סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » כאן 11 סדרות ישראליות

כאן 11 סדרות ישראליות

דרמה ישראלית מרגשת משנת 2010 בכיכובם של עלמה זק, יוסי מרשק, אורי פפר ועוד. הסדרה עוסקת במשפחה המגדלת ילד אוטיסט, במושב חצבה בדרום הערבה, אשר המרוחק מכל שירות טיפולי שיכול לעזור לילד. זכתה בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה במספר תארים, בהם התסריט, הבימוי, השחקנית (עלמה זק) וסדרת הדרמה הטובים ביותר.

הדמויות המצחיקות של הסדרה מעוררות הזדהות עם דמויות אמיתיות שכולנו נתקלים בהם בכל פעם שאנחנו מבקרים בסופרמרקט הקרוב לביתנו. מדובר בסדרה מוקומנטרית שערוכה בסגנון של דוקומנטרי שמראיינים את הדמויות תוך כדי הפרק אך כמובן לא מדובר בדמויות אמיתיות. לצד סדרות פורצות דרך כמו פאודה, שעסקו בסכסוך הישראלי פלסטיני, יש גם סדרות ישראליות פורצות דרך לא פחות שעוסקות בקהילה החרדית.

סדרות ישראליות חדשות

“האזרח גואטה” (2019 – רץ) – מגזין המטפל בבעיות האזרח הקטן עם יגאל גואטה. העלילה מתכתבת עם פרשת פיטורי המורה אדם ורטה מתיכון בקריית טבעון שפוטר מעבודתו לאחר שתלמידתו התלוננה על כך שהביע דעות פוליטיות במהלך השיעור. האגרוף היא סדרה שמציגה את היריבות הגדולה בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב בכדורסל, יריבות שהגיעה לנקודת רתיחה בסדרת הגמר של עונת 91/92, בה הגיעו לגמר הפליאוף של הליגה שתי הקבוצות התל אביביות. “עלומים” הוא מוסד לצעירים בבית שמש שנשרו ממערכת החינוך ומשאר המוסדות שניסו לשקם אותם. כאן 11 | פבלו וגל מטפסים לפסגת המאצ’ו פיצ’ו, ויורדים בחזרה כי אין שירותים.

כהן שמגלמת את נעמי היא המורה הטובה, שנמצאת בתהליך חזרה בתשובה בזמן שהיא נשואה לחוקר המשטרה אבנר (יניב ביטון) שמנסה בכל דרך לתפור תיק לנער אתיופי שהוא אחד החוסים במוסד. דווקא הנער שמנסה לשקם את חיו ועתידו באמצעות גיוס ללהקה צבאית. דווקא הנער שמנסה לשקם את חיו ועתידו באמצעות המוזיקה.

תוכניות נוספות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הצלחה נוספת לתוכן ישראלי מקורי, סדרת מקור נוספת של תאגיד השידור (אחרי “טהרן”,”מנאייכ”, “עלומים” ,”שעת נעילה”) נמכרה לחו״ל. הסדרה נמכרה ל-Hulu האמריקאית (“סיפורה של שפחה”), הנחשבת לאחת הפלטפורמות האיכותיות והפופולריות בארה״ב. “היהודים באים” (עברה מהערוץ הראשון) (2017 – רץ) – סדרת טלוויזיה ישראלית סאטירית הכוללת מערכונים אודות ההיסטוריה של העם היהודי. במשך השנים חלה הידרדרות במעמדה ובתפקודה של רשות השידור. ביולי 2013 שכר שר התקשורת, גלעד ארדן, חברת ייעוץ חיצונית לבחינת עתיד רשות השידור, על מנת להחליט האם נכון לסגור את הרשות. לאור הנתונים הוקמה “ועדת לנדס” וזו פרסמה את החלטותיה בראשית מרץ 2014.

מורי (נעמי לבוב) היא מרצה לקולנוע ודנה היא רופאה מתמחה בגניקולוגיה. לשתיהן יש קריירה מבטיחה, אך הן מתקשות במציאת בן זוג ומתמודדות עם ‘רווקת מאוחרת’. כאן 11 | הלוויות וטילים מעכירים את האווירה והנסיעה לפריז בסכנה. ראני מנסה לגונן עליה אבל מונא עסוקה בהגנה על חברתה המוכה.

תוכניות תחקירים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערוץ החל את שידוריו ב- 15 במאי 2017 והחליף את הערוץ הראשון של רשות השידור שקדם לו. “עלומים” (2021 – רץ) – סדרת דרמה ישראלית אשר מגוללת את סיפורם של בני נוער בסיכון מבית שמש על רקע פרשת אונס מתוקשרת. סדרות לינק הוא אתר לצפייה ישירה בסדרות טלוויזיה באינטרנט בחינם. מטרת האתר היא לספק דרך לאנשים שאין להם גישה לסדרות טלוויזיה בקרבתם, לצפות בהן באינטרנט.

״שחקנית המשנה הטובה ביותר בסדרה קומית״ – אגם רודברג. הסדרה מבוססת באופן חלקי על הרקע להצגה “אחד + אחת”, שהועלתה בתיאטרון גשר במאי 2010, בבימויו של יבגני אריה. קולר שיחקה ביחד עם ארז דריגס בהצגה שכתבו השניים, והתבססה על חייהם כזוג לשעבר.

פרסים[עריכת קוד מקור | עריכה]

לא הייתי בקרבי, אבל נראה שזה גם מבוים בחלק מהסדרה, שאמרו לחיילים מה להגיד ומה לספר. האתר של Pashut אינו מעלה, משדר או מזרים תוכן כלשהו באתר – תוכן זה זמין באינטרנט ומוצגים מאתרים כגון Dailymotion ו- YouTube. שב”ס- נחמד, סדרה מצחיקה. אני הפסקתי לראות אבל יכול להיות שתאהב. שודרו גם תוכניות הרדיו “שלום קיטל ונעמה סיקולר” מ”כאן ב”, “גם כן תרבות” עם גואל פינטו ו”שלושה שיודעים” עם דודו ארז, המשודרות ב”כאן תרבות”, במסגרת רדיו מצולם.

“שעת נעילה” – סדרת דרמת מלחמה בדיונית על קרבות מלחמת יום הכיפורים. “שב”ס” (2019–2020) – סדרת קומדיה המתרחשת בבית סוהר בכיכוב נעמי לבוב, יניב ביטון, איתי זבולון ומעיין בלום. “סיפורים מהכורסה” (2020 – רץ) – קומיקאים ישראלים משתפים בחווית מצחיקות, מוזרות ומביכות מחייהם. “השבוע עם גאולה” (2019 – 2022) – מהדורת החדשות המרכזית של יום שישי בהגשת גאולה אבן-סער.

מנאייכ עונה 2 פרק 4

מנחה הסדרה, דודו ארז שהינו גם אחד מיוצרי התוכנית, משתף פעולה עם השחקנים בשלל אירועים מצחיקים, לפעמים מגוחכים, אך תמיד מרתקים. עוד משחקים בסדרה יובל סגל, מירב פלדמן, אילן רוזנפלד ואחרים. התוכנית עלתה לשידור ב-2014 ועוד כה הופקו ושודרו שש עונות. אם אתם אוהבים לצחוק ועד היום לא ראיתם את הסדרה ‘קופה ראשית’ אתם חייבים להוסיף את הסדרה הזאת לרשימת הצפייה שלכם.

בשבוע הקדוש שבין פסחא לחג הפסח, השניים נפגשים עם (כפיל של) ישו וגדודי ישראלים שמבקשים סלפי בסדר המוני. כאן 11 | המתמטיקאי סטפן מנדל, יהודי ניצול שואה, הצליח לפצח את נוסחת הלוטו ולזכות בו 14 פעמים. סיפורו של אדם שהצליח לנצח את הלוטו, אבל לא מצליח לנצח את … הירשמו לערוץ שלנו ותוכלו למצוא כאן בשידורי בכורה (שידור לפני … סולומון כבר זוכה לפרגון מצד חבריו החדשים, ומספר על ההשוואה המחמיאה שקיבל.

זהו זה 2022 | עונה 5 – פרק 10

אחרי ההצלחה המסחררת של מאור זגורי משפחת זגורי, מאור המוכשר החליט שלא לנוח והביא למסך שלנו יצירת מופת נוספת המתרכזת בחייהם של בני ישיבה דתיים הנקרעים בין העולם החרדי לעולם החילוני. לאחרונה התאגיד כאן 11 הוציא המון סדרות מעניינות ברשת ובטלוויזיה. תורת המשחקים – סדרה על תולדות משחקים וענפי ספורט שונים בהנחיית גיל חובב. “פמת”א” (2018 – 2021) – סדרת מתח על פרקליטות מחוז תל אביב. “הלילה עם לוסי וגורי” – תוכנית בידור סאטירית בהנחיית לוסי איוב וגורי אלפי.

  • “חדר 101” (עברה מהחינוכית) (2019 – רץ) – ראיונות סאטיריים עם עינב גלילי.
  • כאן 11

    “מילה של רופא” – פורמט דוקו מהגרסה האמריקאית “Trust me, I’m a doctor”. התוכנית עוסקת בנושא הרפואה בו עינב גלילי וצוות הרופאים בודקים וחוקרים כיצד הבריאות משפיע על החיים הנורמטיביים של האדם. “לוחמים” – סדרה המלווה ארבעה לוחמים בחטיבת גבעתי לאורך כל שירותם בצה”ל.

    מתחילת שידורי הערוץ[עריכת קוד מקור | עריכה]

    התוכנית מסקרת בהרחבה את נושאי הגנת הסביבה, משבר האקלים והתמודדות ממשלת ישראל עם נושאים אלו. במקור, “הזמן הירוק” היה מוסף במהדורת חדשות הערב של כאן, שכלל לרוב תחקירים בתחום. “עצם העניין” (2020 – רץ) – תוכנית ראיונות ואקטואליה המשודרת בימים א’-ד’ בהגשת קלמן ליבסקינד.

    ערוץ “כאן 11”, הערוץ המרכזי של תאגיד השידור הישראלי. הערוץ משדר בעיקר חדשות, אקטואליה ותכניות בנושאי תרבות. “עושים לביתנו” – סדרת דוקו על ההחלטות שעיצבו את פני הכלכלה הישראלית, בהגשת העיתונאי סמי פרץ. “בואו לאכול איתי” (עברה מהערוץ הראשון) (2018 – רץ) – סדרת דוקו ריאליטי בנושא אוכל בהגשת שי אביבי. “דרך המוזיקה” (2021 – רץ) – סדרת דוקו מוזיקלית המספרת את סיפורם של גדולי המוזיקה הישראלית, בשילוב ראיונות עם יואב קוטנר. בשנות ה-90 נולדה הסדרה ‘פלורנטין’, העוסקת בחייהם של צעירים המתגוררים בשכונה, ומציגה את כל הקשיים, האהבות, הקונפליקטים והתהיות שלהם.

    מנאייכ עונה 2 פרק 8

    דרמה קומית של תאגיד השידור הישראלי, שמציגה לנו זוג צעיר, יוצרי תיאטרון שחולמים שההצגה שהם כתבו תתקבל לתיאטרון הגדול בארץ. רגע וחצי לפני שהם מקבלים את הבשורה שקיבלו את ההצגה שלהם לתיאטרון המשכן, הם עוברים פרידה קשה, שאחריה הם נאלצים לעבוד יחד לצד שחקנים מפונקים עם אגו מנופח שרק מסבכים את העניינים. בין השחקנים בסדרה משתתפים אגם רודברג,איתי תורג’מן,נועה קולר,ארז דריגסועוד. לשמחתנו ‘היהודים באים’ עדיין איתנו ונחשבת לאחת מתוכניות הסאטירה הכי מצחיקות שיש לנו, יש לסדרה כבר 4 עונות שזמינות לצפייה ביוטיוב ובאתר של כאן 11, בסדרה מככבים מוני מושונוב,יוסי מרשק, יניב ביטון ועוד רבים וטובים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן