סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » ירח מלא סדרה טורקית

ירח מלא סדרה טורקית

יום אחד, דרכיה של גולרו ושל עומר הקימאולו, חברה לשעבר של גולפם, מצטלבים. הפגישה הזאת, משנה את כל חלומותיה של גולרו וחייה מתהפכים ומלחמת הוורדים מתחילה. כולם לוקחים חלק במלחמה, אין דרך לא להיות מעורבים גם בשכונה וגם באחוזה. בנו של איידין, בראן, רואה את האבין במסיבה ומתאהב בה, אך אמו לא בעד הקשר הזה ועושה הכול כדי לטרפד אותו. הזוג מתעקש בכל זאת להתחתן ובדרכם לחתונה, הם מעורבים בתאונת דרכים שתשנה את חייהם מקצה לקצה. ליילה הרוסה מהעובדה שבנה נחטף, היא מקבלת הודעה שאומרת שאם הם יפנו למשטרה, בנם ימות.

אך בלילה אחד חייהם משתנים, כרים, ילדם האהוב, נלקח מביתם על ידי מי שנראו כמו קציני משטרה. סדרה חדשה בכיכובה של אסלי אנוור, סורייה מהכלה מאיסטנבול. הזיכרון של נשיקה זו מעמיק יותר ויותר עם כל שנה שחולפת, ניג’אט (השחקן אוזקן דניז מהכלה מאיסטנבול) בוחר לחיות רחוק ככל האפשר, אבל הכל משתנה כאשר זולל כותבת לו מכתב, ומספרת לו שאביו עומד למות. גונש ובנותיה עוברות טלטלה גדולה כאשר הן עוברות מבית קטן באיזמיר, לאחוזה גדולה באיסטנבול. הבנות של גונש שונות באופי אחת מהשנייה ולכל אחת סיפור משלה בהתמודדות עם המעבר שלהן.

גראן הוטל

אירם האלוואג’יאולו משחקת את נפס, שבגיל 16 אולצה על ידי משפחתה להתחתן תמורת כסף עם ודאת, שמתנהג אליה בצורה מחפירה ומענה אותה. יש להם בן, ואחרי שבע שנים היא פוגשת במשפחה שהם שותפים של ודאת מאיזור הים השחור, מהעיר טרבזון שמרוחקת 260 קילומטרים מהמקום שבו היא נמצאת. בחור ושמו טאהיר ששייך למשפחה הזאת מבריח אותה ואת בנה במשאית, והוא מגן עליהם לאורך כל הדרך מפני ודאת. ראשית המאבק הלאומי בבלקן כנגד העות’מאנים השולטים היה בתחילת המאה ה-19, בהשפעת הכנסייה הנוצרית האורתודוכסית.

באתר ניתן לבחור ללון בקמפינג עצמאי, אן באוהלי טוקול מחוממים, אוהל אירוח בדואי ענק וחניון קרוואנים. המופע האור-קולי בתשלום נוסף על דמי הלינה באתר. האלבום הוכתר כ”אלבום פלטינה” עם מכירות של למעלה מ-40,000 עותקים.

תרגומים ירח

בסידרה, שתשודר בערוץ FOX התורכי, מה שהופך ללא ידוע לגמרי מתי ואם תשודר בארץ אי פעם, מתואר הסולטאן מוראד ככובש בגדאד מידי האיראנים הספווים-שיעים. יכול להיות שזה מסמל שאיפות נסתרות של התורכים המוסלמים-סונים, שכיום נחושים לפעול בעיר העיראקית השנייה בגודלה, מוסול, לגבי בירת עיראק של ימינו, שנתונה כיום לשילטון שיעי-ערבי, בחסות האיראנים? ואז החל הפילוג הפנימי בין תומכי הלאומיות התורכית העצמאית לבין תומכי הסולטאן והאימפריה שהיו כפופים לבעלות הברית המנצחות. התיאור המקורי של ניוטון היה סטטי בעיקרו; הוא הניח כדור ארץ לא מסתובב עם אוקיינוס המכסה אותו באופן אחיד (בעל עומק קבוע). בשנת 1913 פרצה מלחמת הבלקן השנייה, מלחמה פנימית בין מעצמות הבלקן, כשבולגריה מצד אחד ומונטנגרו, סרביה ורומניה מצד שני.

אני אלך בהליכת ירח 60 ק ” מ בכדי להעלות מודעות לאנשים שהקמיצה שלהם ארוכה יותר מהאצבע המורה שלהם. אז יכול להיות שאני יוסיף את הסדרה הזאת בהמשך עם תרגום בצד. המציאות היה בנו הרביעי של המלך שייסג את גוריו, האח הראשון מת מהר, השני שלט למשך שלוש שנים, שלישי שלט למשך ארבע שנים ומת.

חידון הדגלים הגדול- עד כמה דגלי העולם הם סאחים ?

עוד בגיל 16 התגלה הסולטאן הצעיר, שהיה עד עת היה בן עשרים, תחת חסותה של אימו ומילא את הוראותיה, באכזריותו. הוא הוציא להורג את גיסו, קארא מוסטפא פאשא, שהיה בעבר המושל של מצרים. עוד סידרה בFOX TV בתורכיה שאמורה לעלות ב2022 היא “עד הנשימה האחרונה”, בכיכוב נורגול ישילצ’אי ושחקנים נוספים.

בפורטל חברות התקשורת הגדול תוכלו למצוא את כל המידע אודות ירח מלא סדרה הוט או יס, חוות דעת של גולשים וסקירות גולשים על ירח מלא סדרה הוט או יס. כל המידע באתר מוזן על ידי קהילת הגולשים שלנו ולמען הרחבת המידע של כולנו ולצורך ביצוע רכישות חכמות יותר בכל הקשור לעולמות הטלוויזיה, האינטרנט והסלולר. נשמח אם תוכלו לשתף את הגולשים מניסיונכם ודעתכם על ירח מלא סדרה הוט או יס. הכלה מאיסטנבול (istanbullu gelin – איסטנבולו גלין)- הסידרה התורכית הידועה ביותר ששודרה בארץ והפופולרית ביותר, בכיכובם של הזמר אוזג’אן דניז, שמשחק את פארוק, ואסלי אנוור, שמשחקת את סורייה.

פרק 7 –      הורדה    צפייה ישירה    עוד צפייה

צ’רצ’יל עתיד להפוך למנהיג בריטניה המצליח והגיבור במלחמת העולם השנייה. בחאן בארות נפתח “גן חלל” – אזור חדש ומיוחד לצפייה בכוכבים שנחנך לאחרונה בשטח החניון. בגן ימתינו לכם טלסקופים קבועים, ותוכלו למצוא בעצמכם את גרמי השמיים מושכי העין ביותר ולצפות בהם. הטלסקופים פתוחים לאורחי החניון בכל שעות הלילה, וללא הדרכה. נציגה משמעותית נוספת של הגל הטורקי היא כאמור “הכלה מאיסטנבול” (“Istanbul Gelin”) – שנהנית בארץ מוצאה מפופולריות גדולה אפילו יותר משל “אמא”, וממש כמוה, גם היא ניחנה בעלילה שאפשר רק להמציא.

מתוך אמונה שיום אחד אייס תתפרסם, פיזלט גוררת אותה ממקום למקום כדי להגשים את חלומותיה. באחד מהמסעות הם נתקלים במשפחת אגמן העשירה והמכובדת, אשר מתגוררת באחת מאחוזות היוקרה ליד שפת הים. לא רק חייה של אייס הולכים להשתנות, אלא גם של אחותה, חזן, המתאהבת בבן המשפחה הצעיר. אם אתם מתכוונים לצפות בסדרת הטלוויזיה הטורקית “Full Moon”, השחקנים יעשו לכם לחיות מחדש את הרגעים המרגשים ביותר.

מאהבי הירח

גם ברן גוקילידיז, השחקנית הצעירה שמגלמת בסדרה את הילדה מלק, זוכה לאהדה עצומה. חשבון האינסטגרם שלה מונה כרגע 584 אלף עוקבים ובגיל 9 היא מלוהקת בארץ מולדתה לסדרות וסרטים. הסדרה הולידה גם ליין שלם של מוצרים נלווים – כולל העגילים, החגורות והבושם שמשמשים את דרה ב”אמא”. “הדוקטור” היא אחת הסדרות הנצפות ביותר בטורקיה בזכות הסיפור המרתק שלה וקבלת האחר. הסדרה עוקבת אחר מחלקה כירורגית בבית חולים מובילה שעוברת מהפך כאשר מתמחה חדש מצטרף לצוות. למתמחה תסמונת שמקשה עליו לתקשר עם סביבתו, אך הוא רופא פנומנלי המציל חיי רבים.

יום אחד סייהמוס נעלם כשהוא טס לצרפת מסיבות פוליטיות. הוא חוזר לאחר 15 שנים עם ילד מאישה אחרת, ואז סולטאן בורחת מהבית. הוא מנסה להשיג אותה חזרה בכל מחיר ומקווה שהיא תסלח לו.

סרטים וסדרות לילדים

בשל כך הייתה תסיסה באיזורי הבלקן אצל כל העמים- אפילו אצל האלבנים שרובם מוסלמים. ב3 במרץ 1878 נחתמו הסכמי סאן סטפאנו לאחר עוד מפלה מול הרוסים, והאימפריה העות’מאנית נאלצה להכיר בעצמאות של רומניה, סרביה ומונטנגרו בעוד בולגריה הוכרזה כאוטונומיה. מוראד נודע בעיקר באכזריותו הרבה לצד הצלחתו הרבה, והיה למעשה, הסולטאן העות’מאני המוצלח הראשון מאז סולימאן הראשון.

  • הם מתכננים להינשא, למרות אי הסכמתו של אביה, אך הגורל – והשקר – מתערבים וגורמים הרס בשניהם.
  • עבור גאנסו דרה, השחקנית המובילה את “אמא”, מדובר בתפקיד שהחיה את הקריירה שלה אחרי כמה שנים דלות בתפקידים.
  • הצבא היה מעורב בפוליטיקה ומרד, עד שמהמט החליט למנות לווזיר גדול את קופרולו מהמט פאשא, שפתח שושלת משל עצמו של וזירים גדולים ופוליטיקאים עות’מאנים ותורכיים.

בנקודות זמן אלו מנעד הגאות הוא במקסימום, ואז היא מכונה “גאות גבוהה”, ובאנגלית Spring tide. השם האנגלי לא מתייחס לעונת האביב, אלא נגזר, בדומה למילה זו, מהמשמעות “לקפוץ, להתפרץ קדימה, לנסוק”, כמו במעיין טבעי. בחיבורו “ספירת הזמן” משנת 725 לספירה בדה ונרביליס קישר בין תופעת המחזוריות החצי יומית של הגאות והבדלי הגבהים של הגאות לבין הירח ומופעיו.

הקרב הארוך ביותר: 106 שנים אחרי (גליפולי)

חניון הלילה תל ערד, “החאן הכנעני”, מעמיד לרשות הלנים מבנה סגור ובו מזרנים וחימום, ויש בו גם 6 ביתני אירוח מאובזרים, מתחם לאוהלים פרטיים ומתחם קרוואנים. בחניון מי שתייה ושירותים, מקלחות חמות, פינת בישול, תאורת שטח, נקודות חשמל, ועוד. עם רדת הלילה, יצא גם מסע מרתק בשבילי הכוכבים, הכולל סיפורים, מראות מרהיבים ותצפית בטלסקופים משוכללים בהפעלת יובל גרין – “הכוכבים של יובל”.

  • חייה משתנים כשהיא מתאהבת בפארוק בוראן, איש עסקים עשיר ונאה שמתאהב בה חזרה.
  • בתוך המבנה הזה היו שרידיו של סבו של עות’מאן הראשון, מייסדה של השושלת העותמאנית.
  • נכון לעכשיו, למעט במתחם שבו נמצא הדגל (שתורכיה ממש צמודה אליו), אין יותר מובלעות תורכיות בתוך סוריה.
  • גם סמל תורכי עתיק וגם שטח תורכי שיהיה קרוב לתורכיה עצמה.

הסידרה משודרת בתורכיה החל מ2017 וממשיכה להיות משודרת גם היום. אגב, הסידרה מזכירה מאוד את הסידרה האמריקנית “היפים והאמיצים” שמשודרת בישראל החל משנת 1994 בעלילה שלה. פארוק הוא רווק שעומד בראש חברת טיולים, והוא משתייך למשפחת בוראן העשירה ובעלת האחוזה המפוארת בעיר בורסה כשראש המשפחה היא האמא, אסמה. אסמה רוצה לחתן את פארוק עם כלה שהיא בחרה עבורו, אך פארוק מכיר בבית קפה באיסטנבול את סורייה, זמרת ליווי ממשפחה ענייה. פארוק בוחר להתחתן עם סורייה מאיסטנבול למרות רצונה של אימו, והיא עוברת לאחוזת בוראן, ומגלה שהחיים שם הם לא כמו שהיא חשבה….

הגאות השמשית החצי-יומית הראשית (S [עריכת קוד מקור | עריכה]

בנקודה אמפידרומית מחזור הגאות והשפל הוא אפסי וככל שמתרחקים ממנה, הפרשי הגאות והשפל גדלים. לרוב הנקודות ממוקמות בתוך ים, אך ישנן נקודות שמיקומן חושב בתחומם של איים, כמו ניו זילנד ומדגסקר. העיר ירושלים טובלת לה באור הרך של דמדומי הערב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן