סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » להיות איתה עונה 1 פרק 4

להיות איתה עונה 1 פרק 4

להיות איתה עונה 1 פרק 4 לצפייה ישירה הוא פרק סוחף ומרתק שאחריו תתמכרו לבטח לסדרה. השחקנים הראשיים בסדרה הם אביב אלוש, רותם סלע, אורי גבריאל, מארק אוייניר ועוד רבים וטובים אחרים. באתר שלנו תוכלו לצפות במגוון ענק של סרטים וסדרות לצפייה ישירה מכל הזמנים ומכל הסוגים, באיכות גבוהה ובחינם. העונה השלישית מתרחשת שלוש שנים לאחר חתונתם של נועה ועמוס.

במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו. בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. האתר של Pashut אינו מעלה, משדר או מזרים תוכן כלשהו באתר – תוכן זה זמין באינטרנט ומוצגים מאתרים כגון Dailymotion ו- YouTube.

מאסטר שף עונה 10 פרק 15 לצפייה ישירה

אם הם ישרדו את ניסיונותיו של הסוכן שלה להפריד ביניהם, אולי יצא סיפור אהבה. התנהגותו התוקפנית של עמוס מושכת את נועה, והשניים דווקא מתקרבים למורת רוחו של צביקה. בני משפחתו של עמוס, ובמיוחד אחיו הצעיר אסף, מתלהבים מהקשר שנוצר בין עמוס לנועה.

נועה עורכת מסיבת בריכה בבית הוריה, ומזמינה גם את עמוס, שעקב תאונה נתלה לשעות ארוכות על מתקן בנג’י שהוקם כדי לשעשע את באי המסיבה. נועה מזמינה את עמוס להצטרף אליה לנסיעה ללונדון, שבה היא מקבלת תפקיד בסרט הוליוודי. עמוס מסייע לה להיפטר מבנו של מפיק הסרט, המצפה ממנה לשכב עמו בתמורה לזכייתה בתפקיד. עמוס נשאר לישון בחדר המלון של נועה, והיא מנשקת אותו. בשיחה בטלפון עם אמו של עמוס, נועה מזמינה עצמה לארוחת יום שישי אצל הוריו של עמוס. הדבר מביך את עמוס, שסיפר לנועה שהוא גר בתל אביב, ומבין שכעת יאלץ לגלות לה שהוא גר בבת ים בבית הוריו.

בובספוג 6 – פרק 119

צביקה, הסוכן של נועה, חושב שעמוס לא מתאים לנועה מבחינת תדמיתית ורוצה שנועה תיפרד ממנו ותחזור לפיט, בן זוגה לשעבר. הוא מנסה לשכנע את עמוס להתרחק מנועה בכך שהוא טוען בפניו כי היא רק רוצה להשתעשע בו, כחלק ממשבר הפרידה. מקימי פרק 5 מקימי פרק 5 מביא לכם את הפרק האחרון של הסדרה הכי מרגשת על המסך הישראלי . מקימי זו סדרה במראה על הקושי של החזרה תשובה ומצ… הפרק הבא בסדרה נקרא Waterworks, ומאחר שאנחנו יודעים עכשיו שקים עובדת בחברת ממטרות, ולנוכח משחק המילים שקשור גם לדמעות, האם כולו יוקדש לה?

3 בנובמבר 2021קישורים חיצונייםעמוד הסדרה באתר makoדף התוכנית ב-IMDbלהיות איתה היא סדרת דרמה וקומדיה רומנטית של חברת “קשת”. העלילה מביאה את סיפורם של עמוס דָּהַרִי, אופה מבת-ים, ונועה הוֹלַנדֶר, דוגמנית וידוענית, הפוגשים זה בזו במקרה ומתאהבים. הבורר עונה 4 פרק 11 לצפייה ישירה נדב מגיע אל הבורר לביתו . הבורר מחכה לו במשרד ומורה לכולם להשאיר אותם לבד . נועה, שחוזרת מארצות הברית לאחר שעמוס ואביגיל הזמינו אותה לחתונה שלהם, מגלה רגשות כלפי עמוס למרות שנפרדו, בנוסף לקשריה הטובים עם משפחת דהרי.

חתונה ממבט ראשון עונה 5 פרק 31 לצפייה ישירה

בפרק הראשון מתגלה כי נועה ועמוס נפרדו זמן מה לאחר החתונה וכי עמוס עומד בפני נישואים עם בת זוגו החדשה אביגיל (יעל אלקנה). במקביל, אסף ו-ונסה, שהתאהבו זה בזו בעונה לפני כן, התחתנו והפכו להורים לבן, על אף שרצו בת בשם עפרה (על שמה של עפרה חזה). עמוס דהרי הוא אופה מבת ים, והוא עובד במאפייה והמרכול של משפחתו. הוא מנהל מערכת יחסים רומנטית עם ונסה מימון במשך 9 שנים, עד שהיא מציעה לו נישואים במסעדה יוקרתית.

ההיכרות המוקדמת ביותר שלנו עם סול גודמן הייתה בעונה הרביעית. צ’אק מת, ג’ימי לא ניסה להתמודד עם זה אלא דחס למגירה חשוכה בנפשו גם את האבל על אחיו וגם את פעימות מצפונו. תחת הכינוי “סול גודמן” הוא התחיל למכור טלפונים סלולריים חד-פעמיים, בנה לעצמו מאגר לקוחות מבטיח. אופה מבת ים, אותו משחק אביב אלוש, מתאהב בבתו של טייקון, תפקיד אותו מגלמת הדוגמנית והשחקנית רותם סלע. העונה השנייה הסתיימה בקליף האנגר, ו”קשת” הזמינה לסדרה עונה שלישית.

האח הגדול 2022 עונה 12 פרק 33 לצפייה ישירה

ההיסטוריה של ג’ימי מקגיל – כרוכה בהיסטוריה של היקום הטלוויזיוני כולו – קמה כדי להציג בפנינו את מסעו האחרון של אדם שההדחקה שלו מוציאה ממנו את צדדיו הרעים ביותר. באופן כללי, הפרק מקביל בין המפגש הראשון של סול עם “הייזנברג” ו”איגור”, המפגש שיוביל למפלתו, לבין האירועים שמתרחשים שנים לאחר מכן באומהה. יש לציין שאפשר היה בהחלט גם בלי הופעות האורח המדוברות כל כך, בדיוק כשם שהסצנה עם וולט לא נדרשה בסרט “אל קמינו” שעסק בג’סי. במרכז הסדרה עומד אופה מבת ים, אותו מגלם אביב אלוש, שמתאהב בבתו של טייקון, תפקיד אותו מגלמת הדוגמנית והשחקנית רותם סלע.

נועה נענית להזמנה, אך לא משערת כמה המפגש ביניהם יטלטל אותה. להיות איתה עונה 3 פרק 4 היא סדרת דרמה וקומדיה רומנטית של חברת “קשת”. בתחילת הפרק החמישי של העונה הרביעית ההיא, הסדרה קפצה פתאום כמה שנים לעתיד.

הרוצחים האכזריים ביותר בעולם 4 – פרק 5

במקביל לכתיבתה, עזר עסק גם בהפקת האדפטציה האמריקאית “האופה והיפה”. בנוסף, עזר השתתף במקביל כמנחה בתוכניות המציאות “הכוכב הבא” ו”נינג’ה ישראל”. עבודה אינטנסיבית זו גרמה לעזר לסבול מהתקפי חרדה רבים והתמכרות לציפרלקס, ולאחר שכבר נעשו הליהוקים לעונה השלישית ובסמוך לתחילת שלב הצילומים הוא הודיע על הקפאת ההפקה. עזר הצהיר כי אין בכוונתו להמשיך עם הסדרה, אך ציין כי “קשת” תוכל לעשות בעתיד שימוש בחומרים שכבר נכתבו. עם זאת, הוא שב לעבוד עליה בסופו של דבר, ובדצמבר 2020 החלו הצילומים.

הבורר עונה 4 פרק 3 לצפייה ישירה הבורר עונה 4 פרק 3 לצפייה ישירה . אחרי שני הפרקים הראשונים של העונה הרביעית אפשר להגיד שהסדרה הזאת ממ… “להיות איתה”, הסדרה החדשה בכיכובם של רותם סלע ואביב אלוש, מגוללת את סיפור האהבה הבלתי אפשרי בין עמוס, עובד מאפיה תפרן מבת ים, לבין נועה, דוגמנית בינלאומית בת עשירים. לקראת פרק הבכורה של “להיות איתה” אספנו עבורכם ארבעה סיפורי אהבה בלתי נשכחים כדי לבדוק האם האהבה באמת מנצחת הכל. פרק רביעי וחדש בסדרה להיות איתה פרקים מלאים לצפייה ישירה. אין ספק שמדובר באחד הפרקים המרגשים והמפתיעים ביותר של העונה.

חבר של הקרטל: ייתכן ש”סמוך על סול” הרגה סופית את המצפון של ג’ימי מקגיל

לוח שידורים עבור יס, עבור הוט ועבור שאר הערוצים. לצד ארצות הברית, נמכרה הסדרה להפקת רימייקים ביוון, הולנד, רוסיה, הודו וברזיל. בהולנד, שודרה ברימייק הולנדי ב-NET5; ברוסיה, שודרה ברימייק רוסי בקיץ 2019 בערוץ CTC; בהודו, נמצאת בהפקה עבור פלטפורמת VIU. ב-20 ביוני 2017 דווח כי הסדרה נמכרה לאמזון וכי תשודר במעל 200 מדינות ברחבי העולם בגרסתה המקורית בצירוף כתוביות שונות.

השיחה הנוכחית ביניהם היא המשך ישיר לסצנה הזו, שכל כך קל לשכוח אותה, ואנחנו למדים המון מהחיבור ביניהן. ראשית, מה שהיה אז קשור בעבותות למה שקרה לאחר מכן ולמה שקורה עכשיו. יש סיבה לכך שבזמן שג’ימי התעלם מהאבל על אחיו, פיטר גולד ווינס גיליגן בחרו לקפוץ קדימה בזמן ולהציג לנו את אחריתו של סול גודמן. כלומר, כל הערגה שלו לעבר, קלטת הווידאו שהוא צופה, היא של אדם שהזיכרון של ימי הזוהר האלה עדיין טריים מאוד בדעתו. שלושה פרקים מהסוף, “סמוך על סול” מבהירה לנו שג’ימי/סול/ג’ין לא השתנה. אחרי כל מה שעבר, אחרי כל מה שהעביר אחרים, הוא שוב, ובכן, שובר שורות.

מבצע ריפו 5 – פרק 14

שם הפרק שבו הגיעו וולט וג’סי לראשונה אל “סמוך על סול” נקרא “שובר שורות”. שלושה פרקים לפני סופה, “סמוך על סול” מפתיעה וגורעת פעם נוספת, וביתר שאת, מהאנושיות של הגיבור במרכזה. לא ברור איזה גורל ממתין לו בזמן שנותר, אבל עושה רושם שג’ימי מקגיל הולך ומתרחק מהאפשרות להיגאל. ואפילו אם זה אכן היה קשור לכסף, באדי בוויכוח איתו מציין שהם כבר מתגלגלים במזומנים. בפרק שההקבלות בו מפורשות, הרגעים האלה מבהירים שלא מדובר רק בהשוואה בין סול של אז לסול של היום, אלא גם בינו לבין וולט. או כלשונו, “מישהו עם שפם כזה כנראה לא עושה יותר מדי החלטות טובות בחיים”.

ונסה מגלה שנועה ועמוס עדיין מדברים, חושדת שנועה מנסה להשיג את עמוס בחזרה אליה ומיידעת את אביגיל במעשה, אולם אביגיל עדיין משוכנעת שעמוס איתה באש ובמים. נועה מתוודה בפני עמוס על אהבתה אליו ומנסה להתנשק איתו, אך הוא מתנגד ומחליט לנתק איתה קשר, בעודו מרוכז בזוגיות עם אביגיל. בעיניי, סך כל הדברים האלה חטא לרוחה של “סמוך על סול” דווקא פסע לפני סופה. אפשר בהחלט היה להסתפק באזכור שג’ין עשה בפרק הקודם למורה לכימיה שהוא עזר לו להפוך לאיל סמים עשיר כקורח.

בובספוג 5 – פרק 95

מן הראוי, בהתחשב בכך שהיא הדמות המשמעותית בסדרה אחרי ג’ימי. אחרת לא מן הנמנע שיקרה שוב מקרה ג’סי פינקמן – גיליגן יקלוט שזנח את הדמות החשובה בפרקים האחרונים ויחליט להקדיש לה סרט משל עצמה. הפרק הפותח בעונה השנייה זכה לנתון נמוך יחסית של 21.4%, והפרק הסוגר זכה לנתון נמוך יחסית גם כן, 26.2%. אחיו של עמוס, אסף, חוזר מטיול בספרד עם בת זוג ספרדייה בשם בלנקה. משפחת דהרי מתקשה לקבל אותה מכיוון שהיא אינה יהודייה. ב-12 באוקטובר 2021, עלתה לשידור העונה השלישית והאחרונה של הסדרה, בקשת 12, והסתיימה ב-3 בנובמבר באותה שנה.

  • עזר הצהיר כי אין בכוונתו להמשיך עם הסדרה, אך ציין כי “קשת” תוכל לעשות בעתיד שימוש בחומרים שכבר נכתבו.
  • היא הציגה בפנינו את סול אורז בטירוף את כל הכסף שהוסתר במשרדו בעוד פרנצ’סקה גורסת את כל המסמכים, ולאחר מכן מתקשר לאיש שואבי האבק כדי שיחלץ אותו.
  • הבורר מחכה לו במשרד ומורה לכולם להשאיר אותם לבד .
  • אחיו של עמוס, אסף, חוזר מטיול בספרד עם בת זוג ספרדייה בשם בלנקה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן