סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » יהודה לוי סדרות

יהודה לוי סדרות

בקיץ 2008 השתתף לוי במחזמר “יוסף וכתונת הפסים המשגעת” בהפקת תיאטרון “הבימה”, בתפקיד הראשי לצד מירי מסיקה. את שירותו הצבאי עשה לוי בלהקת חיל החינוך, שם שימש כמפקד הלהקה. שם גם הכיר את אפרת בוימולד, שבהמשך תהפוך לבת זוגו. ב-1996, כשהיה בן 17, התארח לוי במספר פרקים באופרת הסבון “רמת אביב גימל”.

לוי ניהל מערכות יחסים עם יעל בר זוהר, אפרת בוימולד ונינט טייב שנמשכה 7 שנים והשניים אף התארסו, בשנת 2013 הם הודיעו על פרידתם. ב-2007 ועד ל-2014 שיחק בסדרת הפשע “הבורר”, שכתב רשף לוי ושודרה במשך 4 עונות ו-45 פרקים, ובה לוי גילם את נדב פלדמן – עובד סוציאלי המחליט לפתוח את תיק האימוץ שלו ומגלה שהוא בן לראש משפחת פשע (אותו מגלם משה איבגי). לוי נולד בפתח תקווה לירחמיאל לוי, יליד בולגריה ולחיה (לבית ליכטנשטיין), שעלתה מפולין. בן דודו מדרגה שנייה הוא השחקן רועי ניק, דודו הוא יו”ר ההתאחדות לכדורגל בישראל לשעבר, גברי לוי, ובן דודו הוא כדורגלן העבר והמאמן גיא לוי. עונה שישית לדוקו-ריאליטי הוותיק שבו מתועדים בני ובנות משפחת בוזגלו – מאור ומירן, אוהד ופאני, אסי ועדי, אלמוג ונטלי וחני ויעקב. דרמה מוזיקלית שעוקבת אחר מוזיקאי צעיר מראש העין, שעובד לפרנסתו באולם אירועים וחולם להוציא אלבום משלו.

לא נמצאו סרטים

סרטי פעולה, דרמה, קומדיה, קולנוע ישראלי וגם סדרות בצפייה ישירה, טלנובלות, סדרות נוער וילדים, סרטי ילדים… לראשונה תעלה סדרת דרמה בהשראת פרשת משה קצב – כך נחשף הבוקר (שלישי) במסיבת עיתונאים של יס שבה הוצגו הפקות המקור לשנת 2022. הסדרה נקראית “אלף”, היא בת שישה פרקים והיא נעשית בהשראת ספרה של אודליה כרמון, מי שכונתה א’ ממשרד התחבורה והופיעה כעדה במשפטו של הנשיא לשעבר והאנס המורשע קצב. יס מסרה כי השנה יעלו 43 הפקות מקור בהשקעה של כ-100 מיליון שקל ביצירה ישראלית.

לוי השתתף בפסטיגל בשנים 2002, 2003, 2011 ו-2015 בתפקיד ראשי, ואף זכה במקום הראשון עם שירו. כמו כן, השתתף בהצגה “טרזן”, ובשנת 2005 במופע “שיר נולד” לצד נינט טייב. הוא שימש כדוגמן הבית של מותג האופנה “פוקס”, אך בשנת 2006 הודיע על עזיבתו את החברה. בשנת 2003 החל לגלם את דמותו של ליאור דביר בטלנובלה “אהבה מעבר לפינה”, במשך שלוש עונות.

חדשים

פאנל השופטים והמנחה עידו רוזנבלום לא השתנה, אך הפעם צפויה עונה ארוכה יותר, עם 18 מתמודדים ומתמודדות. ויכוח פוליטי בין מורה בבית ספר תיכון לתלמידה בשיעור אזרחות יוצא מכלל שליטה ומוביל לאירועים שמטלטלים את מערכת החינוך כולה. את תפקיד המורה יגלם דורון בן דוד ואת התלמידה תגלם מיה לנדסמן (“המפקדת”). לוי השתתף בפסטיגל בשנים 2002,2003 ו-2011 בתפקיד ראשי, וזכה במקום הראשון עם שירו. בשנת 2006 הקליט לוי את השיר “רציתי” לסדרת “האלופה”. בשנת 2004 שיחק בסרט זוכה פרס אופיר “מדורת השבט” לצד יהורם גאון ואסי דיין, ובשנת 2005 שיחק ב”שושלת שוורץ” לצד טל פרידמן.

  • “הסדרה הזו היא בין נשמות. זה לא כל כך קשור לתפאורה, זה היה יכול להיות גם סיפור לא על יהודים חרדים. זה חוצה את המלבוש, זה כל היופי בדבר הזה”.
  • ברשת יודעים כי אחרי העונה האחרונה והמצליחה מדובר במניה בטוחה, אולם גם מודעים לתחרות הקשה שמציבה קשת.

שפותעבריתהפקהמפיקאדר שפרןחברת הפקהקומא סטודיוזשידוררשת שידוריסקישורים חיצונייםדף התוכנית ב-IMDb ריקוד האש היא סדרת טלוויזיה ישראלית מסוגה דרמה שכתבה רמה בורשטין. ב-4 בספטמבר 2014 עלתה סדרת הדרמה “איש חשוב מאוד” בכיכובו. הסדרה, אותה יצרה שירלי מושיוף ומתבססת באופן פיקטיבי על חייו של לוי, שודרה בערוץ הוט 3, ולוי מגלם בה את בן דמותו בתפקיד הראשי, לצד אלמה דישי. תפקיד זה זיכה אותו בפרס “השחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה” בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2014.

משחק

לא רק ‘שבאבניקים’ ו’שטיסל’ צפויות להחזיר את העולם החרדי למסך, ממש בימים אלו מצטלמת סדרה חדשה ומושקעת בשם “ריקוד האש”. באותה שנה הופיע בתפקיד משני בסרטו של סטיבן ספילברג “מינכן”, וכן החל לשחק תפקיד ראשי לצד עפר שכטר בטלנובלת הכדורגל של HOT – “האלופה” בתור ״סער פדידה״ הדמות הראשית . בשנת 2006 הקליט לוי את השיר “רציתי” לטלנובלה “האלופה”. אורנה בן דור (יוצרת “מעושרות”) מלווה שש נשים חזקות מהפריפריה כדי להרים אירוע אופנה בתל אביב.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב. עונה שנייה לדוקו-ריאליטי “יס מן”; “חיה”, סדרה חדשה פרי עטה של דלית קהן שמגלמת הומלסית בהיריון בעשור החמישי לחייה. “חיים של אבא”, שכבר עלתה לשידור ושמציגה אבות מפורסמים – בהם קובי פרץ ועומר מילר – אשר מספקים למצלמות הצצה לתוך חייהם; “יש לכם עסק”, תוכנית חדשה עם אלון גל, שמגיע לעסקים שנפגעו בתקופת הקורונה, מעמת אותם עם המציאות וסוגר להם את העסק. לבעלי העסקים יש 48 שעות להחליט אם לסגור את העסק או לפתוח אותו בדרך חדשה; כמו כן, עונות חדשות ל”אבודים”, “סלבריישן” עם צחי קומה, תוכנית התחקירים “המקור” והשעשועון “אל תפילו את המיליון”. אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, צפוי לעלות גם ריאליטי מסעדות חדש, פרויקט סודי ומקורי שהגו ברשת.

יהודה לוי

בשנת 2004 שיחק בסרט זוכה פרס אופיר של יוסף סידר – “מדורת השבט”, לצד יהורם גאון ואסי דיין, ובשנת 2005 שיחק ב”שושלת שוורץ” לצד אניה בוקשטיין וטל פרידמן. ב-1983 בגיל ארבע עבר עם משפחתו לדרום אפריקה לצורך עסקיו של אביו. שם החל להתאמן בקראטה ואף זכה כשהיה בן עשר באליפות דרום אפריקה לילדים. בשנת 1993, כשהיה בן 14, שבה משפחתו לישראל והתיישבה בתל אביב. הסדרה, שהופקה על ידי חברת ההפקות ADD ונערכה על ידי יעלי אבנרי, צפויה לעלות בדצמבר.

ב-2010 גילם את פרדי, בנו של אלימלך זורקין (בגילומו של זאב רווח), בסדרה “חסמבה דור 3” ששודרה בערוץ הוט 3 והתבססה על סדרת ספרים באותו השם שכתב יגאל מוסינזון. בשנת 2011 השתתף במופע המרכזי לחנוכה – הפסטיגל,שם שיחק את “פישנזון” מורה שהמציא תוכנה שמכניסה אנשים למחשב, בפסטיגל זה הופיע לצד רבים כגון אליאנה תדהר, תובל שפיר, עוז זהבי ועוד. בשנת 2012 יצא הסרט ההוליוודי “בשם הכסף”, בו גילם לוי בתפקיד הראשי את אייזק, מוסכניק שנקלע בלית ברירה לעולם הפשע. הסדרה עוקבת אחר סיפור היעלמותו של מטוס נוסעים ישראלי שנעלם מהרדאר בטיסה מתל אביב להודו, כשהפתרון לתעלומה מסתתר בין 225 הנוסעים. בין הנוסעים נמצאים אשתו וילדיו של איש שב”כ, שחוזר לסייע בחקירה אחרי שנפלט בעקבות פציעה. במקביל, בני משפחות הנעדרים מתחילים לחטט בחיי יקיריהם ומגלים סודות שלא הכירו. בסדרה, שיצרו רון לשם ועמית כהן, מככבים בין היתר ליאור אשכנזי, ניב סולטן, עוז זהבי, אורנה בנאי ועוד. סדרת ההמשך המצליחה של “שנות ה-80” תעלה גם היא למסך בחורף הקרוב, כשהסדרה הנוכחית מתרחשת ב-1993, ארבע שנים אחרי שקודמתה הסתיימה.

אחרי תאונת הקורקינט הקשה, שלומית מתאוששת עם החברות

את הסדרה הפיק יואב גרוס ויצרו טליה לביא (“אפס ביחסי אנוש”) והתסריטאית שיר ראובן, ויככבו בה גם מנשה נוי, רבקה מיכאלי, שולי רנד, טלי שרון, ענבר דנון, פלורנס בלוך ועוד. בראיון שהעניק יהודה לוי לידיעות אחרונות הוא דיבר על התחושות שלו ובעיקר על ההצלחות האחרונות שלו גם מעבר לים בתחום המשחק. אז נכון שהוא מככב השנה בהמון סדרות אבל כעת הוא מדבר על תחושת הכישלון, הכמיהה למשפחה והמחשבות על הגיל והעתיד – הגעגוע לשלומית מלכה עדין גדול אצלו כנראה ועכשיו הוא מסביר. בורשטיין מאיטה את העלילה כדי להדגים ולהמחיש את צערה וקשייה של גיבורתה פייגי, ואת עמקות מחשבתו של הרב נתן, השוקל ומודד כל מילה העוזבת את פיו, אבל השימוש החוזר ונשנה בכלי הזה, שבאופן מתבקש מעכב את התקדמות העלילה, די מזכיר את 40 שנות ישראל במדבר. פתח תקווה, ישראלמדינהישראל תקופת הפעילות1993–הווה (כ־29 שנים)עיסוקשחקן, דוגמןמקום לימודיםתלמה ילין פרסים והוקרהשני פרסי האקדמיה לטלוויזיהפרופיל ב-IMDb יהודה לוי (נולד ב-29 ביוני 1979) הוא שחקן ודוגמן ישראלי. זוכה שני פרסי האקדמיה לטלוויזיה ופרס השחקן הטוב ביותר בפסטיבל הטלוויזיה סירייס מאניה 2022.

  • דרמה מבית היוצר של רמה בורשטיין (“למלא את החלל”, “לעבור את הקיר”).

רגע לפני הגעת העונה הקרה, ריכזנו עבורכם את התוכניות הישראליות הגדולות שצפויות להגיע כבר בחורף הקרוב למסך הקטן, אולם כפי שהתרגלנו בשנים האחרונות – נזכיר שלוחות השידורים משתנים מהר מאוד, כך שלא נתפלא אם יידחו כמה מהתוכניות על אף הבטחות הערוצים. כמעט שנה עברה מאז הפרידה המפתיעה והמתוקשרת בין שלומית מלכה ויהודה לוי שהחליטו להפריד כוחות אחרי ארבע שנות נישואים. לפני כחודש תועדה הרווקה הטריה מתנשקת במסיבה עם יוצא “המירוץ למיליון” מיתר עסיס ואמש התייצב לוי באירוע השקה עם האישה של חייו. סלבס היא זו שחשפה בפניכם לראשונה את הזוגיות שהפתיעה לא פחות מהפרידה אי שם בשנת 2015 ומאז, עוקבת אחרי הדוגמנית המצליחה והשחקן החשוב מאוד באדיקות… דרך הזוגיות הראשונית, האירוסים, החתונה המשמחת, התאונה שעברה מלכה כשהחליקה עם הקורקינט ואושפזה, המעבר שלהם לתקופה בארצות הברית, הקאמבק לתל אביב ועד לחודשים האחרונים, שבהם השניים לא נצפו אחד עם השנייה.

מציג 1 תגובות

הזוכה בתוכנית ייצג את ישראל באירוויזיון 2022, שייערך באיטליה. האתר של Pashut אינו מעלה, משדר או מזרים תוכן כלשהו באתר – תוכן זה זמין באינטרנט ומוצגים מאתרים כגון Dailymotion ו- YouTube. הופיע בשנת 2006 ב”שיר נולד” לצד נינט טייב, ארוסתו כיום.

בשנת 2002 לוי שיחק תפקיד ראשי בסרטו זוכה פרס האקדמיה לטלוויזיה ופסטיבל הקולנוע ירושלים של איתן פוקס, “יוסי וג’אגר”. הסרט זכה לשבחים בישראל ומחוצה לה ולוי זכה בפרס האקדמיה לטלוויזיה על תפקידו בסרט. לאחר שירותו הצבאי, לוי השתתף במספר סרטי קולנוע בתפקידים משניים, כשהבולט שבהם הוא הסרט “זולגות הדמעות מעצמן”. בנוסף, השתתף במספר סדרות טלוויזיה בתפקידים קטנים, בהן “דקות של תהילה” ו”ד.נ גליל מערבי”, וכן בהצגה “אדיפוס משפט האלים” ובמספר סרטוני פרסומת (בהן לחטיף במבה).

ילדות סכסכניות פרק 1

במרץ 2022 זכה בפרס השחקן הטוב ביותר בפסטיבל הטלוויזיה סירייס מאניה – צרפת, על תפקידו בסדרה “ריקוד האש”. יהודה לוי זכה על תפקידו בסדרה בפרס השחקן הטוב ביותר בפסטיבל סירייס מאניה. במסיבת העיתונאים הוצגו הסדרות הנצפות ביותר ביס בשנת 2021. הסדרה הנצפית ביותר השנה הייתה “בני אור”, השנייה היא “הטבח” והשלישית – “שטיסל” בעונתה השלישית. אחריהן, בסדר יורד – העונה החמישית של “הבוזגלוס”, “מלכת היופי של ירושלים”, “מעילה”, העונה ה-17 של “האנטומיה של גריי”, “המניע”, “מנגן ושר” ו”החיים הסודיים של בני חמש”.

הסדרה שצפויה לעלות ב-YES, תעסוק בקהילה חסידית בצפון, בכיכובו של יהודה לוי שמגלם את הבן הבכור של האדמו”ר שאמור לרשת את מקומו, אך צריך להתמודד עם לא מעט אתגרים בדרך. אחת הסדרות המסקרנות שיעלו השנה שינתה את שמה הזמני מ”חיה” ל”ילדים ביער”. זהו מותחן פסיכולוגי שעליו חתומה דלית קהן כיוצרת, כותבת, שחקנית ראשית ובמאית לצד אילן עבודי. קהן מגלמת את חיה, הומלסית בת 40 ומשהו בהיריון מתקדם. עמי (קליין) הוא חוקר משטרה שלידיו מגיע תיק אפל, ובמרכזו עומד ארגון פשע עולמי שעוסק בסחר בתינוקות בני יומם באמצעות הדארק-נט.

סרטים

רותם ישראל תנחה, וישפטו השפים אסף גרניט, מושיק רוט, יוסי שטרית ורותי רוסו. תוכנית הריאליטי-ספורט חוזרת למסך עם פנים חדשות בדמותה של המדליסטית האולימפית ירדן ג’רבי, שתיכנס לנעליה של רותם ישראל שעזבה לתוכנית הבוקר של רשת. מלבד ג’רבי החדשה, צוות המנחים נשאר על כנו – רותם סלע ואסי עזר יובילו וניב רסקין וג’רבי ישדרו את המקצים שצולמו בקיץ בנמל חיפה. אני חרדי ואני מבטיח לך שאין לך מושג כמה זה לא פשוט, אתה יודע לזהות על מישהו אם הוא תולדות אהרון או תולדות אברהם יצחק? כל ההבדלים שהבאתי הם ברמה החיצונית, בתוכן יש ים הבדלים, ואין לך מושג מה ההבדל בין דרך הלימוד של מיר, לבין מה סגנון השיחות בגור, ועוד ועוד דברים שאין לך שמץ של מושג בהם, אבל מה זה משנה הרי כולם חרדים?? מדובר בדרמה טלוויזיונית ראשונה של הבמאית החרדית רמה בורשטיין, שהביאה למסך את הסרטים “למלא את החלל” ו”לעבור את הקיר”.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן