סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » יומני הערפד עונה 1

יומני הערפד עונה 1

דיימון נוסע לג’ורג’יה כדי להפתיע את אהובתו מן העבר, ברי, ולגייס את עזרתה. מאט מביא את ויקי לבית רדוף רוחות אך אירועים לא צפויים הופכים את הביקור למבעית. סטפן חושף באוזני אליינה את קורות משפחת סלבטור וכיצד החלה היריבות שלו עם דיימון. סטפן מלווה את אליינה למסיבת המייסדים של העיירה. דיימון מספר לאליינה את קורות משפחת סלבטור ומותיר אותה עם שאלות שסטפן מסרב להשיב עליהן. אליינה מזמינה את סטפן ובוני לארוחה, בתקווה שייווצר ביניהם קשר, אולם הגעתם הלא צפויה של דיימון וקרוליין משבשת את הערב.

ג’ושוע רוזה – הפך לערפד בעקבות קלאוס וכעת עובד עבור מרסל ומחשיבו כחבר. והיא מכשפה רבת עוצמה בגלל עסקה שסגרה אמה אסתר עם דליה אחותה פרייה נלקחה לעבוד אצל דליה. בעונה 2 עוזרת לרבקה לצאת מבית המשוגעים תעשה הכול למען משפחתה. אליינה וסטפן יוצאים לדייט כפול מביך עם קרוליין ומאט. דיימון וג׳וזפה, אביו של סטפן, חושפים סודות נוספים של משפחת סלבטור.

מלחמות הערפדים

לנדון קירבי בן אנוש מתאהב בהופ וגורם לדברים להסתבך. אבא שלו מאליבור (מפלצת שנוצרה כדי להשמיד מפלצות )יעשה הכל כדי להשתחרר מהכלא שנתקע בו. קונור (סאם אשבי) (עונה 1) – הופיע לראשונה ב”המקוריים”, תלמיד בתיכון מיסטיק פולס, בריון אשר נהג להציק ללנדון כאשר למד בבית הספר. רופרט וורדמוס (אלכסיס דניסוף) (עונה 2) – המנהל החדש בבית הספר סאלבטור, המחליף את אלאריק, מתגלה אחר כך כריאן, המשתמש בזהות שלו כדי להתקרב לבית ספר. קרוליין פורבס – (עונה 5, אורח) קרוליין היא דמות מיומני הערפד לקרוליין ולקלאוס יש עבר ביחד.

ווייד (אלייז’ה ב. מור) (עונה 2) – תלמיד הלומד בבית הספר סאלבטור. אליסה צ’אנג (אוליביה ליאנג) (עונה 2) – מכשפה הלומדת בבית הספר סאלבטור, בעלת עבר מסתורי. פנלופי פארק (לולו אנטריקסה) (עונה 1) – מכשפה הלומדת בבית הספר סאלבטור, האקסית של ג’וזי שלעיתים גורמת לדרמה בין האחיות זצלמן. אסתר מנסה להרוג את בתם של קלאוס והיילי, הופ, ובמהלך העונה מתגלה כי בעבר, אסתר ואחותה דליה הסכימו ביניהן שדליה תקבל כל בכור ממשפחת מייקלסון.

המקוריים (The Originals) – עונה 1 – לצפייה ישירה

מעבר לשידורים הרשמיים, פרסמנו כאן לינקים מעודכנים לצפייה ישירה בכל הפרקים של יומני הערפד. רבקה מייקלסון (קלייר הולט)- הופיע לראשונה כערפדית מקורית בסדרה “יומני הערפד” והמשיכה לסדרה “המקוריים”, האחות הצעירה ביותר מבית משפחת מייקלסון, ודודה של הופ. חוזרת בעונה הרביעית לאחר שהופ הפכה לערפדית וכיבתה את האנושיות שלה, בנוסף גילו ב”מורשות” כי היא אשתו של מרסל. נטפליקס – יומני הערפד – לצפייה ישירה בממשק נטפליקס (למנויים בלבד). הסדרה עוקבת אחר אליינה גילברט, נערה צעירה יפה וחכמה. הוריה של אליינה נהרגו בתאונת דרכים דבר שמשאיר אותה ואת אחיה הצעיר, יתומים.

תמיד לובש חליפה ולסירוגין בן זוגה של היילי מרשל. התוכנית מתחילה עם חזרתם של “המקוריים”, בעלי חיי הנצח כשאר הערפדים, לניו אורלינס בעשור השני של המאה ה-21, לראשונה מאז 1919. על אף היותם ממייסדי העיר ושליטיה הבלתי מעורערים, הם אולצו לברוח מחשש לנקמת אביהם, ערפד-צייד ערפדים, שרוצה לצוד גם את ילדיו.

פופולרי בכל הזמנים

עלילות משנה סובבות סביב תושבים אחרים בעיירה, כדוגמת אחיה הצעיר של אלנה – ג’רמי, חברתה של אלנה – בוני בנט – מכשפה אשר יכולותיה מתפתחות במהלך העונות, וחברתן השטחית קרוליין פורבס. ליומני הערפד מספר סדרות בת, הראשונה היא “המקוריים” שהתחילה להיות משודרת ב3 לאוקטובר 2013 (במקביל לעונה החמישית של יומני הערפד). הסדרה מתמקדת במשפחת הערפדים המקורית של העיירה. ג’וזט “ג’ו” לופלין (ג’ודי לין או’קיף) (עונה 1) – הופיעה לראשונה ב”יומני הערפד”, הייתה ארוסתו של אלאריק ואמם הביולוגית של ג’וזי וליזי, חוזרת בתפקיד אורח. פדרו (רזנור מלליק אלן) – מכשף צעיר הלומד בבית הספר סאלבטור ומיודד עם ליזי. כיילב הוקינס (כריס לי) – ערפד הלומד בבית הספר סאלבטור וחבר של אם.ג’י.

  • שם נמצאת הופ מייקלסון, בתם בת ה-17 של היילי וקלאוס; ליזי וג’וזי סולצמן, הבנות התאומות של ג’וזט ואלאריק סולצמן; וצעירים אחרים – הערפד מילטון גריסלי ורפאל חם המזג שלאחרונה עורר את קללת הזאב שלו ולנדון קירבי המסתורי.
  • קלאוס מגלה גם כי בחורה בשם היילי נכנסה ממנו להריון לאחר שבילו לילה קודם לכן ועושה ככל שביכולתו שהתינוק ייוולד.
  • העונה אף עוקבת אחר קרוליין המסתגלת לחייה כערפדה, אחר טיילר, שעורר את קללת משפחתו והפך לאיש זאב, ובנוסף עוקבת העלילה אחר התפתחותה של בוני כמכשפה ואחרי ג’רמי, ההופך לשותף סוד מלא בכל הקשור לערפדים.
  • דיימון מספר לאליינה את קורות משפחת סלבטור ומותיר אותה עם שאלות שסטפן מסרב להשיב עליהן.
  • ניקלאוס לא שומר על קשר עם הופ ביתו והיא זועמת על כך הופ עושה תרגיל נערי ומרדני והופכת את אחד מחבריה לכיתה לבן כלאיים בעזרת דמה.

Seret.live – המקוריים – The Originals – עונה 1 – עם תרגום לעברית. אמה טיג (קארן דייוויד) – היועצת של בית הספר סאלבטור, עזבה ליפן וחזרה בעונה השנייה לעזור לאלאריק. לקראת סוף הלימודים של אלנה וחבריה בבית הספר התיכון מגיע למיסטיק פולז נבל חדש ומאיים להשמיד אותה. העונה השלישית של דרמת המתבגרים עתירת הרוחות והשדים שופכת אור מצמרר על העבר המסתורי ורווי הדם של האחים הערפדים היריבים סטפן ודיימון.

יומני הערפד עונה 1 פרק 1 לצפייה ישירה

כל העונות כל הפרקים לצפייה ישירה, תגיבו פה ואני אשלח בפרטי.. בעונה השנייה מתרחשת תפנית דרסטית כאשר קת’רין, אהובתם המיתולוגית והתכננית של האחים סלבטור, חוזרת לעיירה במטרה שמתבהרת במהלך העונה. העונה השנייה אף עוקבת אחר סבך הקשר בין אלנה, סטפן ודיימון – שמודה בפני עצמו ובפני אלנה (אך גורם לה לשכוח זאת) שהוא אוהב אותה. סכנה בלתי צפויה מסכנת את אלנה ואת כל הסובבים אותה, ואף מביאה את האחים סלבטור לסכן את חייהם בשבילה. העונה אף עוקבת אחר קרוליין המסתגלת לחייה כערפדה, אחר טיילר, שעורר את קללת משפחתו והפך לאיש זאב, ובנוסף עוקבת העלילה אחר התפתחותה של בוני כמכשפה ואחרי ג’רמי, ההופך לשותף סוד מלא בכל הקשור לערפדים. הסדרה עוקבת אחר חייה של נערה בשם אלנה גילברט, המתאהבת בערפד בשם סטפן סלבטור.

לסדרה 5 עונות ו-92 פרקים, וכל פרק אורכו כ-42 דקות, והפרק האחרון של הסדרה “המקוריים” שודר ב1 באוגוסט 2018. קול מייקלסון (נת’ניאל בוזוליק) – הופיע לראשונה כערפד מקורי בסדרה “יומני הערפד” והמשיך לסדרה “המקוריים”, האח החמישי למשפחת מייקלסון, ודוד של הופ. ג’ד (בן לוין) – איש זאב אשר לומד בבית הספר סאלבטור, היה האלפא של הלהקה עד שהודח על ידי רפאל.

סדרות לראות

רומאן סיאנה (ידידיה גודאייקר) (עונה 1) – הופיע לראשונה ב”המקוריים”, ערפד בן 90+ אשר למד בעבר בבית הספר סאלבטור, חוזר בתפקיד אורח. ג’וזט “ג’וזי” אוליביה סלצמן (קיילי ברייאנט) – מכשפה ותלמידה בבית הספר סאלבטור. היא בתו של אלאריק, התאומה של ליזי, חלק מהתאומות המכושפות של קהילת ג’מיני, ונקראה על שמה של אמה הביולוגית, ג’וזט “ג’ו” לופלין, האחות התאומה של קאי פרקר הדמות הוצגה לראשונה ב”יומני הערפד”.

Putlockers – המקוריים – The Originals – עונה ראשונה – פרקים מלאים. הסדרה יומני הערפד מבוססת על סדרת ספרים – The Vampire Diaries. הסדרה עוקבת אחרי אליינה גילברט, נערה יפיפייה וחכמה שמתאהבת בבחור חדש המגיע לעיירה, סטפן סאלוואטור אך אינה יודעת שהוא ערפד בן מאות שנה שרוצה לחיות כמו בן אדם רגיל.

בלייז ומכוניות הענק לצפייה ישירה – באיכות גבוהה, עם תרגום לעברית

פרייה מייקלסון (ריילי וולקל) – הופיעה לראשונה במקוריים ושיחקה שם כדמות ראשית ב”המקוריים”, האחות הבכורה במשפחת מייקלסון ודודתה של הופ. רפאל ווית’ (פייטון אלכס סמית’) – אחיו המאומץ של לנדון שעורר את קללת איש הזאב כאשר נהג בתאונה בה נהרגה חברתו קאסי, ונשלח לבית הספר לעל טבעיים לאחר ילדות קשה של מעברים בית בתי אומנה. בעונה 3 עמד למות אז הופ ולנדון שלחו אותו עם המשפחה שלו לעולם כלא חדש. מארסלוס ג’רארד – כשמארסל היה קטן אביו נהג להתאכזר אליו, ובגלל זה ניקלאוס מאמץ אותו כבן משפחה.

בספר יומני הערפד יש המון דמויות ויצורים שכותבי הסדרה לא רצו להכניס, למשל שועלים אנושיים, מלאכים ועוד הרבה יצורים מיסטים. לסדרה “יומני הערפד” 8 עונות ו-171 פרקים סה”כ, וכל פרק נע בין 41 ל44 דקות. מארסל ג’רארד (צ’ארלס מייקל דייוויס) – הופיע לראשונה בסדרה ה”מקוריים” ושיחק שם כדמות ראשית, בנו המאומץ של קלאוס ואחיה של הופ ב”מורשות” הודיעו שהוא נשוי לרבקה ובכך הפך גם לדוד של הופ. ג’רמי גילברט (סטיבן ר. מקווין) – היה דמות ראשית ב”יומני הערפד”- אחיו של אליינה, ג’רמי הוא חבר טוב של אלאריק שנחלץ לעזרתו בעת צרה.

יומני הערפד עונה 1

פרק הפיילוט צולם בונקובר, שאר הפרקים צולמו בקובינגטון ובקהילות אחרות ברחבי אזור אטלנטה מטרופוליטן. כולנו יודעים שסדרות וסרטים שמבוססים על ספרים, לא תמיד צמודים למקור. כשדיימון מגלה שלג’ון יש מכשיר שיכול להרוג את כל הערפדים בעיירה הוא מתכנן להרוג אותו, אבל אז דברים מתחילים להשתבש.

  • שתה מהשיקוי של לושיין והפך לערפד בן כלאיים יותר חזק מהמקוריים.
  • אליינה מגיעה לבית סלבטור כדי לשוחח עם סטפן אולם מוצאת שם דווקא את דיימון.
  • תחילת הסדרה עוקבת אחר אליינה וג’רמי, אחים שהוריהם מתו ונשאר להם אחד את השני.
  • במשך העשור האחרון, הגיבורים והאנטי-גיבורים מסדרות האם “יומני הערפד” ו”המקוריים” סחפו קהל ברחבי העולם.

בעונה 1 מארסל משתלט על ניו אורלינס ועקב כך נוצרת מלחמה בינו לבין ניקלאוס, מאוהב ברבקה. שתה מהשיקוי של לושיין והפך לערפד בן כלאיים יותר חזק מהמקוריים. רבקה מייקלסון – האחות הצעירה (חוץ מהנרי שמת) במשפחת המקוריים. אליינה מתלבטת במי לבחור מבין שני הערפדים המסוכסכים, סטפן ואחיו דיימון, והתעלומות ממשיכות לאפוף את העיירה מיסטיק פולז.

יומני הערפד – כל העונות, כל הפרקים לצפייה ישירה!

הם נלחמים כדי להגן על סודם, על עירם – מיסטיק פולס, ובסופו של דבר על העולם. הם יצטרכו להסתמך על הסיפורים והאגדות על אלו שחיו לפניהם כדי ללמוד כיצד להילחם נגד האויבים הבאים בדרכם. דאנקןטרנס גריסלי1משניזאק רוריגמאט דונובן2אורחכריס וודקאי פרקר2אורחסטיבן ר. מקוויןג’רמי גילברט1אורחג’ודי לין או’קיףג’וזט לופלין1אורחריילי וולקלפרייה מייקלסון1אורחדוריאן וויליאמס (דמיטריוס ברידג’ס) – הופיע לראשונה בעונה האחרונה של “יומני הערפד”, ממשיך את עלילתו בסדרה בתור הספרן של בית הספר סאלבטור ועוזר צמוד של אלאריק.

  • במאי 2022, הוכרז שהעונה הרביעית תהיה העונה האחרונה של הסדרה.
  • הסדרה יומני הערפד מבוססת על סדרת ספרים – The Vampire Diaries.
  • מארסלוס ג’רארד – כשמארסל היה קטן אביו נהג להתאכזר אליו, ובגלל זה ניקלאוס מאמץ אותו כבן משפחה.
  • ג’וזט “ג’וזי” אוליביה סלצמן (קיילי ברייאנט) – מכשפה ותלמידה בבית הספר סאלבטור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן