סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » ילדות סכסכניות פרק 6 לצפייה ישירה

ילדות סכסכניות פרק 6 לצפייה ישירה

ציפי הייתה סמוכה לשולחנה של אחותה הצעירה והיפה ממנה שהייתה הכוכבת הבלתי מעורערת בבית. היא מקנאה באחותה אבל גם מאוד קשורה אליה. צוברת תסכולים של שנים על כך שהיא נושאת לבדה בעול הטיפול בְּאִמָּן הדמנטית, המתגוררת עִמָּה.

נעצר בפרק האחרון בעונה השנייה ליזי נכנסה להריון ממנו. סדרה חדשה המתארת באופן בדיוני את חייהם של משפחת פוליאקוב – חיים של משפחה שמתפרקת ומתאחדת מידי שעה, יום ופרק. דיירי הבית יצטרכו להתמודד עם משימות שונות שייתן להם האח הגדול, משימות שישפיעו גם על איכות חייהם בבית וגם על מערכות היחסים ביניהם.

שבאבניקים עונה 2 פרק 14

הסדרה מביאה את סיפורן של נשות המשפחה שמנסות לעמוד שוב על הרגליים ולשקם את עסקי המשפחה שנלקחים מהן, כמו גם לנקום את מות יקיריהן. “ילדות סכסכניות” היא דרמה קומית על ליהי ולאה, צעירות שעוברות לגור ביחד בתל אביב. ליהי (מיה לנדסמן) היא סטודנטית לרפואה שעוזבת את בית הוריה ולאה (עינת הולנד) היא חרדית לשעבר שהתנתקה ממשפחתה הלא מתפקדת.

בצד אחד ניצבת נאווה, בעלת הקשרים בעולם התקשורת ובעולם התחתון, שבנתה את חייה לבד. מולה נמצא אריק, איש עסקים נהנתן וממולח, בעל ניסיון עשיר בתחום ובעל קרבה לבעלי הון. אריק ונאווה היו זוג בעבר ונפרדו. כיום כל חיכוך ביניהם מבטיח התלקחות יצרים ומאבקי כוח. עונה שביעית לתוכנית הסטנדאפ המצליחה בהנחייתו של שלום אסייג, ובהשתתפות פאנל סטנאדפיסטים קבוע המורכב מליטל שוורץ, שחר חסון וקובי מיימון.

הסולטן: פרק 85

חברי הפאנל נזכרים בזכרונות הילדות שלהם. אריה (אריה צ’רנר) (אורח בעונה 1) – קרוב משפחה של נעמה. עוזר לנעמה להסתיר בביתו את עידו מהרוצח. עשה לעידו היפנוזה כדי שיצליח להיזכר מי היה הרוצח השני על היאכטה.

שימוש פומבי או מסחרי הינו אסור, ועלול להוות הפרה של זכויות צדדים שלישיים על כל המשתמע מכך. מטרתו של חלק זה באתר הינו יידוע בדבר הסדרי הנגישות של החברה. מסתבר שצי החלליות הישראלי לא יהיה מוכן בזמן לפלישת הנפילים, וברוסיה נגנבת חללית.

סדרות ותוכניות

הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי). Next TV – מלכות – עונה ראשונה – פרק שלישי – באתר “נקסט” מבית HOT (למנויים בלבד). HOT – מלכות – עונה ראשונה – פרק 3 – בחינם – באתר הרשמי של הוט. סדרות TV – מלכות – עונה ראשונה – פרק שלישי – בחינם – עם תרגום מובנה.

שולץ מגדיר עצמו כקואצ’ר מוסמך ופותח קליניקה בביתו בה הוא מייעץ למטופליו, כוכבי הבידור הגדולים ביותר של ישראל. הוא חסר טאקט, נטול מודעות עצמית ותמיד יאמר את הדברים הלא נכונים למטופליו. את שולץ מגלם רועי בר נתן, שיצר את הסדרה יחד עם גורי אלפי. גיא פרנסיס (רוי מילר) – “חייל” במשפחת הפשע מנסה לסחוט את המשפחה לאחר מותם של אייל ויעקב, חברו הטוב מהילדות של אייל מלכה. אדם שקרן ונצלן, כופה עצמו על ספיר. תכנן עם מוני עסקת סמים, אבל היא נכשלה עקב גנבת המשלוח.

ריקוד האש פרק 6

מרגישה חלק ממשפחת מלכה אף על פי שדורי לא מקבלת אותה בזרועות פתוחות. עבדה בזנות וכך הכירה את אייל מלכה והשניים התאהבו. עידו מלכה (בנימין שובה; החל מעונה 2 אדר רוימי) – בנם הקטן של נעמה ואייל מלכה ואחיה של נינה. עידו היה על היאכטה בעת הטבח ושראה את מותם של בני משפחתו, הוא נשלח למקום מסתור כדי שהרוצחים לא ימצאו אותו. מדחיק את הטבח על היאכטה ובעקבות היפנוזה שעבר לקראת סוף העונה, נזכר בזהות הרוצח השני.

אלברט מנסה לרצוח אותו על ידי זריקתו לים בשק, אך ניצל בזכות ליזי, בעונה השנייה לאחר שמשה קדוש איים לפגוע בו ובנינה אחותו ובהמשך ירה בו. נינה מלכה (נופר סלמאן) – נערה בת 16, בתם הבכורה של נעמה ואייל מלכה. חכמה, שנונה וסרקסטית, לעיתים יהירה, מסתירה חוסר ביטחון וחרדות שירשה מאמה.

עונה 1 – פרק 3

הסדרה דומה לפורמט הסיטקום האמריקאי המשפחתי, ועוקבת אחר חיי הזוגיות, ההורות, והמשפחה. “החיים זה לא הכל” היא סדרת טלוויזיה קומית שעלתה לראשונה לשידור בשנת 2001, מספרת את סיפורם של של גדי ודפנה נוימן, וחייהם במסגרת המשפחתית, ממבט הומוריסטי כמובן. צביקה הדר משחק את הדמות הראשית, נחום שמש, אשר עבר לרחוב יהודה הלוי בתל אביב והקים מסעדה בשם “אימפריית השמש”. ציפי חי (אורלי זילברשץ) – אחותה של דורי שהייתה נשואה ליהודה, עבריין זוטר בהיררכיה המשפחתית.

מנהל קשר רומנטי עם המטופל של נעמה. בעונה השנייה הוא מתאבד אחרי שגם גיא מנסה לסחוט אותו. עוז סיטבון (מיכאל אלוני) – נשכר להיות המאבטח של עידו. נאצר ג’ובראן (ג’וני ערביד) – אביו של חמודי. לא מדבר עם חמודי עקב מריבה על כבוד המשפחה. חזר לדבר עם חמודי לקראת סוף העונה הראשונה, בעונה השנייה נרצח.

משפחת קדוש[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלומי ומיכאל מגלים שהנפילים חברו יחד ושפיגלמן מארגנת עימות בשידור חי. בסוף העונה הראשונה עזבנו את צורי ועדי בחללית, כשלפתע חללית נוספת צצה בחלל. מי שגנב את התיקים ניסה למחוק את הקבצים(סרטונים) של מצלמת האבטחה שבבית המחסה, אך עשה עבודה חובבנית וחלק מהקבצים לא נפגעו. העיתונאית אושרת קוטלר יוצאת למנסע דוקומנטרי מרתק שבמהלכו היא בודקת עשרה תחומי חיים משמעותיים , בודקת אותם ומפרקת אותם לעובדות חיים פשוטות הנוגעת לכל אחד ואחת בישראל. בני המשפחה בשפתם הפנימית הייחודית חושפים פצעים פתוחים אשר תמיד נגלדים בזכות האהבה הגדולה בין בני המשפחה המפצה תמיד על הכול.

האתר של Pashut אינו מעלה, משדר או מזרים תוכן כלשהו באתר – תוכן זה זמין באינטרנט ומוצגים מאתרים כגון Dailymotion ו- YouTube.

ביום שהאדמה רעדה לצפייה ישירה – פרקים מלאים אונליין

באוגוסט 2020 החלו צילומי העונה השנייה. בדצמבר 2021 עלתה העונה השנייה לשידור בהוט. כדי להוריד את הפרקים של העונה הראשונה, הכנסו לעמוד זה ולחצו על הפרק הרצוי.. נילי פרנסיס (לירז חממי) – אשתו של גיא פרנסיס ואמא לליאם. שפכה חומצה על ספיר כיוון ששכבה עם גיא בעלה.

הוא לא היה מלך טוב במיוחד ואחרי שאיבד את אהובתו כל מה שעניין אותו היו הבילויים שלו ולא הממלכה. אנחנו מתחילים את הסיפור אחרי שממלכה המאוחדת התפרקה. קבלו את הסדרה הכי טובה שכמוה לא יצא לכם לראות כבר זמן רב.

מלכות – עונה 1 – כל הפרקים לצפייה ישירה

הלל קדוש (גיל פרנק) (עונה 1) – ראש משפחת פשע הנושאת את שמו, יריב של משפחת מלכה אך מאוהב בדורי. נהרג בסוף העונה הראשונה בידי נעמה לאחר שניסה לתלות את נינה. אייל מלכה (אייל סלמה) (אורח בעונה 1) – בנם הבכור של יעקב ודורי, אח של ליזי, אביהם של נינה ועידו, בעלה לשעבר של נעמה והארוס של ספיר. נרצח בפרק הראשון על ידי מאיר צדק-כהן ואלברט ביאכטה. יעקב מלכה (שמיל בן ארי) (אורח בעונה 1) – ראש משפחת פשע הנושאת את שמו. אביהם של אייל וליזי ובעלה של דורי וסבא של נינה ועידו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן