סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » להציל את שולי

להציל את שולי

כל זאת לצד מתחם ענק של מסעדות ובתי קפה המשקיף אל האגם הכולל את מסעדת אירזומי, מקסיקני, קפה גרג, אייסברג, מקדונלדס, קיוסק סנאקס, פנטזיה, בלאק, אווזים (כשר), טרנטינו ופאב 55. יש לא פחות מארבע בעיות עם ההומור בסרט. הדברים האלה נכתבים בידי מי שרק בשבוע שעבר שיבח את “טום וג’רי” וכמעט תמיד מהלל את אדם סנדלר, אבל הומור פיפי-קקי הוא אמנות כמו כל מלאכה אחרת, וכאן לא עושים אותה היטב וגם חוצים את גבול הטעם הטוב. בניגוד למדינות אחרות, מערך השיווק של הקולנוע הישראלי מתקשה להתבסס על כוכבים מקומיים. יש כאן הרבה שחקנים מוכרים ואהובים, אבל לפחות בעשרים השנה האחרונות, אף אחד מהם לא מביא קהל לאולמות על סמך שמו בלבד.

עם אתם אוהבים לצחוק תלכו ליראות את זה. לירון וייסמן – קורל (קורחל) – סוכנת שעוזרת לאביהו להשיב את בנו שולי. אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב. במאי חנון (מיכאל אלוני) והצוות המוטרף שלו, מצלמים לתוכנית ריאליטי זמרת נוצצת (נועה קירל) המתארחת לשבוע בביתו של צ’ארלי (אלון אבוטבול) ראש משפחת פשע אכזרי ומשפחתו המוחצנת.

תקציר הסרט

הקרנת הטרום-בכורה התרחשה ב-28 ביוני. לכנסים ואירועי חברה גדולים מהחיים. צוות מחלקת הלקוחות העסקיים של יס פלאנט ידאג לארגן ולסדר את המתחם בהתאם לאופי האירוע ודרישותיכם המדויקות. בדיחות פיפי קקי של ילדים בבית ספר, אין שום דבר בוגר בסרט. ממש אשמח לדעת שהביקורת מנעה סבל למישהו אחר.

מהרגע שהוא התחיל ועד שהוא נגמר פשוט לא יכולנו להפסיק לצחוק. אמרו לי מראש שהוא מצחיק ופחדתי שאני אהיה כבדה ורצינית וזה לא יצחיק אותי, אבל זה לא מה שהיה, פשוט אי אפשר להסתכל בלי להתפוצץ מצחוק. ברור שזה לא סרט איכותי מי יודע מה, אבל אם אתם … אביבה אבידן – אתי – אחותו של אביהו ודודתו של שולי. הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הסרט עולה (לחץ עלי). הטקסט מוגש בכפוף לרישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0; ייתכן שישנם תנאים נוספים.

איך להגיע ל יס פלאנט ראשון לציון

לירון וייסמן – קורל (קורחל) – סוכנת שעוזרת לאביהו להשיב את בנו שולי. “בדיחה של ממלכה” הוא סיפורה של נערה אמיצה היוצאת להציל את נסיך הממלכה שכושף והפך ל… חתורנגול (שילוב משעשע של חתול ותרנגול). בעזרת חברים טובים והרבה תושייה היא תצטרך להתגבר על כל המכשולים, למצוא את שיקוי הקסמים שיפיג את הכישוף, ולהשיב לממלכה את הכיף, השקט והשלווה. סרט מאוד, מאוד מצחיק ובכלל לא משעמם.

יס פלאנט מגשימים לכם את החלום! בואו לחגוג יום הולדת מהסרטים עם כל מה שצריך בשביל החגיגה המושלמת. כל מה שאתם צריכים זה לבחור את הסרט, אנחנו נדאג לכל השאר. אלא שיש הבדל בין תרגום מקצועי וגוגל טרנסלייט, והתוצאה כאן דומה יותר לאופציה השנייה.

הקולנוע הישראלי היה צריך להיט. חבל שהוא קיבל דווקא את הלהיט הזה

מאחורי המצלמה עמד בן בכר, שגם היה שותף לבימוי הלהיט “הלהקה האחרונה בלבנון”, ואת התסריט כתב אור כץ, ונראה שהם מסתפקים בניסיון לתרגם לעברית את הטרנדים ההוליוודיים. ” סרט הזוי ומשעמם ברמות והסרט הישראלי הכי גרוע שיצא א…” אם היה אפשר הייתי נותן ציון אפס. הומור מעפן לאנשים עם IQ של ציפור.

לשחרר את שולי לצפייה ישירה הוא סרט קולנוע קומי ישראלי משנת 2021, בכיכובם של שלישיית מה קשור, אשר מבוסס על מערכון מתוך תוכנית הטלוויזיה בכיכובם, “עם סגולה”. הסרט נכתב על ידי אורי כץ ובוים על ידי בן בכר. הסרט הביא לבתי הקולנוע בישראל כ-800,000 צופים והוא אחד מעשרת הסרטים הישראלים הנצפים ביותר בכל הזמנים.

לשחרר את שולי מאחורי הקלעים

יצרתם דמויות נלעגות, שבלי לשים לב דווקא דומות לכם במציאות.. בלי קשר הסרט גזעני ברמה מבחילה. הסרט היה צפוי לצאת לאקרנים במהלך שנת 2020, אך עקב התפרצות נגיף הקורונה בישראל החלה הצגתו בבתי הקולנוע בישראל ב-1 ביולי 2021.

נכון, החיים הם לא סרט, אבל האירוע שלכם דווקא יכול להיות! מתחמי הקולנוע של רשת יס פלאנט הם המקום המושלם לכל סוג של אירוע- אירוע חברה, יום גיבוש, ימי הולדת, הצעות נישואין גדולות מהחיים, פרזנטציה חשובה, יום כיף לילדים ועוד. סרט הזוי ומשעמם ברמות והסרט הישראלי הכי גרוע שיצא אי פעם! הסרט הוא סתם סרט שמביך ולא מכבד את שלישיית מה קשור, בדרך כלל הם עושים דברים יותר טובים מזה אז ציפיתי ליותר.

טלוויזיה בשידור חי

ביחד עם ההגבלת גיל היה צריך להוסיף אזהרה- על גזענות, שנאה, הכפשה, שוויניזם, והוצאת דיבה שהסרט הזה משדר. אולי, אולי היה יכול להיות מצחיק אם … ציון ברוך – אביהו קהלני – אבא של שולי שיוצא לקולומביה להצילו ביחד עם בצלאל ונתי. ניתן לרכוש כרטיסים חינם לסרט באמצעות מבצע 1+1 בכרטיס אשראי.

  • זה שצועק תמיד – שולי אבא בדרך.
  • יש כאן המון פוטנציאל וגם המון אלמנטים וסימנים חיוביים.
  • בכך, הסרט מתברג במקום הרביעי ברשימת עשרת הסרטים המכניסים ביותר בכל הזמנים, אחרי “סאלח שבתי”, “קזבלן” ו”אסקימו לימון”.

סדרת המערכונים המלבבת של “ארץ נהדרת” מאוגדת במקשה אחת. גם שאר הלילה יוקדש למערכוני “ארץ נהדרת”, ובתווך הסרט “זוהי סדום” שנגזר מהתוכנית. הרעיון הגדול שלכם יכול להפוך לאירוע גדול מהחיים. בחרו מתחם, בחרו סרט ואנחנו נדאג לכל השאר. יו”ר הליכוד, ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, החליט אמש כי קיצור תקופת הפז”מ בליכוד למתמודדים במחוזות תבוטל, מה שמונע ממי שאינו חבר ליכוד למעלה משלוש שנים להתמודד לכנסת דרך המחוזות.

דרמת מתח בכיכובו של נתי רביץ

אביהו נתי ובצלאל (שלישיית “מה קשור”) יוצאים למסע הצלה נועז הכולל התנסות במגוון חוויות חוקיות וכאלה שפחות. סחר באיברים, מסיבות חשק, ליקוק צפרדעי הזייה ועל הדרך גם הסתבכות עם קרטל הסמים המסוכן בקולומביה. שלישיית מה קשור מככבת לראשונה בסרט משותף, קומדיה חדשה שתעלה לאקרנים בתחילת יולי.

בחודש וחצי האחרונים הלכה והתהוותה פה בנחישות מרשימה נקודת ציון חדשה בהיסטוריה הקולנועית המקומית. “לשחרר את שולי”, הסרט בכיכובה של שלישיית “מה קשור” — ציון ברוך, אסי ישראלוף ושלום מיכאלשווילי — מטריף את הישראלים. קורונה שמורונה, הסרט הזה גורם להם לנהור בהמוניהם לבתי הקולנוע.

“ארץ נהדרת” סוגרת עונה, “לשחרר את שולי”, בנט ב”זהו זה”: המלצות צפייה בטלוויזיה ליום העצמאות 2022

כך יוצא שמשלמים על כרטיס אחד מחיר מלא ואת הכרטיס השני מקבלים חינם במבצע כרטיסי אשראי לסרטי קולנוע. אוסף של בדיחות הומור ישראלי בדיחות פיפי קקי של ערסים ותו לא. הגעת הסרט הזה למסך היא התגלמות התקופה העצובה של הקורונה בה לא היו הפקות איכות אז מראים סרטי פח מלפני שנתיים ומענים את הצופים התמימים.

בינתיים, תוכלו להוריד את היישומון של פיקוד העורף (הורדה לאנדרואיד, הורדה לאייפון). בנוסף, כדי לא להסתמך על אפליקציה אחת בלבד, ניתן להוריד את היישום “צבע אדום” (הורדה לאנדרואיד, הורדה לאייפון) שגם כן מתריע על אזעקות בזמן אמן. הירי לעבר יישובי הדרום, עוטף עזה והשפלה נמשך גם היום (שבת), ואזעקות צבע אדום נשמעו באזורים. בצל המתיחות, ואחרי לילה שבו שוגרו מאות רקטות לשטח ישראל, תושבים רבים מתלוננים כי פורטל החירום הלאומי של פיקוד העורף, שאמור לסייע במידע לשעת חירום ולהתריע בעת אזעקה – קרס.

סרטים וסדרות לילדים

הסרט, שנקרא “לשחרר את שולי”, יעקוב אחר שלושה חברים שמסתבכים בקולומביה ויוצאים להציל את בנם של אחד מהחברים שנחטף. כפי שאפשר לצפות מהשלישייה הכי פרועה על המסך – מסע ההצלה יכלול מגוון חוויות חוקיות וחוקיות פחות, מסיבות חשק, סחר באיברים, ליקוק צפרדעים, ועל הדרך גם הסתבכות עם קרטל הסמים המסוכן במדינה. שלישיית מה קשור (ציון ברוך, אסי ישראלוף ושלום מיכאלשווילי) פיתחה את הסרט, שהוא סרט הבכורה שלה, במשך יותר מארבע שנים. באוגוסט 2019 הוכרז על הפקת הסרט, ובהמשך החודש פורסם שלצד השלישייה ישתתפו בסרט אביה מלכה ולירון וייסמן. הסרט צולם בקולומביה מאוגוסט עד ספטמבר 2019, בהפקת יונייטד קינג. “לשחרר את שולי”, הסרט הראשון של שלישיית מה קשור, מכר יותר ממיליון כרטיסים, כך נמסר מהפקת הסרט.

  • סרט הזוי ומשעמם ברמות והסרט הישראלי הכי גרוע שיצא אי פעם!
  • הגעת הסרט הזה למסך היא התגלמות התקופה העצובה של הקורונה בה לא היו הפקות איכות אז מראים סרטי פח מלפני שנתיים ומענים את הצופים התמימים.
  • בלי קשר הסרט גזעני ברמה מבחילה.
  • הסרט הביא לבתי הקולנוע בישראל כמיליון צופים, והוא הסרט הישראלי הרביעי הנצפה ביותר בכל הזמנים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן