סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » יומני הערפד עונה 1 פרק 1

יומני הערפד עונה 1 פרק 1

סדרת הבת של יומני הערפד מתמקדת בשלושת האחים – קלאוס, אלייזה ורבקה, המתמודדים עם חוויות מטלטלות, אהבות ישנות וחדשות, ואויבים מן העבר. לסדרה “יומני הערפד” 8 עונות ו-171 פרקים סה”כ, וכל פרק נע בין 41 ל44 דקות. פרק הפיילוט גרף את כמות הצופים הגדולה ביותר מאז 2006, השנה בה רשת הטלוויזיה The CW החלה לפעול. 123Movies – המקוריים – The Originals – עונה ראשונה (באנגלית). Bmovies – המקוריים – The Originals – עונה ראשונה (באנגלית). העיירה המוכרת לנו כ”מיסטיק פולס”, בה מתרחשת כל העלילה, במקור לפי הספר נקראה בכלל “כנסיית הפל”, אך כותבי הסדרה החליטו כי השם מקושר מדי לדת.

משנה את שמה מקצייה לטסה מפני שחשבה שקצייה זה שם “שובר שיניים” ועתיק. היא החזירה את בוני לחיים בתור העוגן לעולם הרוחות והתאבדה לאחר שהשיגה את מבוקשה – סיילאס מת והיא תחכה לו. דניאל גיליס- אלייז’ה מייקלסון (2–4 משני)- אלייז’ה הוא ערפד מקורי ואחיו של קלאוס. אחותו רבקה המועדפת עליו ומוכן להקריב הרבה בשבילה. בעונה 3 אלייז’ה לא פגע בדמויות הראשיות אך בעונה 2 הקריב אותם הרבה בשביל אחיו קלאוס. העונה מתארת את מאמצי הערפדים הראשיים לכפר על חטאיהם, ואת המאבק בקייד, שליט הגיהנום שאליו מגיע להם להגיע, ובסירנות העובדות עבור קייד.

עונה 5[עריכת קוד מקור | עריכה]

Putlockers – המקוריים – The Originals – עונה ראשונה – פרקים מלאים. נטפליקס – יומני הערפד – לצפייה ישירה בממשק נטפליקס (למנויים בלבד). הסדרה יומני הערפד מבוססת על סדרת ספרים – The Vampire Diaries. הסדרה עוקבת אחרי אליינה גילברט, נערה יפיפייה וחכמה שמתאהבת בבחור חדש המגיע לעיירה, סטפן סאלוואטור אך אינה יודעת שהוא ערפד בן מאות שנה שרוצה לחיות כמו בן אדם רגיל.

מאוחר יותר בת זוגו של אלאריק סולצמן עד להפיכתה לערפדית על ידי דיימון. ג’רמי מתדרדר לסמים ומתבודד, ואליינה מתחילה לצאת עם בחור מהעיירה בשם סטפן, עד מהרה מגלה אליינה שסטפן ואחיו הבכור, דיימון, שניהם ערפדים והם הורגים תושבים בעיירה. טריסטין מייס – שרה סלבטור / שרה נלסון – אחיינית של סטפן ודיימון. דיימון לא ידע על קיומה עד עונה שמונה בה היא מתה על ידי סיביל וסלין.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הוריה של אליינה נהרגו בתאונת דרכים דבר שמשאיר אותה ואת אחיה הצעיר, יתומים. כאשר מתחילה שנת הלימודים, מגיע בחור חדש לעיירה, סטפן סאלוואטור. מה שאליינה לא יודעת הוא שסטפן הוא ערפד בן מאות שנה שמנסה לחיות כמו בן אדם רגיל. אחיו של סטפן, דיימון, מפריע לו לחיות באורח חיים שליו ושקט.

מייסון בא העירה כדי להזהיר את טיילר מפני קללת הזאב אשר תגרום לו להפוך לאדם זאב אם הוא יהרוג מישהו, לא משנה אם בזדון או בשוגג. נהרג על ידי דיימון, אך בעונה 3 חזר עקב השיבושים שבוני עשתה בסגירת המעטה של עולם הרוחות ועזר לדיימון. כל הקבצים שמופיעים באתר מועלים דרך אתרים מתווכים וזהו למעשה אתר קישורים בלבד והכל לצפייה ישירה.

המלצות צפייה

אליינה גילברט, נערה צעירה וחפץ התשוקה והאובסייה ל-2 אחים ערפדים, אחד טוב, ואחד רע. האחים הם במלחמה על נשמתה ועל נשמות כל העיירה בשם מיסטיק פולס שבוורג’יניה. בספר יומני הערפד יש המון דמויות ויצורים שכותבי הסדרה לא רצו להכניס, למשל שועלים אנושיים, מלאכים ועוד הרבה יצורים מיסטים. “מורשות” היא עוד סדרת בת נוספת של יומני הערפד שעלתה לראשונה ב25 באוקטובר 2018, לאחר ש”המקוריים” סיימו את שידוריה. הסדרה מתרחשת בעיירה דמיונית בשם מיסטיק פולס, וירג’יניה. תחילת הסדרה עוקבת אחר אליינה וג’רמי, אחים שהוריהם מתו ונשאר להם אחד את השני.

  • אליינה גילברט, נערה צעירה וחפץ התשוקה והאובסייה ל-2 אחים ערפדים, אחד טוב, ואחד רע.
  • לסדרה “יומני הערפד” 8 עונות ו-171 פרקים סה”כ, וכל פרק נע בין 41 ל44 דקות.

אף על פי שעזבה אוול את הסדרה בעונה 1 הופיעה גם בעונות אחרות כפלשבק. בעונה 3 רצתה לחזור לחיים ונעזרה במאט אך מאט לא ידע שבשביל שוויקי תחייה אליינה תמות ולכן הוא לא הסכים. עם פתיחת הדלת לגיהנום שמאט פתח תחת כפייה בעונה 8, חזרה ויקי ואמה קלי כעוזרות של קת’רין ואיימו להשמיד את מיסטיק פולס עד ליסוד. דייוויד אנדרוס – ג’ונתן “ג’ון” גילברט (1–2 משני, 5 ו-8 אורח) – ג’ון הוא דודו של ג’רמי ומתגלה שהוא גם האבא הביולוגי של אליינה. חבר במועצת המייסדים של מיסטיק פולס וזומם להרוג את הערפדים במיסטיק פולס בעזרת מכשיור גילברט, והורג את רוב ערפדי הקבר. בעונה 2 מקריב את חייו כדי שאליינה תוכל לחזור לחיים לאחר ההקרבה מבלי להפוך לערפדית.

סדרות לראות

פיבי טונקין – היילי מארשל (4 משני) – ידידתו של טיילר לוקווד והיא אשת זאב. ציפתה לעתיד משותף לצידו של טיילר אך לא יכלה בגלל קרוליין. קיימה יחסים אינטימיים עם קלאוס ונכנסה ממנו להיריון, אף על פי שערפדים לא יכולים להעביר צאצאים. אולגה פונדה – נדיה פטרובה (עונה 5 משני) – בתה האבודה של קת’רין, שנלקחה ממנה בלידה. היא נפגשה עם מאט ורבקה במהלך טיולם בפראג, ומגיעה למיסטיק פולס בעקבות חיפושיה אחרי אמה. כאשר מוצאת אותה ומבינה שהיא גוססת היא מלמדת אותה לחש שאיתו היא יכולה להעביר את עצמה לגוף אחר, והיא אכן עושה זאת.

בסוף הפרק חוזרת להיות רוח ופוגשת את אמה לאחר זמן רב שלא התראו. העונה מתמקדת בהסתגלותה של אליינה לחייה החדשים כערפדית. מתגלה קיומה של תרופה לערפדות, ומספר דמויות מחפשות אותה. בנוסף מכירים את בן האלמוות הראשון, סילאס, שמנסה להשיג את התרופה כדי להתאחד עם אהבת האמת שלו, ותוך כדי זה יכול לשחרר המוני יצורים על טבעיים שיפגעו בעולם. עונה זו מספרת על “המקוריים”, משפחת הערפדים הראשונה בעולם, ומתמקדת בסיפורו של הבן קלאוס ובקשריו המשפחתיים הארוכים עם אחיו ואחותו.

יומני הערפד עונה 1 פרק 2

בחור צעיר מסתורי בשם סטפן מגיע לעיירה ונכנס לחייה של אליינה. אליינה וסטפן מתאהבים ואליינה מבינה שסטפן הוא ערפד מבוגר. דיימון, אחיו הגדול והמסוכן של סטפן מגיע אחריו למיסטיק פולס ומפר את השלווה בעיירה. בזמן העונה מגלים על העובדה שקתרין לא מתה אלא כלואה בקבר במיסטיק פולס יחד עם עוד 27 ערפדים והרצון של דיימון לשחרר אותה. בוני בנט, חברתה הטובה ביותר מגלה שהיא מכשפה ומשתלבת בעלילה.

בסוף עונה 4 חוזר יחד עם עוד ציידים כאשר בוני הורידה את המעטה של עולם הרוחות אך נעלם לאחר שהחזירה אותו. כריס ווד – מלקאי “קאי” פרקר – (6 ראשי, 8 אורח) – מכשף חסר רחמים התקוע בעולם הכלא של 1994, האח התאום של ג’ו. נתקע עם בוני בעולם הכלא כאשר שלחה את דיימון לעולם האמיתי יחד עם המייסד. קאי הוא האחראי לתרדמת של אליינה, שממנה תקום רק כאשר בוני תמות. הוא נשלח לגיהנום, אך בעונה 8 כשדלת הגיהנום נפתחה קאי חזר שוב הטיל טרור על מיסטיק פולס.

יומני הערפד – כל העונות, כל הפרקים לצפייה ישירה!

דיימון ובוני משחררים אותה מעולם הכלא בשביל להחזיר לסטפן את האנושיות שלו. היא מחשיבה את משפחת הכופרים כמשפחתה יותר מאת סטפן ודיימון. בעונה 6 מחפשת את המחוון בשביל להחזיר את “משפחתה” הכופרים, מעולם הכלא.

קיילה אוול – ויקי דונובן – האחות המכורה לסמים של מאט. היא יוצאת עם טיילר אף על פי שהיא יותר מעוניינת בג’רמי. היא נהפכת לערפדית על ידי דיימון ונהרגת על ידי סטפן זמן קצר לאחר מכן.

יומני הערפד עונה 1 (עם תרגום)

טיילר נשך אותה והיא מתה לאחר שהבינה שאמא שלה לא הייתה שקרנית ואגואיסטית. ג’נינה גוונקאר – קצייה “טסה” (עונה 5 משני) – מכשפה רבת עוצמה אשר הייתה מאורסת לסיילאס. היא יצרה את כשף האלמותיות בשבילה ובשביל סיילאס אך מגלה שהוא בוגד בה עם המשרתת שלה אמרה.

מורידים – המקוריים – The Originals – עונה ראשונה – פרקים מלאים לצפייה והורדה – עם תרגום מובנה. גם קטעים שלא שודרו בטלוויזיה וקטעים מאחורי הקלעים של יומני הערפד. שנהפכו לערפדים בעזרת כישוף של אימם וכך נוצר זן הערפדים בעולם. העונה עוקבת אחרי חייה של אליינה גילברט המתגוררת בעיירה מיסטיק פולס שבווירג’יניה עם אחיה ג’רמי ודודתם ג’נה לאחר שהוריהם טבעו למוות.

צפייה ישירה

דיימון ואנזו כיבו את האנושיות שלהם וכעת עובדים עבור הסירנות כמשרתים של קייד בזמן שסטפן, קרוליין ובוני מנסים להציל אותם. בהמשך העונה, סטפן מכבה גם הוא את אנושיותו ומשרת את קייד. הוא חוזר לעצמו רק אחרי שבוני מזריקה לו את התרופה לאנושיות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן