סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » כמה פרקים יש בסדרה הסולטן

כמה פרקים יש בסדרה הסולטן

מנוי משודרג מאפשר שני מכשירים בו זמנית ומנוי פרימיום 4 מכשירים בו זמנית. לאחר שבנו הולך לעולמו בנסיבות טרגיות, נפשו של דן לא יודעת מנוחה הוא מחפש את האשם בפרשה לאחר שהמשטרה לא ממש עוזרת לו ומצליח לחשוף את השחיתות שמאחורי מגפת ההתמכרות לאופיואידים – משככי כאבים רבי עוצמה וקטלניים במיוחד. סיפור יוצא דופן שיפתח לכם קצת את הראש בנוגע לחברות התרופות ולניגוד האינטרסים שיש לרופאים רבים בתחום הטיפול בכאב. הסדרה הדוקומנטרית הזאת יצרה הד תקשורתי בארה”ב וברחבי העולם כשמאות אלפי בני אדם חתמו על עצומות הקוראות לנשיא ארצות הברית דאז ברק אובמה להעניק חנינה לאייברי. הכנופיה מורכבת מחברי משפחת שלבי, ובראשם תומאס (טומי) שלבי.

סדרת דרמה של נטפליקס, מבוססת על ספר בעל אותו שם של וולטר טוויס, גמביט המלכה מגולל את סיפורה המופלא של אליזבת’ הרמון, ילדת-פלא יתומה שהצליחה להתקדם בחיים בזכות כישרון שח-מט פנומנלי. דמותה של אליזבת לא נקייה וחפה ממגרעות, היא מלאה בהרס עצמי. בנוסף לכישרון השח-מט שלה, היא מתמודדת עם בעיות שונות אשר אופפות את חייה. אם אתם אוהבים את הז’אנר של סדרות דרמת-פשע אתם בטוח תהיו מרותקים לסדרה הזאת, וסביר להניח גם לא תסמכו יותר על אף אדם זר שתפגשו בטיול בחו”ל. גיבורי הסדרה הם מהגרים קשיי יום שחיים בשוודיה ובוחרים להתפרנס בדרכים שונות ולא ממש כשרות על מנת להתפרנס.

הסיפור שלנו – פרק 74

מי מתגורר בבית היל היא סדרת אימה של נטפליקס שזכתה לביקורות מהללות ודירוג מדהים של 8.7 באתר דירוג הסרטים והסדרות IMDb כאשר דירגו אותה מעל ל-150 אלף גולשים, מדובר בנתון מדהים עבור סדרה שהיא נכנסת לז’אנר האימה והעל-טבעי. אם אתם אוהבים את הז’אנר הזה כדאי לכם להוסיף את הסדרה הזאת לרשימת הצפייה שלכם. הסדרה, שמבוססת על ספר של דבורה פלדמן, עוסקת בחייה של צעירה חרדית מברוקלין, ניו יורק, בשם אסתר שפירו, שמחליטה להימלט מנישואיה ומהקהילה החרדית. היא מוצאת מקלט אצל חבורת מוזיקאים בברלין, אבל גם שם העבר ממשיך לרדוף אחריה. מדובר בסדרה בת 4 פרקים שקיבלה ביקורות מעולות, ציון ממוצע של 8.2 ב-IMDb ומעל 25 אלף מדרגים. כמו שאתם בטח יודעים יש הרבה סדרות מומלצות בנטפליקס בשפות זרות (ע”ע בית הנייר, בפנים, נרקוס, גמל שלמה ועוד) ואם יצא לכם ליהנות מהסדרות הללו אתם בטוח הולכים לאהוב את הסדרה ‘סמויים’ שחזרה לאחרונה עם עונה שניה.

  • בקבוצת הזוגיות, המיניות וההעצמה הנשית “סקסי מאמא” התפרסמה לאחר שידור הפרק האחרון (זהירות, ספוילר ) מודעת אבל לדמותו של ג’נגיז, שזכתה לתהודה רבה.
  • דרמה קומית משעשעת שעוסקת בטוני, עיתונאי מיזנטרופ (ריקי ג’רבייס) שאיבד את אשתו.
  • הארגון נעזר במוסלמים קיצוניים שהתיישבו במדינה ובנערות מקומיות שאותן הוא מנסה לגייס לארגון.
  • ההערכה היא שיש בנטפליקס העולמית מעל 1800 סדרות ו-3600 סרטים.

הסדרה עשויה ממש טוב ואם אתם חובבים סרטים אפוקליפטיים אתם ממש תאהבו אותה. אם שבעתם מסדרות מתח / אקשן ובאה לכם קומדיה מבריקה שתעביר לכם את הזמן בכיף ועל הדרך תלמד אתכם תכנים של פילוסופיה ואתיקה אנחנו ממליצים לכם בחום לבדוק את ‘המקום הטוב’. הסדרה עלתה בחודש אוקטובר 2021 לעונה הראשונה בשירות התוכן של נטפליקס, היא קצרה ביקורות חיוביות ודירוג טוב מאוד של 7.7 באתר IMDb. מוזמנים לצפות כאן בטריילר לעונה הראשונה של המושכים בחוטים. האתר הרשמי של ערוץ ויוה בישראל, עם צפייה ישירה חינם בטלנובלות ובסדרות של הערוץ. כאן תוכלו לצפות בטלנובלות מכל העולם באיכות גבוהה וללא תשלום.

אדוני המלכה – פרק 17

גל הטלנובלות העבריות דעך בסופו של דבר, והותיר את צופיו להתמכר לריאליטי, ריאליטי ועוד ריאליטי. הצופה הממוצע בארץ זקוק ליותר מעלילה מלאת תהפוכות ומשחק על בלוטות הרגש. הטלנובלות, ז’אנר מושמץ מצד אחד וממכר מצד שני, הן חלק מהמסך הישראלי כבר לא מעט זמן. בתחילת שנות ה-90 היו אלה “סלסטה”, “אנטונלה” ו”נאנו”, שהעניקו לעם היושב בציון שיעור בספרדית שימשיך איתו עד ימי “קטנטנות”. סדרת דרמה אשר מבוססת על ספר של הסופר הספרדי ארתורו פרז רברטה. במרכז העלילה נמצאת אישה בשם תרזה, שנאלצת לעבוד עם הקרטל.

  • עלילת הסדרה סובבת סביב דמותו של פרנסיס “פרנק” ג’יי אנדרווד (קווין ספייסי), פוליטיקאי ממולח וחסר מעצורים המכהן כמצליף סיעת הרוב הדמוקרטי בבית הנבחרים של ארצות הברית.
  • אם רכשתם מנוי בסיסי של נטפליקס תוכלו להשתמש בו זמנית רק במכשיר אחד.
  • דבר אחרון לפני שמתחילים – אם יש לכם סדרות מומלצות בנטפליקס שלא כללנו ברשימה מוזמנים לכתוב לנו עליהן בשרשור התגובות לפוסט.

לאחר מותה, מחליט טוני להתנהג בחוסר טאקט משווע ומרשה לעצמו לומר ולעשות ככל העולה על רוחו. מרטי מצליח לשכנע את הקרטל להשאיר אותו ואת משפחתו בחיים בתמורה לכך הוא צריך לפצות אותם באופן כזה שיצריך ממנו להלבין סכום כסף בלתי הגיוני בתקופה קצרה של כמה חודשים ספורים. אם הוא יכשל, זה כמובן יעלה לו בחיי המשפחה שלו, שמתחילה להבין שהעסק של אבא לא כל כך תמים כמו שהם חשבו. המקום הטוב נוגעת בצורה יצירתית בשאלות עמוקות ופילוסופיות כמו מה זה בן אדם טוב, מה זה מוסריות ואתיקה בעולם המודרני, האם בני אדם יכולים להשתנות ולהשתפר ומי ראוי (או לא ראוי) להיכנס לגן עדן. חוקרת צעירה ממציאה שירות מהפכני מבוסס על התאמה של זוגות פוטנציאליים על פי ניתוח DNA.

הסולטן: פרק 124

אם מתחשק לכם לבדוק עוד סדרות מומלצות שלא בהכרח משוייכות לנטפליקס מוזמנים לבדוק את רשימת ההמלצות שלנו לשנת 2022. בנוסף לא לשכוח להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו ‘מכורים למסך‘ שם תמצאו המון המלצות נוספות. 45- אדמה מרה- Bir Zamanlar Çukurova- ביר זמאנלאר צ’וקורובה- שמה המקורי הוא היו זמנים בצ’וקורובה, שהוא איזור ששמו המקורי קיליקיה בדרום מרכז תורכיה. סידרה בכיכובה של ואהידה פרצ’ין האגדית ששיחקה בסדרות “אמא” ולמשך עונה אחת את הורם סולטאן. סידרה שנמשכת מ2018 עד היום בתורכיה ותשודר בערוץ הדרמות התורכיות בישראל. זוג צעיר, זולייהא ודמיר, שחולם על נישואין בורח מפני משמיציהם ומתחזה לאח ואחות.

אמא (אננה Anne)- אחת הסדרות התורכיות הטובות ביותר ששודרו בארץ מזה 8 שנים, עת התחילו לשדר בארץ סדרות כאלה. ג’אנסו דרה משחקת את המורה המחליפה זיינפ, שהיא גם צלמת במקצועה, שמחליטה לחטוף ולאמץ ילדה שהייתה תלמידה שלה בשם מלק, שאותה משחקת הילדה ברן גוקיילדיז. מלק סובלת מהתעללות בביתה על ידי אימה חסרת האופי שולה והחבר שלה ג’נגיז המתעלל הראשי, לכן היא שמחה מאוד לעבור לידיה של זיינפ.

בלייז ומכוניות הענק לצפייה ישירה – באיכות גבוהה, עם תרגום לעברית

בקיץ 1992, יו ואוליביה קריין עוברים זמנית לאחוזה של בית היל, יחד עם חמשת ילדיהם. הם חווים שם תופעות פאראנורמליות שמכריחות אותם לצאת מהבית. הסדרה עוסקת בתופעת האונס השני והאשמת הקורבן המתרחשת כשקורבנות נאלצות לעבור חקירה על ידי רשויות המשטרה והחוק באופן חסר רגישות, שלעיתים אף מעמיק את הטראומה כשהן נאלצות לשחזר אותה שוב ושוב. הסדרה קיבלה דירוג טוב מאוד של 7.7 באתר הדירוג IMDb עם מעל 15 אלף גולשים שדירגו אותה. היא ללא ספק מצליחה להעביר את התחושה המצמררת וחוסר האונים של הקורבנות.

סדרת טלוויזיה שהיא סוג של מותחן על-טבעי, מדובר בסדרה הראשונה של נטפליקס שנעשתה בשפה הגרמנית. הסדרה עלתה במקור לשירות התוכן של נטפליקס ב-1 בדצמבר 2017. למי שלא שמע על הסדרה הזאת, מדובר בספין-אוף שמתרחש 34 שנים אחרי האירועים של הסרט הראשון בהשתתפות השחקנים המקוריים, ראלף מאצ’יו בתפקיד דניאל לרוסו וויליאם זבקה בתפקיד ג’וני לורנס, היריב העיקרי של דניאל. בסדרה שניהם מחדשים את תוכניות האימונים, בהם התחנכו בצעירותם ונאבקים אחד בהצלחת השני. דרמה שמבוססת על רומן מאת קריסטין האנה בשם “דרך הגחליליות”. הסדרה מגוללת לנו סיפור חברות של שתי נשים שונות מאוד בכל הנוגע לרקע המשפחתי, הסגנון ודרך החיים, שהופכות להיות חברות הכי טובות, שנמצאות שם ברגעים הכי משמעותיים, קשים וטובים של כל אחת מהן.

הסולטן – פרק 70

פולן משמש כמורה הדרך שלנו במסע הזה שמותח את הגבולות של מה שאנחנו מכירים בכל הנוגע לחומרים פסיכדליים, וחוקר את הפוטנציאל שלהם לריפוי ושינוי דעות ותרבויות. קומדיה רומנטית בכיכובו של ניל פטריק האריס (‘איך פגשתי את אמא’, ‘דוגי האוזר’ ועוד) שתכלול 8 פרקים ותעלה בסוף יולי. במרכז הסדרה אנחנו פוגשים את דמותו של מייקל, גבר גאה בשנות הארבעים לחייו, אשר מנסה לנווט בחיי הרווקות בניו יורק לאחר שנזרק על ידי בן זוגו מזה 17 שנים. כמו שאתם יכולים לתאר לעצמכם ברשימה הזאת יהיו כמה סדרות מאוד מפורסמות שנכנסות להגדרה של “סדרות נטפליקס שחייבים לראות” אך כמו כן הוספנו סדרות חדשות מומלצות וכמה סדרות ישנות שאולי פספסתם ולגמרי שווה להשלים. על מנת להקל קצת על החיים שלכם, ריכזנו בפוסט רשימה של 20 סדרות מומלצות בנטפליקס שכדאי לכם להכניס לרשימת הצפייה.

התחילה בשנת 2018 וממשיכה לעונה שלישית בתורכיה, עומדת להיות משודרת בישראל מהשבוע של ה23 בספטמבר 2019 בערוץ הדרמות התורכיות החדש. אירם האלוואג’יאולו משחקת את נפס, שבגיל 16 אולצה על ידי משפחתה להתחתן תמורת כסף עם ודאת, שמתנהג אליה בצורה מחפירה ומענה אותה. יש להם בן, ואחרי שבע שנים היא פוגשת במשפחה שהם שותפים של ודאת מאיזור הים השחור, מהעיר טרבזון שמרוחקת 260 קילומטרים מהמקום שבו היא נמצאת. בחור ושמו טאהיר ששייך למשפחה הזאת מבריח אותה ואת בנה במשאית, והוא מגן עליהם לאורך כל הדרך מפני ודאת.

הסולטן: פרק 105

סבן, שהוריה נולדו בטורקיה, מספרת על חיבור אישי לעלילה. “בילדות שלי לא זכיתי לקבל חיבוק ואהבה. גדלתי בבית של 20 ילדים. אז מהמקום הזה התחברתי לדמות שידעה כל כך הרבה סבל”. בהתאם להצלחה, השחקנים שמשתתפים בסדרות הטורקיות זוכים לפופולריות רבה.

חייה של יילדיז משתנים כאשר היא מקבלת הצעת עבודה מאשת החברה הגבוהה, אנדר. אנדר מנצלת את התאווה של ילדיז כדי לפתות את בעלה, ממנו היא רוצה להתגרש מבלי לאבד את מעמדה החברתי והפיננסי בחברה. כעבור 20 שנה, תחת זהותו של מטה, הוא יוצא לנקום באלו שהרסו את חייו. הסרט “הפין שלי ואני”, המשודר במסגרת חודש הגברים והסקס באפיק הוט 8, הוא העתק רעיוני דומה לאותם סרטי “אגו”. אומן יוצר דיוקנאות בריטי מצלם גברים עירומים המדברים בגילוי לב על יחסם עם הפין שלהם, גודלו, החששות והתסכולים שהוא מעורר בהם, יש אונות, אין אונות – ודבר מכל אלה לא מעניין. הסולטאן ‘המפואר כפי שמציינים את דמותו הוא לא אחר מרוצח בדם קר ללא חמלה כפי שצויין כשעלה לכס המלכות.

איפה אפשר לצפות בסדרה הסולטן?

באחד מהמסעות הם נתקלים במשפחת אגמן העשירה והמכובדת, אשר מתגוררת באחת מאחוזות היוקרה ליד שפת הים. לא רק חייה של אייס הולכים להשתנות, אלא גם של אחותה, חזן, המתאהבת בבן המשפחה הצעיר. מי שהכי מנסה לעודד אותה להגיע לתהילה ולכסף זו ביתה הצעירה, אייס. ביתה הגדולה חזן, פחות שותפה לגחמות של אמה, היא מעולם לא סלחה לה על מות אביה והיא מהווה את המכשול הגדול ביותר העומד בפני הגשמת חלומותיה של פיזלט. בסופו של עניין “הפין שלי ואני” הוא אותו סרט ישן על כאילו פורנוגרפיה דלה, במסווה תפאורה דלה לא פחות, ורק שהרכבת כבר מזמן יצאה מהתחנה. בימים ההם, כשהתפרצו הכבלים לחיינו, שידר הערוץ הזכור לטוב “אגו” תוכניות שבהן נערות נאות חלקו עם הצופים, אגב הסמקה ועפעוף עיניים ביישני, את מיקום הנקודות רבות הגירוי בגופן.

נכון לאמצע שנת 2022 לנטפליקס יש 222 מיליון מנויים ברחבי העולם, כאשר מתוכם 69 מיליון הם מנויים בארה”ב. 153 מיליון מנויים מחוץ לארה”ב. סדרת אנימציה קורעת למבוגרים, העלילה נסובה סביב דמותו של בוג’ק הורסמן, סוס-אנושי ושחקן הוליוודי חסר עבודה, שבעברו כיכב בסיטקום מצליח בשנות ה-90 וכעת רוצה לעשות קאמבק לקריירה שלו. קאסל משתמש ביכולותיו כחייל מיומן ומוכשר, להעניש את אלה שגזלו ממנו את משפחתו. תוך כדי הוא עושה שימוש במגוון כלי נשק ואף מבצע עבירות בעצמו. דבר שהפך אותו לדמות ייחודית בז’אנר גיבורי העל, שלרוב משתדלות שלא לעבור על החוק ו/או לענות אנשים.

הסולטן: פרק 117

בפקיסטן, הסדרה נקראת “Mera Sultan” (משמעותה “הקיסר שלי”) ומשודרת בערוץ Geo Kahani. הערוץ טוען כי זאת הסדרה הפופולרית ביותר של הערוץ וממשיך לקבל רייטינג גבוה. אף על פי שאנשים רבים לא אהבו את השחקנית החדשה שמחליפה את מריים אוזרלי בתפקיד הורם סולטאן, הסדרה עדיין מצליחה בפקיסטן. נטפליקס היא חברה אמריקאית שנוסדה בשנת 1995 ועיקר הכנסותיה מגיעות משירותי הזרמת תוכן למנויים בפלטפורמות השונות בהן היא זמינה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן