סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » ילדות סכסכניות פרק 1

ילדות סכסכניות פרק 1

במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו. בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . לאה מעודדת את ליהי ללכת למסיבת ההפתעה של ענבר. ליהי וענבר מבריזות ממסיבת ההפתעה ומבלות את הערב בבורגר קינג. האתר של Pashut אינו מעלה, משדר או מזרים תוכן כלשהו באתר – תוכן זה זמין באינטרנט ומוצגים מאתרים כגון Dailymotion ו- YouTube.

בשני הפרקים הראשונים היא הייתה דמות מעצבנת, תיאטרלית ומוקצנת אך היא קיבלה תפנית משמעותית, בשעה טובה, בפרק השלישי, במהלך הסצנה המופלאה עם אביה (שולי רנד), שהפיחה בה קצת אמת וכנות. אל הכוכבים ההוליוודיים שהביעו תמיכה בפלסטינים וביקרו את ישראל ביניהם נטלי פורטמן, מצטרפת כוכבת “המפקדת” מיה לנדסמן.לנדסמן שמשחקת את הסמלת ספיר בסדרה המצליחה, שינתה את תמונת הפרופיל שלה בפייסבוק לדגל פלסטין לצד הכיתוב … הדיאלוגים לא מתוסרטים מדי אבל הם גם לא פשוטים מדי או חסרי תוכן (עוד הערה לזכותה של הגברת ראובן), הם מורכבים ממשפטי מחץ של שיחה שלמה אבל לא באופן מאולץ או קלישאתי.

חתונה ממבט ראשון עונה 5 פרק 31 לצפייה ישירה

בתור מישהי שגם זועמת על ועד הבית, ממתינה לאוטובוס ומחמיצה אותו מדי יום ומתמודדות עם סיטואציות מעיקות כמו שרק תל אביב יודעת לנפק – אין לי ספק שאפשר לייצר כאן עוד הרבה רגעים קומים מושלמים. לשתיים מנקודות האור הנוספות בסדרה קוראים רבקה מיכאלי וטלי שרון, אשר מבצעות תפקידי משנה מצוינים והופכות כל הסצנות בכיכובן לטובות ביותר בפרק. אליהן מצטרפות כמובן לנדסמן והולנד המוכשרות שמשלימות ליהוק מצוין לסדרה. סדרות הינו אתר המציע חווית צפייה ישירה של סדרות שונות מהארץ ומחו”ל, במגוון רחב של ז’אנרים והתאמות לקהלי יעד שונים, בניהם משפחה, ילדים, גיל הרך ועוד. לכל הסדרות מחו”ל הנמצאות באתר סדרות, מצורפות כתוביות בשפה העברית (נקרא גם “תרגום מובנה”).

“ילדות סכסכניות” היא דרמה קומית על ליהי ולאה, צעירות שעוברות לגור ביחד בתל אביב. ליהי (מיה לנדסמן) היא סטודנטית לרפואה שעוזבת את בית הוריה ולאה (עינת הולנד) היא חרדית לשעבר שהתנתקה ממשפחתה הלא מתפקדת. ילדות סכסכניות היא דרמה קומית על ליהי ולאה, צעירות שעוברות לגור ביחד בתל אביב.

קוקה בע”מ עונה 3 פרק 1

תככים, מזימות ותקוות קטנות אשר נרקמות בלב אישה ואיש. אז עכשיו לאה מעודדת את ליהי ללכת למסיבת ההפתעה של ענבר. ליהי וענבר מבריזות ממסיבת ההפתעה ומבלות את הערב בורגר קינג. לאה משבשת את הקשר הנרקם וליהי דורשת שתעזוב את הדירה. אני מוכרחה להודות, לולא באתי עם ציפיות כה גבוהות לסדרה, סביר להניח שהייתי פורשת כבר אחרי הפרק הראשון – אך לא הפעם. יש לי תחושה שהסבלנות תשתלם ומכאן אפשר רק לעלות.

אחת הסיבות העיקריות לכך היא התסריט המעולה שממצב את ראובן בצורה מובהקת בתור אחת מהכותבות הכי מצחיקות וחריפות בישראל. היא יודעת מה הנושאים המביכים או השוליים שאנחנו לא תמיד מדברים עליהם ולא מתעלמת מהעובדה שהם שם, להפך, היא נותנת להם במה ואולי אפילו מקום חם ומקבל בשבילנו להתנחם בו. “ילדות סכסכניות” היא בעיני אחד הדברים הכי טובים שראיתי לאחרונה בטלוויזיה המקומית. היא מזכירה את “מרוששות” המבריקה עם נגיעות של “שבעה בייבי” או כל הומור יהודי שתפס מקום בתרבות הפופולרית. הסדרה החדשה של “הוט” היא כיפית, מנחמת ומחבקת.

פריפריה אימפריה פרק 7

ליהי עוברת לתל אביב ומגלה שהיא צריכה למצוא שותפה לדירה באותו יום. היא פוגשת את לאה שמוציאה אותה ללילה בעיר ובסופו ליהי מגשימה חלום ישן.

מלכת היופי של ירושלים פרק 40 לאחר שמכר מעל ל-300 אלף עותקים הוחלט שהרומן מלכת היופי של ירושלים יעובד למלודרמה יומית ב-yes. יוצרי הסדרה הם התסריטאים שלמה משיח, אסתר נמדר תמאם, הבמאי עודד דוידוף וההפקה של חברת ארצה הפקות. Wesave.info האתר הישראלי לחיסכון ומידע אובייקטיבי מדויק . חזון האתר הנו לספק מידע אובייקטיבי לרווחת הגולשים , טיפים לחיסכון בכל תחומי החיים ומידע מועיל בנושאי תרבות הפנאי בישראל ומגזינים און ליין כרטיסים אנו מודים לכם שבחרתם לגלוש באתר החיסכון של ישראל כעת באתר. נראה שראובן ולביא ידעו בדיוק לאן הן מכוונות וראו בעיני רוחן את האווירה שהן רצו לייצר, אבל משהו השתבש בדרך – והמרכיבים המשובחים של “סכסכניות” לא התלכדו לכדי סדרה שהיא יותר מחביבה.

חדשות טלוויזיה / סדרות

שיר ראובן וטליה לביא עושות הכל נכון עד לרמת הניואנסים הקטנים. חשוב יותר מכל, זו ההוכחה המוחצת לכך שלפעמים לא צריך סדרה עמוסת כוכבים עם שמות מפציצים כדי לספק להיט, אלא כל מה שצריך זה שתי בנות עם כריזמה ממגנטת ששולטות בקהל עם תסריט חד, ציני ושנון שכתוב היטב. לאחרונה יוצאות הרבה מאוד סדרות ישראליות חדשות, כל אחת מסומנת בתור הלהיט הבא רק כדי שנתאכזב ונמצה את הקונספט, שלכאורה נשמע מגניב, חדיש ומהפכני, אחרי שני פרקים. ועדיין הציפייה לקראת “ילדות סכסכניות הייתה גדולה בשל זהות היוצרת – שיר ראובן (פאנליסטית בתכנית הסאטירה “עד כאן”), אחת הנשים הכי שנונות בעיניי בישראל – ואפילו מבלי להתאמץ. הטוויטר שלה, הפלטפורמה הטובה ביותר להתלונן על חיי היומיום, הוא הוכחה מושלמת לזה. הסדרה מלווה את הקשר שנרקם בין ליהי (מיה לנדסמן), סטודנטית לרפואה לסבית ובת טובים בת 24, לבין לאה (עינת הולנד), חרדית לשעבר שניתקה קשר עם משפחתה וסטודנטית לעיצוב אופנה, כשהשתיים עוברות לגור ביחד בתל אביב.

  • הסדרה נבחרה להיות מוצגת בפסטיבל הסדרות הבינלאומיות של קאן 2021.
  • עד שמגיעים לפרק השלישי (מתוך עשרה בלבד), בכלל לא מבינים מי הן, וגם אז, מדובר ברסיסים בלבד.

אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית. כל הזכויות שמורות אין להעתיק, לשכפל, ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, מגנטי ו/או אחר את המידע באתר אינטרנט זה לשימוש מסחרי כרטיסים להופעות כל המידע אודות ההופעות נמצא באחריותם של האמרגנים. הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי). הסדרה נבחרה להיות מוצגת בפסטיבל הסדרות הבינלאומיות של קאן 2021. האתר אינו מחזיק בתוכן המפר זכויות יוצרים.

ערוצי טלוויזיה, שידורי ספורט, סדרות וסרטים

בישראל24 באוקטובר 2021קישורים חיצונייםדף התוכנית ב-IMDb ילדות סכסכניות היא סדרת טלוויזיה ישראלית מסוגה דרמה קומית, שיצרו שיר ראובן, רבקה אלנבי וטליה לביא, שעלתה לשידור ב-24 באוקטובר 2021 ב-HOT. עד שמגיעים לפרק השלישי (מתוך עשרה בלבד), בכלל לא מבינים מי הן, וגם אז, מדובר ברסיסים בלבד. מלבד היותה לסבית ובת להורים מרגיזים (האבא בגילומו של מנשה נוי ממש קשה לצפייה) – מה מטריד אותה? מה היא עושה חוץ מלהיות קצת מסכנה 24 שעות ביממה, ובכלל, היא לא אמורה גם ללמוד מדי פעם? או לפחות להרגיש קצת מצפון כיאה לסטודנטית שנה ג’?

גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. יש בסדרה המון נשמה, היא מקנה תחושה של מכתב אהבה לעצמך של שנות ה–20 המוקדמות, זאת שהלכה לחפש את עצמה בתל אביב וקצת הלכה לאיבוד. השחקנית מיה לנדסמן לא תמשך לעונה הבאה של “המפקדת” בכאן 11. בסדרה, שסיימה את שידוריה בשבוע שעבר, לנדסמן משחקת את סמלת המחלקה שמהווה את אחת הדמויות הבולטות והמובילות בסדרה.

חם באתר

ילדות סכסכניות פרק 2 לצפייה ישירה הוט מסיבה בהפתעה. למרות ההבדלים הברורים בניהן – ליהי לסבית ולאה סטר… למרבה השמחה הסדרה “ילדות סכסכניות” – שיצרה שיר ראובן עם טליה לביא (“אפס ביחסי אנוש”, “אחד בלב”) שגם ביימה, רבקה אלנבי ויואב גרוס – לא מאכזבת בשום צורה, אלא להפך.

למרות ההבדלים הברורים בניהן – ליהי לסבית ולאה סטרייטית, ליהי בקשר הדוק עם הוריה החונקים וללאה אין בית לחזור אליו, ליהי יודעת בדיוק איך העתיד שלה יראה ולאה מסרבת לתכנן את מחר בבוקר – נרקמת בניהן שותפות גורל גדולה, שהופכת לדבר הכי טוב והכי רע שקרה לשתיהן. רצף האירועים האקראיים שכולנו מכירים, מגוחכים ו-וולגריים ככל שיהיו, הם אלו שנותנים ל”ילדות סכסכניות” את הקסם שבה. ליהי (מיה לנדסמן, “המפקדת”, “קופה ראשית”), היא סטודנטית לרפואה, לסבית עם הורים לחוצים שעדיין נבהלים מאנשים עם עגיל בגבה, שהחליטה לעבור לתל אביב. (עונה 1) ליהי ולאה הן צמד צעירות שעוברות לגור ביחד בתל אביב. מיה לנדסמן ועיינת הולנד בתפקידים הראשיים ויש לכם את כל הסיבות לעקוב אחר הסדרה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן