סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » טלגרם סדרות טורקיות

טלגרם סדרות טורקיות

ב-Netflix מחכה לך ספרייה גדולה של סרטים, סרטי תעודה, תוכניות טלוויזיה, אנימה, תכנים מקוריים זוכי פרסים של Netflix ועוד. יש לנו מבחר גדול של סדרות וסרטים מדהימים מטורקיה. קומדיה, דרמה, רומנטיקה, אימה ועוד – כל אחד יוכל למצוא משהו שמתאים לו במבחר הסרטים והסדרות באוסף.

סידרה אחרת שמשודרת בתורכיה החל משנת 2017, זכתה בביקורות מצויינות ובחודשים האלה החל השידור שלה בערוץ הטלנובלות התורכיות, היא “צ’וקור”, בעברית “הבור”. מדובר בסידרת מאפייה על משפחת מאפייה בשם קוצ’ובלי, ששולטת בשכונה מסוכנת שהשם שלה הוא “הבור”. המשפחה עומדת בפני איבוד שליטה על השכונה המסוכנת, בנם הצעיר שעזב את המשפחה חייב לחזור לביתו משם הוא כבר לא יכול להימלט. הסידרה היא בכיכובם של אראס בולוט איינמלי, ארקאן קוסטנדיל וארג’אן קסאל.

אהבה וחטא

האח הגדול היא תוכנית ריאטלי ישראלית שמשודרת בערוץ 13 ובתוכנית משתפפים עד 20 משתתפים שסגורים בבית משותף במשך כמה חודשים ועוברים משימות שונות לאורך העונה. סדרה טורקית היסטורית אשר עוסקת בפרשת חייו של יונוס אמרה, אשר נחשב לאחד משוררי העם המיסטיים הראשונים של מסורת השפה העות’מאנית-טורקית. אמרה חי באנטוליה של המאה ה-13 בסמוך לכיבושי המונגולים. הוא נודע בתור האדם שהמציע את הטורקית המודרנית, אך גם בגלל אורח חייו הצנוע. גולסטאר היא תוכנית דוקו ריאליטי המשודרת בשידור חי בישראל המציגה את פעילותה של נבחרת מפורסמים בהדרכת שייע פינגבוים המשחקת בגמר מול קבוצה אחרת. שימוש בשירות VPN מאפשר לך להתחבר לשרת בכל העולם ולקבל כתובת IP שונה שלא ניתנת לחסימה על ידי חברות וספקיות אינטרנט ישראליות.

יום אחד פרהאת יורה באדם ופוצע אותו, אך כדי שהוא ידבר הוא לוקח אותו את אסלי הרופאה כדי שתרפא אותו. מכאן דרכיהם של אסלי ופרהאת מצטלבות והיא, אחותו של קצין משטרה, מסתבכת עם עולם הפשע. אהבה מסוכנת (Sevimli Tehlikeli- סווימילי טהליקלי)- סידרה בבימויו של אוזג’אן דניז מ”הכלה מאיסטנבול”, ובכיכובם של אייצ’ה איישין טוראן מהסידרה “מרים” ושוקרו אוזיילדיז.

אהבה משולשת

בשנת 2022 כולנו יודעים שאתר הסדרה מכיל את סדרות 7000 ועוד ועוד ועוד ערוצי תוכן יקרי ערך בכל השפות והחדשות הטובות הן שמכל המדינות. כדי למנוע חסימות לגמרי לכל דומיין של SDAROT TV שנו את הDNS שלכם במחשב לDNS של גוגל ולא תצטרכו יותר לחפש קישורים לאתר סדרות טיוי לצפייה ישירה. בנוסף לכך, כל הסדרות שמוצגות באתר סדרות טי וי, מועלות עם תרגום מובנה ומסונכרן לפי קצב הסדרה שאתם רואים ואין חשש כי תצטרכו להשתמש בתרגום חיצוני על מנת לצפות בסדרה אנגלית בלי תרגום. האתר הרשמי של ערוץ ויוה בישראל, עם צפייה ישירה חינם בטלנובלות ובסדרות של הערוץ. כאן תוכלו לצפות בטלנובלות מכל העולם באיכות גבוהה וללא תשלום. היכנסו עכשיו לאתר הרשמי בישראל וצפו בפרקים מלאים, מאחורי הקלעים, טריילרים וראיונות עם כוכבים.

אופציה נוספת ולא פחות טובה לטעמנו היא למידה של השפה התורכית. טורקית היא שפה מדהימה ועשירה, ויש סביבה תרבות ענפה של מוזיקה וריקודים. “הדוקטור” היא אחת הסדרות הנצפות ביותר בטורקיה בזכות הסיפור המרתק שלה וקבלת האחר. הסדרה עוקבת אחר מחלקה כירורגית בבית חולים מובילה שעוברת מהפך כאשר מתמחה חדש מצטרף לצוות. למתמחה תסמונת שמקשה עליו לתקשר עם סביבתו, אך הוא רופא פנומנלי המציל חיי רבים. למרות זאת, הוא דחוי על ידי יתר הרופאים האחרים שלא יכולים לסבול אותו בהתחלה, אך הכנות שלו ומסירותו מכריעים אותם בסופו של דבר.

שימוש במכשירים ודפדפנים שונים כדי לגשת לאתר

לנו, בניגוד לכל שאר הקהל שיושב לו בביתו שבטורקיה וצופה באותן סדרות, אין את היכולת להבין את שפת המקור. זו בדיוק הסיבה שבגללה אנחנו זקוקים לכתוביות עם תרגום מובנה. כל הטלנובלות הנחשקות מכל העולם לצפייה ישירה בחינם. טלנובלות מארגנטינה, טלנובלות מברזיל, טלנובלות מספרד, טלנובלות מטורקיה וטלנובלות מקוריאה. כל מה שמתרחש בעולם הטלנובלות נמצא במרחק הקלקה, כולל מידע על כל מה שמשודר בערוצים של ויוה ושל ויוה פלוס.

באתר תוכלו למצוא את כל המידע על הסדרות של ערוץ ויוה, לוח שידורים, בלוגים על הסדרות, פורומים על הסדרות ועוד. הצטרפו לקהילה התוססת של האתר ותוכלו לקבל תשובה על כל שאלה בנוגע לטלנובלה האהובה עליכם. ניתן להשתמש בקבוצות טלגרם שונות שיש לנו כאן באתר בקישור הבא ,הקבוצות טלגרם הללו מכילות מאות סדרות וסרטים לצפייה ישירה שיכולות לשמש אותכם כתחליף ראוי לאתר סדרות. לאחר ניסוי שעשינו גילנו שחלק מהקישורים לאתר סדרות טיוי לאורך השנים פתאום עבדו כאשר שינינו דפדפן או נכנסו לאותו קישור דרך מכשיר אחר , לפעמים בטלפון זה עובד טוב יותר מאשר במחשב. קודם כל בדקו אם אתר סדרות טיוי או סרטים טיוי באוויר, אם האתר לא עולה לכם כנראה שהוא נמחק לצמיתות ותצטרכו להכנס לקישורים האחרים שכתובים למעלה, למקרה שתרצו קישור לאתר סדרות אחר ולא סדרות טיוי תמיד אפשר למצוא בגוגל. הבעיה שנוצרה לאחרונה היא תוצאה מסכסוך משפטי מתמשך לגבי זכויות שידור וזכויות יוצרים כנגד רשתות בשידור וכתוצאה מכך על ידי צו בית משפט ספקיות האינטרנט חוסמות את האתרים לגולשים.

עדכונים מתקפת הטיטאנים עונה רביעית ואחרונה!!!!

בנוסף, הכתוביות של הסדרות הטורקיות הינן מקצועיות ואיכותיות ביותר. דבר זה הינו חשוב במיוחד, שכן טורקית – בניגוד לאנגלית – היא שפה שרובנו לא מבינים בה כמעט כלום. התרגום המובנה האיכותי שנמצא בסדרות יכול לסייע לנו לעקוב אחרי הדיאלוגים והעלילה בקלות יתרה, וגם, אם יש לנו כישרון לשפות ומעט מוטיבציה, ללמוד כמה מילים שיעזרו לנו להסתדר בביקור הבא באנטליה או באיסטנבול. כך שבסוף מגיפת הקורונה נהיה מוכנים וערוכים לטיול ארוך ומרתק בטורקיה הנפלאה, על הטבע הייחודי שיש בה והערים הגדולות, הרוחשות והתוססות.

איזור אישי חדש, שם ירוכזו כל הפרקים שלא סיימת והסדרות שלך. שני בני דודים, שגדלים ביחד באותה אחוזה כמו אח ואחות, מניחים לילה אחד לאהבה שהם חשו זה לזו במשך זמן כה רב, ומתנשקים. הילד קובר את האהבה הבלתי אפשרית הזאת לתוך לבו והולך ומתרחק ומשאיר את הנערה מאחור. זוכת פרס “פרפר הזהב” לשחקן ושחקנית הטובים ביותר בקומדיה רומנטית בשנת 2017. מחזות זמר ודברים מיוחדים מטלנובלות וקצת הפקות או הצגות יתקבלו בכייף. ניתן להעלות תכנים מוזיקלים ולהימנע מקישורים ליוטיוב.

נטפליקס כל הסדרות

למרות חלומותיה הגדולים באחוזה המדהימה, היא מעולם לא שוכחת את השכונה הצנועה בה נולדה, יותר מכל היא מעריצה את בתו של בעל האחוזה, גולפם סיפאהי. היא מצולמת בסתר עם פוליטיקאי בשם אוראל איידין על ידי המתחרים שלו, שרוצים למנוע ממנו להתמודד בבחירות. נסרין שנכנסת לביתה של סלדה כעוזרת בית גוזלת ממנה את חייה הטובים. קרים בעלה של סלדה החליט להתגרש מאשתו ולהתחתן עם נסרין. סלדה המתקרבת לשנות החמישים של חייה מרגישה מושפלת ונטושה. היא הקריבה את חייה לטובת טיפוח ביתה וילדיה, ועכשיו היא חשה חרטה על שבזבזה את שנותיה היפות.

בשנה שעברה, חצי מהאמריקאים בגילאי 22 עד 45 צפו באפס שעות של טלוויזיה במובנה המסורתי והקדום יותר. וגם אם נניח לרגע בצד את שידורי הברודקאסט האמריקאיים (החברות הגדולות ABC, CBS, NBC ו-FOX) אשר מגיעים לכל בית אב בחינם, נגלה שגם חברות הכבלים והלוויין בצרות. אלו הן חמש סדרות טורקיות בנטפליקס ששווה להשקיע בהן בינג’ (כי בסך הכל, הבמאים והתסריאטים שןשכבר משמשים לנושאי מחקר בפקולטות הטורקיות לקולנוע ולטלוויזיה. סדרות טורקיות בנטפליקס נועדו לספק את מה שלא מספיק לנו בערוץ ויוה וערוץ 25 סדרות טורקיות.

סרטים באיכות גבוהה

פארוק הוא רווק שעומד בראש חברת טיולים, והוא משתייך למשפחת בוראן העשירה ובעלת האחוזה המפוארת בעיר בורסה כשראש המשפחה היא האמא, אסמה. אסמה רוצה לחתן את פארוק עם כלה שהיא בחרה עבורו, אך פארוק מכיר בבית קפה באיסטנבול את סורייה, זמרת ליווי ממשפחה ענייה. פארוק בוחר להתחתן עם סורייה מאיסטנבול למרות רצונה של אימו, והיא עוברת לאחוזת בוראן, ומגלה שהחיים שם הם לא כמו שהיא חשבה….

בין אם בא לכם לעשות בינג’ ארוך ומפנק של עשרות עונות או סתם לראות פרק או שניים לפני השינה, תוכלו פשוט לפתוח את המחשב ולצפות בסדרה הטורקית החביבה עליכם. כיוון שרוב החסימות של אתר סדרות TV נגרמות מספקי האינטרנט בישראל ניתן לשנות את הDNS של גוגל ולבטל את החסימות שלהם. זו שגיאה נפוצה שקורה רוב האנשים אומרים שגיאה 2 סדרות לא עובד כמעט עבור כל משתמש שרוצה לצפות בסדרה אבל מצאנו את הפתרון הטוב ביותר לזה כפי שכבר הזכרנו למעלה צפו בסרטון בזהירות וזה בהחלט יתקן אתכם הנושא הזה תוך זמן קצר. בניסוי שערכנו גילינו שחלק מהקישורים שבהם השתמשנו בעבר כדי להיכנס לאתר של Tiwi Series פתאום פעלו. בטלפון זה, לפעמים אנו יכולים לגשת לאותו קישור טוב יותר מאשר במחשב שלנו כאשר אנו מחליפים דפדפן או נכנסים לקישור באמצעות מכשיר אחר.

סדרות ותכניות לצפייה ישירה

לא משנה כיצד אתם נכנסים לאתר סדרות, גם בטלפון במחשב או באייפד יש אופציה לגלישה במצד הסתר , ניתן להכנס לדפדפן שאתם גולשים בו ומצד שמאל למעלה ללחוץ על כפתור הגדרות וללחוץ על גלישה במצב נסתר אינקוגניטו. יתר על כן, אתה יכול לראות סדרה של ”YES AND HOT” שהיא הסדרה האחרונה המפורסמת בנטפליקס באתר sdarot.tv שהיא טובה מאוד. נכון לעכשיו, האפליקציה עובדת רק במכשירי אנדרואיד למיניהם ולא עובדת כלל במערכת ה iOS של אפל (אייפונים), לכן מומלץ להצטייד באנדרואיד כאשר תרצו להוריד את האפליקציה של סדרות טיוי.

מלק סובלת מהתעללות בביתה על ידי אימה חסרת האופי שולה והחבר שלה ג’נגיז המתעלל הראשי, לכן היא שמחה מאוד לעבור לידיה של זיינפ. הסידרה מתארת את המסע שעוברות שתיהן אל מול שולה וג’נגיז ואת משפחתה המאמצת ומשפחתה האמיתית של זיינפ. הכלה מאיסטנבול (istanbullu gelin – איסטנבולו גלין)- הסידרה התורכית הידועה ביותר ששודרה בארץ והפופולרית ביותר, בכיכובם של הזמר אוזג’אן דניז, שמשחק את פארוק, ואסלי אנוור, שמשחקת את סורייה. הסידרה משודרת בתורכיה החל מ2017 וממשיכה להיות משודרת גם היום. אגב, הסידרה מזכירה מאוד את הסידרה האמריקנית “היפים והאמיצים” שמשודרת בישראל החל משנת 1994 בעלילה שלה.

קישורים לצפייה באתר sdarot tv שעובדים ותקינים

דרך הVPN תוכלו להתחבר לאתר סדרות TV עם כתובת שונה מכל מקום בעולם ללא בעיה והאתר יעבוד לכם כי הספקיות חוסמות רק בישראל, אפשר להשתמש גם בתוסף VPN לדפדפן. הרבה אנשים מחפשים איפה אפשר לראות סדרות טורקיות. הדבר חשוב מיוחד לקהל הישראלי, שכן הסדרות משודרות בשפה הטורקית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן