סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » להיות איתה עונה 1

להיות איתה עונה 1

הבחורה, שזיכרונה נמחק לחלוטין ושכל גופה מכוסה קעקועים, פוגשת בסוכן FBI, יחד הם …

אם הם ישרדו את ניסיונותיו של הסוכן שלה להפריד ביניהם, אולי יצא סיפור אהבה. 3 בנובמבר 2021קישורים חיצונייםעמוד הסדרה באתר makoדף התוכנית ב-IMDbלהיות איתה היא סדרת דרמה וקומדיה רומנטית של חברת “קשת”. הסדרה עלתה לשידור ב-25 בנובמבר 2013 בערוץ 2.

חם באתר

עקב העומס על אסי עזר בהנחיית תוכניות ריאליטי שונות בערוץ קשת, הוחלט להקפיא את הפקת העונה, ולהמשיך אותה במהלך השנה הבאה. העונה הראשונה של “להיות איתה” עלתה לשידור בנובמבר 2013 בערוץ 2 (לפני הפיצול בין קשת לרשת – ערוצים 12 ו-13). העונה שודרה בימי שני מידי שבוע ופרק הבכורה זכה שלה לרייטינג של 22.5%. למטה אספנו קישורי צפייה מעודכנים לפרקים המלאים מהעונה הראשונה של הסדרה. הייתי שמח לדעת האם לדעתכם הסדרה היא מוצלחת?

שלום לכל גולשי “להיות איתה” מיהי הדמות האהובה עליכם ולמה? לאחרונה נוצר צורך במנהלים נוספים לפורום זה, במידה ואתם חושבים שאתם מתאימים ועומדים בקריטריונים המצוינים למטה, אתם יותר ממוזמנים להגיש בקשה לניהול… לנועה הולינדר יש הכל, היא האישה הכי יפה במדינה, היא ביתו של טייקון נדל”ן, דוגמנית מצליחה עם קריירה בינלאומית ובת הזוג של שחקן הוליוודי ידוע.

הדיון הרשמי על העונה השנייה – מכיל סיכום קצר על העונה

רציתי לדעת מה אתם חושבים שיקרה בפרק 9 בסדרה? לפי דעתי, נועה תזרום אם יאיר ואז עמוס יכנס באמצע ויעצור את זה. באפריל 2016 הסדרה נמכרה לערוץ 4 הבריטי והחל מ-23 באוגוסט הסדרה משודרת תחת השם “היפה והאופה”. הסדרה תשודר עם פרקיה המקוריים בעברית בצירוף כתוביות באנגלית. צביקה, הסוכן של נועה, חושב שעמוס לא מתאים לנועה מבחינת תדמיתית ורוצה שנועה תיפרד ממנו ותחזור לפיט, בן זוגה לשעבר.

להיות איתה עונה 3 פרק 1 היא סדרת דרמה וקומדיה רומנטית של חברת “קשת”. עמוס דהרי (אביב אלוש), אופה מבת ים מתאהב בדוגמנית הבינלאומית נועה הולנדר (רותם סלע) המפורסמת. השניים מתאהבים וסוכנה של נועה מנסה להפרידם.

להיות איתה   – עונה 1

בפרק סיום הסדרה, לילה לפני החתונה, נועה מגיעה שיכורה לביתם של עמוס ואביגיל, ומנסה לחבל פיזית בחופה בה הם אמורים להתחתן. עמוס ואביגיל מתחתנים, אבל כשמתנגן השיר “עוד סיפור אחד של אהבה” בביצוע של אסף, עמוס נזכר בנועה ולוקח אוויר מחוץ לאולם. נועה מגלה שעמוס הגיע עד אליה לצילומים, והם פותחים דף חדש ביחסים שלהם, שלוש שנים לאחר שהתגרשו. Sdarot.rocks – להיות איתה – עונה 1 – פרקים מלאים באתר סדרות (איכות גבוהה).

הדיון הרשמי לסיום העונה – להיות איתה 2 BWZovJCgPNM שלום לגולשי הפורום ולצופי הסדרה להיות איתה, היום שודר הפרק האחרון של עונה 2 ועכשיו זה… בשיחה בטלפון עם אימו של עמוס, נועה מזמינה עצמה לארוחת יום שישי אצל הוריו של עמוס. ולאחר שכבר נעשו הליהוקים לעונה השלישית ובסמוך לתחילת שלב הצילומים הוא הודיע על הקפאת ההפקה. עזר הצהיר כי אין בכוונתו להמשיך עם הסדרה, אך ציין כי “קשת” תוכל לעשות בעתיד שימוש בחומרים שכבר נכתבו.

להיות איתה עונה 1

בינואר 2020, הושק הרימייק האמריקאי במסיבת עיתונאים בארצות הברית, שם נחשף גם הטריילר הרשמי. המפיקים האחראים מטעם קשת הם אבי ניר, אלון שטרוזמן, רייצ’ל קפלן ופיטר טרגוט. במאי 2020, “להיות איתה” בגרסת ABC נמכרה לפלטפורמת הסטרימינג האוסטרלית Stan, ובגרסתה הישראלית לערוץ Planet TV הסלובני. העונה השנייה של “להיות איתה” הייתה לסדרת הדרמה הנצפית ביותר בישראל לשנת 2017. עמוס הוא בחור פשוט מבת ים, שגר עם הוריו ועובד במאפייה של המשפחה.

Sdarot.life – להיות איתה – עונה 2 – קישור חלופי לצפייה מקוונת באתר סדרות הישראלי. בינואר 2014, “קשת” אישרה עונה שנייה לסדרה, אשר צולמה במהלך שנת 2016 וצפויה לעלות לשידור באביב 2017. לצד ארצות הברית, נמכרה הסדרה להפקת רימייקים ביוון, הולנד, רוסיה, הודו וברזיל. בהולנד, שודרה ברימייק הולנדי ב-NET5; ברוסיה, שודרה ברימייק רוסי בקיץ 2019 בערוץ CTC; בהודו, נמצאת בהפקה עבור פלטפורמת VIU. במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו.

לדעתכם הסדרה מוצלחת?

גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. סדרה קומית רומנטית על סיפור אהבה בלתי אפשרי בין אופה פשוט מבת ים ודוגמנית בינלאומית.

  • עזר הצהיר כי אין בכוונתו להמשיך עם הסדרה, אך ציין כי “קשת” תוכל לעשות בעתיד שימוש בחומרים שכבר נכתבו.
  • פרק הבכורה של הסדרה שודר ב-25 בנובמבר 2013 וזכה ל-22.5% אחוזי רייטינג בערוץ 2 של הזכיינית “קשת”.

לדעתי האישית כן, רוב החברים שלי רואים אותה וממש נהנים מהצפייה,… ונסה מימון, חברתו של עמוס דהרי זה 9 שנים להוטה להינשא לו, אך הוא נרתע מכך. היא מציעה לו נישואים במסעדה, בנוכחות קהל הסועדים, אך הוא מסרב, והיא נוטשת את המסעדה בזעם. בין הסועדים היו גם הדוגמנית הנודעת נועה הולנדר, חברותיה והסוכן שלה. כאשר עמוס הולך לדרכו, מציעה לו נועה טרמפ במכונית שבה נסעה עם חברותיה וסוכנה. החבורה ממשיכה לבלות יחד, ועמוס מותח ביקורת על התנהגותה של נועה.

איוונט האשכולות של פורום להיות איתה!

אחיו של עמוס, אסף, חוזר מטיול בספרד עם בת זוג ספרדייה בשם בלנקה. משפחת דהרי מתקשה לקבל אותה מכיוון שהיא אינה יהודייה. הסדרה מסבוססת על סדרת הסרטים בעלת אותו השם. הסדרה תעקוב אחרי מקרה של ביריונות רשת שמוביל לרצח מזעזע. בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. להיות איתה עונה 3 שימו לב שיהיו כאן ספוליירים מעונה 2 למי שלא ראה, בעבר אני עשיתי דבר כזה עם העונה החמישית של הבורר וזה די עבד….

  • ב-20 ביוני 2017 דווח כי הסדרה נמכרה לאמזון וכי תשודר במעל 200 מדינות ברחבי העולם בגרסתה המקורית בצירוף כתוביות שונות.
  • צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות.

ב-20 ביוני 2017 דווח כי הסדרה נמכרה לאמזון וכי תשודר במעל 200 מדינות ברחבי העולם בגרסתה המקורית בצירוף כתוביות שונות. Israelhayom – הגרסה האמריקאית של “להיות איתה” בוטלה – כתבה באתר ישראל היום. איוונט האשכולות נועד על מנת להגדיל את התוכן שמספקים הפורומים השונים בקהילה וכן לתת לכם דרך גישה נוחה יותר לזכייה בפרסים שווים. כחלק מהרצון לקדם את האווירה בפורום, הוחלט לפתוח אשכול Off Topic בו תוכלו לדון, לשאול, להספים וסתם לחפור אודות כל נושא אשר תרצו. פיט הוואנס, האקס המיטולוגי של נועה, נוחת בישראל ולא מבזבז זמן. סיקור בחורהה אנונימית צעירה נמצאת בתוך מזוודה בכיכר טיימס.

Sdarot Dev – דומיין חדש לאתר סדרות טי וי

עבודה אינטנסיבית זו גרמה לעזר לסבול מהתקפי חרדה רבים והתמכרות לציפרלקס, ולאחר שכבר נעשו הליהוקים לעונה השלישית ובסמוך לתחילת שלב הצילומים הוא הודיע על הקפאת ההפקה. עזר הצהיר כי אין בכוונתו להמשיך עם הסדרה, אך ציין כי “קשת” תוכל לעשות בעתיד שימוש בחומרים שכבר נכתבו. עם זאת, הוא שב לעבוד עליה בסופו של דבר, ובדצמבר 2020 החלו הצילומים. בסיום העונה השנייה של הסדרה, קשת הזמינה עונה שלישית נוספת והיא כרגע בתהליכי הפקה.

פרק הסיום של העונה השנייה זכה לרייטינג של כ-26.2%. למטה ריכזנו קישורי צפייה לפרקי העונה השנייה של להיות איתה. הייתי שמח לדעת האם הייתם משנים את שם הסדרה ובמידה וכן למה? אני אישית לא הייתי משנה, אני מרגיש שהשם של הסדרה מתאים…

להיות איתה   עונה 1 – פרק בכורה

הוא מנהל מערכת יחסים רומנטית עם ונסה מימון במשך 9 שנים, עד שהיא מציעה לו נישואים במסעדה יוקרתית. הוא מסרב לה, והיא שופכת עליו מרק בזעם ועוזבת. עוד לפני כן הוא פגש בשירותים של המסעדה את נועה הולנדר, דוגמנית וידוענית. אחר כך ברחוב היא מציעה לו טרמפ בטענה שהיא מרגישה אשמה כי היא הציעה לו להזמין את המרק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן