סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » להיות איתה עונה 3 פרקים מלאים

להיות איתה עונה 3 פרקים מלאים

הבדלי התרבות הרבים, חיי הזוהר הלא יציבים, ענייני משפחה שיוצאים משליטה מביאים לעונה מלאת דרמה והומור לסוף מפתיע ומלא מתח לקראת העונה השלישית. ונסה יולדת, נועה הולנדר מודה באהבתה ועמוס אחד עומד באמצע, אז למה לעזאזל הפרק הבא נפתח בחתונה שלו עם גולי? התנהגותו התוקפנית של עמוס מושכת את נועה, והשניים דווקא מתקרבים למורת רוחו של צביקה. בני משפחתו של עמוס, ובמיוחד אחיו הצעיר אסף, מתלהבים מהקשר שנוצר בין עמוס לנועה.

חברתו לשעבר של עמוס, ונסה, מתארסת לפקח חנייה בשם פיש, ומנסה לפתח קריירה בתור סוכנת שחקנים. Sdarot.life – להיות איתה – עונה 2 – קישור חלופי לצפייה מקוונת באתר סדרות הישראלי. עמוס הוא בחור פשוט מבת ים, שגר עם הוריו ועובד במאפייה של המשפחה. סדרה קומית רומנטית על סיפור אהבה בלתי אפשרי בין אופה פשוט מבת ים ודוגמנית בינלאומית. Walla – ביקורת העונה השנייה של להיות איתה באתר וואלה.

ביקורות הסדרה וקישורים נוספים

אחיו של עמוס, אסף, חוזר מטיול בספרד עם בת זוג ספרדייה בשם בלנקה. משפחת דהרי מתקשה לקבל אותה מכיוון שהיא אינה יהודייה. צביקה, הסוכן של נועה, חושב שעמוס לא מתאים לנועה מבחינת תדמיתית ורוצה שנועה תיפרד ממנו ותחזור לפיט, בן זוגה לשעבר. הוא מנסה לשכנע את עמוס להתרחק מנועה בכך שהוא טוען בפניו כי היא רק רוצה להשתעשע בו, כחלק ממשבר הפרידה. ב-12 באוקטובר 2021, עלתה לשידור העונה השלישית והאחרונה של הסדרה, בקשת 12, והסתיימה ב-3 בנובמבר באותה שנה. ולאחר שכבר נעשו הליהוקים לעונה השלישית ובסמוך לתחילת שלב הצילומים הוא הודיע על הקפאת ההפקה.

נועה מגלה שעמוס הגיע עד אליה לצילומים, והם פותחים דף חדש ביחסים שלהם, שלוש שנים לאחר שהתגרשו. להיות איתה עונה 3 פרק 1 היא סדרת דרמה וקומדיה רומנטית של חברת “קשת”. הסדרה עלתה לשידור ב-25 בנובמבר 2013 בערוץ 2, והיא הסתיימה ב-11 ביולי 2017. אסי עזר יצר וכתב את הסדרה, ועודד רסקין ביים אותה.

בקשת פרק

ההיסטוריה הקולנועית והטלוויזיונית מלאה בסיפורי אהבה מורכבים, בהם בני הזוג מגיעים מעולמות שונים ונאלצים להתגבר על כל המכשולים כדי לממש את אהבתם. לקראת פרק הבכורה של “להיות איתה” אספנו עבורכם ארבעה סיפורי אהבה בלתי נשכחים כדי לבדוק האם האהבה באמת מנצחת הכל. העונה השלישית מתרחשת שלוש שנים לאחר חתונתם של נועה ועמוס. בפרק הראשון מתגלה כי נועה ועמוס נפרדו זמן מה לאחר החתונה וכי עמוס עומד בפני נישואים עם בת זוגו החדשה אביגיל (יעל אלקנה). במקביל, אסף ו-ונסה, שהתאהבו זה בזו בעונה לפני כן, התחתנו והפכו להורים לבן, על אף שרצו בת בשם עפרה (על שמה של עפרה חזה).

אבל לא סתם תיכון , זהו “הוליוויד ארטס”, בית הספר לאומנויות הבמה אשר בו תלמידים מוכשרים ומשוגעים לומדים כיצד להפוך לאמנים אמיתיים… לצד ארצות הברית, נמכרה הסדרה להפקת רימייקים ביוון, הולנד, רוסיה, הודו וברזיל. בהולנד, שודרה ברימייק הולנדי ב-NET5; ברוסיה, שודרה ברימייק רוסי בקיץ 2019 בערוץ CTC; בהודו, נמצאת בהפקה עבור פלטפורמת VIU.

להיות איתה עונה 1 פרק 10 לצפייה ישירה

Mako – להיות איתה – עונות 1-2 – פרקים מלאים באתר מאקו של ערוץ 12 (קשת). אופה מבת ים, אותו משחק אביב אלוש, מתאהב בבתו של טייקון, תפקיד אותו מגלמת הדוגמנית והשחקנית רותם סלע. העונה השנייה של “להיות איתה” הייתה לסדרת הדרמה הנצפית ביותר בישראל לשנת 2017. היא משכנעת את טורי וג’ייד להסיע אותה לביתה של השחקנית כדי להשאיר ליד הדלת נר זיכרון. טרינה מפיצה שמועות שבק רוצה לצאת איתה כדי לזכות בתשומת לב הבנים.

ב-20 ביוני 2017 דווח כי הסדרה נמכרה לאמזון וכי תשודר במעל 200 מדינות ברחבי העולם בגרסתה המקורית בצירוף כתוביות שונות. Youtube – ראיון סוף עונה 2 עם אביב אלוש ורותם סלע כוכבי הסדרה – ביוטיוב. Israelhayom – הגרסה האמריקאית של “להיות איתה” בוטלה – כתבה באתר ישראל היום. פיט הוואנס, האקס המיטולוגי של נועה, נוחת בישראל ולא מבזבז זמן. במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו. האתר של Pashut אינו מעלה, משדר או מזרים תוכן כלשהו באתר – תוכן זה זמין באינטרנט ומוצגים מאתרים כגון Dailymotion ו- YouTube.

ביום שהאדמה רעדה לצפייה ישירה – פרקים מלאים אונליין

בינואר 2020, הושק הרימייק האמריקאי במסיבת עיתונאים בארצות הברית, שם נחשף גם הטריילר הרשמי. המפיקים האחראים מטעם קשת הם אבי ניר, אלון שטרוזמן, רייצ’ל קפלן ופיטר טרגוט. במאי 2020, “להיות איתה” בגרסת ABC נמכרה לפלטפורמת הסטרימינג האוסטרלית Stan, ובגרסתה הישראלית לערוץ Planet TV הסלובני. עמוס עזב את בית הוריו ועבר לגור בווילה של נועה. במהלך מסיבת הפתעה שארגנה לעמוס, נועה מציעה לו נישואין מול כל המוזמנים, הצעה לה השיב בחיוב. אביה של נועה, טייקון המלונאות גדעון הולנדר, שב לחייה לאחר עשר שנים של נתק.

  • אם הם ישרדו את ניסיונותיו של הסוכן שלה להפריד ביניהם, אולי יצא סיפור אהבה.
  • הסדרה עלתה לשידור ב-25 בנובמבר 2013 בערוץ 2, והיא הסתיימה ב-11 ביולי 2017.
  • להיות איתה היא סדרת דרמה ישראלית שעלתה לערוץ 2 בשנת 2013.
  • בסיום העונה השנייה של הסדרה, קשת הזמינה עונה שלישית נוספת והיא כרגע בתהליכי הפקה.

עמוס דהרי הוא אופה מבת ים, והוא עובד במאפייה והמרכול של משפחתו. הוא מנהל מערכת יחסים רומנטית עם ונסה מימון במשך 9 שנים, עד שהיא מציעה לו נישואים במסעדה יוקרתית. הוא מסרב לה, והיא שופכת עליו מרק בזעם ועוזבת.

להיות איתה עונה 3 פרק 1 לצפייה ישירה

לנועה הולינדר יש הכל, היא האישה הכי יפה במדינה, היא ביתו של טייקון נדל”ן, דוגמנית מצליחה עם קריירה בינלאומית ובת הזוג של שחקן הוליוודי ידוע.

כאן ריכזנו קישורים לסדרה להיות איתה לצפייה ישירה. סיפור האהבה ששבר את כל החוקים חוזר בעונה חדשה עם ארבעה פרקים אחרונים בהחלט שמפתיעים מהדקה הראשונה. שלוש שנים עברו מאז חתונתם של נועה ועמוס, חתונה שהסתיימה באסון. נועה נענית להזמנה, אך לא משערת כמה המפגש ביניהם יטלטל אותה. בפרק סיום הסדרה, לילה לפני החתונה, נועה מגיעה שיכורה לביתם של עמוס ואביגיל, ומנסה לחבל פיזית בחופה בה הם אמורים להתחתן. עמוס ואביגיל מתחתנים, אבל כשמתנגן השיר “עוד סיפור אחד של אהבה” בביצוע של אסף, עמוס נזכר בנועה ולוקח אוויר מחוץ לאולם.

להיות איתה עונה 3 פרק 1

עזר הצהיר כי אין בכוונתו להמשיך עם הסדרה, אך ציין כי “קשת” תוכל לעשות בעתיד שימוש בחומרים שכבר נכתבו. החבורה מקבלת “ריתוק” ונאלצת לבלות את השבת בבית הספר. הפרק הזה הוא פרודיה לסרט משנת 1985 “מועדון ארוחת הבוקר”. עוד משתתף בסדרה ג’ייסון לואיס (“סקס והעיר הגדולה”) המגלם בסדרה דוגמן לשעבר ומנחה בהווה של תכנית הטלוויזיה האמריקאית המצליחה (והפיקטיבית) “אמריקן סטאר”. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה .

נועה, שחוזרת מארצות הברית לאחר שעמוס ואביגיל הזמינו אותה לחתונה שלהם, מגלה רגשות כלפי עמוס למרות שנפרדו, בנוסף לקשריה הטובים עם משפחת דהרי. ונסה מגלה שנועה ועמוס עדיין מדברים, חושדת שנועה מנסה להשיג את עמוס בחזרה אליה ומיידעת את אביגיל במעשה, אולם אביגיל עדיין משוכנעת שעמוס איתה באש ובמים. נועה מתוודה בפני עמוס על אהבתה אליו ומנסה להתנשק איתו, אך הוא מתנגד ומחליט לנתק איתה קשר, בעודו מרוכז בזוגיות עם אביגיל.

בלייז ומכוניות הענק לצפייה ישירה – באיכות גבוהה, עם תרגום לעברית

נועה עורכת מסיבת בריכה בבית הוריה, ומזמינה גם את עמוס, שעקב תאונה נתלה לשעות ארוכות על מתקן בנג’י שהוקם כדי לשעשע את באי המסיבה. נועה מזמינה את עמוס להצטרף אליה לנסיעה ללונדון, שבה היא מקבלת תפקיד בסרט הוליוודי. עמוס מסייע לה להיפטר מבנו של מפיק הסרט, המצפה ממנה לשכב עמו בתמורה לזכייתה בתפקיד. עמוס נשאר לישון בחדר המלון של נועה, והיא מנשקת אותו.

עוד לפני כן הוא פגש בשירותים של המסעדה את נועה הולנדר, דוגמנית וידוענית. אחר כך ברחוב היא מציעה לו טרמפ בטענה שהיא מרגישה אשמה כי היא הציעה לו להזמין את המרק. במקום לשוב לביתו הוא מתלווה אליה ואל חברותיה למסיבה. צביקה גרנות, הסוכן שלה, תוקף את עמוס ומפנה אותו נגד נועה במטרה להפריד ביניהם, ויחסיהם החבריים הטריים של עמוס ונועה עולים על שרטון. להיות איתה היא סדרת דרמה ישראלית שעלתה לערוץ 2 בשנת 2013. הסדרה נוצרה על ידי אסי עזר ועודד רסקין, והיא כוללת 2 עונות -20 פרקים מלאים.

האח הגדול 2022 עונה 12 פרק 32 לצפייה ישירה

העלילה מביאה את סיפורם של עמוס דָּהַרִי, אופה מבת-ים, ונועה הוֹלַנדֶר, דוגמנית וידוענית, הפוגשים זה בזה במקרה ומתאהבים. להיות איתה עונה 3 פרק 4 היא סדרת דרמה וקומדיה רומנטית של חברת “קשת”. Youtube – להיות איתה – ערוץ היוטיוב של הסדרה – פרקים מלאים, טריילרים, מאחורי הקלעים וראיונות עם שחקני הסדרה לצפייה ישירה באתר יוטיוב. להיות איתה עונה 3 פרק 2 היא סדרת דרמה וקומדיה רומנטית של חברת “קשת”. עמוס דהרי (אביב אלוש), אופה מבת ים מתאהב בדוגמנית הבינלאומית נועה הולנדר (רותם סלע) המפורסמת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן