סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » יומני הערפד לצפייה ישירה

יומני הערפד לצפייה ישירה

ליומני הערפד מספר סדרות בת, הראשונה היא “המקוריים” שהתחילה להיות משודרת ב3 לאוקטובר 2013 (במקביל לעונה החמישית של יומני הערפד). הסדרה מתמקדת במשפחת הערפדים המקורית של העיירה. לסדרה “יומני הערפד” 8 עונות ו-171 פרקים סה”כ, וכל פרק נע בין 41 ל44 דקות. Insart.co.il – חם ברשת – אתר המציג את כל החדשות, הכתבות, המאמרים והקישורים הכי חמים ברשת, ואיזה יופי… אז הירשמו, פרסמו, הצביעו וקיבעו מה הכי חם ברשת. הסדרה עוקבת אחר חייה של נערה בשם אלנה גילברט, המתאהבת בערפד בשם סטפן סלבטור.

מעבר לשידורים הרשמיים, פרסמנו כאן לינקים מעודכנים לצפייה ישירה בכל הפרקים של יומני הערפד. הדרמה הערפדית המסחררת יומני הערפד עונה 5 חוזרת למסכים שלנו ובגדול, יחד עם שידורי עונה חדשים ומרעננים מתמיד, המציגים לנו את כל מה שלא יצא לנו לראות כבר הרבה מאוד זמן. בכיכובם של איאן סומרהולדר, פול ווסלי, נינה דוברב, קנדיס אקולה, קתרינה גרהאם, זאק רוריג, סטיבן ר. מקווין, שרה קנינג, מייקל טרבינו, קיילה אוול, מת’יו דייוויס, ג’וזף מורגן ועוד רבים וטובים אחרים. נטפליקס – יומני הערפד – לצפייה ישירה בממשק נטפליקס (למנויים בלבד). כל העונות כל הפרקים לצפייה ישירה, תגיבו פה ואני אשלח בפרטי..

סרטים וסדרות לילדים

גם קטעים שלא שודרו בטלוויזיה וקטעים מאחורי הקלעים של יומני הערפד. את הסדרה יומני הערפד ניתן לראות במגוון מקומות ברחבי הרשת. קיימים מגוון אתרים שמציעים אותה לצפייה בליווי כתוביות, כמו אתר הוט שלוש, אתר סדרות, ועוד אתרים נוספים.

ג’רמי, אח של אליינה, הוא בכלל דמות מומצאת של יוצרי הסדרה, ובמקור לפי הספרים לאליינה אחות קטנה. העיירה המוכרת לנו כ”מיסטיק פולס”, בה מתרחשת כל העלילה, במקור לפי הספר נקראה בכלל “כנסיית הפל”, אך כותבי הסדרה החליטו כי השם מקושר מדי לדת. הסדרה משודרת בצורה רשמית בפלטפורמת הסטרימינג של נטפליקס וגם בערוצי הטלוויזיה וממשקי ה-VOD של חברות התקשורת. יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת. פרק הפיילוט צולם בונקובר, שאר הפרקים צולמו בקובינגטון ובקהילות אחרות ברחבי אזור אטלנטה מטרופוליטן. לסדרה כרגע שתי עונות בלבד, העונה השנייה התחילה ב10 באוקובר 2019, ועדיין לא הסתיימה.

יומני הערפד לצפיה ישירה או הורדה

בהמשך העונה מגלה אליינה שאביה שנהרג, הוא כלל לא אביה הביולוגי, אלה הדוד השנוא עליה ועל חיה ג’רמי הוא האב הביולוגי, ומי שגידל אותם עד היום הוא אחיו של ג’ון.

חייהם עוברים תפנית כאשר אחיו הפרוע וחסר הרגשות של סטפן – דיימון, חוזר לעיירה מיסטיק פולז בה הם מתגוררים. דיימון רוצה להשיב אליו את קת’רין – אהובתו הערפדה, אשר שיחקה בו ובסטפן בו זמנית ונלכדה בקבר ישן מתחת לכנסייה באותה העיירה לפני 150 שנה. העיירה היא בעלת היסטוריה על טבעית רחבה עליה יש דגש בעלילה. עלילות משנה סובבות סביב תושבים אחרים בעיירה, כדוגמת אחיה הצעיר של אלנה – ג’רמי, חברתה של אלנה – בוני בנט – מכשפה אשר יכולותיה מתפתחות במהלך העונות, וחברתן השטחית קרוליין פורבס. הסדרה מתרחשת בעיירה הבדיונית מיסטיק פולס, וירג’יניה, עיר הטעונה עם עבר על טבעי מאז התיישבות של מהגרים מניו אינגלנד בסוף המאה ה-17.

סדרות לראות

העונה השנייה אף עוקבת אחר סבך הקשר בין אלנה, סטפן ודיימון – שמודה בפני עצמו ובפני אלנה (אך גורם לה לשכוח זאת) שהוא אוהב אותה. סכנה בלתי צפויה מסכנת את אלנה ואת כל הסובבים אותה, ואף מביאה את האחים סלבטור לסכן את חייהם בשבילה. Seret – מידע על הסדרה, טריילרים ותקצירים באתר הישראלי סרט.

הסדרה “מורשות” מספרת על הנערים עם הכוחות העל טבעיים שמגיעים לבית הספר “סאלבטור לילדים על טבעיים”. ג’רמי מתדרדר לסמים ומתבודד, ואליינה מתחילה לצאת עם בחור מהעיירה בשם סטפן, עד מהרה מגלה אליינה שסטפן ואחיו הבכור, דיימון, שניהם ערפדים והם הורגים תושבים בעיירה. יש כאלה שאומרים שהסיבה להצלחת הסדרה היא השילוב יוצא הדופן בין מציאות לפנטזיה.

כמה פרקים יש בסדרה “הסולטן”, ואיפה צופים בהם? כל התשובות

כל הקבצים שמופיעים באתר מועלים דרך אתרים מתווכים וזהו למעשה אתר קישורים בלבד והכל לצפייה ישירה. הסדרה עוקבת אחר אליינה גילברט, נערה צעירה יפה וחכמה. הוריה של אליינה נהרגו בתאונת דרכים דבר שמשאיר אותה ואת אחיה הצעיר, יתומים. כאשר מתחילה שנת הלימודים, מגיע בחור חדש לעיירה, סטפן סאלוואטור. מה שאליינה לא יודעת הוא שסטפן הוא ערפד בן מאות שנה שמנסה לחיות כמו בן אדם רגיל.

שני האחים מתחילים להראות חיבה כלפי אליינה, בעיקר בגלל הדמיון שלה לאהובת עברם קתרין פירס. מסתבר כי אליינה היא צאצא של קתרין, אשר בסופו של דבר חוזרת עם תוכניות נגד השלישייה. יומני הערפד היא סדרת טלוויזיה לילדים ולנוער מבית הטלוויזיה האמריקאית. היא עוסקת בשני אחים, קלאוס ואלייז’ה, אשר מתמודדים עם היותם ערפדים בכל מיני דרכים מצחיקות, מותחות, משעשעות וגם קצת משונות. בספר יומני הערפד יש המון דמויות ויצורים שכותבי הסדרה לא רצו להכניס, למשל שועלים אנושיים, מלאכים ועוד הרבה יצורים מיסטים.

לא נמצאו סרטים

העיירה מנוהלת על ידי הצאצאים של משפחות המייסדים, המרכיבים את “מועצת העיירה הסודית”. חלק מן המשפחות המייסדות של מיסטיק פולס כוללים את משפחת סלבטור, משפחת גילברט, משפחת פלס, משפחת פורבס ומשפחת לוקווד. הם שומרים על העיר מערפדים למרות שהם נראים מתעלמים מאיומים על טבעיים אחרים כמו אנשי זאב. ב-16 בפברואר 2010, הודיעה The CW שעונה שנייה לסדרה תעלה לאוויר ב-9 בספטמבר 2010. ב-9 באוגוסט 2010 זכתה “יומני הערפד” בשבעה פרסי “Teen Choice Awards”. “מורשות” היא עוד סדרת בת נוספת של יומני הערפד שעלתה לראשונה ב25 באוקטובר 2018, לאחר ש”המקוריים” סיימו את שידוריה.

האחים דיימון וסטפן הערפדים, לפי הספר בני 164 (סטפן) ו168 (דיימון). הסדרה מתרחשת בעיירה דמיונית בשם מיסטיק פולס, וירג’יניה. תחילת הסדרה עוקבת אחר אליינה וג’רמי, אחים שהוריהם מתו ונשאר להם אחד את השני. בעונה השנייה מתרחשת תפנית דרסטית כאשר קת’רין, אהובתם המיתולוגית והתכננית של האחים סלבטור, חוזרת לעיירה במטרה שמתבהרת במהלך העונה.

איך להוריד פופקורן טיים לסטרימר – המדיך המלא

העיסוק בנושאים פנטסטיים, כמו ערפדים, בשילוב עם העיסוק בנושאים שאינם פנטסטיים כמו בני אדם הופך את הסדרה למה שהיא כיום. אשכול זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות. כולנו יודעים שסדרות וסרטים שמבוססים על ספרים, לא תמיד צמודים למקור. כשדיימון מגלה שלג’ון יש מכשיר שיכול להרוג את כל הערפדים בעיירה הוא מתכנן להרוג אותו, אבל אז דברים מתחילים להשתבש.

  • לסדרה “יומני הערפד” 8 עונות ו-171 פרקים סה”כ, וכל פרק נע בין 41 ל44 דקות.
  • ליומני הערפד מספר סדרות בת, הראשונה היא “המקוריים” שהתחילה להיות משודרת ב3 לאוקטובר 2013 (במקביל לעונה החמישית של יומני הערפד).
  • העיסוק בנושאים פנטסטיים, כמו ערפדים, בשילוב עם העיסוק בנושאים שאינם פנטסטיים כמו בני אדם הופך את הסדרה למה שהיא כיום.

אחיו של סטפן, דיימון, מפריע לו לחיות באורח חיים שליו ושקט. בין האחים סאלוואטור יש מלחמה עזה על נשמתה של אליינה ועל נשמותיהן של כל אנשי העיירה מיסטיק פולס שבוורג’יניה. בסדרת בת של יומני הערפד המקוריים גם מופיעים שחקנים מוכרים מתוך יומני הערפד. לסדרה 5 עונות ו-92 פרקים, וכל פרק אורכו כ-42 דקות, והפרק האחרון של הסדרה “המקוריים” שודר ב1 באוגוסט 2018. הסדרה עוקבת אחר חייה של אליינה גילברט (נינה דוברב), נערה בת 17, המתאהבת בערפד בן 162 בשם סטפן סלבטור (פול וסלי). מערכת היחסים שלהם הופכת למסובכת יותר ויותר כשאחיו הגדול האכזרי והמרושע של סטפן, דיימון (איאן סומרהולדר), חוזר עם תוכנית כדי להמיט הרס על העיר וכן תוכנית נקמה נגד אחיו הצעיר.

סדרות ותוכניות

חפשו בגוגל את האתרים הללו ובדקו אם הם מספקים לכם צפייה ישירה איכותית. נשמח אם תכתבו לנו ותספרו מה חשבתם על הסדרה. סרטי פעולה, דרמה, קומדיה, קולנוע ישראלי וגם סדרות בצפייה ישירה, טלנובלות, סדרות נוער וילדים, סרטי ילדים…

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן