סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » לייב האח הגדול

לייב האח הגדול

בין תוכניות רשת ניתן למצוא את העולם הבוקר, האח הגדול, שף מתחלף, הצינור ותוכניות פופולאריות נוספות לצפייה ישירה. כתבות עליה הופיעו בעיתונים יומיים ארציים, מקומיים ואף בעיתונים בינלאומיים, במגזינים, בטלוויזיה (בערוצים שונים), ברדיו ובתקשורת המקוונת. בערוץ ביפ (שבבעלות קשת, המשדרת את התוכנית) הועלתה התוכנית “האחות הקטנה”, שעניינה סקירה וניתוח של קורות היממה הקודמת. הפורום המוקדש לתוכנית באתר “תפוז” הפך תוך זמן קצר לאחד מעשרת הפורומים הפעילים ביותר באתר. ערוץ 20 בכבלים ששידר 24 שעות מהבית, הפך לערוץ השני הפופולרי ביותר בקרב לקוחות HOT, כשהוא מפגר רק אחרי ערוץ 2 ומשתווה בקירוב לערוץ 10.

כמו בשאר עונות רשת של התוכנית, גם בעונה זו “חושפים את הכל” שודרה. בכל פרק דייר אחד או שתיים מספרים את סיפורם האישי. פרקי התוכנית משודרים בימי ראשון אחרי הפרק של התוכנית עצמה.

טיימליין האח הגדול – היום ה-51: שיחות התקציב החלו

ביום ה-42 לירן סיימה את תפקידה במשימה, יצאה מהבית, ונכנסה שוב ביום ה-45 יחד עם שאר דיירי הכניסה השנייה. בפעם השלישית הופסק השידור לאחר שאחת המתמודדות (עינב בובליל) איבדה את הכרתה וההפקה נאלצה לפנות אותה מבית האח הגדול לטיפול רפואי. למאורע המרכזי בפרק אמש – ההופעה של מרגי ברחבי בית האח הגדול לתדהמת הדיירים המעריצים שנמצאים באמצע משימת התעלמות – הכוכב החליף ללוק שני מצטיין. גופיית סבא שחורה צמודה, שחשפה שרירים ובטחון עצמי למרחקים, אותה מרגי קנה ממותג מקומי בשהייה האחרונה שלו בספרד. הישארו מעודכנים וצפו בשידורים החיים ובכל תוכניות רשת 13 בכל זמן ובכל מקום. הערוץ משדר חדשות תוכניות ריאלטי סדרות קומדיה ובידור.

בפורטל ההנחות והמבצעים השיתופי המקיף בישראל, תוכלו למצוא המלצות וחוות דעת של חברי הקהילה שלנו אודות כל מה שקשור למבצעים, הנחות ואפשרויות חינם של האח הגדול לייב חינם. נבחר להיות הנחש על ידי דיירי הבית. ביום השני מועמדים להדחה יוסי, מיקי ובוריס, ולציבור ניתנו 10 דקות להצביע. יחד עם זאת, טעות שנעשתה בהפקה הביאה לכך שרק יוסי ובוריס היו מועמדים לבסוף בעוד חישוב ההצבעות עבור מיקי היה לקוי.

תכניות קשת

יש לצרף למסר קישור להודעה המדוברת על מנת לאפשר למנהלות לאתר את ההודעה בין הודעות הפורום הרבות. תוכלו לעשות את זה באמצעות כפתור “דווח על תוכן פוגעני” שיש בסרגל בתחתית כל הודעה. אם ברצונכם להתריע על הודעה לא נאותה שפורסמה בפורום, ונדרשת הסרתה, יש לעשות זאת במסר למנהלות בלבד. אי ידיעת חוקי התקנון אינה פוטרת את העובר עליהם ממחיקת הודעות/חסימת גלישה בפורום.

מודל מיניאטורי של הבית, בו מוצבות בובות שחלקן מזכירות את דיירי הבית, הוצב במתחם מיני ישראל. וכן מפעל הפיס השיק כרטיס גירוד תחת מותג התוכנית. צפייה ישירה בערוצי טלוויזיה הורדת אפליקציית החדשות בחינם … חמישיית הגמר של שרון – באופן של משימה סודית, לאחר ששרון נכנס לבית, האח הגדול אמר לו שעד היום החמישי הוא צריך לבחור את חמישיית הגמר שלו. הוא בחר במרינה, דינה, קאזם, שרון ושרין, החמישייה קיבלו חסינות מההדחה הראשונה. ברוכים הבאים לישראמדיה – הממיר הווירטואלי.

שרין

האח הגדול היא תוכנית מציאות ישראלית המבוססת על תוכנית האח הגדול העולמית – פורמט הולנדי, ששודר לראשונה בשנת 1999, ומאז משודרת בקרוב ל-70 מדינות בעולם. בתוכנית נאספים מספר מתמודדים, שנבחרו על ידי הפקת התוכנית, ומוכנסים למרחב מגורים מרווח ומפואר, המכונה “בית האח הגדול”. בזמן שהותם בבית, מצולמים ומוקלטים המתמודדים בכל רגע, והתוכנית מאפשרת צפייה בהם בשידור חי (באינטרנט או בערוץ טלוויזיה ייעודי) או כתוכנית סיכום כל כמה ימים. המתמודדים שוהים ב”בית האח הגדול” למשך פרק זמן מוגדר המשתנה מעונה לעונה, ובמהלכו עליהם למלא משימות שמטילה עליהם הפקת התוכנית. במהלך התוכנית, מודחים דיירי הבית (על פי רוב מתקיימת הדחה אחת לשבוע) עד לתוכנית הגמר, בה לוקחים חלק חמשת הדיירים האחרונים שנשארו בבית.

עונה זאת יצרה הד תקשורתי ותרבותי נרחב. שידור ישיר של ערוץ כאן 11 – מהדורות החדשות, שעשועון המרדף, ראליטי טיול אחרי צבא, תחקירים של זמן אמת, דוקו ועוד המון תוכן טלוויזיוני נהדר. ביום ה-49, ניסו דיאן ונתנאל לתאם ביניהם הדחות. בעקבות כך נכנסו באופן אוטומטי לרשימת ההדחה. ביום ה-41, לירן, אחת מהדיירות של הכניסה השנייה, הייתה צריכה להעמיד פנים שהיא נציגת הצופים של ערוץ 26, וזאת בעקבות “שבוע הפייק”.

המלצת צפייה | דוקו | “הריקוד האחרון” מייקל ג׳ורדן סדרת הדוקו

כשלוש שנים לאחר סיום התוכנית פנה יוסי בובליל למשטרה, והגיש תלונה על שיבוש תוצאות ההצבעה שבה נקבע ששפרה קורנפלד (ולא הוא) היא הזוכה. מרגי סיפק לנו בחסות הפריים-טיים, ולמנגינת ליבנו, לא אחד אלא שני לוקים, שאומנם היו רגועים יחסית לסטייל הנועז והצבעוני שהוא מתחזק לאחרונה, ובכל זאת הצטיינו בפשטות קולית שהתאימה למאורע ולמעלות השוררות בחוץ. לא יכולנו להישאר אדישות או אדישים, אז אצנו רצנו לברר על הלוקים. מידי יום ייפתחו מספר שרשורים נעוצים בנושאים שונים ע”י מנהלות הפורום. הנכם מתבקשים לשרשר את הודעותיכם בהתאם לשרשורים הקיימים, שיחודשו במהלך היום בהתאם לצורך. פורום “האח הגדול” מנוהל ע”י שתי מנהלות המשקיעות את מיטב זמנן ומרצן על מנת לאפשר לכולנו גלישה נוחה ומהנה ושהות נעימה בפורום. ההדחה נדחתה ביום ותתקיים בשבוע העשירי עקב תשעה באב.

על אף היותה העונה הרגילה השתים עשרה שהופקה לתוכנית, היא משווקת בגופי השידור השונים בתור “עונה 4”, בהתאם להיותה העונה הרגילה הרביעית של התוכנית במסגרת הזכיינית “רשת”. האתר הומלץ על ידי האתרים המובילים בישראל כגון תפוז, כל יום, Ynet – בקטגוריית האתרים הטובים ביותר לשנת 2008, בעיתונות ועוד שבחרו את האתר כפורטל השידורים הטוב ביותר ברשת הישראלית. האתר מביא לכם את התכנים בשיטה הפשוטה ביותר – הקלק וצפה.

טיימליין האח הגדול – היום ה-57: הדיירים חוגגים יום הולדת לאילנה

כאשר נחשף שהם תיאמו ביניהם הצבעות, הם הוחלפו בשפרה וצבר במועמדות להדחה. אהבנו שאורך המכנסיים יצר ווליום של כיווץ ברגליים עת הוא פגש במגפוני צ’לסי מטריפים של פראדה (1,290 דולר), עם סוליית טרקטור צ’אנקית. לסגירת הלוק מרגי ענד שרשרת עדינה לצווארו עם תליון קטן מנצנץ, דאג לשיער מבריק וגלי עם שביל שובב באמצע כפי שהוא מתחזק באדיקות לאחרונה, ולא שכח להתאבזר במזוודות של צ’ארם – שהוא אקססורי חשוב לא פחות. יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת.

  • על אף היותה העונה הרגילה השתים עשרה שהופקה לתוכנית, היא משווקת בגופי השידור השונים בתור “עונה 4”, בהתאם להיותה העונה הרגילה הרביעית של התוכנית במסגרת הזכיינית “רשת”.
  • וכן מפעל הפיס השיק כרטיס גירוד תחת מותג התוכנית.
  • בהדחה הראשונה הודח בוריס שניידרובסקי, אך הוא הוחזר לבית בגלל טעות ברשימת המועמדים להדחה.
  • המקרה השני שבו הופסק השידור למשך שעות ארוכות, היה כדי להודיע לשי על מותה של דודתו.

המתמודדים שוהים ב”בית האח הגדול” למשך פרק זמן מוגדר (המשתנה מעונה לעונה) ובמהלכו עליהם למלא משימות שמטילה עליהם הפקת התוכנית. במהלך התוכנית, מודחים דיירי הבית (על פי רוב מתקיימת הדחה אחת לשבוע) עד לגמר בו לוקחים חלק חמשת הדיירים האחרונים שנשארו בבית. בן הזוג של דיאן – באופן של משימה סודית, האח הגדול ביקש מדיאן לבחור לאחר כל הכניסות שלושה דיירים רווקים בעזרת קאזם ודינה, דיאן בחרה באליאב, דניאל ונתנאל. לאחר מכן הלכו הרביעייה לחדר המשימות, שם נמצאת מעלית, הם עלו במעלית לקומה השמינית, אך המעלית נתקעה והרביעייה עצרו ב”חצי קומה”. לאחר מכן לצופים ניתנה אפשרות להצביע מי הכי מתאים לדיאן.

סקר רגע לפני הגמר – את מי אתם משאירים בבית “האח הגדול” ?

במסגרת שיחה על התקציב, דיאן וקאזם נקלעו לעימות חריף שכלל אמירות קשות וכשדיאן סירבה להירגע, נתנאל שבר אגרטל זכוכית. כששרין הסבירה לדיירים על המתרחש בבית, דיאן יצאה להתעמת איתה והעימות החריף כמעט לרמה של אלימות פיזית. בעקבות כך, נתנאל, דיאן, שרין וקאזם קיבלו אזהרות מהאח הגדול.

האתר הינו המוביל בין אתרי הטלוויזיה של ישראל ולמעשה הינו בין הראשונים שהוקמו על מנת לקדם את תחום הטלוויזיה, מצלמות און ליין והשידורים החיים באינטרנט. באתר הושקע מאמץ רב לאיסוף ואיתור תוכן בוידאו מכל העולם, וכיום ניתן למצוא באתר סדרות ותוכניות טלוויזיה חינם לצפייה ישירה, תקצירי ליגת העל, סרטים, טריילרים לסרטים ועוד… כל דיירי הבית הועמדו להדחה בשל השבוע האחרון בבית האח הגדול. באתר israelTV צפייה ישירה, ערוצי טלוויזיה ושידורי רדיו מישראל ומהעולם בשידור חי. יומיים לפני תחילת העונה, עמרי, אחד הדיירים שהיה אמור להיכנס התגלה כחולה COVID-19.

טיימליין האח הגדול – היום ה-47: שבת שקטה בבית האח

בוריס היה זה שהודח, אך לאחר גילוי הטעות הוא הוחזר לבית וההצבעה נערכה בשנית בשבוע השני. המקרה השני שבו הופסק השידור למשך שעות ארוכות, היה כדי להודיע לשי על מותה של דודתו. השידור חזר לאחר ששי יצא מהבית כדי לנסוע להלוויה, ובמהלך השידור בערוץ 2 דווח כי הפסקת השידור נועדה למנוע מקרובי משפחה לגלות על מותה של הדודה באמצעות הצפייה הישירה בווילה. שי קיבל אישור לחזור אל הבית אם לא יודח, אך לאחר סגירת ההצבעות הסתבר כי הוא מודח, הוא לא נכח בטקס ההדחה.

  • ביום החמישי נכנסה דיירת בשם טליה עובדיה, בת הזוג לשעבר של אליאב, ללא ידיעה מוקדמת של השניים.
  • חלק מהוויכוח שודר במסגרת המשדר המרכזי בערוץ 2.
  • ביום ה-41, לירן, אחת מהדיירות של הכניסה השנייה, הייתה צריכה להעמיד פנים שהיא נציגת הצופים של ערוץ 26, וזאת בעקבות “שבוע הפייק”.
  • עקב כך, הוחלט שהוא יכנס ביום התשיעי לעונה.

האח הגדול היא תוכנית מציאות ישראלית המבוססת על תוכנית האח הגדול העולמית – פורמט הולנדי ששודר לראשונה בשנת 1999 ומאז משודרת בקרוב ל-70 מדינות בעולם. בתוכנית נאספים מספר מתמודדים שנבחרו על ידי הפקת התוכנית ומוכנסים למרחב מגורים מרווח ומפואר, המכונה “בית האח הגדול”. בזמן שהותם בבית, מצולמים ומוקלטים המתמודדים בכל רגע והתוכנית מאפשרת צפייה בהם בשידור חי או כתוכנית סיכום כל כמה ימים.

טיימליין האח הגדול – היום ה-40: ערב ההדחה הגיע לסיומו

אתר israelTV מעדכן כל מה שחם על המסך הישן ועל המסך הקטן וברחבי הרשת. תכני בידור ותכנים ויראליים, מהארץ ומהעולם. נקווה מאוד שיראו אותם בהמשך ואם לא אז חבל שצריך לצפות בערוץ 26 בשביל לצפות בזה. אין לפרסם הודעות המכילות קישור בלבד. במידה ואתם מעוניינים לפרסם קישור לאתר חיצוני, עליכם לצרף מלל לתוכן ההודעה (תקציר או הסבר לתוכן שבקישור/ הבעת דעתכם על התוכן של הקישור המצורף וכו’).

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן