סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » להיות איתה לצפייה ישירה

להיות איתה לצפייה ישירה

להיות איתה היא סדרת טלוויזיה שיצר אסי עזר עבור זכיינית השידור קשת המשודרת בערוץ 2 החל מנובמבר 2013. הסדרה עוסקת באופה שגר בבת-ים, בבית הוריו, שבמקרה פוגש את נועה הולנדר, דוגמנית צמרת וידוענית פעילה בישראל וברחבי העולם. אופה מבת ים, אותו משחק אביב אלוש, מתאהב בבתו של טייקון, תפקיד אותו מגלמת הדוגמנית והשחקנית רותם סלע. העונה השנייה של הסדרה עלתה לשידור במאי 2017 בחסות קשת בערוץ 12 בטלוויזיה. פרק הסיום של העונה השנייה זכה לרייטינג של כ-26.2%.

העלילה מביאה את סיפורם של עמוס דָּהַרִי, אופה מבת-ים, ונועה הוֹלַנדֶר, דוגמנית וידוענית, הפוגשים זה בזה במקרה ומתאהבים. להיות איתה עונה 3 פרק 2 היא סדרת דרמה וקומדיה רומנטית של חברת “קשת”. להיות איתה עונה 3 פרק 1 היא סדרת דרמה וקומדיה רומנטית של חברת “קשת”. Sdarot.rocks – להיות איתה – עונה 1 – פרקים מלאים באתר סדרות (איכות גבוהה).

לין מיי ייה חוזרת מלימודיה בצרפת הביתה לסין כדי להינשא לאהוב נעוריה צ’אן ג’ה.

להיות איתה עונה 3 פרק 3 היא סדרת דרמה וקומדיה רומנטית של חברת “קשת”. הסדרה עלתה לשידור ב-25 בנובמבר 2013 בערוץ 2, והיא הסתיימה ב-11 ביולי 2017. אסי עזר יצר וכתב את הסדרה, ועודד רסקין ביים אותה.

Youtube – ראיון סוף עונה 2 עם אביב אלוש ורותם סלע כוכבי הסדרה – ביוטיוב. Walla – ביקורת העונה השנייה של להיות איתה באתר וואלה. מחבד הדרמה הזאת תרגמתי עוד שתי דרמות סיניות ודרמה נוספת בהליכי תרגום. אבל לאחרונה חטאתי בתרגום דרמות סיניות ואחת תאילנדית. עמוס נשאר לישון בחדר המלון של נועה, והיא מנשקת אותו.

להיות איתה לצפייה ישירה

Mako – להיות איתה – עונות 1-2 – פרקים מלאים באתר מאקו של ערוץ 12 (קשת). העונה הראשונה של “להיות איתה” עלתה לשידור בנובמבר 2013 בערוץ 2 (לפני הפיצול בין קשת לרשת – ערוצים 12 ו-13). העונה שודרה בימי שני מידי שבוע ופרק הבכורה זכה שלה לרייטינג של 22.5%. למטה אספנו קישורי צפייה מעודכנים לפרקים המלאים מהעונה הראשונה של הסדרה. ונסה מימון, חברתו של עמוס דהרי זה 9 שנים להוטה להינשא לו, אך הוא נרתע מכך. היא מציעה לו נישואים במסעדה, בנוכחות קהל הסועדים, אך הוא מסרב, והיא נוטשת את המסעדה בזעם.

בין הסועדים היו גם הדוגמנית הנודעת נועה הולנדר, חברותיה והסוכן שלה. כאשר עמוס הולך לדרכו, מציעה לו נועה טרמפ במכונית שבה נסעה עם חברותיה וסוכנה. החבורה ממשיכה לבלות יחד, ועמוס מותח ביקורת על התנהגותה של נועה.

פרק 39 –    הורדה    צפייה ישירה     עוד צפייה

אם הם ישרדו את ניסיונותיו של הסוכן שלה להפריד ביניהם, אולי יצא סיפור אהבה. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. עמוס דהרי הוא אופה מבת ים, והוא עובד במאפייה והמרכול של משפחתו. הוא מנהל מערכת יחסים רומנטית עם ונסה מימון במשך 9 שנים, עד שהיא מציעה לו נישואים במסעדה יוקרתית. עוד לפני כן הוא פגש בשירותים של המסעדה את נועה הולנדר, דוגמנית וידוענית.

למטה ריכזנו קישורי צפייה לפרקי העונה השנייה של להיות איתה. בסיום העונה השנייה של הסדרה, קשת הזמינה עונה שלישית נוספת והיא כרגע בתהליכי הפקה. עקב העומס על אסי עזר בהנחיית תוכניות ריאליטי שונות בערוץ קשת, הוחלט להקפיא את הפקת העונה, ולהמשיך אותה במהלך השנה הבאה. כיף אחרי שבוע ארוך ועמוס לראות את הפרקים שתרגמת, וגם כל ההערות שלך זה ממש מוסיף המון. ולאחר שכבר נעשו הליהוקים לעונה השלישית ובסמוך לתחילת שלב הצילומים הוא הודיע על הקפאת ההפקה.

פרק 16 –    הורדה    צפייה ישירה     עוד צפייה

לתאילנדית קוראים “התינשאי לי?” דרמה קלילה מצחיקה וחמודה. הדרמות הן האקדמיה הצבאית ארסנל, שאם לא ראית אז את חייבת. צ’אן ג’ה, החבר של מיי יה מחליט לנטוש אותה לאחר זוגיות רבת שנים והוא מנהל רומן במקביל עם אחותו של או יאנג, או רוי, שהיא מנכ”לית החברה. Israelhayom – הגרסה האמריקאית של “להיות איתה” בוטלה – כתבה באתר ישראל היום.

עזר הצהיר כי אין בכוונתו להמשיך עם הסדרה, אך ציין כי “קשת” תוכל לעשות בעתיד שימוש בחומרים שכבר נכתבו. עם זאת, הוא שב לעבוד עליה בסופו של דבר, ובדצמבר 2020 החלו הצילומים. Sdarot.life – להיות איתה – עונה 2 – קישור חלופי לצפייה מקוונת באתר סדרות הישראלי. בני משפחתו של עמוס, ובמיוחד אחיו הצעיר אסף, מתלהבים מהקשר שנוצר בין עמוס לנועה. נועה עורכת מסיבת בריכה בבית הוריה, ומזמינה גם את עמוס, שעקב תאונה נתלה לשעות ארוכות על מתקן בנג’י שהוקם כדי לשעשע את באי המסיבה.

פרק 33 –    הורדה    צפייה ישירה     עוד צפייה

האתר של Pashut אינו מעלה, משדר או מזרים תוכן כלשהו באתר – תוכן זה זמין באינטרנט ומוצגים מאתרים כגון Dailymotion ו- YouTube. אחר כך ברחוב היא מציעה לו טרמפ בטענה שהיא מרגישה אשמה כי היא הציעה לו להזמין את המרק. במקום לשוב לביתו הוא מתלווה אליה ואל חברותיה למסיבה. צביקה גרנות, הסוכן שלה, תוקף את עמוס ומפנה אותו נגד נועה במטרה להפריד ביניהם, ויחסיהם החבריים הטריים של עמוס ונועה עולים על שרטון. ההערות שלך כל כך מוסיפות שהתחלתי להתבאס לראות סדרות שלא את תירגמת.

ההיסטוריה הקולנועית והטלוויזיונית מלאה בסיפורי אהבה מורכבים, בהם בני הזוג מגיעים מעולמות שונים ונאלצים להתגבר על כל המכשולים כדי לממש את אהבתם. לקראת פרק הבכורה של “להיות איתה” אספנו עבורכם ארבעה סיפורי אהבה בלתי נשכחים כדי לבדוק האם האהבה באמת מנצחת הכל. עמוס דהרי (אביב אלוש), אופה מבת ים מתאהב בדוגמנית הבינלאומית נועה הולנדר (רותם סלע) המפורסמת.

פרק 22 –    הורדה    צפייה ישירה     עוד צפייה

בשיחה בטלפון עם אימו של עמוס, נועה מזמינה עצמה לארוחת יום שישי אצל הוריו של עמוס. הדבר מביך את עמוס, שסיפר לנועה שהוא גר בתל אביב, ומבין שכעת יאלץ לגלות לה שהוא גר בבת ים בבית הוריו. בינואר 2014, “קשת” אישרה עונה שנייה לסדרה, אשר צולמה במהלך שנת 2016 וצפויה לעלות לשידור באביב 2017.

הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי). Youtube – להיות איתה – ערוץ היוטיוב של הסדרה – פרקים מלאים, טריילרים, מאחורי הקלעים וראיונות עם שחקני הסדרה לצפייה ישירה באתר יוטיוב. להיות איתה היא סדרת דרמה ישראלית שעלתה לערוץ 2 בשנת 2013. הסדרה נוצרה על ידי אסי עזר ועודד רסקין, והיא כוללת 2 עונות -20 פרקים מלאים. כאן ריכזנו קישורים לסדרה להיות איתה לצפייה ישירה.

פרק 57 –    הורדה    צפייה ישירה     עוד צפייה

נועה מזמינה את עמוס להצטרף אליה לנסיעה ללונדון, שבה היא מקבלת תפקיד בסרט הוליוודי. עמוס מסייע לה להיפטר מבנו של מפיק הסרט, המצפה ממנה לשכב אתו בתמורה לזכייתה בתפקיד. באפריל 2016 הסדרה נמכרה לערוץ 4 הבריטי והחל מ-23 באוגוסט הסדרה משודרת תחת השם “היפה והאופה”. הסדרה תשודר עם פרקיה המקוריים בעברית בצירוף כתוביות באנגלית. עוד משתתף בסדרה ג’ייסון לואיס (“סקס והעיר הגדולה”) המגלם בסדרה דוגמן לשעבר ומנחה בהווה של תכנית הטלוויזיה האמריקאית המצליחה (והפיקטיבית) “אמריקן סטאר”.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן