סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » להיות איתה פרק 3

להיות איתה פרק 3

נועה היא עכשיו כוכבת הוליוודית שמתגוררת בקליפורניה ומשחקת בסרטים כל כך מתקדמים שהם מצולמים עם הגרפיקה הממוחשבת בילט-אין. יכול להיות שהתקדמנו הרבה יותר משלוש שנים אל תוך העתיד, אין לדעת. נועה, שחוזרת מארצות הברית לאחר שעמוס ואביגיל הזמינו אותה לחתונה שלהם, מגלה רגשות כלפי עמוס למרות שנפרדו, בנוסף לקשריה הטובים עם משפחת דהרי.

  • האתר של Pashut אינו מעלה, משדר או מזרים תוכן כלשהו באתר – תוכן זה זמין באינטרנט ומוצגים מאתרים כגון Dailymotion ו- YouTube.
  • העונה השלישית מתרחשת שלוש שנים לאחר חתונתם של נועה ועמוס.
  • ונסה יולדת, נועה הולנדר מודה באהבתה ועמוס אחד עומד באמצע, אז למה לעזאזל הפרק הבא נפתח בחתונה שלו עם גולי?
  • העונה השנייה של “להיות איתה” הייתה לסדרת הדרמה הנצפית ביותר בישראל לשנת 2017.

בנוסף, עזר השתתף במקביל כמנחה בתוכניות המציאות “הכוכב הבא” ו”נינג’ה ישראל”. עבודה אינטנסיבית זו גרמה לעזר לסבול מהתקפי חרדה רבים והתמכרות לציפרלקס, ולאחר שכבר נעשו הליהוקים לעונה השלישית ובסמוך לתחילת שלב הצילומים הוא הודיע על הקפאת ההפקה. עזר הצהיר כי אין בכוונתו להמשיך עם הסדרה, אך ציין כי “קשת” תוכל לעשות בעתיד שימוש בחומרים שכבר נכתבו.

אורחים מהכוכב הירוק לצפייה ישירה – הסרט המלא אונליין

כאן ריכזנו קישורים לסדרה להיות איתה לצפייה ישירה. העונה השלישית מתרחשת שלוש שנים לאחר חתונתם של נועה ועמוס. בפרק הראשון מתגלה כי נועה ועמוס נפרדו זמן מה לאחר החתונה וכי עמוס עומד בפני נישואים עם בת זוגו החדשה אביגיל (יעל אלקנה). במקביל, אסף ו-ונסה, שהתאהבו זה בזו בעונה לפני כן, התחתנו והפכו להורים לבן, על אף שרצו בת בשם עפרה (על שמה של עפרה חזה). אופה מבת ים, אותו משחק אביב אלוש, מתאהב בבתו של טייקון, תפקיד אותו מגלמת הדוגמנית והשחקנית רותם סלע. בסיום העונה השנייה של הסדרה, קשת הזמינה עונה שלישית נוספת והיא כרגע בתהליכי הפקה.

ונסה מגלה שנועה ועמוס עדיין מדברים, חושדת שנועה מנסה להשיג את עמוס בחזרה אליה ומיידעת את אביגיל במעשה, אולם אביגיל עדיין משוכנעת שעמוס איתה באש ובמים. נועה מתוודה בפני עמוס על אהבתה אליו ומנסה להתנשק איתו, אך הוא מתנגד ומחליט לנתק איתה קשר, בעודו מרוכז בזוגיות עם אביגיל. התנהגותו התוקפנית של עמוס מושכת את נועה, והשניים דווקא מתקרבים למורת רוחו של צביקה. בני משפחתו של עמוס, ובמיוחד אחיו הצעיר אסף, מתלהבים מהקשר שנוצר בין עמוס לנועה. נועה עורכת מסיבת בריכה בבית הוריה, ומזמינה גם את עמוס, שעקב תאונה נתלה לשעות ארוכות על מתקן בנג’י שהוקם כדי לשעשע את באי המסיבה. נועה מזמינה את עמוס להצטרף אליה לנסיעה ללונדון, שבה היא מקבלת תפקיד בסרט הוליוודי.

בקשת פרק

הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי). עמוס דהרי הוא אופה מבת ים, והוא עובד במאפייה והמרכול של משפחתו. הוא מנהל מערכת יחסים רומנטית עם ונסה מימון במשך 9 שנים, עד שהיא מציעה לו נישואים במסעדה יוקרתית. עוד לפני כן הוא פגש בשירותים של המסעדה את נועה הולנדר, דוגמנית וידוענית.

Youtube – להיות איתה – ערוץ היוטיוב של הסדרה – פרקים מלאים, טריילרים, מאחורי הקלעים וראיונות עם שחקני הסדרה לצפייה ישירה באתר יוטיוב. אחרי כן קופצים קדימה בזמן, רואים את נועה בהיריון, כמו גם את ונסה ואת בת הזוג של מירב, האחות הקטנה במשפחת דהרי. הפרק מסתיים כשנועה ועמוס חבוקים על הספה, צופים בטלוויזיה, אחרי שהשכיבו את הילדים לישון. סיפור האהבה ששבר את כל החוקים חוזר בעונה חדשה עם ארבעה פרקים אחרונים בהחלט שמפתיעים מהדקה הראשונה.

סדרות לראות

העונה הראשונה של “להיות איתה” עלתה לשידור בנובמבר 2013 בערוץ 2 (לפני הפיצול בין קשת לרשת – ערוצים 12 ו-13). העונה שודרה בימי שני מידי שבוע ופרק הבכורה זכה שלה לרייטינג של 22.5%. למטה אספנו קישורי צפייה מעודכנים לפרקים המלאים מהעונה הראשונה של הסדרה. בפרק סיום הסדרה, לילה לפני החתונה, נועה מגיעה שיכורה לביתם של עמוס ואביגיל, ומנסה לחבל פיזית בחופה בה הם אמורים להתחתן. עמוס ואביגיל מתחתנים, אבל כשמתנגן השיר “עוד סיפור אחד של אהבה” בביצוע של אסף, עמוס נזכר בנועה ולוקח אוויר מחוץ לאולם.

אחיו של עמוס, אסף, חוזר מטיול בספרד עם בת זוג ספרדייה בשם בלנקה. משפחת דהרי מתקשה לקבל אותה מכיוון שהיא אינה יהודייה. העונה השנייה של “להיות איתה” הייתה לסדרת הדרמה הנצפית ביותר בישראל לשנת 2017.

בלייז ומכוניות הענק לצפייה ישירה – באיכות גבוהה, עם תרגום לעברית

צביקה, הסוכן של נועה, חושב שעמוס לא מתאים לנועה מבחינת תדמיתית ורוצה שנועה תיפרד ממנו ותחזור לפיט, בן זוגה לשעבר. הוא מנסה לשכנע את עמוס להתרחק מנועה בכך שהוא טוען בפניו כי היא רק רוצה להשתעשע בו, כחלק ממשבר הפרידה. בכל מקרה יש אפשרות להוריד את הפרק בתשלום מבלי לשלם, יכל להיות שאתה כבר יודע אך אם תרצה הסבר …. אחרי החופה ובאמצע הריקודים יוצא עמוס לשאוף אוויר ולהירגע. אשתו הטרייה אביגיל מצטרפת ומתוודה בפניו שהיא מרגישה שהם התחתנו מהסיבות הלא נכונות.

  • עזר הצהיר כי אין בכוונתו להמשיך עם הסדרה, אך ציין כי “קשת” תוכל לעשות בעתיד שימוש בחומרים שכבר נכתבו.
  • עמוס ואביגיל מתחתנים, אבל כשמתנגן השיר “עוד סיפור אחד של אהבה” בביצוע של אסף, עמוס נזכר בנועה ולוקח אוויר מחוץ לאולם.
  • העונה השנייה של הסדרה עלתה לשידור במאי 2017 בחסות קשת בערוץ 12 בטלוויזיה.
  • נועה, שחוזרת מארצות הברית לאחר שעמוס ואביגיל הזמינו אותה לחתונה שלהם, מגלה רגשות כלפי עמוס למרות שנפרדו, בנוסף לקשריה הטובים עם משפחת דהרי.
  • בכל מקרה יש אפשרות להוריד את הפרק בתשלום מבלי לשלם, יכל להיות שאתה כבר יודע אך אם תרצה הסבר ….

אביה של נועה, טייקון המלונאות גדעון הולנדר, שב לחייה לאחר עשר שנים של נתק. חברתו לשעבר של עמוס, ונסה, מתארסת לפקח חנייה בשם פיש, ומנסה לפתח קריירה בתור סוכנת שחקנים. עוד משתתף בסדרה ג’ייסון לואיס (“סקס והעיר הגדולה”) המגלם בסדרה דוגמן לשעבר ומנחה בהווה של תכנית הטלוויזיה האמריקאית המצליחה (והפיקטיבית) “אמריקן סטאר”. לילה טוב עם גיא פינס בקשת 12 מובילה את רצועת הלייט נייט עם 13.3% גבוהים במיוחד ו-326 אלף צופים, ממול הצינור ברשת 13 מביאה 4.5% ו-110 אלף צופים. מהדורה ראשונה (חדשות 12) מובילה עם 8% גבוהים ו-183 אלף צופים, ממול הכל כלול ברשת 13 מקבלת 2.7% ו-63 אלף צופים.

העונה השנייה של להיות איתה לצפייה ישירה

סדרה קומית רומנטית על סיפור אהבה בלתי אפשרי בין אופה פשוט מבת ים ודוגמנית בינלאומית. ונסה יולדת, נועה הולנדר מודה באהבתה ועמוס אחד עומד באמצע, אז למה לעזאזל הפרק הבא נפתח בחתונה שלו עם גולי? ולאחר שכבר נעשו הליהוקים לעונה השלישית ובסמוך לתחילת שלב הצילומים הוא הודיע על הקפאת ההפקה. עזר הצהיר כי אין בכוונתו להמשיך עם הסדרה, אך ציין כי “קשת” תוכל לעשות בעתיד שימוש בחומרים שכבר נכתבו. שש עם עודד בן עמי (חדשות 12) מובילה עם 9.5% ו-218 אלף צופים, מנגד שש עם אמנון לוי (חדשות 13) רושמת 5.2% ו-144 אלף צופים. לאחר מכן תכנית חיסכון עם 11.6% גבוהים, מהדורה מוקדמת (חדשות 13) עם 5.1%.

אביגיל מתוודה בפני עמוס כי היחסים ביניהם התהוו בכך שהיא פחדה להישאר לבד מאז שאביה נפטר, והוא ניסה לאהוב מישהי שאינה נועה (ונכשל), ובכך היא זו ששמה סוף לזוגיות שלהם. נועה מגלה שעמוס הגיע עד אליה לצילומים, והם פותחים דף חדש ביחסים שלהם, שלוש שנים לאחר שהתגרשו. לכן העונה החדשה נפתחת שלוש שנים אחרי החתונה המצערת ההיא (עם שיר של בילי אייליש כמובטח! אם כי לא רואים אותה, אז אי אפשר לדעת אם היא מפהקת).

עונה שלישית[עריכת קוד מקור | עריכה]

לקראת פרק הבכורה של “להיות איתה” אספנו עבורכם ארבעה סיפורי אהבה בלתי נשכחים כדי לבדוק האם האהבה באמת מנצחת הכל. להיות איתה עונה 3 פרק 4 היא סדרת דרמה וקומדיה רומנטית של חברת “קשת”. הסדרה עלתה לשידור ב-25 בנובמבר 2013 בערוץ 2, והיא הסתיימה ב-11 ביולי 2017. אסי עזר יצר וכתב את הסדרה, ועודד רסקין ביים אותה.

עקב העומס על אסי עזר בהנחיית תוכניות ריאליטי שונות בערוץ קשת, הוחלט להקפיא את הפקת העונה, ולהמשיך אותה במהלך השנה הבאה. העונה השנייה הסתיימה בקליף האנגר, ו”קשת” הזמינה לסדרה עונה שלישית. במקביל לכתיבתה, עזר עסק גם בהפקת האדפטציה האמריקאית “האופה והיפה”.

תרבות ובידורטלוויזיהביקורות טלוויזיה

לאחר מכן פאולה וליאון עם 3.3%, פותחים יום מסתפקת ב-1%. Mako – להיות איתה – עונות 1-2 – פרקים מלאים באתר מאקו של ערוץ 12 (קשת). הפרק הפותח בעונה השנייה זכה לנתון נמוך יחסית של 21.4%, והפרק הסוגר זכה לנתון נמוך יחסית גם כן, 26.2%. עמוס עזב את בית הוריו ועבר לגור בווילה של נועה. במהלך מסיבת הפתעה שארגנה לעמוס, נועה מציעה לו נישואין מול כל המוזמנים, הצעה לה השיב בחיוב.

העלילה מביאה את סיפורם של עמוס דָּהַרִי, אופה מבת-ים, ונועה הוֹלַנדֶר, דוגמנית וידוענית, הפוגשים זה בזה במקרה ומתאהבים. להיות איתה עונה 3 פרק 1 היא סדרת דרמה וקומדיה רומנטית של חברת “קשת”. להיות איתה עונה 3 פרק 3 היא סדרת דרמה וקומדיה רומנטית של חברת “קשת”. עמוס דהרי (אביב אלוש), אופה מבת ים מתאהב בדוגמנית הבינלאומית נועה הולנדר (רותם סלע) המפורסמת. אם הם ישרדו את ניסיונותיו של הסוכן שלה להפריד ביניהם, אולי יצא סיפור אהבה.

אינדקס סיקורים >> להיות איתה – עונה 3

עם זאת, הוא שב לעבוד עליה בסופו של דבר, ובדצמבר 2020 החלו הצילומים. בעונה השנייה אחרי שאהבתם של עמוס ונועה ניצחה, נשאלת השאלה, האם גם הזוגיות שלהם תנצח? הבדלי התרבות הרבים, חיי הזוהר הלא יציבים, ענייני משפחה שיוצאים משליטה מביאים לעונה מלאת דרמה והומור לסוף מפתיע ומלא מתח לקראת העונה השלישית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן