סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » למלא את החלל לצפייה ישירה

למלא את החלל לצפייה ישירה

כן הוקרן הסרט במסגרת פסטיבל הסרטים הבינלאומי של טורונטו , ובאוקטובר 2012 במסגרת פסטיבל הסרטים של לונדון, שם זכה לשבחים רבים. הסרט מצולם בצורה יוצאת דופן של תקריבים וטשטוש,המשחק מצויין וכמו כן התלבושות,העלילה אינה מספיק מהווה הפתעה,ואין מתח יותר מן כבדות,כשהכל צפוי אין גילויים מיוחדים והפתעות.והסוף מאכזב סיום וסצנה אחרונים מיותרים. אמנם צפיתי מזמן…אך לאור הציון הממוצע של הביקורות, חשה חובה לתקן. סרט מעניין החושף תרבות כל כך קרובה אך מאד רחוקה ולא מוכרת.

משפחתה של שירה לא יודעת לאן יוחאי יפנה, ומסתכסכת בתוך עצמה האם להחליף את השידוך של שירה ביוחאי. שירה מנלדמן בת למשפחה חרדית מכובדת הגיעה לפירקה והיא בודקת בחשאי את השידוך -אברך ועילוי העונה לשם פנחס אשר מאריך בקניות בצרכניה השכונתית כך ששירה ואמה רבקה, יוכלו להשקיף עליו ולגבש עמדה. פנחס מוצא מאוד חן בעיני שירה והוא גם תלמיד חכם. כל אשר נותר זה לקיים מפגש בין המשפחות ולהכריז על מועד האירוסין. כאן מתערב הגורל האכזר, אסתר, אחותה הגדולה והאהובה של שירה נפטרת במהלך הלידה ומותירה אחריה ילדה קטנה, תינוק ואלמן טרי- יוחאי. בתוך כל הצער, המאמץ העיקרי עובר ממציאת חתן לשירה, למציאת שידוך מתאים ליוחאי מה גם שהוריו של יוחאי המתגוררים בבלגיה, מחפשים לו שידוך קרוב אליהם ויש סכנה שזה ירחיק את יוחאי והנכדים מרבקה, שירה והמשפחה בארץ.

“אנשים צפו במישהי במצוקה ולא עשו דבר. הצד המטריד הזה עניין אותנו”

מחיקת מידע לבקשתך עלולה לבטל אפשרות לבצע פעולות שונות ולמנוע שימוש בחלק או שירותי האתר. מוקדם יותר השבוע הותקף מנהל חניון “לב העיר” שבמרכז הרצליה על ידי שני אנשים. זאת, לטענתו, בשל העובדה שהעיר להם על חניה לא תקינה. העובד פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים עם פגיעת ראש, ובהכרה מעורפלת. סרט מלא אוירה, מוסיקה טובה אך קצת איטי מידי לטעמי.סה”כ מומלץ אך לא לצפות לעלילה יותר מידי סוחפת. הקבוצות הללו חגגו הישרדות מפתיעה בעונה הקודמת, על חשבון שני מועדוני פאר שירדו אחרי תקופה ארוכה (בורדו אחרי 30 שנה, סנט אטיין אחרי 18) יחד עם מץ.

יוחאי מבין שבמוקדם או במאוחר יצטרך לחשוב על נישואין שניים אך כרגע מרגיש שזה מוקדם מדי. אמן של שירה ואסתר מבינה שיש סיכוי אמיתי שיוחאי אכן יישא לאישה את האלמנה ויעבור לבלגיה עם נכדה היחידי ומנסה לרקום שידוך נוסף – הפעם בין שירה לבין יוחאי. שירה תיאלץ לבחור בין צו ליבה לבין חובתה למשפחתה ותגלה שמרחב הבחירה מצטמצם אך ורק ללבה שלה. “לעבור את הקיר” מגולל את סיפורה של מיכל, בחורה בת 32, שחזרה בתשובה לפני 12 שנים ועדיין לא נישאה. לאחר שמיכל (נועה קולר) סוף סוף מוצאת חתן, בעל תשובה נאה, הוא מבטל את החתונה כחודש לפני המועד המיוחל. מיכל מסרבת להתמסר לייאוש ולאכזבה ומחליטה, למרות הכל, להמשיך בהכנות ולדבוק בתכניתה המקורית.

הרשמו לניוזלטר של סינמטק תל אביב וקבלו עדכונים על תכניות קולנוע סרטים והטבות לפני כולם!

סרט הבכורה של בורשטין, “למלא את החלל”, היה לסרט הישראלי הנצפה ביותר בשנת 2013 עם למעלה מ-350 אלף צופים. הסרט זכה, כאמור, בפרס היוקרתי של השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל ונציה ה- 69, זכה ב-7 פרסי אופיר וביניהם פרס הסרט הטוב ביותר. נזקקתי לצפייה שניה לאחר 4 שנים ביצירה המקסימה הזו, שמציגה את העולם החרידי באופן שונה לגמרי מזה שהורגלנו אליו, והחוויה הייתה שונה לגמרי, ניתן להגיד קסומה, ואף מרגשת. כמו שאומרת אחת הדמויות בסרט – זהו פשוט סיפור על רגשות.

שטרסבורג, שהקדימה את לאנס בנקודה בעונה שעברה וסיימה שישית, שמרה בינתיים על כוכביה ותנסה להפתיע פעם נוספת. השירות המוצע למשתמשים באתר הנו “כמות שהוא” (“‎AS IS”). כידוע, רשת האינטרנט חשופה לסיכונים שונים של חדירה למאגרי מידע, העתקה או שינוי של מידע המופיע בהם, הונאות מקוונות כגון “פישינג” (דליית מידע על ידי גורמים עוינים תוך התחזות לגורם מוסמך) וכדומה.

האח הגדול 2022 עונה 12 פרק 35 לצפייה ישירה

כנקמה, הזוג הדביק ברחבי עמדת השומר ובמשרדים את המדבקות. ” מה אני חושבת על הסרט??? אז ככה,למרות שבכל הסרט בכית…” הטקסט מוגש בכפוף לרישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0; ייתכן שישנם תנאים נוספים. הסרט זכה בפרס הצילום בטקס פרס האקדמיה האירופית לקולנוע בשנת 2013.

  • האיזון מופר שוב כשמגיעה הצעה לשדך את יוחאי, האלמן הטרי, לאלמנה מבלגיה.
  • משתמש המעלה חומרים, מידע ותגובות לאתר מקנה בכך לסינמטק הרשאה חופשית ומלאה, ללא תמורה, לעשות בעצמו, או באמצעות אחרים, שימוש באלה בכל צורה, מדיה ופורמט שהוא.

הסינמטק מאחל לך חוויה פוריה, מאתגרת ומהנה מהשימוש באתר ובתכניו. על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א – 1981 (“חוק הגנת הפרטיות”), הנך זכאי לעיין במידע אודותיך המוחזק במאגר המידע של הסינמטק. ככל שעיינת במידע שעליך ומצאת כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, הנך רשאי, בכפוף לדין החל, לפנות לסינמטק בבקשה לתקן את המידע או למוחקו באמצעות דוא”ל לכתובת הסינמק רשאי לעשות שימוש ב”עוגיות” באתר כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש שנעשה בו; אימות פרטים; התאמת חווית הגלישה בו ותכניו להעדפותיך האישיות ולצורכי אבטחת מידע. כל הזכויות באתר שמורות לסינמטק וכל הזכויות בתכנים המופיעים באתר נמצאות בבעלות יוצריהם או בבעלות הגורם לו הקנו היוצרים את הזכויות או הרשאה לשימוש בהם. נבקש כי תקרא בעיון את התנאים שיפורטו להלן, שכן הכניסה והשימוש באתר כפופים להם, לרבות שינויים שיערכו בהם מעת לעת.

ארכיון סרטים

בכל פניה או שאלה הנוגעת לפעילות האתר, ניתן לפנות באמצעות כתובת הדוא”ל לסינמטק הזכות, לפי שיקול דעתו, לערוך ביקורת לפרסומים מכל סוג שהוא אשר יועלו לאתר, על ידי משתמשים או כל גורם אחר, באמצעות עריכתם או הסרתם – כולם או חלקם – מכל סיבה שהיא, וזאת מבלי להודיע על כך מראש או בדיעבד לגורם המפרסם. משתמש המעלה חומר, מידע או תגובה מכל סוג שהיא לאתר נושא באחריות מלאה למעשיו.

עבור יוחאי זה עדיין מוקדם אם כי ברור לו שבמוקדם או במאוחר הוא יצטרך לחשוב על חתונה ברצינות. כשאמא של שירה ואסתר המנוחה מבינה שישנו סיכוי אמיתי שיוחאי אכן ישא לאישה את האלמנה ויעבור לבלגיה עם הנכד היחידי, היא מנסה לרקום שידוך בין בתה שירה לבין האלמן. שירה תיאלץ לבחור בין צו ליבה לבין חובתה למשפחתה ותגלה שמרחב הבחירה מצטמצם לליבה שלה. נשמח מאוד לקבל קישורים לצפייה בסרט למלא את החלל לצפייה ישירה בדרייב. בפורטל ההנחות והמבצעים השיתופי המקיף בישראל, תוכלו למצוא המלצות וחוות דעת של חברי הקהילה שלנו אודות כל מה שקשור למבצעים, הנחות ואפשרויות חינם של למלא את החלל לצפיה ישירה חינם.

סדרות לראות

בפורים נפטרת אחותה הגדולה אסתר במהלך לידת בנה הבכור, מרדכי. הכאב והשכול שמציפים את המשפחה מעכבים את השידוך המובטח של שירה. כל זה משתנה כשמגיעה הצעה לשדך את יוחאי, האלמן הטרי, עם אלמנה מבלגיה.

האפשרויות עולות ויורדות והשכונה והמשפחה כמרקחה. על רקע ההתרוצצויות והשדכן ההולך ובא בבית המשפחה, מתפתחת מערכת יחסים עדינה ומהוססת בין שירה -האחות הצעירה לבין יוחאי האלמן הטרי. למרות אי אלו התנגדויות והרמות גבה ובברכת הרב,שירה מוותרת על פנחס העילוי הצעיר, ויוחאי מוצא מסילות ללבה של שירה על לסוף הטוב.

למלא את החלל – לצפייה ישירה בדרייב באיכות גבוהה

” בתור חובבת סרטים ישראלים יש לומר שלא ממש התחברתי לס…” Insart.co.il – חם ברשת – אתר המציג את כל החדשות, הכתבות, המאמרים והקישורים הכי חמים ברשת, ואיזה יופי… אז הירשמו, פרסמו, הצביעו וקיבעו מה הכי חם ברשת. מתוך רצון להעלות את האמינות של הסרט, חלק מהניצבים ומאנשי הצוות המקצועי היו חרדים. בגלל נוכחותם של חרדים על הסט פעלה ההפקה תחת מגבלות שונות כגון הפרדה בין גברים לנשים.

  • אמן של שירה ואסתר מבינה שיש סיכוי אמיתי שיוחאי אכן יישא לאישה את האלמנה ויעבור לבלגיה עם נכדה היחידי ומנסה לרקום שידוך נוסף – הפעם בין שירה לבין יוחאי.
  • “למלא את החלל” – סרט מרגש, עצוב, נוגע בנימי הנפש, מעורר מחשבה, משחק נוגע ועדין.
  • הסרט מצולם בצורה יוצאת דופן של תקריבים וטשטוש,המשחק מצויין וכמו כן התלבושות,העלילה אינה מספיק מהווה הפתעה,ואין מתח יותר מן כבדות,כשהכל צפוי אין גילויים מיוחדים והפתעות.והסוף מאכזב סיום וסצנה אחרונים מיותרים.
  • זאת, לטענתו, בשל העובדה שהעיר להם על חניה לא תקינה.

ראיתי עם חברה דתייה שגם התרגשה אלפי מונים ממני. בימוי מאופק ועדין, מאוד אותנטי, זוויות צילום מקסימות, הצצה ריאליסטית ומצחיקה לעולמם האבסורדי של החרידים. ברסט הצנועה תנסה להעביר עוד עונה הרחק ממאבקי התחתית לקראת חגיגות 120 שנה להיווסדה, ובין המצטרפים החדשים נמצא קרמוקו דמבלה, עליו דיברו בסלטיק מאז שהיה בן 13. האקסית של מישל דר זקריאן, מונפלייה, שמרה על הקפטן המלהיב טז’י סבאנייה והחתימה את ווהבי חאזרי שלא ירצה לחוות ירידה שנייה ברציפות. סגנית האלופה מארסיי, שסיימה את הליגה במרחק של 15 נקודות מפ.ס.ז’, חוותה זעזוע בלתי צפוי על הקווים.

למלא את החלל לצפיה ישירה חינם

“הסרט מצולם בצורה יוצאת דופן של תקריבים וטשטוש,המשחק …” לשם שינוי סרט על החרדים ובעיותיהם שאינו מסתכל מהצד החילוני. סרט של העולם החילוני על העולם החרדי, מציג אותו בצורה שטחית יותר ממה שהוא. התוכן המפורסם ביותר על החברה החרדית הוא כמובן הסדרה שטיסל, אשר ראינו כבר לא פחות משלוש פעמים. באמת, לא עובדים עליכם, אנחנו כבר זוכרים את כל הדיאלוגים בעל פה.

הלחץ הסביבתי והסטיגמות בחברה סגורה עושים את שלהם ולפעמים גורמים לכך שבני זוג מתחתנים מסיבות שונות אבל לא בגלל אהבה. זה גם הגורל של שירה, נערה בת 18 שקטה ומופנמת. לאחר שאחותה הגדולה נפטרה בטרם עת בזמן שילדה את … חל על המשתמש איסור מוחלט לעשות שימוש באתר ובשירותים הניתנים בו לרעה, לרבות בדרך של שיבוש או הכבדה על השירותים הניתנים באתר, יצירת גישה אליהם מרחוק, בכל אמצעי שהוא, העתקה של חומרים מהאתר באמצעים טכנולוגיים או אחרים וכיו”ב.

למלא את החלל – ביקורות מקצועיות / כתבות

שירה, בת 18, היא בתם הצעירה של משפחת מנדלמן. היא הגיעה לפרקה ועתידה להשתדך עם בן גילה, בחור מבטיח מרקע דומה. זה חלום שמתגשם ושירה מרגישה מוכנה ומרוגשת. בפורים, אחותה, הגדולה ממנה בעשר שנים, אסתר, תמצא את מותה תוך כדי לידת בנה הבכור מרדכי. הכאב והשכול שמציפים את המשפחה משהים את השידוך המובטח של שירה. הכל משתנה כשמגיעה הצעה לשדך את יוחאי, האלמן הטרי, עם אלמנה מבלגיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן