סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » מארוול לצפייה ישירה

מארוול לצפייה ישירה

בעזרת בני הברית הנותרים, הנוקמים מתאספים שוב כדי להפוך את פעולותיו של ת’אנוס ולהחזיר את האיזון של היקום. הפופולריות של סרטי מארוול השונים הביאה להם הזיכיון של מארוול דמויות חדשים אבל המפנה הייה אחרי הכרזת פשיטת רגל ב-1996 ובהמשך יצירת הסדרה של סרטי איירון מן. כולם אוהבים על סרטי מארוול כי מדובר על המלחמה בין גיבורי על מארוול דמויות לבין נבלים ותמיד הטובים מנצחים. כל סרטים של מארוול מביאים לצופים אפקטים מיוחדים ומושקעים עם מארוול דמויות השייכים למדע בדיוני, עם כוכות על שמצליחים להציל את העולם. אז אחרי שהכרנו לעומק את שאר הצוות הנחמד שלנו, הגיע רגע האמת, אחד מהם בכל מקרה.

העונה, שכללה שישה פרקים, עלתה לשידור ב-9 ביוני 2021 והסתיימה ב-14 ביולי 2021. צילומי העונה השנייה החלו ביוני 2022 וככל הנראה תשודר במהלך 2023. ערך מורחב – הסוכנת קרטרבספטמבר 2013, חברת מארוול החלה לפתח סדרת טלוויזיה אשר שואבת השראה מהסרט הקצר “הסוכנת קרטר”, בכיכובה של פגי קרטר.

טעינה וונדה-ויז’ן פרק 7 לצפייה ישירה

מורדו מביא את סטריינג’ אל חברי הארגון, הכוללים את מורדו עצמו, קפטן קרטר, חזיז שחור, קפטן מארוול, ריד ריצ’רדס וצ’ארלס אקסבייר. מכשפת השני מגיעה, תוקפת את מטה האילומינטי, והורגת את בלאק בולט, ריצ’רדס, קרטר, רמבו ואקסבייר. סטריינג’, צ’אבז ופאלמר נמלטים ונכנסים למרחב שבין היקומים אליו במטרה למצוא את ספר וישנטי, באמצעותו יוכלו להביס את מכשפת השני.

במסגרת העסקה זו, סוני תפיק יחד עם אולפני מארוול את סדרת ספיידרמן החדשה, בעוד שסוני עדיין תממן, תחזיק, תפיץ ותהיה לו שליטה יצירתית סופית על הפרויקטים. סדרה דוקומנטרית מקיפה המתארת את יצירת הסרטים וכלל התכנים של אולפני מארוול. הולו הזמינה שתי סדרות המבוססות על גוסט ריידר והאחים דיימון ואנה הלסטרום במאי 2019, מתוך כוונה לבנות יקום מקושר בין השניים באופן דומה לתוכניות נטפליקס של מארוול. חודש לאחר מכן, הולו החליטה לא להתקדם עם גוסט ריידר.

מלחמת האופל 1 ( 1 Underworld

ב-1 במרץ 2022, סדרות הטלוויזיה הללו הוסרו משירות הסרימינג, מכיוון שזכוית ההפצה עליהן יחזרו לדיסני. ב-16 במרץ הסדרות עלו לשירות הסרטרימינג דיסני פלוס תחת הכותרת “סאגת הדפנדרס”. בסוף פרק הסיום של הסדרה הפלקון וחייל החורף, קווין פייגי הכריז על צאתו של הסרט הזה שיתמקד בדמותו של סאם וילסון כקפטן אמריקה החדש. ערך מורחב – שומרי הגלקסיה (סרט)פיטר קוויל/סטאר לורד וקבוצה של לא יוצלחים הכוללת את גאמורה, דראקס המשמיד, רוקט וגרוט נלחמים כדי לשמור על ממצא עתיק ורב עוצמה מהישג ידיו של הנבל רונאן. ערך מורחב – איירון מן 3בפברואר 2011 שיין בלאק נשכר לביים את “איירון מן 3”.

לאחר שסטריינג’ מספר למקסימוף על צ’אבז, וונדה חושפת שהיא זו שרודפת אחריה, במטרה לרתום את כוחה ולהתאחד עם בניה התאומים, בילי וטומי, אותם היא יצרה במהלך שהותה בווסטוויו. בעקבות סירובו של סטריינג’ למסור לה את צ’אבז, מכשפת השני תוקפת את הקאמאר-טאג’. במהלך המתקפה, כוחותיה של צ’אבז מופעלים והיא וסטריינג’ נמלטים באמצעות פורטל, ומשאירים את וונג מאחור, בעודו נשבה על ידי מכשפת השני. בדצמבר אותה שנה, אולפני סוני הכריזו על עיבודים קולנועיים לדמותו של ונום וששת המרושעים – שניים אשר מתקיימים ביקום “ספיידרמן המופלא”.

הנוקמים 3 מלחמת האינסוף לצפייה ישירה ולהורדה:

בשנת 2005 אולפני מארוול השיגה את זכויות הסרט על איירון מן מ-New Line Cinema. בשנת 2006, מארוול חשפה שהיא השיגה את זכויות של הדמויות הענק הירוקו ושל תור. למרות שרבים חושבים שאולפני מארוול החלו את דרכה כאשר איירון מן שוחרר לאקרנים ב- 2008, הם למעשה התחילו הרבה זמן לפני כן, בשנות ה-30. בשנות ה-70, ה-80 וה-90, מארוול מכרה את זכויותיה לרבות מהדמויות שלהן, מה שהוביל לגיבורים ונבלים שונים, שנחסמו כעת באולפנים אחרים. אבל בשנת 1993, אולפני מארוול החליטו לשחק תפקיד פעיל יותר בעתיד הקולנועי ואז התחילו לייצר סרטים עם מארוול דמויות שהשעירו את רשימת סרטי מארוול.

  • למרות זאת, במחצית השנייה של הסרט מתברר כי הסקרולים הם הטובים.

את הסרט צפוי היה לביים הבמאי אדגר רייט על פי תסריט מאת ג’ואי קורניש, וצילומי מבחן שלו אף הוקרנו בכנס קומיק-קון 2012, אך ביוני 2014 רייט עזב במפתיע את הפרויקט ובמקומו נבחר הבמאי פייטון ריד. את דמותו של איש הנמלה השני, סקוט לאנג, מגלם השחקן פול ראד, בעוד מייקל דגלאס מגלם את הנרי פים, איש הנמלה הראשון. ערך מורחב – איירון מן (סרט)באפריל 2006, ג’ון פאברו נשכר כדי לביים את הסרט “איירון מן”, בשיתוף פעולה עם התסריטאים ארתור מרקום, מאט הולוויי, מארק פרגוס והוק אוסטבי. רוברט דאוני ג’וניור לוהק לתפקיד הראשי בספטמבר אותה שנה כשהצילומים החלו במרץ 2007 והושלמו לבסוף ב-25 ביוני 2007. ערך מורחב – נצחיים (סרט)באפריל 2019, מארוול החלה בחיפוש כותבים עבור הסרט “נצחיים”.

סדרות ותוכניות

אולם, בפברואר 2015, סרטי סוני ואולפני מארוול הוציאו הצהרה משותפת לפיה סוני תפיק סרט ספיידרמן חדש בהפקה משולבת של איימי פסקל וקווין פייגי, וזאת לאחר שהדמות תופיע בסרט נוסף של היקום הקולנועי של מארוול. בסרט הגיבורים שלנו מתפלגים לשתי קבוצות בראשן עומדים מצד אחד קפטן אמריקה ומצד שני איירון מן. “מלחמת האזרחים” הוא הסרט הראשון של שלב 3 של מארוול. בסרט אפשר לראות את ההכנות של מארוול לסרטים הבאים של הפנטר השחור וספיידרמן המקבלים גם הם סרטי סולו בעתיד. עלילת הסדרה תוצג באמצעות סגנונות שונים של טלוויזיה לאורך השנים, בהומאז׳ לסיטקומים קלאסיים ואהובים, לצד הצגת דמויות חדשות וקווי עלילה שיובילו לסדרות ולסרטים הבאים בסאגה החדשה.

בינואר 2013, קווין פייגי אישר כי הסרט על דוקטור סטריינג’ יהיה חלק מהשלב השלישי לפרויקט הנוקמים. ביוני 2014 נשכר סקוט דריקסון לביים את הסרט, כאשר עוד באותו חודש נשכר התסריטאי ג’ון ספייץ’ לעבוד על שכתוב התסריט. תהליך הפרה פרודקשן החל ביוני 2014, כשתהליך הצילומים החל בנובמבר 2015 והסתיים באפריל 2016. עוד באוקטובר 2014 לוהק בנדיקט קמברבאץ’ לתפקיד הראשי, כאשר בחודשים מאי ויוני 2015 לוהקו גם טילדה סווינטון לתפקיד העתיק וצ’ואיטל אג’יופור לתפקיד ברון מורדו.

Sdarot Dev – דומיין חדש לאתר סדרות טי וי

המחזיק מאז ומעולם בעשר הטבעות שהופכות את ידיעות אומנויות הלחימה שלו להרסניות לחלוטין, המנדרין (שמו האמיתי וונווו) מוביל את ארגון עשרת הטבעות מהצללים, וגורם להרס בעולם. אין פלא שאנג-צ’י לא רוצה שום קשר לאביו האלים, רק מזכרת מהאמא שנפטרה מחזירה את השניים פנים אל פנים. האובססיה של וונווו להגיע לטא-לו, תחום מכושף של המיתולוגיה הסינית, היא כל המנוע מאחורי הסרט והמפתח להופעתו השונה מאוד משאר סרטי מארוול. ערך מורחב – אקו (סדרת טלוויזיה)סדרת המשך להוקאיי שתתמקד בדמותה של מיה לופז/אקו, אותה תשוב לגלם אלקווה קוקס. לכן תרצו לראות אותו על מסך גדול ככל האפשר ובתנאים הטובים ביותר.

ערך מורחב – לוק קייג’ (סדרת טלוויזיה)כאשר ניסוי שהשתבש מעניק ללוק קייג’ כוח על-אנושי ועור בלתי שביר, הוא הופך לנמלט אשר מנסה לשקם את חייו בהארלם, ניו יורק. בנוסף, רוזריו דוסון שבה לגלם את דמותה של האחות קלייר טמפל, לאחר שגילמה אותה בשתי הסדרות הקודמות. ערך מורחב – שאנג-צ’י ואגדת עשר הטבעותבדצמבר 2018, מארוול החלה לפעול במהירות על מנת ליצור את שאנג-צ’י ואגדת עשר הטבעות, אשר יהיה סרט גיבורי העל הראשון בכיכובו של שחקן סיני כשחקן הראשי. התסריטאי הסיני אמריקאי דייוויד קלהאם מונה לתסריטאי. במרץ 2019, מארוול מינתה את דסטין דניאל קרטון לתפקיד הבמאי. בקומיקון 2019 פורסם כי סימו ליו הוא השחקן הראשי שמגלם את שאנג-צ׳י לצד אקוופינה שמגלמת את קייטי.

תור: ראגנארוק ( Thor: Ragnarok

בסרט אפשר לראות את טוני מתמודד עם ה”בעיות” שלו שבאים לו אחרי הקרבות בניו יורק. בסדרות “וונדה-ויז’ן” “הפלקון וחייל החורף” ו”לוקי” נצפה אחרי כל שלושת השלבים. אקס-מן – במהלך הכנס קומיקון סן דייגו 2019, קווין פייגי הכריז שפרויקט בנושא מוטנטים נמצא בפיתוח. בפרק השישי של מיס מארוול חשפו את המוטנטים ביקום הקולנועי.

אחרי אירועי “מלחמת האזרחים”, מלך טצ’אלה שב למולדתו וואקאנדה. הוא יוצא להגנת מולדתו ובאותו הזמן מנסה למנוע את מלחמת העולם הבאה. אתה מאמין שיש להתמודד עם בעיות בדרך ישירה שלא משאירה הרבה מקום לטעויות, אפילו אם זה אומר שיהיה עליך להפעיל כוח, ואומץ הלב שלך מאפשר לך לעשות זאת מבלי להסס. חבריך יכולים לסמוך עליך שתהיה שם כדי להגן עליהם, ואתה לא תיתן לאיש לפגוע באלו שבאמת יקרים ללבך.

הסרטים והסדרות של מארוול לצפייה ישירה בדרייב

הוא אמור להיות השני אחרי הקפטן בו אתם צריכים לצפות לפי השעון של מארוול. הוא מציג לנו את טוני סטארק הלא הוא איש הברזל, Iron Man כמו שכולנו מכירים אותו, המולטימיליונר, הפלייבוי, האיש וחליפת הברזל. בסופו של הסרט, לכל אלה שלא מודעים לעובדה שברוב סרטי המארוול שווה לחכות לסוף של הכתוביות, ניק פיורי ניגש לטוני בשביל לדסקס איתו על הנוקמים בפעם הראשונה. סטריינג’ וצ’אבז מגיעים ליקום חלופי, המוגדר כ”ארץ-838″, שם הם נעצרים על ידי משתנה של קארל מורדו. בעודו בשבי, סטריינג’ פוגש משתנה של פאלמר, מדענית העובדת בשירות ארגון האילומינטי, המגדירה את היקום ממנו הגיע בתור “ארץ-616”.

  • ג’יימס גאן, במאי סרטי “שומרי הגלקסיה”, יכתוב ויביים את הספיישל הזה.
  • הצילומים נערכו גם בסין, פלורידה ובלוס אנג’לס.
  • ב-19 במאי 2022 דווח כי סדרה חדשה של דרדוויל נמצאת בפיתוח עבור שירות הסטרימינג דיסני פלוס.
  • אני חושב שמיותר לציין את הסרטים שעוד לא יצאו כיוון שעקב המצב התאריכים עוד עשויים להשתנות ולכן אין לדעת מתי באמת יצאו, תודה על הפרסום.
  • גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים.

ערך מורחב – מוצרי מדיה נלווים ביקום הקולנועי של מארוולבנוסף לסרטי הקולנוע וסדרות הטלוויזיה, מתפתח היקום בסוגי מדיה נוספים. בין היתר, קיימת סדרה של חמישה סרטים קצרים , שנוספו ל-DVD של סרטי הקולנוע. מתפרסמות חברות קומיקס רשמיות, שלרוב משלימות את אירועי הסרטים. קיים מספר סדרות רשת, פרסומות וספרים, המספרים על הנעשה ביקום. ערך מורחב – הענק הירוק (סרט, 2008)בינואר 2006, מארוול הכריזו כי זכויות ההסרטה של הענק הירוק נרכשו מידי אולפני יוניברסל, לאחר שב-2003 כבר נעשה סרט על דמות הענק הירוק, בשם “הענק”. באפריל אותה שנה אדוארד נורטון לוהק לתפקיד הראשי וההפקה יצאה לדרך ביולי 2007, כשהצילומים התרחשו בטורונטו, ניו יורק ובריו דה ז’ניירו.

גיבורי על- היער הירוק

אבל הוא נעצר, על ידי איירון-מן עוד דמות של גיבורי על במהלך קרב והתוצאה הייתה שהחרב נשבר. כל הזכויות שמורות לכריסטופר יוסט, כריסטופר מרקוס סטיבן מק’פילי וכמובן, אולפני מארוול.תקציר … גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. אחרי האירועים ההרסניים של מלחמת האינסוף, היקום בהריסות.

  • כשהם מחזירים אותו לעתידם, קלארק מחבק את גורלו ועוזר לחוליית גיבורי על להילחם ברוע כמו הקיסרית האמרלד ולקיים את חוקי כוכבי הלכת המאוחדים לפני שהוא יכול לחזור לתקופתו.
  • במהלך המתקפה, כוחותיה של צ’אבז מופעלים והיא וסטריינג’ נמלטים באמצעות פורטל, ומשאירים את וונג מאחור, בעודו נשבה על ידי מכשפת השני.
  • עוד באותו חודש, מארוול יצאה בהצהרה לפיה ארבע הסדרות יצולמו בעיר ניו יורק, ויכללו 13 פרקים כל אחת.
  • ערך מורחב – מלחמות השריון (סדרת טלוויזיה)הסדרה תתמקד בדמותו של וור משין אותו מגלם דון צ’ידל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן