואז יהיה לך אפשרותך להפעיל אותו מחדש באמצעות דף הכניסה לפייסבוק באפליקציה או באתר. בשלב הבא, מהחלונית בצד שמאל, לחץ על “המידע שלך בפייסבוק” ואז בחר “ביטול ומחיקה” מרשימת האפשרויות. חשבון אינסטגרם– בחלק מהמקרים, מחיקת חשבון פייסבוק תשפיע גם על חשבון האינסטגרם שלכם.

אפליקציות שפג תוקפן אינן מבקשות את המידע הפרטי שלכם יותר, אך ביכולתכם עדיין להתחבר אליהן באמצעות החשבון שלכם. אתם יכולים לערוך את המידע שהן מבקשות, או להסיר אותן לחלוטין. למזלנו, ענקית המדיה החברתית השתפרה גם בהיבט זה. כיום, קל הרבה יותר לצפות במידע שלכם, לנהל אותו ולמחוק אותו. זיכרו שעם אפשרות זו, כל המידע שלכם ישאר זמין בפייסבוק, וייתכן ותמצאו את עצמכם קורבנות שאינם מודעים לקצירת המידע שלכם או לפרצת אבטחה.

גוגל ויוטיוב

ההבדל היחיד – תצטרכו להלקליק על פוסטים במקום תגובות ברשימה. תוכלו למצוא את כפתור הפוסטים בתחילת הרשימה, תחת אפשרות יומן הפעילויות. כפי שכבר הוזכר, אפשרות הורדת ושמירת הנתונים בפייסבוק ניתנת להתאמה אישית מקיפה.

כאשר אחד מחברי הפייסבוק שלך רואה את רשימת החברים שלך, החשבון שלך עדיין מופיע, אך ללא תמונת הפרופיל שלך. יתר על כן, תוכן כגון הודעות פייסבוק או הערות בדפי אנשים אחרים נשאר באתר. פייסבוק אינה מוחקת אף אחד מהנתונים שלך כאשר אתה מבטל את חשבונך, כך שהכל עדיין זמין עבורך כדי להפעיל אותו מחדש. אמנם אין זה פשוט וקל, אך אכן כן ניתן למחוק את חשבון הפייסבוק, להלן המדריך המלא שמסביר בדיוק איך ניתן למחוק חשבון פייסבוק ב-3 צעדים פשוטים. כשתבחר באפשרות זו, לא תוכל להפעיל מחדש את חשבונך. כל הפוסטים, התמונות, הסרטונים וכל הקשור לחשבונך נמחקים לנצח.

כיצד לבטל את חסימת חשבון הפייסבוק שלך

לטיפים שימושיים נוספים על חיים דיגיטליים שלווים, אנחנו ממליצים להסתכל על המדריך המעמיק שלנו לפרטיות אונליין. עם אירועים שממשיכים להחתים את המוניטין שלה אפילו יותר בזמן האחרון, לא מפתיע שעוד ועוד אנשים יורדים מרכבת הפייסבוק וסוגרים את החשבונות שלהם. אבל אל תטעו- עדיין יש איומים דיגיטליים שם בחוץ.קחו למשל אתגוגלכדוגמא. תוכלו לעשות את אותו הדבר עבור הפוסטים שלכם בפייסבוק.

גבה את כל הנתונים שברצונך לשמור, ואם אתה בטוח שזו הבחירה הנכונה עבורך, לחץ על כפתור “מחק חשבון”. כשתהיה מוכן להפעיל מחדש את חשבונך, כל שעליך לעשות הוא להיכנס שוב לפייסבוק. יש להיכנס ל-אתר פייסבוקבמחשב, לחץ על לחצן החץ למטה הפונה בפינה הימנית העליונה של המסך, ולאחר מכן בחר “הגדרות” מהרשימה. השהיית חשבון הפייסבוק שלך מועיל כאשר ברצונך להסתתר זמן מה עם היכולת לחזור לרשת מבלי שתצטרך להקים חשבון חדש לגמרי. לכן אנו ממליצים לשקול היטב לפני שמוחקים חשבון פייסבוק לחלוטין. במידת הצורך אפשר לפנות אלינו לייעוץ.

הורדת הנתונים מפייסבוק לפני מחיקת החשבון

לפני שאתם רצים לבית המשפט ואם לא מדובר בדיבה בלתי נסלחת, ניתן לבצע פעולות כדי לגרום למידע להיעלם ולאזהרה/חסימה עבור המשתמש. כשמדובר על מחיקה או טיפול בפרופילים מזויפים או דפי פייסבוק שפגעו בכם, כאן מתחיל האתגר האמיתי וישנן מספר אפשרויות להתמודדות. על ידי שימוש בלשונית הפרטיות, אתם יכולים להגביל תכנים עתידיים שאתם מעלים לקהל אליו אתם מעוניינים להגיע. עם זאת, תזכרו שאפשרויות ההגדרות כאן מכסות בעיקר הגדרות נראות כלליות – אין פתרון שמאפשר לכם להחיל את הגדרות הפרטיות החדשות שלכם על כל הפוסטים שלכם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן