סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » ילדות סכסכניות פרק 2

ילדות סכסכניות פרק 2

ביום ראשון הקרוב (וכבר מחר ב-VOD) תעלה ב-HOT “ילדות סכסכניות”, דרמה קומית חדשה ומדוברת בכיכובן של השחקניות מיה לנדסמן ועינת הולנד. עבור לנדסמן, שפרצה לתודעה בשנה האחרונה עם תפקידיה בסדרות “חזרות” ו”המפקדת”, מדובר בתפקיד ראשון מאז הסערה סביב עמדותיה במהלך מבצע “שומר החומות”, והמתקפה הקשה נגדה ברשת. (עונה 1) ליהי ולאה הן צמד צעירות שעוברות לגור ביחד בתל אביב. בשנת 2005, כתבה לביא וביימה את הסרט הקצר “חיילת בודדה” כפרויקט הגמר שלה בסם שפיגל. לאחרונה יוצאות הרבה מאוד סדרות ישראליות חדשות, כל אחת מסומנת בתור הלהיט הבא רק כדי שנתאכזב ונמצה את הקונספט, שלכאורה נשמע מגניב, חדיש ומהפכני, אחרי שני פרקים. ועדיין הציפייה לקראת “ילדות סכסכניות הייתה גדולה בשל זהות היוצרת – שיר ראובן (פאנליסטית בתכנית הסאטירה “עד כאן”), אחת הנשים הכי שנונות בעיניי בישראל – ואפילו מבלי להתאמץ. הטוויטר שלה, הפלטפורמה הטובה ביותר להתלונן על חיי היומיום, הוא הוכחה מושלמת לזה.

לא רק שהיוצרות החלו לכתוב את הגיבורות שלהן, אלא שגם החברה וגופי השידור שינו את תפיסותיהן. “אחד מאפיוני הדמות של מיכל, גיבורת ‘האקס המיתולוגי’, היה שהיו לה הרבה מאוד גברים, עבר מלא באקסים, חלקם רציניים יותר, חלקם ׳פלינגים׳ של כמה ימים”, מספרת סיגל אבין, יוצרת הסדרה (שנרכשה והופקה גם בארה”ב תחת השם The Ex List). “את הדבר הזה ניסו מאוד ׳לעדן׳ גם בארץ וגם בחו”ל מתוך הפחד שלא יוכלו להזדהות עם גיבורה שהיתה עם יותר מדי גברים”. התסריט שכתבה זכה במענק פיתוח הסרטים הבינלאומי של מכון סאנדנס וחברת מהינדרה ההודית, עוד לפני תחילת הצילומים. בשנת 2010 נבחרה להשתתף בסדנת התסריטאים של מכון סאנדנס לקולנוע עצמאי בארה”ב (שנוסד על ידי השחקן והבמאי רוברט רדפורד) ובשנת 2011 נבחרה להשתתף בסדנת הבמאים היוקרתית של המכון.

פריפריה אימפריה פרק 7

בשנת 2008 כתבה וביימה פרק “איילת ופאף דודי” בעונה השנייה של הסדרה “מסכים” בחברת yes. המתח הדרמטי בסדרה נסב על הקשר ביניהן, וגם בעלילות נוספות, ובהן גם רומנטיות. “העובדה שהדמות הראשית לסבית מסופרת כבדרך אגב”, אומרת ד”ר עלינא ברנשטיין, חוקרת ומרצה בבית הספר לתקשורת במכללה למינהל, “זאת לא הדרמה. אין צורך בפרק שלם של היציאה מהארון של ליהי, כמו שהיה בזמנו עם תומר ב’פלורנטין’”.

אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית. תככים, מזימות ותקוות קטנות אשר נרקמות בלב אישה ואיש. אז עכשיו לאה מעודדת את ליהי ללכת למסיבת ההפתעה של ענבר.

פריפריה אימפריה פרק 9

אבל מי שמגלמת אותה, מיה לנדסמן, היא שחקנית כה מחוננת עד שהיא הופכת כל דמות שהיא מגלמת – למקובלת. עד כדי כך שלא מרגישים את תקרת הזכוכית נשברת, את הגבול נמתח, את המחסום מוסר. הקאסט של “ילדות סכסכניות” כל כך מסנוור, שהוא לא היה מבייש גם את העונה החדשה של “סברי מרנן”. ניב סולטן, רבקה מיכאלי, טלי שרון, חנה לסלאו ויוסיאל נאמן (מ”המירוץ למיליון”) הם רק חלק מהשמות הגדולים שמפציעים מדי פעם על המסך, לצד מנשה נוי ושרה פון שוורצה שמבריקים בתור הוריה של ליהי (מיה לנדסמן), ושולי רנד שמגיח בתפקיד כובש. מיה לנדסמן ועיינת הולנד בתפקידים הראשיים ויש לכם את כל הסיבות לעקוב אחר הסדרה. ילדות סכסכניות פרק 2 לצפייה ישירה הוט מסיבה בהפתעה.

הסרט צולם בפסל המפלצת בשכונת קריית יובל בירושלים, ובו שיבולת (שירי אשכנזי) היא מלצרית כושלת המשקרת ללא הפסק, בבית קפה דמיוני עם לקוחות הממררים את חייה, שם המלצריות נדרשות להתגלש מהמטבח מבלי להפיל את המנות, מתוך פיה של המפלצת. הסרט נעשה בהשראת עבודתה הזמנית של היוצרת כמלצרית. הדיאלוגים לא מתוסרטים מדי אבל הם גם לא פשוטים מדי או חסרי תוכן (עוד הערה לזכותה של הגברת ראובן), הם מורכבים ממשפטי מחץ של שיחה שלמה אבל לא באופן מאולץ או קלישאתי.

בני אור עונה 1 פרק 7

תמיד מרחף מעל העניין ש’רווקה’ זה מצב זמני, שיש לשאוף לתקן אותו, שהיא בדרך למשהו אחר שהוא הדבר האמיתי. כאן ברור שהגיבורה מאוהבת, אבל אין לה שאיפה להקים בית בישראל, זה בכלל לא הסיפור פה”. יש בסדרה המון נשמה, היא מקנה תחושה של מכתב אהבה לעצמך של שנות ה–20 המוקדמות, זאת שהלכה לחפש את עצמה בתל אביב וקצת הלכה לאיבוד. הסדרה נבחרה להיות מוצגת בפסטיבל הסדרות הבינלאומיות של קאן 2021.

רצף האירועים האקראיים שכולנו מכירים, מגוחכים ו-וולגריים ככל שיהיו, הם אלו שנותנים ל”ילדות סכסכניות” את הקסם שבה. ליהי (מיה לנדסמן, “המפקדת”, “קופה ראשית”), היא סטודנטית לרפואה, לסבית עם הורים לחוצים שעדיין נבהלים מאנשים עם עגיל בגבה, שהחליטה לעבור לתל אביב. “ילדות סכסכניות” היא דרמה קומית על ליהי ולאה, צעירות שעוברות לגור ביחד בתל אביב.

פאודה 2022 עונה 4 פרק 4 לצפייה ישירה

ליהי (מיה לנדסמן) היא סטודנטית לרפואה שעוזבת את בית הוריה ולאה (עינת הולנד) היא חרדית לשעבר שהתנתקה ממשפחתה הלא מתפקדת. ילדות סכסכניות היא דרמה קומית על ליהי ולאה, צעירות שעוברות לגור ביחד בתל אביב. “ילדות סכסכניות” עוקבת אחרי ליהי (לנדסמן), סטודנטית לסבית לרפואה בת 24 שעובדת ברדיו ומפנטזת על המנהלת שלה ענבר (טלי שרון). היא מתכננת להיכנס לדירה מתפרקת בתל אביב עם בת דודתה, אך זו מבריזה ברגע האחרון – וליהי נאלצת להסתפק בשותפה שהיא לא מכירה.

האתר של Pashut אינו מעלה, משדר או מזרים תוכן כלשהו באתר – תוכן זה זמין באינטרנט ומוצגים מאתרים כגון Dailymotion ו- YouTube. לאה מעודדת את ליהי ללכת למסיבת ההפתעה של ענבר. ליהי וענבר מבריזות ממסיבת ההפתעה ומבלות את הערב בבורגר קינג.

האח הגדול 2022 עונה 12 פרק 34 לצפייה ישירה

ב-2015 זכה הסרט בפרס הראשון בפסטיבל הסרטים הקצרים במוזיאון הלובר שבצרפת, בהנהלת נועה קרוון כהן, בתו של דני קרוון (הלוקח חלק בחבר השופטים) ואשתו של המאייר יזהר כהן. בראש חבר השופטים של התחרות ישב הקולנוען וים ונדרס. הסרט הוקרן בעשרות פסטיבלים בינלאומיים, בהם במסגרת תוכנית “ירושלים בפראג” בפסטיבל הקולנוע “United Islands” בצ’כיה, בפסטיבל ברלין ובפסטיבל קלרמון-פראן שבצרפת, והוקרן גם במוזיאון לאמנות מודרנית בניו יורק ב-2004. באותה שנה זכה בציון לשבח בפסטיבל חיפה, בפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל הסרטים הקצרים במיאמי, בפרס ראשון בפסטיבל מלבורן, בפרס חבר השופטים בפסטיבל טאיפיי בטאיוואן ובציון לשבח ומועמדות לפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל קרלובי וארי. בשנת 2003, כתבה לביא וביימה את הסרט הקצר “שיבולת בקפה” כ”סרט אמצע הלימודים” בסם שפיגל.

למרות ההבדלים הברורים בניהן – ליהי לסבית ולאה סטר… הסדרה מלווה את הקשר שנרקם בין ליהי (מיה לנדסמן), סטודנטית לרפואה לסבית ובת טובים בת 24, לבין לאה (עינת הולנד), חרדית לשעבר שניתקה קשר עם משפחתה וסטודנטית לעיצוב אופנה, כשהשתיים עוברות לגור ביחד בתל אביב. נמכרו מעל ל-600,000 כרטיסים להקרנות הסרט, ובכך הפך לסרט הנצפה ביותר בישראל לשנת 2014, כשצפו בו כפליים ממספר הצופים בסרט שהיה שני בהצלחתו הקופתית. הסרט גם עומד במקום הראשון במספר הצופים בו בהשוואה לכל הסרטים הישראליים ב-25 השנים שלפני צאתו לאקרנים. לאחר תחילת ההקרנות בישראל, “אפס ביחסי אנוש” הוקרן גם ברחבי העולם.

קוקה בע”מ עונה 3 פרק 1

אז היא פוגשת את לאה (עינת הולנד), חרדית לשעבר שלומדת עיצוב אופנה במכללת שנקר. היא מוזרה, היא הרפתקנית, והיא נדבקת לליהי עד שהיא מסכימה לקחת אותה בתור שותפה. הן מתחילות לגור ביחד, ומגלות שהן הכי שונות שאפשר – אבל שזה לא-לא עובד. התגוררה מספר שנים בקיבוץ, ובשנת 1991 עברה לתל אביב. אביה היה איש קבע בצה”ל ומאז שחרורו עובד כרואה חשבון, אמהּ מורה, ויש לה אחות גדולה. טליה למדה ב”תלמה ילין” במגמת אמנות חזותית, שם התמקדה בקומיקס. שירתה בצה”ל כפקידה בלשכת אלוף, משם עברה לבסיס דרומי, מה שהיווה השראה לסרטה “אפס ביחסי אנוש”. טליה לביא (נולדה ב-27 באפריל 1978) היא במאית ותסריטאית קולנוע וטלוויזיה ישראלית.

היא פוגשת את לאה שמוציאה אותה ללילה בעיר ובסופו ליהי מגשימה חלום ישן. במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . כל הזכויות שמורות אין להעתיק, לשכפל, ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, מגנטי ו/או אחר את המידע באתר אינטרנט זה לשימוש מסחרי כרטיסים להופעות כל המידע אודות ההופעות נמצא באחריותם של האמרגנים.

ילדות סכסכניות פרק 3 לצפייה ישירה

אלו ללא ספק כמה מהסדרות הטובות ביותר, הסבוכות ביותר, הנוגעות ביותר והמצחיקות ביותר שהטלוויזיה הישראלית סיפקה לנו בשנים האחרונות. כנראה שכן, אבל ככל שעובר הזמן, ככה זה נראה מופרך פחות. מלכת היופי של ירושלים פרק 40 לאחר שמכר מעל ל-300 אלף עותקים הוחלט שהרומן מלכת היופי של ירושלים יעובד למלודרמה יומית ב-yes. יוצרי הסדרה הם התסריטאים שלמה משיח, אסתר נמדר תמאם, הבמאי עודד דוידוף וההפקה של חברת ארצה הפקות. מלכת היופי של ירושלים פרק 32 לאחר שמכר מעל ל-300 אלף עותקים הוחלט שהרומן מלכת היופי של ירושלים יעובד למלודרמה יומית ב-yes.

הסדרה מספרת על שתי צעירות שעוברות לגור ביחד בתל אביב. ליהי (מיה לנדסמן) היא סטודנטית לרפואה שעוזבת את בית הוריה לראשונה ולאה (עינת הולנד) היא חרדית לשעבר שהתנתקה ממשפחתה. החברות ביניהן הופכת לדבר הכי טוב והכי רע שקרה לשתיהן.

מנגן ושר פרק 6

נוסף על כך, כבמאית הסרט, קיבלה גם את “פרס תא מבקרי הקולנוע של ישראל לסרט הישראלי הטוב ביותר” בפסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה ואת “הפרס הגדול” של פסטיבל הקולנוע הבינלאומי באודסה. הסרט הוקרן בתחרות וולג’ין בירושלים וכן ביותר מארבעים פסטיבלים בישראל ומחוצה לה. זכה ב-11 פרסים בינלאומיים, בין היתר פרס חביב הקהל לסרט הקצר בפסטיבל ברלין , פרס תגלית השנה בעשיית הסרטים בפסטיבל הסרטים הקצרים בפאלם ספרינגס, ציון לשבח בפסטיבל קרלובי וארי והיה מועמד לפרס “נמר של מחר” בפסטיבל קולנוע בלוקרנו, שווייץ.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן