סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » כפולה עונה 5

כפולה עונה 5

קנה את הסוכנות של רוברט, כאשר לקראת סוף העונה החזיר לו אותה. בסוף העונה המשיך להתחזות לרוג’ר לאחר שהוא התפייס אתו. שאול פרץ (שרון צור) (עונה 5) – מנהל בית הספר תהילה ואביה של ליה. בהמשך ברח לחו”ל מפני שלקח כסף של בית הספר לעצמו. ניהל את פרשת השוחד בבית הספר מרחוק.

  • ליאב גורמת לשיחרורו בעונה 4 אך לבסוף מתגלית התרמית והוא מוחזר לכלא.
  • גיא פינס (בתפקיד עצמו) (אורח בעונות 2–5) – מנחה התוכנית ערב טוב עם גיא פינס.
  • לא הכיר את נועה ואת העולם שבחוץ.

גלתה שבנציון גנב לה את השיר והעביר אותו לליה. ככל הנראה מאוהבת במיכאל, אך למעשה מאוהבת באחיו איתמר. בהמשך כותבת את הפתיח של הסדרה בא לי לכוון בענק ושרה אותו בערב במה פתוחה.

שנות ה-80, עונה 5, פרק 8: טלפון שבור

בכל פרק הן מסכמות את פרקי העונה השלישית של כפולה, ומזמינות לאולפן המיצוציה אורח מהקאסט. סבתוש (רולנדה שגרן) (עונות 1–4) – סבתא של שחר, מעריצה של נועה קירל. מישל (יניב סוויסה – עונה 1; מיכאל רוז’צקי – עונה 2) – המאבטח של נועה. מחליף של אלימור (אסותא) בעונה 2. שימי הנדריקס (אביעד בנטוב) (עונה 4) – אחיו התאום של רוג’ר ואביה של קים. החליף את רוג’ר ולקח את זהותו לאחר שחשמל אותו.

החברה הטובה ביותר של נועה קירל, בין היחידים שיודעת שנועה זו ליבי ועוזרת לה להסתיר את הסוד. האקסית של צוק, ובת זוגו של אריק שוברט. מתאהבת בגור במהלך עונה 4 אך בסוף העונה היא וצוק חוזרים. בעונה החמישית חברה של נועה עוד מהעבר ועובדת בפיצרייה של בן. בעונה 5 עוזרת לתותי בקשר למחזר הסודי מבלי שחוטי לא יודע מזה. מפני שהוא התאהב בנועה הוא נפרד מליה.

כפולה – סצינות מרגשות, ראיונות עם השחקנים וקטעים מאחורי הקלעים לצפייה ישירה

כפולה פרק 5 לצפייה ישירה הסדרה החדשה של kidz המבוססת על נועה קירל אשר מגלמת כוכבת פופ צעירה. ומברכז עלילת כפולה פרק 5 לצפייה ישירה עומדת קירל שבשעות היום מבלה בבית הספר עם הבסטיז שלה, קוקי ופוקי, שהם במקרה גם רקדני הליווי שלה, ובערב היא חורכת את במות ישראל. קישור עובד לסדרות טיוי – YouTube.

לידוד צ’רולי (אדר אסיאס) (עונות 3–4) – אח של ליאב, ילד בקבוצת הצעירים בה משחק בן. צור יגאל (גיל וייס) – (עונה 5) מורה למוזיקה ופיתוח קול. למד בעברו ברימון ביחד עם מירי מסיקה. אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת. אנו מאפשרים צפייה ישירה דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית וללא תקיעות, כגון youtube ועוד אתרים. כל הזכויות שמורות © לאתר TVNetil.net.

בת השוטר עונה 2 פרק 7

מיכאל מגלה לנועה שהוא לא כותב את השירים שלו ונועה מיעצת לו לנסות לכתוב אחד כזה. מיכאל משמיע לנועה את השיר שלו בלי לדעת שליה שומעת ורואה אותם. ליה מצלמת לאיתמר את מה שהיא רואה איתמר קצת עצבני אבל רגוע. איתמר מגיע לספר לאביו את האמת על התאונה אך נתקל בבנציון שיודע את האמת אבל לא רוצה שהיא תצא לאור. מיכאל מבקש מנועה לשמור בסוד את השיר ונועה מסכימה אך בעקבות זה משקרת לאיתמר על הנעשה אמש.

  • ליר, הכתב של גיא פינס חושד בהעלמות ליבי עומר וחוקר את הנושא.
  • בסוף העונה נראה שהיא וגור ביחד.
  • טוב אני רואה שאף אחד לא עונה בדף של נעלמים אז אני אכתוב פה!
  • בנציון (אלון חמאווי) (עונה 5) – סוכנם של בני משפחת חזן.
  • איתמר מדבר עם נועה ונועה חושבת שהוא כועס על כולם בלי סיבה אבל היא לא יודעת את האמת.

היא עושה הכל כדי שתותי תעבוד איתה אך היא מסרבת ואז היא מציעה לה הצעה מפתה. במאי 2021 החלו לשדר את כל פרקי הסדרה בשידור חוזר בערוץ זום. הפרקים משודרים בערוץ kidZ של חברות התקשורת יס והוט . בסדר אבל בסופו של דבר עברנו את החודשים האלה ומה?? הודעה זו נכתבה באמצעות מערכת המשוב.

הישרדות VIP, עונה 5, פרק 35: ברית הבנות יוצאת לדרך?

נועה בוטחת בליה פרץ אך מתאכזבת ומגלה שליה שיקרה לה מה שהיה ברור לאיתמר שיקרה אבל זה לא הכל מסתבר שאיתמר ומיכאל אחים ומפה מתחילה יריבות על נועה. איתמר אומר לנועה שהוא אוהב אותה ומיכאל עוזר לנועה ורוצה לשיר איתה בערב דואטים בעקבות זה איתמר יוצא עליו ונועה שומעת הכל. איתמר רוצה להתנצל בפני נועה ומגיע לביתה ומה שמתברר כטעות, נועה לא בטוחה את מי היא רוצה איתמר או מיכאל איתמר נפגע מכך ולא מדבר עם נועה.

אביו של חוטי (עונה 5) – אביו של חוטי. גיא פינס (בתפקיד עצמו) (אורח בעונות 2–5) – מנחה התוכנית ערב טוב עם גיא פינס. ברבש (נירו לוי) – עוזר המאמן בקבוצת הכדורגל שבה בן משחק.

כפולה 5 – הכירו את הדמויות החדשות 😍

דודלי צ’רולי (סמי הורי) (עונה 3) – הדוד של ליאב ולידוד, שותף לתרמיות שליאב מתכננת. ליאב גורמת לשיחרורו בעונה 4 אך לבסוף מתגלית התרמית והוא מוחזר לכלא. אושר יחזקאל ישורון ניקוס פטנגה ג’וניור (עפר שכטר) (עונות 4–1) – היחצ”ן העצלן, הקולני והאינטרסנט של נועה והיחצ”ן לשעבר של בן, מעריץ את רוברט ורוצה להיות הוא. עונה זו היא עונת פריקוול לעונות הקודמות. העלילה שלה מתרחשת מבחינה כרנולגית לפני עלילת העונה הראשונה. חוויית Binge מתקדמת עם אפשרות לדלג על הפתיח והכתוביות כך שתוכלו לראות מספר פרקים ברצף ללא הפרעות.

אסותא מגלה שמישהי אחרת התחזתה לאניגמה על מנת לחסל את נועה סופית. לאחר שרוברט ואושר גילו שגור לא באמת נכה, הוא סיפר להם, שאניגמה היא למעשה מזכירתם אלימור. בסוף העונה נועה שותה את השיקוי עם הרעל ונופלת על הבמה ומתגלה שהמתחזה של אניגמה במהלך הבכורה הייתה אתרוג. כעבור שבועיים רואים את ליבי הולכת למיצוצייה כשרק גבה נראה ובעקבות כך אין לדעת אם זאת נועה או מישהי אחרת . איתמר חזן (בר ברימר) (עונה 5) -אחיו של מיכאל, בן הזוג לשעבר של לואיז.

הישרדות VIP, עונה 5, פרק 44: ההדחה שלא האמנתם שתקרה

ליה מנסה לגרום לאיתמר להבין שנועה משקרת לו אך איתמר בשלו. מיכאל צריך את נועה בשביל להקליט את השיר אבל נועה קבעה דייט עם איתמר. איתמר עצבני חוזר לבית שלו ומראה לליה את הטופס שמראה שנועה לא התקבלה לבית ספר. ליה נעזרת בחוטי ומגלה את האמת על אביה. איתמר מגלה את האמת על השיר אבל לא מספר לנועה על זה שאביה שיקר לה ואת מה שהוא עשה.

ומברכז עלילת כפולה פרק 10 לצפייה ישירה עומדת קירל שבשעות היום מבלה בבית הספר עם הבסטיז שלה, קוקי ופוקי, שהם במקרה גם רקדני הליווי שלה, ובערב היא חורכת את במות ישראל. החיים שלה הם ההגדרה המילונית ל”יום מלא בקשתות בענן וחדי-קרן”, אבל גם לאנשים עם החיים המושלמים ביותר יש בעיות. הבעיה של נועה היא מישהי בשם קיטי פופר שמנהלת קבוצה בפייסבוק בשם “שונאים את נועה קירל”.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

רגע לפני שמתחילים בפעם החמישית, קבלו את הדמויות החדשות של העונה שהולכת להיות שונה מכל מה שהכרתם. אמציה “קוקי” בן מנחם (אלעד אטרקצ’י) (עונות 1–4) – הרקדן של נועה ביחד עם פוקי. בתחילת עונה 4 עוסק במקביל ככתב בתוכנית “ערב טוב עם גיא פינס”, ובהמשך שותף בעיתון בית הספר שהופך בהמשך לתוכנית תחקירים ברשת. מנסה לשדך את זבולון ופוקי בעונה 4.

דדי קירל (קובי מאור) (עונות 1–2, 5) – אביה הדאגן של נועה. בעונה 5 משחד את סנדרה (המנהלת) כדי שנועה תלמד בבית ספר “תהילה”. רוברט דה-נינו/איתן גדות (שלום אסייג) (עונות 1–4, אורח בעונה 5) – הסוכן העקשן של נועה. בעונה 2 מתברר שבעברו היה סוכן מוסד ושהוא אבא של ירדן. שימי קונה ממנו את הסוכנות אך מחזיר לו אותה בסוף העונה הרביעית.

כפולים עונה 3 פרק 4 לצפייה ישירה

אתרוג (ספיר בן רובי) (עונות 2–3) – האקסית של שחר.נערה בלתי נסבלת ואובססיבית. עברה דירה בגללו ומתחילה ללמוד ב”סלמה ירין”, מתחזה לליבי עומר כדי לנקום בנועה ולחזור להיות החברה של שחר. שקמה “פוקי” אבן חן (איאן פינקוביץ’) (עונות 1–4) – הרקדנית של נועה ביחד עם קוקי. החברה הטובה ביותר של נועה וקוקי. ניסתה בעונה הראשונה לפרוץ כעצמאית אצל דליה קסוטו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן