סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » ילדות סכסכניות לצפייה ישירה

ילדות סכסכניות לצפייה ישירה

הגיבורות ב’ילדות סכסכניות’ אולי צעירות מכדי לדבר על רווקות תקינה ולא תקינה”, הוא אומר. “אם הן בנות 22, הן יכולות עוד לגור עם שותפות וליהנות מהחיים, אפילו ההורים לא לוחצים עליהן. כמו הדמות של מגי אזרזר ב’חברות’ שממציאה חתונה כי כולם מתחתנים מסביבה. או הדמות של אסי לוי שהלכה לטיפול כי היא רווקה בת 40, זהו קו עלילה שבארה”ב כשנעשה לסדרה עיבוד אמריקאי — לא הבינו מה הבעיה איתו”.

“ילדות סכסכניות” היא דרמה קומית על ליהי ולאה, צעירות שעוברות לגור ביחד בתל אביב. ליהי (מיה לנדסמן) היא סטודנטית לרפואה שעוזבת את בית הוריה ולאה (עינת הולנד) היא חרדית לשעבר שהתנתקה ממשפחתה הלא מתפקדת. ילדות סכסכניות היא דרמה קומית על ליהי ולאה, צעירות שעוברות לגור ביחד בתל אביב. יש לי חיבה טבעית לסדרות שמתהדרות בקאסט שאיננו עטור כוכבים מהמדרגה הראשונה (אז ברור שחיכיתי לסדרה שמובילות לנדסמן ועינת הולנד).

ילדות סכסכניות: פרק 2

הפרק האחרון של הסדרה, יש לומר, חתם אותה יפה. בניגוד לפרקים 8 ו-9, שנראו מפוזרים ולא הובילו לשום מקום (עלילתי ורגשי), הפרק האחרון היה מאורגן יותר ומרגש יותר. הסצנה בה לאה מתקנת בריכוז שאין כמותו את שמלת הכלה של חן הוא כנראה הרגע היפה ביותר בסדרה כולה (סוף סוף, הבחורה המבולגנת לוקחת משהו ברצינות) והשיחה הטלפונית של ענבר ואמא של ליהי גם היא הייתה סגירת מעגל עשויה טוב, הכרחית ולא גרנדיוזית.

במידה ונתקלת בתוכן המפר זכויות יוצרים, אנא דווח לנו. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית. האתר של Pashut אינו מעלה, משדר או מזרים תוכן כלשהו באתר – תוכן זה זמין באינטרנט ומוצגים מאתרים כגון Dailymotion ו- YouTube.

מודעות לתחזוקת האתר

בשנים האחרונות הוצגו הרווקות התל־אביביות באור מציאותי ומגוון יותר, הן פרועות ומשוחררות אבל גם מבולבלות ופגיעות. “לא פה לא שם”, סרטה של מייסלון חמוד, תיאר שלוש רווקות ערביות שחיות בתל אביב, ביניהן אחת עובדת כברמנית ואחרת כעורכת דין, ו”האחיות המוצלחות שלי” היתה על שלוש אחיות במצבים שונים בחיים, כשהאחת, נטלי, היא רווקה שחיה בדירת שותפים בתל אביב. עוד רווקות תל־אביביות עדכניות, שמשקפות יותר את אלה שבמציאות, במגוון השאיפות שלהן, העבודות שלהן, מושאי האהבה שלה, אפשר למצוא ב”איש חשוב מאוד”, “אורי ואלה” ו“חברות”. רבות מהסדרות האלה נעשו על ידי נשים, שהרגישו כי הדימוי של הרווקה התל־אביבית לא תאמה את מי שהן הכירו והיו במציאות. “רווקוּת בישראל מתפרש כהיעדר ילודה”, אומר ד”ר איתי חרל”פ, ראש מסלול טלוויזיה במכללה האקדמית של ספיר.

שימוש פומבי או מסחרי הינו אסור, ועלול להוות הפרה של זכויות צדדים שלישיים על כל המשתמע מכך. מכירים את המפגשים הביתיים עם החבר’ה שמתגלגלים לדיונים נוסטלגיים משעשעים על סדרות ילדות מצוירות שכולנו גדלנו עליהן? נכון אתם תמיד מרגישים כאילו הרפרטואר שלכם עשיר משל כולם ואם חלילה נזרקת לאוויר סדרה שלא צפיתם בה אתם מאשימים את האחרים שהם ממציאים שמות של סדרות? ובכן, יש לנו חידון מיוחד שיעזור לכם להוכיח לחברים שלכם מי פה באמת שולט בחומר כשמדובר בסדרות נוסטלגיות מוכרות.

אינפיניטי פרק 2 לצפייה ישירה

יש לי חיבה גדולה אף יותר לסדרות שעוסקות בחיים של אנשים לא-באמת-חשובים שגרים בדירה קטנה בעיר הגדולה, או במילים אחרות – לסדרות על צעירים אבודים (ובמיוחד על צעירות אבודות). העובדה שמאחורי “ילדות סכסכניות” עומדות שיר ראובן וטליה לביא – שכל אחת מהן בדרכה קול נשי ובועט באולם עמוס הגברים שהוא התרבות הישראלית – רק תדלקה את ההתרגשות שלי. “ילדות סכסכניות” עוקבת אחרי ליהי (לנדסמן), סטודנטית לסבית לרפואה בת 24 שעובדת ברדיו ומפנטזת על המנהלת שלה ענבר (טלי שרון). היא מתכננת להיכנס לדירה מתפרקת בתל אביב עם בת דודתה, אך זו מבריזה ברגע האחרון – וליהי נאלצת להסתפק בשותפה שהיא לא מכירה.

חזון האתר הנו לספק מידע אובייקטיבי לרווחת הגולשים , טיפים לחיסכון בכל תחומי החיים ומידע מועיל בנושאי תרבות הפנאי בישראל ומגזינים און ליין כרטיסים אנו מודים לכם שבחרתם לגלוש באתר החיסכון של ישראל כעת באתר. יש בסדרה המון נשמה, היא מקנה תחושה של מכתב אהבה לעצמך של שנות ה–20 המוקדמות, זאת שהלכה לחפש את עצמה בתל אביב וקצת הלכה לאיבוד. צפייה בתכנים במחשב ללקוחות המנויים לשירות נתמכת רק בדפדפן Chrome. לא רק שהיוצרות החלו לכתוב את הגיבורות שלהן, אלא שגם החברה וגופי השידור שינו את תפיסותיהן. “אחד מאפיוני הדמות של מיכל, גיבורת ‘האקס המיתולוגי’, היה שהיו לה הרבה מאוד גברים, עבר מלא באקסים, חלקם רציניים יותר, חלקם ׳פלינגים׳ של כמה ימים”, מספרת סיגל אבין, יוצרת הסדרה (שנרכשה והופקה גם בארה”ב תחת השם The Ex List). “את הדבר הזה ניסו מאוד ׳לעדן׳ גם בארץ וגם בחו”ל מתוך הפחד שלא יוכלו להזדהות עם גיבורה שהיתה עם יותר מדי גברים”.

פריפריה אימפריה פרק 7

“האקס המיתולוגי”, של סיגל אבין, עסקה במיכל גולן, רווקה תל־אביבית בת 30, שפוגשת את כל האקסים שלה כדי לבדוק אם פספסה את האחד. לא מעט מהגאגים שליוו את “סכסכניות” היו מבריקים, הכינוי “מיטל של הבוקר”, למשל. מהצד השני, כמה מהם – דוגמת הכינוי “בנות” שאימצו לאה וליהי זו לזו – הם מצחיקים בעיקרון (כן, “בנות” זה שם חיבה מגניב ומקורי) אבל לא בפרקטיקה (השימוש המופרז בכינוי הפך את עצם קיומו לתמוה, והאותנטיות שלו נהייתה מוטלת בספק). הניסיון של “סכסכניות” לשלב לתוכה רפרנסים לטיפוסים אמיתיים שכולנו מכירים עבדו בחלק מהפעמים – דוגמת המפקדות שעבדו עם ליהי כשהתחזתה לחיילת – ובפעמים אחרות פחות – בת אל מהלכת על הגבול הדק בין דמות משעשעת לבין ייצוג פוגעני של אישה מזרחית. זה קרה גם בבחינת קווי העלילה של “סכסכניות”, שלעיתים נלקחו צעד אחד רחוק מדי ונשללה מהם האפשרות להיות אמינים, בסדרה שמתיימרת לתאר את החיים כפי שהם. ההצטרפות הינה ללא התחייבות ובכפוף לתנאי השימוש בשירות.

  • הגיבורות ב’ילדות סכסכניות’ אולי צעירות מכדי לדבר על רווקות תקינה ולא תקינה”, הוא אומר.
  • אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית.

המתח הדרמטי בסדרה נסב על הקשר ביניהן, וגם בעלילות נוספות, ובהן גם רומנטיות. “העובדה שהדמות הראשית לסבית מסופרת כבדרך אגב”, אומרת ד”ר עלינא ברנשטיין, חוקרת ומרצה בבית הספר לתקשורת במכללה למינהל, “זאת לא הדרמה. אין צורך בפרק שלם של היציאה מהארון של ליהי, כמו שהיה בזמנו עם תומר ב’פלורנטין’”. נראה שראובן ולביא ידעו בדיוק לאן הן מכוונות וראו בעיני רוחן את האווירה שהן רצו לייצר, אבל משהו השתבש בדרך – והמרכיבים המשובחים של “סכסכניות” לא התלכדו לכדי סדרה שהיא יותר מחביבה. תככים, מזימות ותקוות קטנות אשר נרקמות בלב אישה ואיש.

שבאבניקים עונה 2 פרק 2

ילדות סכסכניות פרק 2 לצפייה ישירה הוט מסיבה בהפתעה. ליהי, אחת הגיבורות של “ילדות סכסכניות” בסדרה החדשה שכתבה שיר ראובן וביימה טליה לביא, היא פורצת דרך. אבל מי שמגלמת אותה, מיה לנדסמן, היא שחקנית כה מחוננת עד שהיא הופכת כל דמות שהיא מגלמת – למקובלת. עד כדי כך שלא מרגישים את תקרת הזכוכית נשברת, את הגבול נמתח, את המחסום מוסר.

“אלה טענות שהופנו גם נגד סדרות אנגליות שבעצם עוסקות בלונדון וסדרות אמריקאיות שמדברות על ניו יורק. הרווקה התל־אביבית גם במציאות וגם בייצוג הטלוויזיוני שלה, היא לא בהכרח ייצוג של המדינה”. לא זה ולא היותה רווקה הם הדברים שמגדירים אותה.

מאסטר שף עונה 10 פרק 15 לצפייה ישירה

הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי). הקאסט של “ילדות סכסכניות” כל כך מסנוור, שהוא לא היה מבייש גם את העונה החדשה של “סברי מרנן”. ניב סולטן, רבקה מיכאלי, טלי שרון, חנה לסלאו ויוסיאל נאמן (מ”המירוץ למיליון”) הם רק חלק מהשמות הגדולים שמפציעים מדי פעם על המסך, לצד מנשה נוי ושרה פון שוורצה שמבריקים בתור הוריה של ליהי (מיה לנדסמן), ושולי רנד שמגיח בתפקיד כובש. מיה לנדסמן ועיינת הולנד בתפקידים הראשיים ויש לכם את כל הסיבות לעקוב אחר הסדרה.

כל הזכויות שמורות אין להעתיק, לשכפל, ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, מגנטי ו/או אחר את המידע באתר אינטרנט זה לשימוש מסחרי כרטיסים להופעות כל המידע אודות ההופעות נמצא באחריותם של האמרגנים. ענבר מודיעה לליהי שתבוא לישון אצלה בפעם הראשונה. ליהי מגלה שנדב אפסן בדירה רהיטים ומגייסת את לאה לפנות אותם.

העיר הטובה פרק 5 לצפייה ישירה

מלכת היופי של ירושלים פרק 32 לאחר שמכר מעל ל-300 אלף עותקים הוחלט שהרומן מלכת היופי של ירושלים יעובד למלודרמה יומית ב-yes. יוצרי הסדרה הם התסריטאים שלמה משיח, אסתר נמדר תמאם, הבמאי עודד דוידוף וההפקה של חברת ארצה הפקות. “ייצוגים טלוויזיוניים לא תמיד נותנים תמונה רחבה שקורית בכל החברה”, אומרת ברנשטיין.

אז עכשיו לאה מעודדת את ליהי ללכת למסיבת ההפתעה של ענבר. ליהי וענבר מבריזות ממסיבת ההפתעה ומבלות את הערב בורגר קינג. לאה משבשת את הקשר הנרקם וליהי דורשת שתעזוב את הדירה. Wesave.info האתר הישראלי לחיסכון ומידע אובייקטיבי מדויק .

גולסטאריות עונה 3 פרק 1

הפרידה של לאה וליהי הייתה מתוקה-מרירה, וכך גם הפרידה שלי מ”ילדות סכסכניות”. “קופה ראשית”, “חזרות”, “המפקדת”, “להעיר את הדב”, “האחיות המוצלחות שלי”. אלו ללא ספק כמה מהסדרות הטובות ביותר, הסבוכות ביותר, הנוגעות ביותר והמצחיקות ביותר שהטלוויזיה הישראלית סיפקה לנו בשנים האחרונות. כנראה שכן, אבל ככל שעובר הזמן, ככה זה נראה מופרך פחות. ליהי, סטודנטית לרפואה שעוזבת את בית הוריה ולאה, חרדית לשעבר שהתנתקה ממשפחתה הלא מתפקדת. למרות ההבדלים ביניהן, נרקמת שותפות גורל גדולה שהופכת לדבר הכי טוב והכי רע שקרה לשתיהן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן