סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » להיות איתה עונה 2

להיות איתה עונה 2

הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי). Israelhayom – הגרסה האמריקאית של “להיות איתה” בוטלה – כתבה באתר ישראל היום. “סדרה כייפית. לאללה. כתובה היטב, משוחקת באופן משכנע למדי באגף הגברי, חיננית באגף הנשי ומלאת הברקות קומיות אמיצות שמאותות לצופים המותשים אחרי יום עבודה – באנו ליהנות”. לנועה הולינדר יש הכל, היא האישה הכי יפה במדינה, היא ביתו של טייקון נדל”ן, דוגמנית מצליחה עם קריירה בינלאומית ובת הזוג של שחקן הוליוודי ידוע.

אני אישית לא שמח כל כך, אסף הרס לונסה את החתונה, לדעתכם? הייתי שמח לדעת האם הייתם משנים את שם הסדרה ובמידה וכן למה? אני אישית לא הייתי משנה, אני מרגיש שהשם של הסדרה מתאים…

Sdarot Dev – דומיין חדש לאתר סדרות טי וי

היא מתנצלת בפני עמוס וחוזרת לארצות הברית. עמוס ואביגיל מתחתנים, אבל כשמתנגן השיר “עוד סיפור אחד של אהבה” בביצוע של אסף, עמוס נזכר בנועה ולוקח אוויר מחוץ לאולם. אביגיל מתוודה בפני עמוס כי היחסים ביניהם התהוו בכך שהיא פחדה להישאר לבד מאז שאביה נפטר, והוא ניסה לאהוב מישהי שאינה נועה (ונכשל), ובכך היא זו ששמה סוף לזוגיות שלהם. נועה מגלה שעמוס הגיע עד אליה לצילומים, והם פותחים דף חדש ביחסים שלהם, שלוש שנים לאחר שהתגרשו. העונה השנייה הסתיימה בקליף האנגר, ו”קשת” הזמינה לסדרה עונה שלישית. במקביל לכתיבתה, עזר עסק גם בהפקת האדפטציה האמריקאית “האופה והיפה”.

בנוסף, עזר השתתף במקביל כמנחה בתוכניות המציאות “הכוכב הבא” ו”נינג’ה ישראל”. עבודה אינטנסיבית זו גרמה לעזר לסבול מהתקפי חרדה רבים והתמכרות לציפרלקס, ולאחר שכבר נעשו הליהוקים לעונה השלישית ובסמוך לתחילת שלב הצילומים הוא הודיע על הקפאת ההפקה. עזר הצהיר כי אין בכוונתו להמשיך עם הסדרה, אך ציין כי “קשת” תוכל לעשות בעתיד שימוש בחומרים שכבר נכתבו. עם זאת, הוא שב לעבוד עליה בסופו של דבר, ובדצמבר 2020 החלו הצילומים. לכן העונה החדשה נפתחת שלוש שנים אחרי החתונה המצערת ההיא (עם שיר של בילי אייליש כמובטח! אם כי לא רואים אותה, אז אי אפשר לדעת אם היא מפהקת).

מתי יהיה פרק 10 ?

אם הם ישרדו את ניסיונותיו של הסוכן שלה להפריד ביניהם, אולי יצא סיפור אהבה. אלא שעם כל הכיף הזה, משהו בעונה השנייה מרגיש מעט מתאמץ. זה נכון ש”להיות איתה” היא סדרה קלילה שלא תופסת את עצמה ביותר מדי רצינות, ועדיין משהו בפרק הפתיחה של העונה השנייה הדיף ניחוחות קלים של זיעה ממאמץ להיות מגניבה או לייצר קונפליקט.

כך למשל הסצנה הלא באמת מפתיעה של האח שעלה בשידור חי מברצלונה רק כדי לגלות שהוא בעצם מסתתר מאחורי ווילון מספר אחת. להיות איתה עונה 3 פרק 2 היא סדרת דרמה וקומדיה רומנטית של חברת “קשת”. הסדרה עלתה לשידור ב-25 בנובמבר 2013 בערוץ 2, והיא הסתיימה ב-11 ביולי 2017.

להיות איתה עונה 3 פרק 2

ב-20 ביוני 2017 דווח כי הסדרה נמכרה לאמזון וכי תשודר במעל 200 מדינות ברחבי העולם בגרסתה המקורית בצירוף כתוביות שונות. האתר אינו מחזיק בתוכן המפר זכויות יוצרים. במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו. לדעתי הוא בוגדני ומה שהוא עשה זה לא יפה.

הסדרה עלתה לשידור ב-25 בנובמבר 2013 בערוץ 2. העלילה מביאה את סיפורם של עמוס דָּהַרִי, אופה מבת-ים, ונועה הוֹלַנדֶר, דוגמנית וידוענית, הפוגשים זה בזו במקרה ומתאהבים. להיות איתה היא סדרת טלוויזיה שיצר אסי עזר עבור זכיינית השידור קשת המשודרת בערוץ 2 החל מנובמבר 2013. הסדרה עוסקת באופה שגר בבת-ים, בבית הוריו, שבמקרה פוגש את נועה הולנדר, דוגמנית צמרת וידוענית פעילה בישראל וברחבי העולם.

להיות איתה – פרקים מלאים לצפייה ישירה

הסדרה שיצר אסי עזר עקבה בעונה הראשונה אחרי עמוס דהרי (אביב אלוש), אופה פשוט מבת ים שפוגש במקרה את הדוגמנית וסלב-העל נועה הולנדר (רותם סלע). למרות הפערים ביניהם, השניים כמובן מתאהבים ומסיימים את העונה כשהם בני זוג. העונה השנייה מתחילה כשנועה מפנקת את עמוס ברכב יוקרה ובהצעת נישואין לרגל יום הולדתו.

  • במקביל, אסף ו-ונסה, שהתאהבו זה בזו בעונה לפני כן, התחתנו והפכו להורים לבן, על אף שרצו בת בשם עפרה (על שמה של עפרה חזה).
  • נועה מתוודה בפני עמוס על אהבתה אליו ומנסה להתנשק איתו, אך הוא מתנגד ומחליט לנתק איתה קשר, בעודו מרוכז בזוגיות עם אביגיל.
  • הסדרה תשודר עם פרקיה המקוריים בעברית בצירוף כתוביות באנגלית.

עמוס הוא בחור פשוט מבת ים, שגר עם הוריו ועובד במאפייה של המשפחה. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . להיות איתה עונה 3 שימו לב שיהיו כאן ספוליירים מעונה 2 למי שלא ראה, בעבר אני עשיתי דבר כזה עם העונה החמישית של הבורר וזה די עבד…. הקאסט עצמו רווי בכוכבים, בניהם גם מארק איווניר, השחקן הישראלי המצליח ביותר בחו”ל, אשר מגלם את תפקיד המנהל האישי של בת הטייקון, ואורי גבריאל מגלם את אביו של האופה בו מתאהבת בת הטייקון. לצד ארצות הברית, נמכרה הסדרה להפקת רימייקים ביוון, הולנד, רוסיה, הודו וברזיל. בהולנד, שודרה ברימייק הולנדי ב-NET5; ברוסיה, שודרה ברימייק רוסי בקיץ 2019 בערוץ CTC; בהודו, נמצאת בהפקה עבור פלטפורמת VIU.

להיות איתה – עונה 2, פרק 9

הם כבר לא ביחד, אחרי גירושין שמקורם, יש לשער, בתאונה המחרידה ההיא – וגם קצת בהבדלי שאיפות. הם נפרדו כידידים ונשארו ידידים, עד שדהרי מתקשר להודיע שהוא מתחתן עם גולי (יעל אלקנה, “הטבח”) – בחורה שכלל אינה כוכבת הוליוודית וגרה בגליל כלשהו. תשוקה חדשה-ישנה ניצתת בליבה של הולנדר, והיא עוזבת הכל, מנפנפת את סקורסזה ועולה על מטוס לארץ כדי להשתתף בחתונה (ווינק-ווינק), וכנראה להחזיר לעצמה את הבחור. הסדרה עוסקת בעמוס דהרי, אופה מבית ים, שמתאהב בנועה הולנדר האם הזויות הזאת תחזיק מעמד? לפני הגלישה בפורום, חובה לקרוא את החוקים. ונסה מימון, חברתו של עמוס דהרי זה 9 שנים להוטה להינשא לו, אך הוא נרתע מכך.

Youtube – ראיון סוף עונה 2 עם אביב אלוש ורותם סלע כוכבי הסדרה – ביוטיוב. חודש אחרי שהוא יצא בסערה מבית האח הגדול, שי חי, אחת מהדמויות הכי שנויות במחלוקת בתולדות הריאליטי בישראל מבקש סליחה, כמעט על הכל. גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. בחודש מאי 2019 אושר לסדרה פיילוט לרימייק אמריקאי עבור רשת הברודקאסט האמריקאית ABC.

מאסטר שף עונה 10 פרק 15 לצפייה ישירה

לקראת פרק הבכורה של “להיות איתה” אספנו עבורכם ארבעה סיפורי אהבה בלתי נשכחים כדי לבדוק האם האהבה באמת מנצחת הכל. עונה שנייה לסדרה הקומית רומנטית מאת אסי עזר. עמוס (אביב אלוש), המתגורר עוד עם הוריו ונועה (רותם סלע), אחת הנשים העשירות בישראל, נפגשים לפגישה שתוביל לסיפור אהבה מפתיע וגדול מהחיים אשר נראה לרגע אפשרי לגמרי, אבל רק לרגע. ידיים פרושות לרווחה, באזז לתפארת וביקורות אוהדות קיבלו את פני העונה הראשונה של “להיות איתה”, אי אז בסוף 2013, כששודרה. היא הצליחה לעשות את מה שנחשב כמעט לא ישים בטלוויזיה הישראלית, להיות קומדיה רומנטית מתוקה, רעננה אמינה וכיפית.

בפרק הראשון מתגלה כי נועה ועמוס נפרדו זמן מה לאחר החתונה וכי עמוס עומד בפני נישואים עם בת זוגו החדשה אביגיל (יעל אלקנה). במקביל, אסף ו-ונסה, שהתאהבו זה בזו בעונה לפני כן, התחתנו והפכו להורים לבן, על אף שרצו בת בשם עפרה (על שמה של עפרה חזה). “להיות איתה” שבה לעונתה השנייה כשהיא נושאת על כתפיה לא מעט ציפיות.

הכוכב הבא 2022 פרק 5 לצפייה ישירה

הייתי שמח לדעת האם לדעתכם הסדרה היא מוצלחת? לדעתי האישית כן, רוב החברים שלי רואים אותה וממש נהנים מהצפייה,… הפרק הפותח בעונה השנייה זכה לנתון נמוך יחסית של 21.4%, והפרק הסוגר זכה לנתון נמוך יחסית גם כן, 26.2%. Mako – להיות איתה – עונות 1-2 – פרקים מלאים באתר מאקו של ערוץ 12 (קשת). סדרה קומית רומנטית על סיפור אהבה בלתי אפשרי בין אופה פשוט מבת ים ודוגמנית בינלאומית. אחיו של עמוס, אסף, חוזר מטיול בספרד עם בת זוג ספרדייה בשם בלנקה.

  • אני אישית מאוד אוהב את אח של עמוס -…
  • העונה השנייה של “להיות איתה” הייתה לסדרת הדרמה הנצפית ביותר בישראל לשנת 2017.

אסי עזר יצר וכתב את הסדרה, ועודד רסקין ביים אותה. העלילה מביאה את סיפורם של עמוס דָּהַרִי, אופה מבת-ים, ונועה הוֹלַנדֶר, דוגמנית וידוענית, הפוגשים זה בזה במקרה ומתאהבים. העונה השלישית מתרחשת שלוש שנים לאחר חתונתם של נועה ועמוס.

איך לדעתכם אח של עמוס?

למטה אספנו קישורי צפייה מעודכנים לפרקים המלאים מהעונה הראשונה של הסדרה. בעונה השנייה אחרי שאהבתם של עמוס ונועה ניצחה, נשאלת השאלה, האם גם הזוגיות שלהם תנצח? הבדלי התרבות הרבים, חיי הזוהר הלא יציבים, ענייני משפחה שיוצאים משליטה מביאים לעונה מלאת דרמה והומור לסוף מפתיע ומלא מתח לקראת העונה השלישית. קשה עד כמעט בלתי אפשרי שלא להתייחס לעזר, יוצר הסדרה, שטביעת אצבעו מורגשת בה לאורך הדרך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן