סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » ילדות סכסכניות פרק 5 לצפייה ישירה

ילדות סכסכניות פרק 5 לצפייה ישירה

למרות ההבדלים הברורים בניהן – ליהי לסבית ולאה סטר… טלנובלות מארגנטינה, טלנובלות מברזיל, טלנובלות מספרד, טלנובלות מטורקיה וטלנובלות מקוריאה. כל מה שמתרחש בעולם הטלנובלות נמצא במרחק הקלקה, כולל מידע על כל מה שמשודר בערוצים של ויוה ושל ויוה פלוס.

סדרות הינו אתר המציע חווית צפייה ישירה של סדרות שונות מהארץ ומחו”ל, במגוון רחב של ז’אנרים והתאמות לקהלי יעד שונים, בניהם משפחה, ילדים, גיל הרך ועוד. לכל הסדרות מחו”ל הנמצאות באתר סדרות, מצורפות כתוביות בשפה העברית (נקרא גם “תרגום מובנה”). אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. עונה שביעית לתוכנית הסטנדאפ המצליחה בהנחייתו של שלום אסייג, ובהשתתפות פאנל סטנאדפיסטים קבוע המורכב מליטל שוורץ, שחר חסון וקובי מיימון.

פריפריה אימפריה פרק 7

ליהי, סטודנטית לרפואה שעוזבת את בית הוריה ולאה, חרדית לשעבר שהתנתקה ממשפחתה הלא מתפקדת. למרות ההבדלים ביניהן, נרקמת שותפות גורל גדולה שהופכת לדבר הכי טוב והכי רע שקרה לשתיהן. נראה שראובן ולביא ידעו בדיוק לאן הן מכוונות וראו בעיני רוחן את האווירה שהן רצו לייצר, אבל משהו השתבש בדרך – והמרכיבים המשובחים של “סכסכניות” לא התלכדו לכדי סדרה שהיא יותר מחביבה.

יש בסדרה המון נשמה, היא מקנה תחושה של מכתב אהבה לעצמך של שנות ה–20 המוקדמות, זאת שהלכה לחפש את עצמה בתל אביב וקצת הלכה לאיבוד.

פריפריה אימפריה פרק 6

הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי). האתר הרשמי של ערוץ ויוה בישראל, עם צפייה ישירה חינם בטלנובלות ובסדרות של הערוץ. כאן תוכלו לצפות בטלנובלות מכל העולם באיכות גבוהה וללא תשלום.

היכנסו עכשיו לאתר הרשמי בישראל וצפו בפרקים מלאים, מאחורי הקלעים, טריילרים וראיונות עם כוכבים. באתר תוכלו למצוא את כל המידע על הסדרות של ערוץ ויוה, לוח שידורים, בלוגים על הסדרות, פורומים על הסדרות ועוד. הצטרפו לקהילה התוססת של האתר ותוכלו לקבל תשובה על כל שאלה בנוגע לטלנובלה האהובה עליכם. (עונה 1) ליהי ולאה הן צמד צעירות שעוברות לגור ביחד בתל אביב. ליהי (מיה לנדסמן) היא סטודנטית לרפואה שעוזבת את בית הוריה ולאה (עינת הולנד) היא חרדית לשעבר שהתנתקה ממשפחתה הלא מתפקדת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן