סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » כל עוד בלבב סדרה

כל עוד בלבב סדרה

זה לא המצב לגבי טאקו עצמו, שבני משפחתה של אימו, שנפטרה כשהיה ילד קטן, עברו את השואה. טאקו מדבר על הזכות הגדולה שלו לעבוד גם על “כל עוד בלבב” ומתייחס אליה במונחים של שליחות, אבל קיומה לא עברה לכולם חלק בגרון. השחקנית יסמין גנדיס, שמגלמת את אחת הדמויות הראשיות בסדרה, העלתה לטיקטוק בנובמבר האחרון סרטון שלה רוקדת בחדר מלון עם פילטר המדמה כנפיים, ולצידה הכיתוב “אני בפולין מצטלמת לסדרה שמדברת על המסע לפולין (השואה)”.

כמו כן שיחק בהצגות “חברון”, “המלך ליר” ו”הגדר” בתיאטרון הקאמרי. שעת אפס זו דוגמה נהדרת לסדרה לבני נוער, על אף שחצי מזמן המסך מתמקד במורה וב”בעיות של מבוגרים” (גירושים, פיטורים מהעבודה). ככה גם בלקספייס, אבל שוב חצי מזמן המסך מתמקד בשוטר החוקר את הפרשה במקום בבני הנוער עצמם, עד לרמה שרוב הצופים לא מזהים חצי מהדמויות. נראה שכדי להצדיק שידור סדרה בפריים טיים בישראל הערוץ עדיין משוכנע שיש לפנות לצופים מבוגרים רוב הזמן.

כל עוד בלבב | כעס | פרק 3

ב-2003 זכה במלגת קרן שרת אמריקה ישראל. בסטודיו פגש את חבריו לאנסמבל ציפורלה והקים את האנסמבל ביחד עם תשעה מחבריו לכיתה, בתום השנה השלישית ללימודיהם. איתם המשיך לשחק, ללמד ולהופיע במשך שבע שנים, עד לשנת 2012, אז עזב את ציפורלה.

דיגיטלקול התורארון הקודשספר המדברמה לא בסדר איתיכאן חסכניםדוקותייםכאן סקרניםכאן מקשיביםשיחות מילואיםעוד… קול התורארון הקודשספר המדברמה לא בסדר איתיכאן חסכניםדוקותייםכאן סקרניםכאן מקשיביםשיחות מילואיםעוד… שתפו את גולשי אידיבי בדעתכם על המיני סדרה, כתבו ביקורת, שאלו שאלות, ודונו ברעיונות שראיתם על המסך. בין כל הפגמים הללו, ולצד מידע חשוב ונגיש, מסתתר דיון מעניין ומכבד, ואפילו ביקורתי, על עיבוד זכרון השואה, על ההיבטים הממסדיים שלו וגם על הלקחים הפשטניים שנגזרים ממנו.

כל עוד בלבב (

אולי באמת היה כדאי להפוך את זה. חבורת תיכוניסטים ישראלים יוצאים למסע לפולין, בניסיון להבין מקרוב את הבלתי נתפס. דווקא שם, במקום ובזמן הלא נכון, ניצת רומן בין שני וקובי, למגינת רוחו של מדריך הקבוצה. בשנת 2017 גילם את דמותו של “הרב שפיצר” בסדרה “שבאבניקים” של HOT. באותה שנה החל לשחק בתפקיד תא”ל כספי בסדרת הטלוויזיה “פאודה”. קינן למד במסלול התלת-שנתי בסטודיו למשחק ניסן נתיב תל אביב, אותו סיים ב-2005.

ובכל זאת, בין כל הפגמים הללו, ולצד מידע חשוב ונגיש, מסתתר דיון מעניין ומכבד, ואפילו ביקורתי, על עיבוד זכרון השואה, על ההיבטים הממסדיים שלו וגם על הלקחים הפשטניים שנגזרים ממנו. הסדרה מציגה ניסיון אותנטי, אפילו אמיץ, להתמודד עם כל אלה, באופן שכמעט לא מתרחש בתרבות הישראלית. ולו בזכות הניסיון הזה, מדובר בסדרה חשובה. קשה להישאר אדיש לשם כמו עידו טאקו. השם הפרטי – עברי, נפוץ, ידידותי. שם המשפחה הוא של לאפה מקסיקנית.

הסדרות הכי טובות שראיתי!

“רמה היא אחת הבמאיות הכי מדהימות בעולם. וואו. כל יום שהייתי בסט נצרתי שם את השניות והדקות, להיות שם, לעמוד איתה. ישבתי איתה כל הזמן מאחורי המוניטור, תמיד היה לי עוד כיסא שם. אני משחק דמות של בחור בשם שיה, הוא נצר למשפחת אדמו”רים. הוא מאוד מאוד שקט, מחושב, ומעורב באחורי הקלעים של מה שקורה. אין לו הרבה ביטוי בעונה הזאת, הלוואי שתהיה עוד עונה ועוד המשך לסיפור שלו, אבל באמת שבשבילי רק להיות על הסט הזה, אפילו להיות שם ניצב; בתור שחקן, בתור קולנוען לעתיד, זה היה וואו”.

פרק אחרון לסדרה חמודה וקצרה , והפעם אני רוצה להתיחס לרונה .. רונה מאוד נגד לכנהל יחסים יומיומים עם הפולנים , (קניות , אוכל ) ונראה שהיא קצת טועה בכיון .. קודם כל המסעות לפולין מלוות גם בטעימה קטנה של העולם הפולני (אצלנו היה פולקלור , בד”כ זו פגשה מסודרת עם תלמידים פולנים )..

הסדרות הכי טובות

אז אתה לא חי”רניק. יש לך איזושהי תחושת החמצה לגבי זה? הרבה אנשים יגידו שאין שום דבר שמונע משחקן לשרת בקרבי. ואני רק רוצה לציין שאני עובד רס”ר במקום בו היו כמה מגדולי השחקנים במדינה”. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית. הטקסט מוגש בכפוף לרישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0; ייתכן שישנם תנאים נוספים.

“כל עוד בלבב” בוחנת את תגובות כמו אלה דרך סיפורם של חמישה בני נוער, שמגיבים כל אחד אחרת לנוכח המשקולת הכבדה שמוטחת בפניהם. שני (אלכס זילברג), שמשפחתה מאוקראינה, מקווה שדרך המסע היא תפסיק להרגיש זרה מול הסיפור הישראלי ותוכל להרגיש חלק ממנו. היא מתאהבת בקובי (עידו טאקו), שמבחינתו המסע הוא דרכו להגיד לעולם שניצחנו, כנציגים של מדינה חזקה וצבא חזק. עומרי (אברהם ארנסון), החבר הכי טוב שלו מתעסק רוב הזמן בבדיחות אינפנטיליות, שתייה, הקנטות וחטיפים, אך בהמשך מסתבר שההתנהגות הילדותית שלו היא גם מין מסכה, המכסה על חוסר יכולתו להתמודד עם הסיפור הטראגי של משפחתו. לי, החברה הטובה של שני (יסמין גונדס), מוצאת את החיבור שלה דרך ההשתתפות בטקסים.

חדשות, מבזקי חדשות ומאמרים מכל המקורות 1440 ד’ ביממה

כל היסוד של הסדרה היה זה ששני התפלגה מהקבוצה בעזרתו של קובי, אז למה זה קורה רק לכמה דקות בפרק האחרון? למה לא ראינו ששני מרגישה לא קשורה לפני? לא ראינו שום דבר ממה שהיא חושבת חוץ מהפרק האחרון. כמו תיכוניסטיות ישראליות רבות, גם אלכס זילברג יצאה עם הכיתה שלה לסיור במחנות. אבא שלה הצטרף למשלחת כאחד מן ההורים המלווים, ובשלב מסוים העומס הרגשי של הביקור כבר היה יותר מדי בשבילה.

במהלך הפרק הראשון אנו פוגשים את שני, ילדה עם אופי מיוחד וקשה, אשר טסה מטעם בית הספר למשלחת לפולין. בפולין שני נפגשת עם ילד ציוני ונלהב, ובין חומות וחורבות גטו וורשה, מתלקח בין השניים ריב שאף אחד לא צפה. כמה שנים לאחר מכן, כשהיא כבר אחרי, צבא היתה לזילברג הזדמנות נוספת לבקר במחנות – והפעם בלי אבא שלה, ועל תקן שחקנית. זה קורה ב”כל עוד בלבב”, סדרה חדשה שארבעת פרקיה יעלו בכאן חינוכית בשבוע הבא, לקראת יום השואה. דמותו של טאקו מספרת במהלך הסדרה שאף אחד מבני משפחתו לא היה בשואה.

“כל עוד בלבב” דרמת נעורים חדשה של הטלוויזיה החינוכית תעסוק במסעות לפולין

ואגב, הבנתי מה הבעיה- עידו טאקו זאת הבעיה. גם סקיי, גם פה- הוא הבעייתי ותמיד כשהוא מצטלם יש קורונה (בקיבוצניקים התחילה הקורונה). “האמת היא שאני באמת פשוט נהנה לשמח אנשים”, הוא אומר.

ואילו רונה (אורנית אדרי), שבכלל שייכת לחבורה אחרת, היא זו שבוחרת להיות יותר חמורת סבר מכולם, אפילו יותר מהמדריך הלחוץ והאידיאליסט (רותם קינן) ומניצולת השואה (דורית פלד הרפז) שמלווה את המסע, ופותרת עבור הנערים את המבוכה פעם אחר פעם. טאקו הופיע בסדרות הנוער “סקיי” ו”קיבוצניקים”, ובתחילת השבוע הבא (יום ראשון 24.4) עולה בכאן חינוכית הסדרה “כל עוד בלבב”, בה הוא מופיע לראשונה בתפקיד ראשי של הפקה גדולה. וכפי שאפשר להסיק משמה, “כל עוד בלבב” היא לא עוד סדרת נעורים על תיכוניסטים שרק עושים שיגועים ומתאהבים אחד בשנייה – היא מספרת את סיפורם של חמישה צעירים במסע לפולין. קובי, בגילומו של טאקו, הוא בחור ערכי וציוני מכרמיאל שמתייחס למסע כשליחות לאומית. הוא מהדס באושוויץ וטרבלינקה כשדגל ישראל קשור לגבו, שר “התקווה” בקולי קולות, ולא מבין למה שני (אלכס זילברג), עלמת החן שיצאה איתו למסע, לא משתפת פעולה עם המפעל הציוני.

סטודנטים ישראלים זוכים בתחרות דיבייט בינלאומית

מגיל שמונה הלך לחוגי דרמה ושיחק בהצגות נוער בניהולו של אדי מוכתר. בתקופת התיכון היה בצעירי הבימה, שם למד עם ליאורה ברנשטיין וליאור שלג. בתיכון היה גם בצעירי הקאמרי, קבוצת צעירים שהקימו הבמאי עמית גזית והמחזאי יגאל אבן אור, במסגרתו שיחק בהצגה “ילדי הנרות” שאבן אור כתב וגזית ביים. יש הרבה סדרות “נוער” בישראל, ובזה הכוונה לסדרות שבהן הדמויות הראשיות הן תיכוניסטים והכתיבה לא משהו. אז עד שסוף סוף מנסים לעשות משהו רציני כשבני נוער הם קהל היעד, המעורבים ביצירת הסדרה עדיין רואים את עצמם כפופים למגבלות ה”ז’אנר”.

  • אמנם אני לא צופה בחדשות או שום דבר שבאמת קשור למדינה, אני אקח את המילה שלך.
  • אני לא יודע עד כמה זכרון השואה זה סייף.
  • המחזה מספר על דוד תדהר, הבלש העברי הראשון ומתרחש בתל אביב של שנות ה-20 של המאה ה-20 ומככבים בו גם מאיר וצינה דיזנגוף.
  • השם הפרטי – עברי, נפוץ, ידידותי.
  • הניסיון הרב שצבר בכל סוגי ההפקות מעשיר את עולמו ומאפשר לו להציע פתרונות יצירתיים והפקתיים ולתרום בכל פרוייקט בו הוא לוקח חלק.

במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו. בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. בשנת 2013–2014 התחיל ללמד באקדמיה לתיאטרון ומחזות זמר, בניהולו של עידן ליפר, במרכז רוזין, תל אביב. הוא כתב תסריטים ודיאלוגים לסדרות ותוכניות הטלוויזיה “שחק אותה סשו”, “תיכון השיר שלנו”, “דני הוליווד”, “לא לפני הילדים” ו”קצרים”. הוא עיבד וביים גרסה ישראלית למחזה “אגממנון” מאת איסכילוס, בתיאטרון הסימטה, החל מ-2007. קטגוריה זו מכילה סדרות טלוויזיה מישראל שעלו לשידור לראשונה בעשור השלישי של המאה ה-21.

כל עוד בלבב ( שחקנים וצוות הפקה

כמובן, עד שייחתמו ארבעת פרקי הסדרה, השניים יתאהבו. זה נראה ששניכם רוצים דרמת נוער לא ילדותית ומתחסדת.. אומנם ” כל עוד בלבב” מדברת באמת על דברים שמעסיקים נוער יותר בוגר כמו שתיית אלכהול , ובאמת מראה מצבים של שתייה , וקיצוניות שנוער מסוגל להגיע אליו .. אי אפשר להראות לילד בן 8 סצינת סקס , ומצד שני יש מקומות שבהם אם לא יעשו סקס , זה לא יהיה אמין למי שצופה בסדרה .. בסדרה “מקיף מילאנו ” הנושא עולה .. אבל רק מדברים , לא באמת עושים בשביל הצופים הצעירים יותר ..

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן