סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » ליאור האח הגדול

ליאור האח הגדול

שיחת עידוד קצת מוזרה, אגב, שגם היא בלבלה אותי מאד. “האח הגדול” עלתה לעונתה הראשונה כחלק מלוח השידורים של רשת בראשית מאי השנה, זו בעצם העונה הראשונה של התוכנית בעידן שאחרי פיצול ערוץ 2. שני פרקי פתיחת העונה הניבו רייטינג גבוה מאוד והיו לנצפות ביותר מאז הפיצול. אולם מאז הספתח התוכנית מאבדת גובה, ומשיגה נתונים שדומים לאלו שמשיגות התוכניות שמשבצת מולה קשת המתחרה. ביום ה-62, ניתנה לדיירים האפשרות לצאת בליווי צוות ההפקה מהבית לצורך הצבעה בבחירות בקלפי אליה כל אחד רשום, כדי להימנע מחשיפה לאנשים בעת השהות מחוץ לבית.

בוקר טוב, שירשאסאנות מהורהרות שכמוכם. ברוכים הבאים לעולם מוזר שבו ליאור עוזב את בית האח שבוע לפני הגמר הגדול. אני קוראת לכל הצוותים שעובדים עכשיו על תרופה לקורונה להניח את הדפים ולהפנות את המשאבים לעניין הבוער באמת. מה הביא להדחה של ליאור על פני מועמדים הרבה יותר ראויים כמו אסיף, אודליה ואדם?

האח הגדול | “לא לפנות אליי, תודה”: מה יש לשרין נגד טליה?

את רוצה גם לוותר ולצאת גדולה, אבל להמשיך לבכות על זה כדי לוודא שיזכרו שויתרת, שיעריכו את הוויתור שלך, ויישארו חייבים לך ולוויתור שלך. הראשון שעלה לאוויר היה רמי, שזחל על גג המכונית וביצע את המשימה בלי לדבר יותר מדי, כמו גבר. לאחר מכן הלך עם תום לחדר הכספות, שם צפו בסרטונים של ליאור, יהודה וג’וזי מעמידים להדחה. יהודה וג’וזי כמובן העמידו את רמי, לינור, תום – צפוי. ההעמדה המפתיעה הייתה דווקא זו של ליאור, שהעמיד את גל להדחה עקב – שימו לב – לבושה הלא צנוע.

כלפון הביע את דאגתו לילדות, שלהן היא משמשת דוגמה, כולל הבנות שלו עצמו. לליאור הרי אכפת מהדיירים, בדיוק כמו שלי יהיה אכפת שאבו מאזן יחטוף את הנגיף הסיני. מדובר באסטרטגיה לשים כל פעם מישהו אחר על הכוונת. היום זה אורן חזן, מחר זה רונן, על הדרך גם ירדן שהעזה לחשוף את פרצופו ומחרתיים זה יהיה גד שהעז להתפוצץ מצחוק כאשר שמע שירדן לומדת מין מקצוע מוזר שנקרא מוזיאולוגיה. כלומר ההתפוצצויות של ליאור הם על נאדה ושום דבר, אבל למה לא לנפח כל אירוע על מנת למשוך אליך את הפוקוס ולקבל עוד זמן מסך. בהדחה המזויפת, הדיירים העמידו בפומבי דייר אחד שהיו רוצים שיצא מהבית.

הידעתם? ליאור דואק סיים מערכת יחסים רצינית רגע לפני “האח הגדול”

יוסי נבחר לראש ממשלת בית האח וכתוצאה מכך הוא קיבל חסינות. בעקבות משימה, נקבע כי עד הודעה חדשה תקווה לא תוכל להעמיד להדחה. רשימת ההדחה בשבוע הראשון נקבעה על ידי משימת “הסופר הגדול”. הייתה ביקורת כלפי זהבה שהיא אמנם מרגשת אבל לא מניעה את העלילה כמתבקש מכוכבת ריאליטי. כלפון נשוי לרויטל וילנאי כלפון, שיאנית ישראל בשחייה בעבר ומפיקת תיאטרון בהווה.

המחיר של הבלטת דיירים שאף אחד לא זוכר (ושלום לשיחה של יעל וגדי בה הוא סיפר שאם “חס וחלילה” יוולד לו ילד להט”בי הוא כמובן “יקבל אותו כמו שהוא”) הוא הזנחת דיירים אחרים בתמורה. ככה גילינו שכשאורן חזן כבר לא נמצא בבית, ניר ואסיף הם דיירים, איך נאמר, קצת פרווה (ואל תחשבו שלא שמנו לב איך אסיף מניח יד על כתפו של דובר “שוברים שתיקה” בחמימות בשידור החי בסוף הפרק). אסיף וניר אפילו לא בלטו מספיק בשביל להיכלל בשלב האחרון של משימת התקציב – מסיבת הסיום הכיתתית והחבילה העוברת. לאחר שהיחסים הרומנטיים בין ליאור דואק לתקוה גדעון לא הצליחו בתוך בית “האח הגדול” בעקבות ערעוריו של דואק בסוגיית המשיכה לגדעון, עם צאתה כמנצחת הגדולה של העונה, נראה כי העניינים התחממו והשניים הפכו רשמית לזוג. דואק שדאג לצעוק במגפון לתקוה מחוץ לבית “האח הגדול” לאחר הדחתו ולהיות נוכח בגמר הגדול ולאסוף את גדעון חזרה לבית משפחתה. לא שניר הוא איזו מתת אל, אבל הידיעה שכולם שונאים אותו בבית נחתה עלי ללא הכנה מוקדמת.

האח הגדול 2022 פרק 34 לצפייה ישירה

אין מה להגיד, ליאור כנראה כבר לא יעבוד בטיימינג בעולם שאחרי הקורונה. “עשיתי כמה טעויות בזמן האחרון”, הוא אמר לגיא ולירון ביציאה מהבית וסימן V גם על האנדרסטייטמנט של העונה. אתה הבני גנץ והאורלי לוי של בית האח, על מה אתה מדבר? אני חותכת לעצמי את הפטמה אם עשית משהו חוץ מטעויות. נראה שליאור עשה עבודת בית רצינית לפני שנכנס לבית האח הגדול וצפה בכל פרקי הריאלטי כשהחליט לאמץ חלק מההתנהגויות של דיירים מעונות קודמות.

האם זו ההתרשלות במילוי תפקידו כמחלק המוסר הצווחני של הבית? האם זאת ההתעקשות שלו לנחס את תקווה שוב ושוב ולהתייחס אליה כמו אל מזוודה כבדה מידי בשדה תעופה? חלקנו עוד זוכרים מה זה שדה תעופה ועדיין לא ויתרו על החלום היפה לבקר באחד ביום מן הימים. רביעי הדיירים התמקדו בעיקר במשימת תכניות הטלוויזיה שהיה עליהם להפיק, וכבר אז נבנתה התשתית עליה תיבנה בהמשך הדרמה השבועית.

לריב עם מי שאפשר: האסטרטגיה של ליאור עלולה להביאו לגמר “האח הגדול”

המופע זוכה להצלחה רבה על במות בכל רחבי העולם ולצפיות רבות ביוטיוב. בשנת 2010 הנחה את שעשועון הטריוויה “מי שואל אותך?” בערוץ 2. השתתף בסדרה הקומית “דן ומוזלי” בתפקיד קלופס. בעת שירותו הצבאי נמנה עם להקת חיל החינוך. עם שחרורו הצטרף לעונה השלישית של תוכנית הטלוויזיה ההומוריסטית “הקומדי סטור”, שם נודע בעיקר בזכות הדמות ניסים בוסקילה, כמו כן השתתף בתוכנית ההמשך “פרה פרה”.

רות בחרה להוציא את ניר מהרשימה ולהכניס במקומו את מישל. אדם נבחר על ידי הצופים בבית כמודח הראשון, אך ניצל מהדחה בגלל החלטה של אורן לבטל את ההדחה. ירדן תפנים תיכף שליאור בחר בתקוה ושכל הדיאטות וחולצות הבטן היו לשווא, תחזור להיות עצמה, תמתח לקוקו אכזרי את השיער החדש שקיבלה במשקל, ותיכנס למצב מתקפה. הוא כל כך משתדל להסתדר עם כולם, שלא הצלחתי להבין מה הקטע שלו. יש מצב שהוא מתחזק אישיות סודית שהוא מסתיר כמו כל איש שירות מקצועי, ובינינו, הוא מתחיל להזכיר את הדג הזה שאף אחד לא ממש אוהב אבל חייבים אותו כי הוא נדבק לזגוגיות ומנקה את האקווריום. שבת, תקוה התפנתה להיכנס גם בליאור, שהמשיך לפשל וציין בשיחה אחרת – מול כל הבית – שתקוה היא ממש לא בהכרח אהבת חייו.

אה, עכשיו הבנו – רמי ולינור הם תקוה וליאור של העונה

אולי מלחיץ אותה שמישהו מאוהב בה, היא מתחילה להתבלבל וזה מוציא אותה מהזון, אבל בפרק הזה נרשמה לתקוה הנפילה הראשונה בבית. השיפוט שלי לא קשור דווקא לניתוק הזה, להיפך – בעיות בקשר עם המשפחה דווקא מובנות לי לגמרי. מה שלא הערכתי זה את העובדה שהיא השתמשה בסיפור הזה בידיעה שזה יעבוד טוב עם הצופים, ופרטה עליו בצורה קצת שקופה. בניגוד לבכי של יוסי שמתגעגע למשפחתו ואני לגמרי מאמינה לו, אצל תקוה זה נראה קצת מזויף, טיפה מניפולטיבי, ובעיקר, גנרי וטיפוסי מאד לדיירת בבית האח הגדול, מלכודת שהשכילה לא ליפול בה עד עכשיו.

  • ביום ה-74, לראשונה מאז העונה השישית של “האח הגדול” בעקבות מבצע צוק איתן ב-2014, התקיימה הדחה ללא קהל וללא משפחות הדיירים, וכל זה על פי הנחיות משרד הבריאות בעקבות מגפת הקורונה.
  • את העונה הנחו גיא זו-ארץ ולירון ויצמן.
  • הוא לקח את ג’וזי כפרויקט פרח, נתן חסינות לאיש שטינף על החבר הכי טוב שלו, ואמר לרמי ולינור שהיחסים שלהם לא נראים טוב מהצד, כשהוא חושף ראיית עולם צרה שמעידה על חוסר סובלנות בנוגע למיניות.
  • סובבו את זה איך שתרצו, אבל כשגבר בין 50 אומר על בחורה בת 19 שהיא לא צנועה, בתוכנית ריאליטי שעושה זום על כל ישבן בחוטיני המבצבץ מפה ומשם ומקדשת את הטראש הכה נפוץ בז’אנר – זו צביעות לשמה, ופרימיטיביות – ולא החלטתי מה גרוע יותר.
  • נדמה שבדיוק כמו תבשיל הפרגיות של דוד, גם העיסה הרומנטית הזו לא יצאה לה כל כך טעים.
  • את הריב האחרון בין תקוה לליאור אפשר, וצריך, לחלק לשניים.

ביום ה-26 ניסתה אמילי לתאם הדחות עם דייר אחר. פרק הגמר זכה לרייטינג הגמר הגבוה ביותר מאז פיצול ערוץ 2 ברשת 13, והוא עמד על 25.2% וכמעט 800 אלף צופים. ממוצע העונה עמד על 17.5%, הממוצע הנמוך ביותר שידעה התוכנית, אולם לא בהפרש ניכר מהעונות הקודמות (ממוצע עונת הVIP ששודרה לפני כן עמד על 17.6% והממוצע של העונה הראשונה ברשת בקיץ 2018 עמד על 17.9%). חודש וחצי ימים חלפו מאז ירד מהמסך הריאליטי “האח הגדול”, אבל לדיירי העונה קשה לשחרר אחד מהשנייה והם שומרים על קשרים הדוקים. אחרי שבילו שלשום (שלישי) יחד בחגיגות יום ההולדת של הדוגמנית קארין עליהאו חגגו בארוחה ביתית אצל שולה זקן, יצאו לחופשות משותפות בצפון וחגגו מסיבת סיום העונה עם כל ההפקה, אמש (רביעי) שוב התאחדו כוכבי “האח הגדול”.

אלפי כתבות מחכות לכם בקליק אחד! הקלידו שם של סלב

ביום ה-74, לראשונה מאז העונה השישית של “האח הגדול” בעקבות מבצע צוק איתן ב-2014, התקיימה הדחה ללא קהל וללא משפחות הדיירים, וכל זה על פי הנחיות משרד הבריאות בעקבות מגפת הקורונה. בצעד נואש ואירוני, שרין מחליטה לסגור את הסיפור הזה ומשגרת למשה הזמנה אל אזור הדמדומים של הפרינדזון, שם ישהה לעת עתה. או לנצח – ובעצם עושה לו את מה ששחף עשה לה. הכניסו כאן משפט אהוב על קארמה לבחירתכן. הבוקר הגרוע של משה נקטע עם פריסת חטיפים שמוציאה משרין תועפות של שמחת חיים ותשוקה.

אלא שלפעמים זה כל כך שקוף, שזה מגוחך. כמו שסיפק חיקוי עלוב של אלירז שדה שבזמנו בעימות חזיתי שהיה לו עם סער שיינפיין, הוא נדבק לו לפרצוף, ועוד רגע היה נוגח בו במצח כמו שעושים הבנדיטים בסרטים הטורקיים. ההבדל בינו ובין ליאור הוא, שאצל אלירז זה היה ספונטני ואמיתי. יעל הייתה לרגע קצרצר אחד רלוונטית רק כאשר נוצר סביבה ריב שהיא בכלל לא יזמה, כאשר כמה מהדיירים כעסו עליה על כך שהיא לא דיברה בגנותו של גואל רצון. כאילו שזה עניינו של מישהו מה היא מרגישה כלפיו.

פאודה עונה 4 פרק 5

“זה לא עניין אותי בכלל. זו לא הייתה הסיבה שבאתי למירוץ הזה. אם הייתי זוכה, סבבה, הייתי אומר ‘איזה כיף’, אבל לא כיוונתי לשם”. ליאור כלפון הודח אמש מבית האח הגדול ואחרי 99 יום הוא יצא אל חיק משפחתו אך למרות שהוא רק חיכה לחזור ולחבק את בני משפחתו, הוא לא ציפה כלל למה שחיכה לו מחוץ לאולפני הריאליטי. אמש יום שבת, ביציאה מנווה אילן, המתינה לבדרן קבלת פנים מכוערת של תומכי יהודה יצחקוב שהודח מהבית על רקע תקרית מריבה אלימה עם רמי ורד.

הטקסט מוגש בכפוף לרישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0; ייתכן שישנם תנאים נוספים. בתחילת 2016 הקים סטארט־אפ בשם “BeePost”, פלטפורמה לטוקבקים בווידאו, אותו סגר ב-2018. כלפון נולד וגדל בחולון, למשפחה דתית, וחזר בשאלה בתיכון. אמו ממוצא טורקי, אביו ממוצא תוניסאי.

ליאור כלפון

ביום ה-49 אלון, אחד הדיירים שנכנסו בכניסה השנייה, סיפר על אירועים שהתרחשו מחוץ לבית כמה וכמה פעמים, בעקבות כך גורש מהבית שלושה ימים לאחר שנכנס. בדומה לשאר העונות, גם הפעם מבנה הבית השתנה כולו, בנוסף לכניסה. המאפיין הייחודי בבית הוא המיטה הגדולה בחדר השינה, שהיא גם המיטה היחידה בחדר. זוהי העונה הרגילה הראשונה בה מנחה לירון ויצמן עם גיא זו-ארץ, לאחר שהם הנחו יחד את עונת ה-VIP השלישית, ולאחר פרישתם של אסי ישראלוף ועפר שכטר, שהוחלפו על ידי זו-ארץ, אחרי עונה אחת בלבד (עונה 9). במקביל, הדוגמנית עדן פינס, “האחות הדיגיטלית”, דיווחה על כל מה שקורה בפייסבוק, באינסטגרם, באתר ובאפליקציה של התוכנית. אחד הדברים שכלפון מתכוון אליהם, היא האמנות שלו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן