סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » כפולים עונה 1

כפולים עונה 1

MakoTV – צפייה בסדרה “כפולים” בצורה מקוונת באתר מאקו / קשת. במרץ 2022 פורסם על ידי קשת 12 שהעונה השלישית תעלה ב-22 במרץ 2022. ספטמבר 2021 הוכרז על ידי Rainbow 12 כחלק מפרומו לסדרת השנה החדשה, שתשודר העונה השלישית של Doubles במהלך 2022. “בחיים לא הסתבכתי בשום דבר”, אומר בן רפאל לכל מי שמוכן להקשיב כבר חמישה כפולים פרק 7. אבל איכשהו, נראה שהפעם הוא הסתבך עד מאוד.

עוד בטרם שידורה “כפולים” נמכרה לשידור בגרסתה המקורית על ידי ערוצי FOX הבינלאומיים ב-127 מדינות ועל ידי הערוץ הצרפתי CANNAL+ וכן ליצירת גרסה אמריקאית. למרות הנאמנות שלה למתח, “כפולים” הצליחה לצייר את הדמויות שלה באופן מורכב, עד כמה שהיריעה אפשרה. אבל היי, אפשר לסלוח ל”כפולים” על הכל, אחרי שהחזיקה את שמונת הפרקים שלה (מעט מידי!) מהודקים טוב טוב, ואיזנה יפה בין הנטייה לספר לנו פחות כדי שנרצה לדעת יותר ובין להשאיר אותנו בתמונה. נאמנה למטרה – להחזיק אותנו במתח, ולא לשום דבר אחר – היא התקדמה במהירות ולא גלשה לרגעים מתים של פול גז על ניוטרל, מחלה נפוצה בדרמה הישראלית. התכנים באתר זה מוגשים כשירות למשתמש בלבד, והוא אינו ואף אינו מתיימר להיות האתר הרשמי של הסדרה ואף לא בעל הזכויות על הסדרה, המפיקים, הפרקים וכל מה שכלול בהם.

כפולים – עונה 1, פרק 8 – אחרון לעונה

השלישית היא אסיה ברנדיץ’ , גננת במקצועה, כפולים פרק 8 שבעיקר שמחה לראות שהיא מופיעה בטלוויזיה. בן רפאל (בגילומו של ישי גולן המבריק), נראה תחילה כאיש משפחה וכימאי שגרתי שממש לא מתרגש לגלות את תמונת הפספורט שלו בחדשות. אבל קצת אחרי, כשבן מגלה שבין החמישייה נמצאת גם אמה ליפמן הבריטית (אורנה מסינג’ר), הוא ממהר להתקשר אליה ומבקש ממנה לא לדבר על מה שהיה. אחרי הכל, זו הפעם הראשונה והיחידה שהוא בגד באשתו. הפרק הראשון של העונה השלישית הניב 13.5% אחוזים, ו-331 אלף צופים. פרק הבכורה של העונה השנייה הניב נתונים נמוכים יותר, 16.2% אחוזי רייטינג ו-385 אלף צופים.

עד עכשיו הוא הצליח לשכנע את רובנו שהכל קרה במקרה, אבל הגולש אבי לא כל כך בטוח שהוא כזה תמים כמו שהוא נראה. נטלי אמנם מעלה בכספים (המון, המון כספים), אבל נראה שהיא לא יודעת דבר וחצי דבר על בכירים איראנים. הקשר היחיד של אסיה לחטיפה, כפי שמסתמן עד עכשיו, הוא נעלי הפראדה שאחיה קנה לה. הרי מישהו חטף את סולימני, גם אם המוסד טוענים שזה לא הם, וגם אם לכל החשודים יש אליבי. ככל שהסוף של “כפולים פרק 7” מתקרב, כך גוברים החשדות, אבל באותה העת הכל הופך ליותר ויותר מבלבל – אז החלטנו לבדוק מה הרעיונות שלכם לגבי איך התעלומה הזאת תיפתר.

כפולים עונה 3 פרק 3 לצפייה ישירה

כפולים לצפייה ישירה, סדרת דרמת מתח ישראלית העוקבת אחרי חייהם של חמישה אזרחים ישראלים אשר מקבלים תפנית כשהם מוצאים את עצמם בליבה של פרשת ריגול בילאומית הקשורה למוסד. בין האזרחים אין שום דבר משותף לכאורה מלבד העובדה שמלבד אזרחותם הישראלית הם מחזיקים גם באזרחות ודרכון זר. הסדרה מציגה את חייהם של הישראלים לאחר הסיקור התקשורתי הנרחב על פרשיה בה הם מגלים כי היו מעורבים ללא ידיעתם, בה נחטף שר ההגנה האיראני בעת ביקור חשאי במוסקבה שברוסיה. כפולים עונה 3 פרק 5 היא סדרת טלוויזיה ישראלית מסוגת דרמת מתח שעלתה לשידור ב-29 באוקטובר 2015 בשידורי קשת של ערוץ 2. יוצרי הסדרה הם מריה פלדמן והתסריטאי עמית כהן, והבמאי הוא עודד רסקין.

אם ונמצא תוכן המפר זכויות יוצרים, אנא צרו קשר עם שרתי הצד ו/או האתרים של צדדים שלישיים (להלן, “dailymotion” “youtube”) המאפשרים זאת והגיעו עימם לפיתרון. למען הסר ספק, תוכלו ליצור עימנו קשר דרך דף הפייסבוק של האתר תחת לשונית “הודעה”. פעמים רבות אנחנו שומעים על פורמטים ישראלים שנמכרים לחו”ל כמו נקניקיות, ואז מגלים שבשר מעובד הורג.

כפולים לצפייה ישירה – פרקים מלאים מכל העונות

קורין עבדי (שני אביב) (עונה 3) – עובדת בסטרימייז, אחותו של דידייה עבדי, אחת מהחשודות הראשוניות בפיגוע. שון טילסון דורש מדקלה לוי ומזוגתה ג’ו כסף שלדבריו הן חייבות לו. לשם כך הוא חוטף את אמה של דקלה, מרים לוי, וכולא אותה במרתף של בית פרטי שבעליו נמצאים בחופשה. בעלי הבית חוזרים מחופשתם, והאישה משחררת את מרים לוי. ג’ו משוחררת מחקירת השב”כ ומוטלת עליה המשימה לחסל את שון. במאבק שמתפתח ביניהם שון הורג אותה. מיקה ארזי, עובדת מדינה וחברתו של אמיר, ביחד עם חברתה שלי, משתתפות בהפגנה אך נמלטות בזמן שהמשטרה מגיעה לשם.

אפל שיחררה את הטריילר הראשון לעיבוד האמריקני-בריטי של הסדרה הישראלית “כפולים”, אשר שווקה בעולם תחת השם “False Flag”. עם זאת, הסדרה החדשה בכיכובה של אומה תורמן, תעלה תחת השם החדש “Suspicion”. הגרסה הישראלית עסקה במעורבותם של חמישה אזרחים ישראלים בפרשת חטיפת שר ההגנה האיראני בעת ביקור חשאי ברוסיה. הגרסה האמריקאית תתמקד בסיפור חטיפה אחר ורלוונטי יותר לקהל בינלאומי.

אינדקס סיקורים >> כפולים – עונה 1

העונה הראשונה של הסדרה עוסקת בחמישה אזרחים ישראלים המוצאים עצמם לפתע במרכזה של פרשת ריגול מסעירה – בוקר אחד הם מגלים בשידורי החדשות ששמותיהם שורבבו לתוך מבצע חטיפה דרמטי, המיוחס ל”מוסד”. בנוסף הסדרה נמכרה גם לחברת הפקות בוליוודית ומתוכננת לה גרסה הודית[דרוש מקור]העונה השנייה עלתה לשידור ב-21 בנובמבר 2018 בערוץ קשת 12, והסתיימה ב-2 בינואר 2019. את שלושת האזרחים בעונה השנייה מגלמים נטע ריסקין, יוסף סוויד ומורן רוזנבלט.בספטמבר 2021 פורסם על ידי קשת 12 כחלק מפרומו לסדרות השנה החדשה, שהעונה השלישית של כפולים תעלה במהלך 2022. מרכז העונה עומדים חמישה אזרחים ישראלים, שלכאורה אין ביניהם דבר משותף, פרט לעובדה שהם מחזיקים, בנוסף לאזרחות הישראלית, גם באזרחות זרה ובדרכון זר.

את חמשת אזרחי ישראל בעונה הראשונה מגלמים ישי גולן, מגי אזרזר, אניה בוקשטיין, אנחל בוני ואורנה סלינגר. הסדרה נפתחת בסיפור שמקורות ההשראה שלו מוכרים לקהל צרכני החדשות הישראלי. הסדרה מספרת על חמישה אזרחים ישראלים מן השורה – כימאי, גננת, כלה ביום חתונתה, ישראלית זרה, וצעיר טיפוסי שחוזר במטוס אחרי טיול בהודו לארץ. (ישי גולן, אניה בוקשטיין, מגי אזרזר, אורנה סלינג’ר ואנחל בונני).

עונה 3[עריכת קוד מקור | עריכה]

ההתחמקות מהמשטרה וסצנת הסיום אתמול הופכת את שון, נכון לרגע זה לדמות המעניינת ביותר בסדרה. יש לציין לטובה גם את ישי גולן ומגי אזרזר שעושים עבודה נפלאה גם הם בפרק הזה. בגזרת האכזבות נמצאת אניה בוקשטיין ולא בהכרח בגללה, שכן הדמות שלה בינתיים היא הפחות מעניינת בסדרה. הסיפור מבוסס במידה מסוימת על חיסול בכיר החמאס מוחמד אל-מבחוח בדובאי ב-2010 בו היו מערבים בין השאר ישראלים שזהותם נגנבה.

ממוצע העונה עמד על 26.5% ו-746 אלף צופים לפרק, ונחשבת לסדרה הדרמה עם כמות הצופים הגדולה ביותר אי-פעם בישראל. החל מאוגוסט 2018 הסדרה זמינה לצפייה בשירות Netflix בישראל. שלושה אזרחים ישראלים, אמיר כהן, ענת קדמי ודקלה לוי, חשודים בפיצוץ צינור נפט ביציאה מאסדת קידוח, בזמן ששרת האנרגיה מלי מרום חנכה אותו יחד עם שגריר טורקיה. איתן קופל, עמית וגפני, מפקד השב”כ, מנסים להתחקות אחרי עקבות המפגעים ומתחילים בשלושת אלה שהיו ברשימת המוזמנים לטקס אך נעדרו בזמן הפינוי מהאסדה. אבל מה שבאמת עובד ב”כפולים”, הוא בעצם מה שהפך את “חטופים” לסדרה כל כך מצליחה – היא מדברת עלינו.

כפולים עונה 3 פרק 9

בנוסף, הסדרה נמכרה גם לחברת הפקות בוליווד ומתוכננת לה גרסה הודית [נדרש מקור]. צמד הפרקים יוצר בעיקר עניין, וככל שהפרק מתקדם אנו מגלים יותר ויותר פרטים שמגלים לנו שחמשת החשודים לא תמימים כמו שנראה ולא בטוח שמדובר בקורבנות בכלל. כך אנחנו מגלים למשל שלכל החמישה אזרחות זרה וכל החמישה לא היו בישראל בזמן המקרה מה שמעלה את החשד לגבי תמימותם.

מנגד, התסריטאית מריה פלדמן טוענת שמקור ההשראה הראשוני לעונה הראשונה נבע דווקא מהסיקור התקשורתי הרב שעוררה הסדרה “חטופים” עוד בטרם שידורה, אשר גרם לה להתעניין בניסיון להבין מה יכול למשוך קהל ישראלי. הסיקור החדשותי הבלתי פוסק מעורר בחייהם של החמישה סערה פומבית מלאת השערות ורגשות מעורבים מצד הציבור. כל ניסיון שלהם להכחיש כל קשר למעורבות בנושא הוא לשווא.

עונה 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

מרים לוי, אמה של דקלה, דואגת לדקלה הנעדרת ומגיעה לדירתה ופוגשת שם את אהובתה הלסבית ג’ו. שגיא קדמי, בעלה של ענת, מגלה שהיא לא יצאה מישראל, אף על פי שאמרה לו שהיא יוצאת ללוות קבוצת טיולים. לבסוף נחשף כי חטיפת שר ההגנה בוצעה במסגרת מבצע חשאי שניהל ראש אגף ב”מוסד”, סייג, ללא אישור ודיווח. במסגרת המבצע השתמש בחברות האירופאיות שבבעלותו של ישראלי (גבי סילבר) ללא ידיעתו, על מנת לחדור לנשק הבלתי-קונבנציונלי האיראני, ולמנוע ממנו לתפקד ביום פקודה.

העונה השנייה עלתה לשידור ב-21 בנובמבר 2018 בערוץ קשת 12, והסתיימה ב-2 בינואר 2019. את שלושת האזרחים בעונה השנייה מגלמים נטע ריסקין, יוסף סוויד ומורן רוזנבלט. שבוע שעבר שודר בערוץ 2 פרק הבכורה הכפול של “כפולים” שאמורה להיות סדרת הדגל של “קשת” לעונת השידורים הקרובה. חמישה אזרחים ישראלים מגלים בוקר אחד שהם חשודים בחטיפת שר ההגנה האיראני בפעולה של המוסד.

איפה אפשר לצפות בסדרה כפולים?

בוקר אחד במהלך עיסוקיהם השגרתיים הם מגלים שהם מואשמים במעורבות בפרשת חטיפה המסעירה את העולם כולו – חטיפתו של שר ההגנה האיראני בעת ביקורו החשאי במוסקבה שברוסיה. ערוצי חדשות ברחבי העולם מסקרים את האירוע בעודם משדרים קטעי וידאו ממצלמות האבטחה של בית המלון בו שהה החטוף. רשתות התקשורת בעולם מייחסות את החטיפה ל”מוסד” הישראלי, ועד מהרה חמשת הישראלים הופכים מבוקשים ופרטיהם האישיים, לרבות דרכונים ותמונות פספורט, נחשפים בטלוויזיה ומועברים בכל אמצעי התקשורת ברחבי העולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן