סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » כפולים עונה 1 פרק 1

כפולים עונה 1 פרק 1

את שלושת האזרחים בעונה השנייה מגלמים נטע ריסקין, יוסף סוויד ומורן רוזנבלט. שבוע שעבר שודר בערוץ 2 פרק הבכורה הכפול של “כפולים” שאמורה להיות סדרת הדגל של “קשת” לעונת השידורים הקרובה. בעונה הראשונה של התוכנית זכה אביתר קורקוס. מהעונה השמינית של התוכנית, זוכה העונה זכה במיליון שקלים. בכך סיימה “הכוכב הבא” את תפקידה כ”קדם אירוויזיון” וחזרה לאוויר ביוני 2021 עם פרס של מיליון שקלים חדשים.

בן רפאל (בגילומו של ישי גולן המבריק), נראה תחילה כאיש משפחה וכימאי שגרתי שממש לא מתרגש לגלות את תמונת הפספורט שלו בחדשות. אבל קצת אחרי, כשבן מגלה שבין החמישייה נמצאת גם אמה ליפמן הבריטית (אורנה מסינג’ר), הוא ממהר להתקשר אליה ומבקש ממנה לא לדבר על מה שהיה. על הערב החד פעמי שהם בילו בערב החטיפה. אחרי הכל, זו הפעם הראשונה והיחידה שהוא בגד באשתו.

כפולים עונה 3 פרק 7

כפולים עונה 3 פרק 1 היא סדרת טלוויזיה ישראלית מסוגת דרמת מתח שעלתה לשידור ב-29 באוקטובר 2015 בשידורי קשת של ערוץ 2. כפולים לצפייה ישירה, סדרת דרמת מתח ישראלית העוקבת אחרי חייהם של חמישה אזרחים ישראלים אשר מקבלים תפנית כשהם מוצאים את עצמם בליבה של פרשת ריגול בילאומית הקשורה למוסד. בין האזרחים אין שום דבר משותף לכאורה מלבד העובדה שמלבד אזרחותם הישראלית הם מחזיקים גם באזרחות ודרכון זר. הסדרה מציגה את חייהם של הישראלים לאחר הסיקור התקשורתי הנרחב על פרשיה בה הם מגלים כי היו מעורבים ללא ידיעתם, בה נחטף שר ההגנה האיראני בעת ביקור חשאי במוסקבה שברוסיה.

קבלו את כפולים פרק 1 לצפייה ישירה יוצאים לדרך צפו בווידאו מאקו 12. אפל שיחררה את הטריילר הראשון לעיבוד האמריקני-בריטי של הסדרה הישראלית “כפולים”, אשר שווקה בעולם תחת השם “False Flag”. עם זאת, הסדרה החדשה בכיכובה של אומה תורמן, תעלה תחת השם החדש “Suspicion”. הגרסה הישראלית עסקה במעורבותם של חמישה אזרחים ישראלים בפרשת חטיפת שר ההגנה האיראני בעת ביקור חשאי ברוסיה. הגרסה האמריקאית תתמקד בסיפור חטיפה אחר ורלוונטי יותר לקהל בינלאומי.

הכתבות הנצפות באתר

חמישה אזרחים ישראלים מגלים בוקר אחד שהם חשודים בחטיפת שר ההגנה האיראני בפעולה של המוסד. הסיקור החדשותי הבלתי פוסק מעורר בחייהם של החמישה סערה פומבית מלאת השערות ורגשות מעורבים מצד הציבור. כל ניסיון שלהם להכחיש כל קשר למעורבות בנושא הוא לשווא. ממשלת ישראל ו”המוסד” מתנערים מכל קשר לאירועים ולהאשמות, והחמישה נותרים להתמודד עם הסיפור לבדם, אם כי בסופו של דבר הם אינם מתגלים כתמימים. ארבעה מהם נחקרים בידי השב”כ, שמנסה לפענח את החטיפה, וחושד במעורבות של אדם נוסף, שון טילסון, שחזר מהודו וחמק מניסיון של השב”ע לעצור אותו. לא עובר זמן רב עד שאמינותם של חמשת הישראלים מתערערת בקרב השכנים והמכרים שבסביבתם, ובהמשך אפילו האנשים הקרובים להם ביותר מתחילים להטיל ספק בגרסתם ולהשתכנע שאכן קיים קשר בינם ובין פרשת החטיפה.

  • כוכבי (אמנון וולף) (עונה 3) – ראש השב”כ, מתגלה בתור נוכל מושחת שמשתף פעולה עם השר שימי דקל כדי לטייח את הקשר שלו לרוסים.
  • MakoTV – צפייה בסדרה “כפולים” בצורה מקוונת באתר מאקו / קשת.
  • בן רפאל (בגילומו של ישי גולן המבריק), נראה תחילה כאיש מ…
  • את שלושת האזרחים בעונה השנייה מגלמים נטע ריסקין, יוסף סוויד ומורן רוזנבלט.

עוד לפני עלייתה לאוויר, הסדרה נמכרה בגרסתה המקורית לערוצי פוקס בינלאומיים להפצה במדינות שונות, וכן ליצירת גרסה אמריקאית וגרסה רוסית, וכן נמכרה לערוץ הצרפתי + תעלה. בנוסף, הסדרה נמכרה גם לחברת הפקות בוליווד ומתוכננת לה גרסה הודית [נדרש מקור]. במרץ 2022 פורסם על ידי קשת 12 שהעונה השלישית תעלה ב-22 במרץ 2022. הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי). מרץ 2022 הוכרז על ידי Rainbow 12 שהעונה השלישית תשודר ב-22 במרץ 2022.

“כפולים” חוזרת בעונה חדשה עם פרק פתיחה מצוין

אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. בעונתה השלישית “כפולים” עושה את המהלך שכולם חולמים עליו ועוברת להייטק. מי שנשלח גם הפעם לפתור את התעלומה, ובעצם מהווה כמעט לבדו את החוט המקשר בין העונות, הוא איש השב”כ איתן קופל (מיקי לאון). הקישורים הבאים מעניקים אפשרות צפייה ישירה בכל הפרקים של הסדרה “כפולים” – מכל העונות. ספטמבר 2021 הוכרז על ידי Rainbow 12 כחלק מפרומו לסדרת השנה החדשה, שתשודר העונה השלישית של Doubles במהלך 2022.

ערוצי חדשות ברחבי העולם מסקרים את האירוע בעודם משדרים קטעי וידאו ממצלמות האבטחה של בית המלון בו שהה החטוף. רשתות התקשורת בעולם מייחסות את החטיפה ל”מוסד” הישראלי, ועד מהרה חמשת הישראלים הופכים מבוקשים ופרטיהם האישיים, לרבות דרכונים ותמונות פספורט, נחשפים בטלוויזיה ומועברים בכל אמצעי התקשורת ברחבי העולם. במהלך הסדרה הם חוברים יחד ומצליחים לחמוק מהמעקב של השב”כ. בהמשך, שון מצליח לחמוק אך ארבעת הנותרים נעצרים, מוטסים להסגר ברוסיה ולאחר קרב יריות “מתוכנן” בשדה התעופה, נמלטים חזרה למטוס וחוזרים לישראל. העונה הראשונה של הסדרה עוסקת בחמישה אזרחים ישראלים המוצאים עצמם לפתע במרכזה של פרשת ריגול מסעירה – בוקר אחד הם מגלים בשידורי החדשות ששמותיהם שורבבו לתוך מבצע חטיפה דרמטי, המיוחס ל”מוסד”. את חמשת האזרחים הישראלים בעונה הראשונה מגלמים ישי גולן, מגי אזרזר, אניה בוקשטיין, אנחל בונני ואורנה סלינג’ר. העונה הראשונה של הסדרה עוסקת בחמישה אזרחים ישראלים המוצאים עצמם לפתע במרכזה של פרשת ריגול מסעירה – בוקר אחד הם מגלים בשידורי החדשות ששמותיהם שורבבו לתוך מבצע חטיפה דרמטי, המיוחס ל”מוסד”.

הכוכב הבא 2022 עונה 9 פרק 1 לצפייה ישירה

למען הסר ספק, תוכלו ליצור עימנו קשר דרך דף הפייסבוק של האתר תחת לשונית “הודעה”. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית. כבר לאחר השקתה בישראל, הסדרה זכתה לביקורות חיוביות, באתר החדשות ווינט, ממבקרים שונים בהם סמדר שילוני ועידו ישעיהו. כן זכתה לביקורת מדנה שמש באומרה כי “הסדרה ברמה של HBO”.

אלא במקרה הזה שאנשי המוסד השתמשו בדרכונים של אותם אזרחים תמימים ולא של עצמם, כפי שקרה במציאות. או שמא, אותם חמישה לא כל כך תמימים כפי שנדמה לנו? כבר בפרק הראשון של הסדרה מתברר כי יש דברים בתנועה. כפולים עונה 3 פרק 5 היא סדרת טלוויזיה ישראלית מסוגת דרמת מתח שעלתה לשידור ב-29 באוקטובר 2015 בשידורי קשת של ערוץ 2. יוצרי הסדרה הם מריה פלדמן והתסריטאי עמית כהן, והבמאי הוא עודד רסקין.

כפולים פרק 1 לצפייה ישירה, פרק מלא

אנה יודובסקי (לנה פרייפלד) (עונה 3) – מזכירה בסטרימייז, אחת מהחשודות הראשוניות בפיגוע, עובדת עבור המאפיה הרוסית כדי להשיג כסף לניתוח עיניים של הבן שלה. קורין עבדי (שני אביב) (עונה 3) – עובדת בסטרימייז, אחותו של דידייה עבדי, אחת מהחשודות הראשוניות בפיגוע. מפעיליו העלומים של שון מורים לו לחסל את אמיר וענת כדי להעלים את עקבות המפגעים בצינור הנפט. ענת עוקבת אחרי לני, בת זוגו של שון, לבדיקת אולטרסאונד. שון מצליח להשתלט על אמיר ברכב בעת שהוא ממתין לענת.

כפולים היא סדרת טלוויזיה ישראלית מסוגת דרמת מתח שעלתה לשידור ב-29 באוקטובר 2015 בשידורי קשת של ערוץ 2. מקורית29 באוקטובר 2015 – הווה (6 שנים ו־40 שבועות)קישורים חיצונייםהאתר הרשמידף התוכנית ב-IMDb כפולים היא סדרת טלוויזיה ישראלית מסוגת דרמת מתח שעלתה לשידור ב-29 באוקטובר 2015 בשידורי קשת של ערוץ 2. “כפולים” היא סדרת מתח ישראלית אשר עלתה לאוויר באוקטובר 2015 מטעם ערוץ 12 (קשת). סדרת הטלוויזיה נוצרה על ידי מריה פלדמן, עמית כהן ועודד רסקין. בפוסט זה ריכזנו קישורים לפרקים המלאים של הסדרה כפולים לצפייה ישירה אונליין.

כפולים פרק 5 לצפייה ישירה!

השבוע כבר בקרנו שם וראינו את הכותרת המשמחת – עונה חשדה סיפור חדש. יש סדרה טלוויזיה ישראלית מומלצת שכל אחד חייב לראות. היא משלבת מסתורין ומתח ועלילה שכל אחד מכם יכול להיקלע אליה לגמרי בטעות.

רוב הזמן מדובר בפורמטים טיפשיים של שעשועונים, אך הפעם עושה רושם שלמרות ש”כפולים פרק 5″ נעשתה מעיקה תודות לכל ההלל טרם שידורה, אין מנוס מלפרגן. מדובר בסדרה ברמה של רשת HBO שמוכיחה לנו שהטלוויזיה שלנו יכולה לנהוג בנו בכבוד, כשהיא רק רוצה. פעמים רבות אנחנו שומעים על פורמטים ישראלים בעולם שנמכרים לחו”ל כמו נקניקיות, ואז מגלים שבשר מעובד הורג. רוב הזמן מדובר בפורמטים טיפשיים של שעשועונים, אך הפעם עושה רושם שכי כפולים פרק 8 נעשתה מעיקה תודות לכל ההלל טרם שידורה, אין מנוס מלפרגן. גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים.

כמה פרקים יש בסדרה “אחיות”? ואיך אפשר לצפות בהם?

הרי מישהו חטף את סולימני, גם אם המוסד טוענים שזה לא הם, וגם אם לכל החשודים יש אליבי. ככל שהסוף של “כפולים פרק 7” מתקרב, כך גוברים החשדות, אבל באותה העת הכל הופך ליותר ויותר מבלבל – אז החלטנו לבדוק מה הרעיונות שלכם לגבי איך התעלומה הזאת תיפתר. Sdarot.dev – כפולים – עונות 1-2 – פרקים מלאים באיכות גבוהה (במידה והקישור לא עובד, יש להכנס לאתר סדרות באמצעות המדריך הזה). התכנים באתר זה מוגשים כשירות למשתמש בלבד, והוא אינו ואף אינו מתיימר להיות האתר הרשמי של הסדרה ואף לא בעל הזכויות על הסדרה, המפיקים, הפרקים וכל מה שכלול בהם. אם ונמצא תוכן המפר זכויות יוצרים, אנא צרו קשר עם שרתי הצד ו/או האתרים של צדדים שלישיים (להלן, “dailymotion” “youtube”) המאפשרים זאת והגיעו עימם לפיתרון.

הסדרה כפולה עונה 3 פרק 5 עוסקת בחמישה אזרחים ישראלים המוצאים עצמם לפתע במרכזה של פרשת ריגול מסעירה – בוקר אחד הם מגלים בשידורי החדשות ששמותיהם שורבבו לתוך מבצע חטיפה דרמטי, המיוחס ל”מוסד”. הסדרה כפולה עונה 3 פרק 1 עוסקת בחמישה אזרחים ישראלים המוצאים עצמם לפתע במרכזה של פרשת ריגול מסעירה – בוקר אחד הם מגלים בשידורי החדשות ששמותיהם שורבבו לתוך מבצע חטיפה דרמטי, המיוחס ל”מוסד”. העונה הראשונה של הסדרה עוסקת בחמישה אזרחים ישראלים שמוצאים את עצמם לפתע במרכזה של פרשת ריגול מרגשת – בוקר אחד הם מגלים בשידורי החדשות ששמותיהם הפכו למבצע חטיפה דרמטי, המיוחס ל”מוסד”. את חמשת אזרחי ישראל בעונה הראשונה מגלמים ישי גולן, מגי אזרזר, אניה בוקשטיין, אנחל בוני ואורנה סלינגר. הסדרה נפתחת בסיפור שמקורות ההשראה שלו מוכרים לקהל צרכני החדשות הישראלי.

כפולים 2022 פרק 1 לצפייה ישירה

הסיפור מבוסס במידה מסוימת על חיסול בכיר החמאס מוחמד אל-מבחוח בדובאי ב-2010 בו היו מערבים בין השאר ישראלים שזהותם נגנבה. במרכז העונה עומדים חמישה אזרחים ישראלים, שלכאורה אין ביניהם דבר משותף, פרט לעובדה שהם מחזיקים, בנוסף לאזרחות הישראלית, גם באזרחות זרה ובדרכון זר. בוקר אחד במהלך עיסוקיהם השגרתיים הם מגלים שהם מואשמים במעורבות בפרשת חטיפה המסעירה את העולם כולו – חטיפתו של שר ההגנה האיראני בעת ביקורו החשאי במוסקבה שברוסיה. הם קמים בבוקר ומגלים, ללא כל הכנה מוקדמת, כי שמותיהם שורבבו לתוך מבצע חטיפה דרמטי, המיוחס למוסד. את חמשת האזרחים הישראלים מגלמים ישי גולן, מגי אזרזר, אניה בוקשטיין, אנחל בונני ואורנה סלינג’ר. בפרקים המלאים של כפולים עונה 3 לצפייה ישירה ניתן לצפות באתר מאקו לאחר שיועלו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן