סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » כמה פרקים יש בסדרה הסולטן

כמה פרקים יש בסדרה הסולטן

בעזרת סומבול אגא, היא מוצאת את קיברו של אבראהים פאשה ואומרת לו תודה על הכל, כי הרי הוא הביא אותה להרמון. היא מתה בזרועות בעלה מסרטן, וסולימאן נופל לדיכאון עמוק. הסדרה הסולטן עולה לאתר בהתאם לשידור בערוץ, לכן לא ניתן לעלות את כל שאר פרקי הסדרה לאתר. הסולטן סוליימאן, השליט הגדול של האימפריה העות’מאנית, עלה לשלטון בגיל 26 בלבד, ושינה את העולם. הסדרה המרהיבה מגוללת את סיפור חייו המרתק – ממסעותיו הגדולים ועד לאהבתו לאלכסנדרה השפחה, שהקימה עליו את כל אנשי ארמונו.

  • אם אתם חובבי ספורט וספציפית כדורסל תעשו לעצמכם טובה וצפו בריקוד האחרון.
  • סדרה דוקומנטרית מרתקת שפורסת בפנינו במשך 5 פרקים מורטי עצבים את פרשת ג’ון דמיאניוק, אחת הפרשות המכאיבות, המקוממות ויש שיאמרו גם המביכות שידעה מדינת ישראל.
  • “אני כועסת על האופן שבו החמה ממררת לה את החיים בעזרת כל מיני תחבולות. זה מרתיח”.

סולטן נולדה, גדלה והתחנכה בירושלים בשכונת קריית מנחם. היא בתם של מירב ושלמה סולטן יהודים ספרדים יוצאי מרוקו, ולה 3 אחים. למדה בבית הספר היסודי תל”י (תגבור לימודי יהדות) בשכונת בית וגן, ובהמשך בבית הספר התיכון על שם מיי בויאר בירושלים. שירתה בצה”ל בתור מד”סית בחיל הנדסה קרבית; ב-2015 החלה ללמוד בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין. אני מזהיר שכל הפוסט הזה הוא ספוילר, היות והסידרה המקורית הסתיימה לפני כחמש שנים.

עד עולם – פרק 32

ביתה הגדולה חזן, פחות שותפה לגחמות של אמה, היא מעולם לא סלחה לה על מות אביה והיא מהווה את המכשול הגדול ביותר העומד בפני הגשמת חלומותיה של פיזלט. בימים ההם, כשהתפרצו הכבלים לחיינו, שידר הערוץ הזכור לטוב “אגו” תוכניות שבהן נערות נאות חלקו עם הצופים, אגב הסמקה ועפעוף עיניים ביישני, את מיקום הנקודות רבות הגירוי בגופן. בינואר 2016 גילמה את עלמה בסדרה “סוסי פרא”, לצד יון תומרקין, דניאל גד ושירה נאור. לפי נתוני מחקר תקשורתי של נילסן, זוהי הסדרה הנצפית ביותר בבוסניה והרצגובינה ב-2013 והסדרה הרביעית הנצפית ביותר בסרביה.

הסדרה עוסקת בתופעת האונס השני והאשמת הקורבן המתרחשת כשקורבנות נאלצות לעבור חקירה על ידי רשויות המשטרה והחוק באופן חסר רגישות, שלעיתים אף מעמיק את הטראומה כשהן נאלצות לשחזר אותה שוב ושוב. האנשים אשר עדים לתופעה המוזרה אינם בטוחים האם בני הכלאיים הם תוצאה של הנגיף או הגורם להופעת הנגיף, דבר אשר גורם להם לחשוש מהם. מהר מאוד בני הכלאיים הללו הופכים להיות ניצודים על ידי בני האדם, ממש כמו חיות. בסוף כל פרק השותף המפורסם צריך להחליט מי ביצע את הרצח ולהסביר מהן הראיות והמניע שלו. בין הכוכבים שמתארחים בעונה הראשונה בתקפיד השותף של טרי תזהו את קונאן או’בריאן, קומייל ננג’יאני, שרון סטון ועוד.

הסולטן: פרק 137

אחרי העונה הראשונה, אוהדי הסדרה רק תהה כמה פרקים בסדרה “שיבוט”. יש הטוענים שיש 221, אבל למעשה יש 250 מהם, כמה מקורות טוענים ש -221 פרקים שוחררו, ורק 250 צולמו, הסדרה נגעה כל כך הרבה בעולם עד שהתחילו לירות משהו דומה במדינות שונות. לעומת זאת, הדמויות שגילם האריס במשך כל השנים תמיד היו די סטרייטיות. הוא ביסס את עצמו באופן רשמי ככוכב טלוויזיה כשגילם את ברני סטינסון מ”איך פגשתי את אמא”, שבזמן אמת היה רודף הנשים האהוב ביותר בטלוויזיה ואחרי שנגמרה הסדרה הבנו שהוא בגדול עבריין מין. עוד לפני כן, האריס נודע בזכות דמותו דוגי האוזר, הרופא הכי צעיר ומתוק בטלוויזיה, וגם הוא היה, מה שנקרא, סטרייט מאוד. מעבר לברני ודוגי שהביאו לשחקן את תהילתו, ב”נעלמת” הוא גילם את האקס של האנטי-גיבורה איימי הפסיכופתית; ילד מזדקן ועשיר, שדלוק עליה ברמה אובססיבית עוד מתקופת התיכון.

נטפליקס היא חברה אמריקאית שנוסדה בשנת 1995 ועיקר הכנסותיה מגיעות משירותי הזרמת תוכן למנויים בפלטפורמות השונות בהן היא זמינה. מנויי נטפליקס נהנים מספריית תוכן ענקית של סרטים וסדרות בשפות שונות עם תרגום מובנה, בהם ניתן לצפות באמצעות אתר האינטרנט של נטפליקס וכמו כן במכשירים נוספים כגון טלוויזיות חכמות, סמארטפונים, קונסולות משחק ועוד. סדרה הכוללת 7 פרקים ומספרת על שני יריבים במערב הפרוע בשנת 1880.

היסטוריה, פוליטיקה, טלוויזיה ומה שביניהם

מוזמנים לעבור על הרשימה שלנו ולהוסיף בשרשור התגובות סדרות מעניינות נוספות שנראות לכן רלוונטיות לכתבה. “רוב הסדרות והסרטים הטורקיים מבוססים על מציאות”, היא אומרת. “הייתה פה הגזמה, אין ספק שלפעמים הסדרה הקצינה סיטואציות, אבל יש בה המון דברים שקורים במציאות, כמו התעללות בילדים”. מאז סיומה של “אמא” הספיקה סבן לעבור גם ללהיט התורן “אישה”, לא לפני שעצרה ב”הכלה מאיסטנבול”, גם אם לא באותה תשוקה (“אני בפרק 57 אבל לא בא לי למשוך, אהבה ורומנטיקה לא מדברות אליי”), והיא לא שוללת צפייה מחודשת. אחרי שסדרות פשע אמיתי היו להצלחה גדולה בשירות התוכן של נטפליקס, כעת מצטרפת לז׳אנר סדרה מרתקת בשם ״הרוקח״. מדובר בסדרה תיעודית שמציגה לנו את סיפורו העצוב והלא יאמן של אדם בשם דן שניידר, העוסק כרוקח בעיר הקטנה בלואיזיאנה, ארצות הברית.

  • כפי שאירע לגומוש, החיים יכולים להשתנות לפעמים בעקבות שיחת טלפון אחת.
  • סדרת מתח של נטפליקס שיצאה בשנת 2021 עם השחקנית בורג’ו ביריג’יק (כוכבת “קוזגון”) וקיבלה ביקורות טובות.
  • שירות VPN יוכל לסייע לכם בהסתרת המידע הזה מאתרים כך שתהיו מוגנים בכל עת.
  • אגב, הסידרה מזכירה מאוד את הסידרה האמריקנית “היפים והאמיצים” שמשודרת בישראל החל משנת 1994 בעלילה שלה.

אם אתם אוהבים סדרות של גיבורי על דרדוויל זאת אופציה שאתם הולכים לעוף עליה. מדובר בסדרת אקשן שמגוללת את סיפורו של מאט מורדוק, עורך דין עיוור בשעות היום, שמשתמש ביתר חושיו המאוד מחודדים על מנת להילחם בפשע בשעות הלילה. 26 שנה אחרי אותם אירועים שהם עברו שם, הם נאלצים שוב להתעמת עם השדים הפנימיים שלהם והעבר שרודף אחריהם. תשמחו לדעת שלסדרה יש 10 פרקים שזמינים לצפייה בנטפליקס ועונה שנייה שמציגה סיפור חדש לגמרי.

חלומות בהקיץ – פרק 41

טרי סיאטל (ויל ארנט) הוא בלש תמהוני שחוקר שורה של מקרי רצח ביחד עם השותף שלו. בכל פרק טרי מקבל שותף חדש אותו יגלם מפורסם אחר שיתלווה עם טרי לסצנות שונות. הקטע הייחודי של הסדרה הוא שהמפורסם האורח לא מקבל תסריט והוא צריך לאלתר את הטקסט בהתאם לסיטואציה. דרמה משפטית חדשה של נטפליקס שנוצרה והופקה על ידי זוכה האמי דייוויד אי קלי (אלי מקביל, שקרים קטנים גדולים) ומבוססת על רומן של מייקל קונלי. הסדרה מתמקדת במיקי הולר, עורך דין אידיאליסט, שיורד לספסל בעקבות תאונה שגרמה לו להתמכר למשככי כאבים. במידה ולא ראיתם את הסדרה אל תצפו בטריילר המצורף למטה, אלא עדיף שתראו קודם את הטריילר לעונה הראשונה (בלינק המצורף).

החיים ברכבת אינם פשוטים ומהר מאוד מבינים שיש חלוקה ברורה למעמדות ואי שיוויון גדול בין נוסעי הקרונות של רכבת הקרח. פרייס מחליט לנסות למצוא תשובות לדברים שהאישה העלתה בפניו והוא מוצא את עצמו שוקע בתעלומה שממוטטת את החיים המושלמים שלו. מכיוון שאנחנו לא רוצים לעשות לכם ספויילרים נעצור כאן.

התרסקות – פרק 66

הילד קובר את האהבה הבלתי אפשרית הזאת לתוך לבו והולך ומתרחק ומשאיר את הנערה מאחור. גונש, מורה לספרות בתיכון בעיר איזמיר, פרודה מבעלה שעזב אותה ואת שלושת בנותיה המתבגרות, התאומות סלין ונאזלי והצעירה ביותר, פרי. לאחר רומן שנמשך 6 חודשים בסתר בינה לבין איש עסקים מאיסטנבול בשם האלוק, הם מחליטים להתחתן והיא עוברת ביחד עם שלושת בנותיה לאיסטנבול.

הסדרה, שמבוססת על ספר של דבורה פלדמן, עוסקת בחייה של צעירה חרדית מברוקלין, ניו יורק, בשם אסתר שפירו, שמחליטה להימלט מנישואיה ומהקהילה החרדית. היא מוצאת מקלט אצל חבורת מוזיקאים בברלין, אבל גם שם העבר ממשיך לרדוף אחריה. מדובר בסדרה בת 4 פרקים שקיבלה ביקורות מעולות, ציון ממוצע של 8.2 ב-IMDb ומעל 25 אלף מדרגים. אם אתם מחפשים סדרה קלילה, רומנטית, משעשעת ומהנה ברידג’רטון זה לגמרי הסדרה שאתם צריכים לאמץ לזמן הפנוי שלכם. לשמחתם של מעריצי הסדרה, נטפליקס אישרו עונה שנייה לברידג’רטון והיא צפויה לעלות לשידור בסוף חודש מרץ 2022.

מחפשים את פרידה – פרק 78

למעשה, סצנת הסקס שלהם הייתה אחד הרגעים הבלתי נשכחים בסרט כולו. אם אתם אוהבים את הז’אנר הזה כדאי לכם להוסיף את הסדרה הזאת לרשימת הצפייה שלכם. תלמיד תיכון בשם קליי ג’נסן חוזר יום אחד לביתו מבית הספר ומגלה שם תיבה מסתורית במרפסת שלו. בתוך התיבה הוא מגלה שבע קלטות שהוקלטו על ידי חברתו לכיתה, האנה בייקר, בחורה צעירה בה היה מאוהב.

בתקופת שלטונו של סולימאן מתמנה איברהים לווזיר המדינה, המבסס את שלטונו של סולימאן ומכין את צבאות האימפריה למאבק לביסוס השלטון העות’מאני ולהתחזקותו אל מול אירופה הנוצרית.

את האחת – פרק 284

הסדרה מציגה לנו את ג’יימס (אלכס לות’ר), נער בן 17 שהוא טיפוס משונה מאוד, ואליסה (ג’סיקה ברדן), חברתו הסוררת לכיתה שרואה בג’יימס סוג של הזדמנות להימלט מחייה שלה. סדרת אנימציה קורעת למבוגרים, העלילה נסובה סביב דמותו של בוג’ק הורסמן, סוס-אנושי ושחקן הוליוודי חסר עבודה, שבעברו כיכב בסיטקום מצליח בשנות ה-90 וכעת רוצה לעשות קאמבק לקריירה שלו. סדרה דוקומנטרית מרתקת שעוקבת אחר קבוצת ה-NBA שיקגו בולס וספציפית אחרי כוכב הקבוצה, מייקל ג’ורדן, מי שנחשב לשחקן הכדורסל הכי טוב ששיחק את המשחק. עלילת העונה השנייה מתרחשת החל ממשבר סואץ בשנת 1956 ועד לפרישה של ראש הממשלה הרולד מקמילן בעקבות השערוריה של פרשת פרופיומו. העונה השלישית כוללת את הרומן של הנסיכה מרגרט עם הברונט רודי לואלין.

הסדרה עוסקת בהיבטים של קשרי הון-שלטון, כסף וכוח ומתארת כיצד הצליח אפשטיין לנצל את כוחו והונו הרב על מנת לבצע את העבירות המיוחסות לו. המקום הטוב נוגעת בצורה יצירתית בשאלות עמוקות ופילוסופיות כמו מה זה בן אדם טוב, מה זה מוסריות ואתיקה בעולם המודרני, האם בני אדם יכולים להשתנות ולהשתפר ומי ראוי (או לא ראוי) להיכנס לגן עדן. סדרת מתח רוסית שהגיעה אלינו בדיוק בזמן, נגיף קטלני מדביק במהירות את הציבור ברחבי רוסיה והופך את חייהם של התושבים מהקצה אל הקצה. סרגיי, בת זוגו ובנה שנמצא על הספקטרום (בנוסף לעוד מלווים שהצטרפו אליהם) מנסים לברוח מעבר לגבולות הסגר הצבאי אל מקום מבטחים רחוק מהנגיף הקטלני. כמו שאתם יכולים לתאר השירות הזה מצית את הדימיון של אינספור אנשים והחברה שלה סוחפת במהרה מיליוני אנשים שמחפשים את בן / בת הזוג המושלם.

גאולה – פרק 5

סדרה חדשה בנטפליקס מבית היוצר של דיוויד אי קלי שאחראי על המון סדרות מעולות כמו הפרקליטים, אלי מקביל, שיקאגו הופ, שקרים קטנים גדולים ועוד. הסדרה ‘אנטומיה של שערוריה’ (באנגלית Anatomy of a Scandal) היא אנטולוגיה, אשר בכל עונה צפויה לתאר שערוריה אחרת במעמד הגבוה של הממלכה המאוחדת. צ’ארלי מתאהב בניק מהרגע הראשון, אך ניק מעולם לא חשב שהוא יכול להימשך אל בנים עד ההיכרות שלו עם צ’ארלי והוא מתמודד עם קשיים לקבל את עצמו באופן הזה. אם במקרה לא ראיתם את הסדרה הזאת ואתם אוהבים סדרות גיבורי-על שמשלבות סדרות מסע בזמן אנחנו ממליצים לכם בחום להוסיף אותה לרשימת הצפייה שלכם. דבר אחרון לפני שמתחילים – אם יש לכם סדרות מומלצות בנטפליקס שלא כללנו ברשימה מוזמנים לכתוב לנו עליהן בשרשור התגובות לפוסט. על מנת להקל קצת על החיים שלכם, ריכזנו בפוסט רשימה של 20 סדרות מומלצות בנטפליקס שכדאי לכם להכניס לרשימת הצפייה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן