סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » להיות איתה עונה 1 פרק 1

להיות איתה עונה 1 פרק 1

להיות איתה עונה 3 פרק 1 היא סדרת דרמה וקומדיה רומנטית של חברת “קשת”. הסדרה עלתה לשידור ב-25 בנובמבר 2013 בערוץ 2, והיא הסתיימה ב-11 ביולי 2017. העלילה מביאה את סיפורם של עמוס דָּהַרִי, אופה מבת-ים, ונועה הוֹלַנדֶר, דוגמנית וידוענית, הפוגשים זה בזה במקרה ומתאהבים.

בשיחה בטלפון עם אימו של עמוס, נועה מזמינה עצמה לארוחת יום שישי אצל הוריו של עמוס. נועה, שחוזרת מארצות הברית לאחר שעמוס ואביגיל הזמינו אותה לחתונה שלהם, מגלה רגשות כלפי עמוס למרות שנפרדו, בנוסף לקשריה הטובים עם משפחת דהרי. ונסה מגלה שנועה ועמוס עדיין מדברים, חושדת שנועה מנסה להשיג את עמוס בחזרה אליה ומיידעת את אביגיל במעשה, אולם אביגיל עדיין משוכנעת שעמוס איתה באש ובמים. נועה מתוודה בפני עמוס על אהבתה אליו ומנסה להתנשק איתו, אך הוא מתנגד ומחליט לנתק איתה קשר, בעודו מרוכז בזוגיות עם אביגיל. Sdarot.rocks – להיות איתה – עונה 1 – פרקים מלאים באתר סדרות (איכות גבוהה).

פרטים עלי

בהולנד, שודרה ברימייק הולנדי ב-NET5; ברוסיה, שודרה ברימייק רוסי בקיץ 2019 בערוץ CTC; בהודו, נמצאת בהפקה עבור פלטפורמת VIU. “סדרה כייפית. לאללה. כתובה היטב, משוחקת באופן משכנע למדי באגף הגברי, חיננית באגף הנשי ומלאת הברקות קומיות אמיצות שמאותות לצופים המותשים אחרי יום עבודה – באנו ליהנות”. במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו. בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. האתר של Pashut אינו מעלה, משדר או מזרים תוכן כלשהו באתר – תוכן זה זמין באינטרנט ומוצגים מאתרים כגון Dailymotion ו- YouTube.

בינואר 2020, הושק הרימייק האמריקאי במסיבת עיתונאים בארצות הברית, שם נחשף גם הטריילר הרשמי. המפיקים האחראים מטעם קשת הם אבי ניר, אלון שטרוזמן, רייצ’ל קפלן ופיטר טרגוט. במאי 2020, “להיות איתה” בגרסת ABC נמכרה לפלטפורמת הסטרימינג האוסטרלית Stan, ובגרסתה הישראלית לערוץ Planet TV הסלובני.

יום שבת, 10 במאי 2014

הפרק הבא בסדרה נקרא Waterworks, ומאחר שאנחנו יודעים עכשיו שקים עובדת בחברת ממטרות, ולנוכח משחק המילים שקשור גם לדמעות, האם כולו יוקדש לה? מן הראוי, בהתחשב בכך שהיא הדמות המשמעותית בסדרה אחרי ג’ימי. אחרת לא מן הנמנע שיקרה שוב מקרה ג’סי פינקמן – גיליגן יקלוט שזנח את הדמות החשובה בפרקים האחרונים ויחליט להקדיש לה סרט משל עצמה. אם חשבנו שיהיה סוף טוב לשניים האלה, הפרק הזה מרחיק אותנו מאוד מהאופציה הזו.

חברתו לשעבר של עמוס, ונסה, מתארסת לפקח חנייה בשם פיש, ומנסה לפתח קריירה בתור סוכנת שחקנים. סדרה קומית רומנטית על סיפור אהבה בלתי אפשרי בין אופה פשוט מבת ים ודוגמנית בינלאומית. ולאחר שכבר נעשו הליהוקים לעונה השלישית ובסמוך לתחילת שלב הצילומים הוא הודיע על הקפאת ההפקה. עזר הצהיר כי אין בכוונתו להמשיך עם הסדרה, אך ציין כי “קשת” תוכל לעשות בעתיד שימוש בחומרים שכבר נכתבו. Youtube – ראיון סוף עונה 2 עם אביב אלוש ורותם סלע כוכבי הסדרה – ביוטיוב.

להיות איתה עונה 1 פרק 9 לצפייה ישירה

קים בכלל לא נמצאת בנברסקה, מדינת הולדתה שבה נמצא כעת ג’ין, אלא בפלורידה, עובדת בחברה או חנות בשם “ממטרות פאלם קוסט”. עמוס מסייע לה להיפטר מבנו של מפיק הסרט, המצפה ממנה לשכב אתו בתמורה לזכייתה בתפקיד. עוד משתתף בסדרה ג’ייסון לואיס (“סקס והעיר הגדולה”) המגלם בסדרה דוגמן לשעבר ומנחה בהווה של תכנית הטלוויזיה האמריקאית המצליחה (והפיקטיבית) “אמריקן סטאר”. צביקה, הסוכן של נועה, חושב שעמוס לא מתאים לנועה מבחינת תדמיתה ורוצה שנועה תיפרד ממנו, ומנסה לשכנע את עמוס להתרחק מנועה בכך שהוא טוען בפניו כי היא רק רוצה להשתעשע בו, כחלק ממשבר הפרידה. הפרק הפותח בעונה השנייה זכה לנתון נמוך יחסית של 21.4%, והפרק הסוגר זכה לנתון נמוך יחסית גם כן, 26.2%. בחודש מאי 2019 אושר לסדרה פיילוט לרימייק אמריקאי עבור רשת הברודקאסט האמריקאית ABC.

  • במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו.
  • למטה אספנו קישורי צפייה מעודכנים לפרקים המלאים מהעונה הראשונה של הסדרה.
  • הפרק הפותח בעונה השנייה זכה לנתון נמוך יחסית של 21.4%, והפרק הסוגר זכה לנתון נמוך יחסית גם כן, 26.2%.
  • לא ברור אם הוא מדבר איתה או עדיין מנסה להגיע אליה ללא הצלחה, אבל לפי התגובות שלו נראה שהוא מדבר עם מישהי שהוא מכיר.
  • עמוס מסייע לה להיפטר מבנו של מפיק הסרט, המצפה ממנה לשכב אתו בתמורה לזכייתה בתפקיד.

הסדרה עוסקת באופה שגר בבת-ים, בבית הוריו, שבמקרה פוגש את נועה הולנדר, דוגמנית צמרת וידוענית פעילה בישראל וברחבי העולם. אופה מבת ים, אותו משחק אביב אלוש, מתאהב בבתו של טייקון, תפקיד אותו מגלמת הדוגמנית והשחקנית רותם סלע. העונה הראשונה של “להיות איתה” עלתה לשידור בנובמבר 2013 בערוץ 2 (לפני הפיצול בין קשת לרשת – ערוצים 12 ו-13). העונה שודרה בימי שני מידי שבוע ופרק הבכורה זכה שלה לרייטינג של 22.5%. למטה אספנו קישורי צפייה מעודכנים לפרקים המלאים מהעונה הראשונה של הסדרה.

להיות איתה – עונה 1, פרק 7

אפשר בהחלט היה להסתפק באזכור שג’ין עשה בפרק הקודם למורה לכימיה שהוא עזר לו להפוך לאיל סמים עשיר כקורח. ההיסטוריה של ג’ימי מקגיל – כרוכה בהיסטוריה של היקום הטלוויזיוני כולו – קמה כדי להציג בפנינו את מסעו האחרון של אדם שההדחקה שלו מוציאה ממנו את צדדיו הרעים ביותר. שלושה פרקים מהסוף, “סמוך על סול” מבהירה לנו שג’ימי/סול/ג’ין לא השתנה. אחרי כל מה שעבר, אחרי כל מה שהעביר אחרים, הוא שוב, ובכן, שובר שורות. העונה השנייה של הסדרה עלתה לשידור במאי 2017 בחסות קשת בערוץ 12 בטלוויזיה. פרק הסיום של העונה השנייה זכה לרייטינג של כ-26.2%.

Mako – להיות איתה – עונות 1-2 – פרקים מלאים באתר מאקו של ערוץ 12 (קשת). ואפילו אם זה אכן היה קשור לכסף, באדי בוויכוח איתו מציין שהם כבר מתגלגלים במזומנים. בפרק שההקבלות בו מפורשות, הרגעים האלה מבהירים שלא מדובר רק בהשוואה בין סול של אז לסול של היום, אלא גם בינו לבין וולט.

הכי מדוברות

בתחילת הפרק החמישי של העונה הרביעית ההיא, הסדרה קפצה פתאום כמה שנים לעתיד. היא הציגה בפנינו את סול אורז בטירוף את כל הכסף שהוסתר במשרדו בעוד פרנצ’סקה גורסת את כל המסמכים, ולאחר מכן מתקשר לאיש שואבי האבק כדי שיחלץ אותו. באותה הזדמנות גם נודע לנו שסול קבע את השיחה עם פרנצ’סקה, זו שראינו בפרק החדש, המתרחשת ב-12 בנובמבר. “אני אהיה שם, אבל אם הטלפון לא יצלצל בשלוש על השנייה, אני הולכת”, אמרה לו אז. בפרק סיום הסדרה, לילה לפני החתונה, נועה מגיעה שיכורה לביתם של עמוס ואביגיל, ומנסה לחבל פיזית בחופה בה הם אמורים להתחתן. עמוס ואביגיל מתחתנים, אבל כשמתנגן השיר “עוד סיפור אחד של אהבה” בביצוע של אסף, עמוס נזכר בנועה ולוקח אוויר מחוץ לאולם.

עקב העומס על אסי עזר בהנחיית תוכניות ריאליטי שונות בערוץ קשת, הוחלט להקפיא את הפקת העונה, ולהמשיך אותה במהלך השנה הבאה. ונסה מימון, חברתו של עמוס דהרי זה 9 שנים להוטה להינשא לו, אך הוא נרתע מכך. היא מציעה לו נישואים במסעדה, בנוכחות קהל הסועדים, אך הוא מסרב, והיא נוטשת את המסעדה בזעם. בין הסועדים היו גם הדוגמנית הנודעת נועה הולנדר, חברותיה והסוכן שלה.

להיות איתה עונה 1

עמוס הוא בחור פשוט מבת ים, שגר עם הוריו ועובד במאפייה של המשפחה. יקח מינימום שנה עד לעונה הבאה ואם היא תגיד כן אז ברור שבעונה הבאה היא תיפרד ממנו או משהו כי אחרת אין טעם לעונה וזה מה שמסקרן אותי לדעת מה יהיה בפרק הבא. באפריל 2016 הסדרה נמכרה לערוץ 4 הבריטי והחל מ-23 באוגוסט הסדרה משודרת תחת השם “היפה והאופה”. הסדרה תשודר עם פרקיה המקוריים בעברית בצירוף כתוביות באנגלית. אחיו של עמוס, אסף, חוזר מטיול בספרד עם בת זוג ספרדייה בשם בלנקה.

במקביל, אסף ו-ונסה, שהתאהבו זה בזו בעונה לפני כן, התחתנו והפכו להורים לבן, על אף שרצו בת בשם עפרה (על שמה של עפרה חזה). העונה השנייה הסתיימה בקליף האנגר, ו”קשת” הזמינה לסדרה עונה שלישית. במקביל לכתיבתה, עזר עסק גם בהפקת האדפטציה האמריקאית “האופה והיפה”. בנוסף, עזר השתתף במקביל כמנחה בתוכניות המציאות “הכוכב הבא” ו”נינג’ה ישראל”.

להיות איתה עונה 1 פרק 9 – הדיון הרשמי !

פרק הבכורה של הסדרה שודר ב-25 בנובמבר 2013 וזכה ל-22.5% אחוזי רייטינג בערוץ 2 של הזכיינית “קשת”. פרק הסיום שודר ב-1 בפברואר 2014 וזכה ל-30.9% אחוזי רייטינג. העונה כללה 10 פרקים וממוצע של 30.4% אחוזי רייטינג. במהלך מסיבת הפתעה שארגנה לעמוס, נועה מציעה לו נישואין מול כל המוזמנים, הצעה לה השיב בחיוב. אביה של נועה, טייקון המלונאות גדעון הולנדר, שב לחייה לאחר עשר שנים של נתק.

  • להיות איתה היא סדרת טלוויזיה שיצר אסי עזר עבור זכיינית השידור קשת המשודרת בערוץ 2 החל מנובמבר 2013.
  • צ’אק מת, ג’ימי לא ניסה להתמודד עם זה אלא דחס למגירה חשוכה בנפשו גם את האבל על אחיו וגם את פעימות מצפונו.
  • “להיות איתה עונה 3 פרק 1”, הסדרה החדשה בכיכובם של רותם סלע ואביב אלוש, מגוללת את סיפור האהבה הבלתי אפשרי בין עמוס, עובד מאפיה תפרן מבת ים, לבין נועה, דוגמנית בינלאומית בת עשירים.
  • העלילה מביאה את סיפורם של עמוס דָּהַרִי, אופה מבת-ים, ונועה הוֹלַנדֶר, דוגמנית וידוענית, הפוגשים זה בזה במקרה ומתאהבים.

צביקה, הסוכן של נועה, חושב שעמוס לא מתאים לנועה מבחינת תדמיתית ורוצה שנועה תיפרד ממנו ותחזור לפיט, בן זוגה לשעבר. הוא מנסה לשכנע את עמוס להתרחק מנועה בכך שהוא טוען בפניו כי היא רק רוצה להשתעשע בו, כחלק ממשבר הפרידה. ב-12 באוקטובר 2021, עלתה לשידור העונה השלישית והאחרונה של הסדרה, בקשת 12, והסתיימה ב-3 בנובמבר באותה שנה.

להיות איתה   – עונה 1

או כלשונו, “מישהו עם שפם כזה כנראה לא עושה יותר מדי החלטות טובות בחיים”. כמו שוולט הפך למכונת אגו בלתי ניתנת לעצירה במסגרת התירוץ להרוויח כסף עבור משפחתו אחרי מותו, כך ג’ין, מסיבותיו שלו, ממוקד עתה במטרת-העל שלו ודורס כל דבר אחר בדרך. השיחה הנוכחית ביניהם היא המשך ישיר לסצנה הזו, שכל כך קל לשכוח אותה, ואנחנו למדים המון מהחיבור ביניהן. ראשית, מה שהיה אז קשור בעבותות למה שקרה לאחר מכן ולמה שקורה עכשיו. יש סיבה לכך שבזמן שג’ימי התעלם מהאבל על אחיו, פיטר גולד ווינס גיליגן בחרו לקפוץ קדימה בזמן ולהציג לנו את אחריתו של סול גודמן. כלומר, כל הערגה שלו לעבר, קלטת הווידאו שהוא צופה, היא של אדם שהזיכרון של ימי הזוהר האלה עדיין טריים מאוד בדעתו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן