סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » יומני הערפד עונה 1 פרק 2

יומני הערפד עונה 1 פרק 2

כשדיימון מגלה שלג’ון יש מכשיר שיכול להרוג את כל הערפדים בעיירה הוא מתכנן להרוג אותו, אבל אז דברים מתחילים להשתבש. אשכול זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

בעונה השנייה מתרחשת תפנית דרסטית כאשר קת’רין, אהובתם המיתולוגית והתכננית של האחים סלבטור, חוזרת לעיירה במטרה שמתבהרת במהלך העונה. העונה השנייה אף עוקבת אחר סבך הקשר בין אלנה, סטפן ודיימון – שמודה בפני עצמו ובפני אלנה (אך גורם לה לשכוח זאת) שהוא אוהב אותה. סכנה בלתי צפויה מסכנת את אלנה ואת כל הסובבים אותה, ואף מביאה את האחים סלבטור לסכן את חייהם בשבילה. הסדרה עוקבת אחר חייה של נערה בשם אלנה גילברט, המתאהבת בערפד בשם סטפן סלבטור. חייהם עוברים תפנית כאשר אחיו הפרוע וחסר הרגשות של סטפן – דיימון, חוזר לעיירה מיסטיק פולז בה הם מתגוררים.

תרגום “סקרבס עונה 6 פרקים 22-21” לצרפתית

הסדרה עוקבת אחר אליינה גילברט, נערה צעירה יפה וחכמה. הוריה של אליינה נהרגו בתאונת דרכים דבר שמשאיר אותה ואת אחיה הצעיר, יתומים. כאשר מתחילה שנת הלימודים, מגיע בחור חדש לעיירה, סטפן סאלוואטור. מה שאליינה לא יודעת הוא שסטפן הוא ערפד בן מאות שנה שמנסה לחיות כמו בן אדם רגיל. אחיו של סטפן, דיימון, מפריע לו לחיות באורח חיים שליו ושקט. בין האחים סאלוואטור יש מלחמה עזה על נשמתה של אליינה ועל נשמותיהן של כל אנשי העיירה מיסטיק פולס שבוורג’יניה.

אליינה גילברט, נערה צעירה וחפץ התשוקה והאובסייה ל-2 אחים ערפדים, אחד טוב, ואחד רע. האחים הם במלחמה על נשמתה ועל נשמות כל העיירה בשם מיסטיק פולס שבוורג’יניה. העונה מסתיימת במוות של בוני ודיימון שנעלמים לתוך אור לבן. העונה סטפן נמצא עם קלאוס בזמן שאליינה ודיימון מבלים זמן רב יחד בחיפושים אחריו.

יומני הערפד עונה 2 פרק 12 לצפייה ישירה

מקווין, שרה קנינג, מייקל טרבינו, קיילה אוול, מת’יו דייוויס, ג’וזף מורגן ועוד רבים וטובים אחרים. בסדרת בת של יומני הערפד המקוריים גם מופיעים שחקנים מוכרים מתוך יומני הערפד. לסדרה 5 עונות ו-92 פרקים, וכל פרק אורכו כ-42 דקות, והפרק האחרון של הסדרה “המקוריים” שודר ב1 באוגוסט 2018. ליומני הערפד מספר סדרות בת, הראשונה היא “המקוריים” שהתחילה להיות משודרת ב3 לאוקטובר 2013 (במקביל לעונה החמישית של יומני הערפד). הסדרה מתמקדת במשפחת הערפדים המקורית של העיירה.

הסדרה יומני הערפד מבוססת על סדרת ספרים – The Vampire Diaries. אח של סטפן מנסה בכל הזדמנות להפריע לו לחיות באורח חיים שקט וקיימת ביניהם מלחמה על נשמתה של אליינה. מורידים – המקוריים – The Originals – עונה ראשונה – פרקים מלאים לצפייה והורדה – עם תרגום מובנה. גם קטעים שלא שודרו בטלוויזיה וקטעים מאחורי הקלעים של יומני הערפד. הסדרה מבוססת על סדרת הספרים בעלת אותו השם.

המקוריים – The Originals – עונה 1 – לצפייה ישירה

פרק זה היה הפיילוט לסדרת הבת של יומני הערפד- “המקוריים”. בספר יומני הערפד יש המון דמויות ויצורים שכותבי הסדרה לא רצו להכניס, למשל שועלים אנושיים, מלאכים ועוד הרבה יצורים מיסטים. לסדרה “יומני הערפד” 8 עונות ו-171 פרקים סה”כ, וכל פרק נע בין 41 ל44 דקות. הסדרה מתרחשת בעיירה דמיונית בשם מיסטיק פולס, וירג’יניה. תחילת הסדרה עוקבת אחר אליינה וג’רמי, אחים שהוריהם מתו ונשאר להם אחד את השני.

סטפן אלנה אנזו ואלריק שמת בסוף העונה השלישית חוזרים ודיימון לא מספיק לעבור. כבר בפרקים הראשונים של העונה הראשונה דיימון מתאהב באליינה. ב-16 בפברואר 2010, הודיעה The CW שעונה שנייה לסדרה תעלה לאוויר ב-9 בספטמבר 2010.

סדרה : יומני הערפד – עונה 1 פרק 2 / The Vampire Diaries – Season 1 Episode 2

דיימון לומד לחיות עם המציאות החדשה, ולמיסטיק פולז מגיע אויב חדש ומאיים בדמותם של הכופרים – משפחה של בני כלאיים, מכשפות-ערפדים. IMDB – עמוד הסדרה הרשמי באתר מסד הנתונים הקולנועי IMDB. נרצח על ידי סילאס וחזר לחיים לקראת סוף עונה 4. במיסטיק פולס.בוני מתמודדת עם העובדה שאם הצד שני יהרס היא תעלם איתו. Seret – מידע על הסדרה, טריילרים ותקצירים באתר הישראלי סרט.

במהלך העונה השנייה ישנם יותר פלאשבקים מן העבר של קת’רין פירס, דיימון וסטפן סאלבטור. הסדרה מתרחשת במיסטיק פולס וירג’יניה, עיירה בדיונית קטנה הנרדפת על ידי יצורים על-טבעיים. איאן סומרהולדר (“יומני הערפד”) מככב בעיבוד לקומיקס של ג’ונתן מייברי ואלן רובינסון. אדם זאב, יריב של ג’רמי, חבר טוב של מאט ובנו של ראש העיר של מיסטיק פולס.

יומני הערפד עונה 1 פרק 3

אנא דווח על דוגמאות שיש לערוך או שאין להציגן. תרגומים גסים או לא פורמליים בדרך כלל מסומנים בצבע אדום או כתום. המופע מופק בטורונטו ומשודר מדי יום, עם פרקים באורך 25 דקות, 6 ימים בשבוע. וואי ודווקא אני אוהב את בוני רק בפרק הזה היא הייתה חשה כזה….. בפרומו דיימון שואל את ” מה אתה מכתוון לעשות בנידון של אנשי הזאב ” או משהו כזה …

החלה ב-15 בספטמבר 2011 והסתיימה ב-10 במאי 2012. החלה ב-9 בספטמבר 2010 והסתיימה ב-12 במאי 2011. אליינה מגלה שאמא הביולוגית אינה רוצה בה. החלה ב-10 בספטמבר 2009 והסתיימה ב-13 במאי 2010. כולנו יודעים שסדרות וסרטים שמבוססים על ספרים, לא תמיד צמודים למקור. הסדרה “מורשות” מספרת על הנערים עם הכוחות העל טבעיים שמגיעים לבית הספר “סאלבטור לילדים על טבעיים”.

הורדה|יומני הערפד עונה 1 פרק 11

לסדרה כרגע שתי עונות בלבד, העונה השנייה התחילה ב10 באוקובר 2019, ועדיין לא הסתיימה. פרק הפיילוט צולם בונקובר, שאר הפרקים צולמו בקובינגטון ובקהילות אחרות ברחבי אזור אטלנטה מטרופוליטן. הדוגמאות משמשות רק כדי לעזור לך לתרגם את המילה או הביטוי שחיפשת בהקשרים שונים. הן לא נבחרות או מאומתות על ידינו ויכולות להכיל מונחים או רעיונות לא הולמים.

  • דיימון רוצה להשיב אליו את קת’רין – אהובתו הערפדה, אשר שיחקה בו ובסטפן בו זמנית ונלכדה בקבר ישן מתחת לכנסייה באותה העיירה לפני 150 שנה.
  • פרק זה היה הפיילוט לסדרת הבת של יומני הערפד- “המקוריים”.
  • במהלך העונה השנייה ישנם יותר פלאשבקים מן העבר של קת’רין פירס, דיימון וסטפן סאלבטור.

בסוף עונה ארבע, לאחר חזרתו של סילאס, גם הוא חוזר יחד איתו. קת’רין הרגה אותה ובעצם שינתה אותה לערפדה כדי להעביר מסר לסטפן ולדיימון. ודיימון שבסוף בוחרת בו.החבר הכי טוב של קרוליין ושל לקסי.

יומני הערפד – עונה 7

ב-9 באוגוסט 2010 זכתה “יומני הערפד” בשבעה פרסי “Teen Choice Awards”. אבל מה אני לא אוהבת שאלנה מצטלמת ככה לפוסטרים.. זה כל כך לא מתאים למי שהיא משחקת בסדרה..

הכי יפה הקטעים של דיימון סטפן והלנה … אופ עם האנשי זאב האלה עכשיו הם יתפסו פוקוס יותר מידי…. כל הקבצים שמופיעים באתר מועלים דרך אתרים מתווכים וזהו למעשה אתר קישורים בלבד והכל לצפייה ישירה. 123Movies – המקוריים – The Originals – עונה ראשונה (באנגלית). Bmovies – המקוריים – The Originals – עונה ראשונה (באנגלית). נהרגה בסוף העונה השנייה, לאחר שנהפכה לערפדית.

יומני הערפד עונה 2 פרק 2 *מכיל ספוילרים*

אלנה קרוליין ובוני מצאו דרך להחזיר את כולם (חוץ מבוני אבל הם לא יודעים את זה). ומתחננת בפני דיימון שיעזור לה עכשיו שהיא אנושית ושכל האויבים שלה עכשיו יכולים לפגוע בה. החלה ב-11 באוקטובר 2012 והסתיימה ב-16 במאי 2013.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן