סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » טהרן עונה 2

טהרן עונה 2

זוגות חדשים ייפגשו לראשונה מתחת לחופה, ובצוות המומחים ימשיכו ד”ר יעל דורון, דני פרידלנדר וד”ר מעיין בוימן משיטה. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . הסדרה מופצת מחוץ לישראל על ידי חברת Cineflix הקנדית ותשודר בשירות הזרמת המדיה אפל TV פלוס ב-135 מדינות ברחבי העולם.

מרג’אן חודרת לביתו של פראז בכדי לנטרלו, במסווה של פסיכולוגית המטפלת באשתו של פראז הסובלת מאגורפוביה. מילאד לא עומד בלחץ.124בני עשיריםדני סירקיןמשה זונדר, עומרי שנהר19 במאי 2022מרג’אן מפרה פקודה ולא מנטרלת את פראז, כדי שיהיה לה מקור מודיעיני על מוחמדי. תמר מוזמנת למסיבה אצל בני העשירים, ומתכננת לשתול סלולרי ממולכד אצל פיימאן, בנו של מוחמדי. פראז מבין שפיימאן הוא החולייה החלשה.135טעות כפולהדני סירקיןמשה זונדר, עומרי שנהר26 במאי 2022מילאד נעצר על ידי משטרת טהרן בחשד למכירת סמים לנערים עשירים מטהרן.

טהרן עונה 2 טריילר רשמי

במקביל מנסה “המוסד” לקדם תוכנית אחרת למטרה זו, אך גם תוכנית זו נתקלת בקשיים. חבר של מילאד חושד בתמר, ובפגישה משולשת שלה איתו ועם מילאד הוא חושף כי היא איננה ז’ילה אלא מתחזה. בהתערבות כוח חיצוני של המוסד – שארב מחוץ לחדר כל העת – החבר המשותף נהרג, ועל מילאד נכפה לשתף פעולה עם תמר. לאחר מכן מגיע אל החדר חבר נוסף שעובד בתחנת החשמל המשנית של טהרן, שהוזמן על ידי מילאד. תמר מאיימת על החבר, ומאלצת אותו למסור לה את הקוד של חוות השרתים.

אלה רק חלק מהשהיות הספק שהצופים של איראן יאלצו לאמץ אם הם רוצים להתמסר לרכבת ההרים הנוכחית. ברגע האחרון מחליטה תמר לוותר על הפינוי שהובטח לה ולמילאד על ידי המוסד ובוחרת להישאר באיראן כדי לנסות להניע פעולה נוספת – התנקשות במפקד משמרות המהפכה האסלאמית. מי שישתף איתה פעולה בניסיון להוציא את התוכנית לפועל היא השחקנית גלן קלוז, שתגלם את מרג’אן – בריטית שחיה באיראן מזה כמה עשורים ובוחרת לשתף פעולה עם המוסד בעקבות אכזבתה מהמשטר הדיקטטורי.

להטריל את איראן

בזמן שהוא רואה את זה קורה, הוא מקבל שיחת טלפון ממרג’אן שמאיימת על חייה של נאהיד אלא אם ייתן לה לסיים ולברוח. כדי שתמר תוכל ללכת, היא ממציאה תירוץ שאחיה חולה שהיא צריכה לחזור כדי לטפל בו. פראז עושה את מה שמרג’אן דרשה רק שבטעות נוגע במחבט המורעל של הגנרל.

ברגע שמוחמדי עונה לשיחה – תמר מפעילה את הנפץ במכשיר והוא נהרג (סצנה בהשראת חיסולו של יחיא עייש במציאות). העונה מסתיימת בנסיעה של תמר ומילאד למקום שבו חונה המכונית ש”המוסד” הכין להימלטות, אך ברגע שמילאד מתניע אותה, המכונית מתפוצצת לעיני תמר. תמר עומדת המומה אל מול המכונית השרופה ומבינה שנשארה לבד לחלוטין ומתחילה לברוח. הסדרה מגוללת את סיפורה של תמר ראביניאן, סוכנת מוסד צעירה, שנשלחת למשימה מסוכנת בטהרן תחת זהות בדויה, בכדי לסייע לתקיפה של חיל האוויר הישראלי על מתקני הגרעין באיראן. שהותה בטהרן מזמנת לה שורת תקלות בלתי צפויות, המחבלות ביכולתה להשלים את המשימה.

משתמשים שתרמו לאתר אינם צריכים להמתין לטעינת הפרק!

פראז מתעקש שחייבים לחסל את מוחמדי לפני שיגלה שהמוסד הרג את בנו. מרג’אן מצליחה להכניס את תמר לביתו במהלך ההלווייה כדי שתהרוג אותו. הסדרה עוקבת אחר תמר רביניאן (ניב סולטן), ישראלית, לוחמת “המוסד” והאקרית מחשבים, שבמשימתה נשלחת לבירת איראן.

  • וזה רק יגביר את המתח שמתחיל להיווצר בינה לבין מילאד.
  • סדרת הטלוויזיה הופקה על ידי “שולה ודנה הפקות” ו-Paperplane Productions ושודרה בערוץ כאן 11.
  • לא אהבתי את הסוף, לא הגיע למרג’אן מונתזמי למות, כנ”ל למילאד כאהאני. הסיום מוציא שם רע למוסד שהורג את כל סוכניו, לרבות היהודים, כי פיצוץ המכונית הייתה אמור לכלול גם תמר רביניאן.

צילומים חיצוניים של המטוס, על הקרקע ובאוויר, לא נעשו במיוחד לסדרה זו, וכך יצא שצילומים אלה הורכבו מצילומים של שישה דגמי מטוסים שונים. כאן 11 | החלק השני בפרויקט המיוחד על המלחמה נגד הגרעין האיראני. שש שעות ו-29 דקות היו לסוכני המוסד כדי לקחת את ארכיון הגרעין האיראני ולהימלט לפני שטהראן מתעוררת, מגלה מה עשו לה מתחת לאף ופותחת … מעל לכל, “טהרן” פתחה דלת חשובה לתאגיד השידור – אולי חשובה יותר מהאירוויזיון, האולימפיאדה והמונדיאל שהם חרך הצצה חד פעמי או מוגבל בזמן – והביאה לערוץ כאן את הקהל שחסר לו כל כך מאז הוקם. אם אנשים למדו למצוא אותו על השלט זה בגלל שהייתה להם סיבה טובה מספיק לעשות את זה – לא רק איכותית אלא גם מסחרית, ועבור כולנו אפשר לקוות שמדובר רק בסנונית הראשונה שמבשרת את אביב הערוץ הממלכתי.

“טהרן” כל כך פגומה ובכל זאת קשה להסיר ממנה את המבט

גם אם זה לא היה הפרק הכי מוצלח שלה, זה היה הפרק האחרון שלה – וצריך להודות לגלן קלוז על כל רגע במחיצתה, כי היא הייתה הג’וקר האמיתי של העונה. ולחשוב שפעם מיסטר ביג ב”איש חשוב מאוד” עורר כאן את אותה רמת עניין. העונה השנייה של “טהרן” נפתחה חזק וזרקה אותנו הצופים פנימה אל תוך העלילה, כאילו לא עברו שנתיים מהפעם הראשונה שהתרגשנו, נלחצנו או נשבנו בקסמיה של הסדרה. במהירות הבזק נשאבתי בחזרה אל השתלשלות האירועים הסוחפת ונתתי להתרחשויות לקחת אותי איתן. במקרה כזה הגוף, העיניים והמוח שלי כבר פועלים לבד, וכשאלו לא הצליחו להתנתק מהמסך, כנראה שהיוצרים עשו עוד משהו טוב. כדי לנטרל את הגנרל קאסם מוחמדי, תמר מציעה להתקרב לבנו פיימאן, עקב העובדה שזוהה במכון הכושר של וואחיד נעמתי על ידי מילאד.

גם מילאד, גם מרג’אן, גם פראז – כולם זיגזגו את דרכם בעונה הזאת וקיבלו החלטות לא-עקביות. במקרה של תמר ומילאד, אלה היו בדרך כלל החלטות גרועות מאוד, כפי שכתבנו גם בתחילת העונה. הרייטינג של פרקי הבכורה לא פורסם באופן רשמי על ידי הוועדה הישראלית למדרוג, עקב החלטתה להפסיק את פרסום המדידה בתחילת השבוע בו שודר פרק הבכורה, על אף שהתאגיד פרש כבר בתחילת 2020 ודרש כבר מאז להפסיק את המדידה. עם זאת, “ישראל היום” פרסם כי התוכנית זכתה ל-9.5% אחוזי צפייה לפרק הראשון ו-8.7% לשני.

כל הפרקים של טהרן

פראז ממהר לחקור אותו ותמר שחוששת “המוסד” ינסה להורגו לפני שישבר בחקירה, מנסה לחלצו. היא ממשיכה בהכנות להתנקשות במוחמדי ומרג’אן נאלצת לסייע לה.146הבחירה של פראזדני סירקיןמשה זונדר, עומרי שנהר2 ביוני 2022פראז נחשף לרעל שיועד למוחמדי ומצבו מדרדר. בעזרת תרופת הנגד, מרג’אן סוחטת ממנו שיתוף פעולה. פראז נאלץ לקבל החלטה קיצונית.157בטידני סירקיןמשה זונדר, עומרי שנהר9 ביוני 2022תמר לומדת מפיימאן על מרוץ מכוניות שאביו עומד לערוך מולו. למילאד יש רעיון כיצד לגרום בעזרת תמר למותו של מוחמדי במהלך המרוץ, אלא שרגעים לפני שהמרוץ יוצא לדרך, יש שינוי בתוכניות שמאיים על הצלחת המבצע.168הלווית הדמיםדני סירקיןמשה זונדר, עומרי שנהר16 ביוני 2022פרק אחרון לעונה. תמר מאשימה את מילאד בגרימת מותו של פיימאן מתוך קנאה.

  • הסדרה עוקבת אחר תמר רביניאן (ניב סולטן), ישראלית, לוחמת “המוסד” והאקרית מחשבים, שבמשימתה נשלחת לבירת איראן.
  • באותה מידה זאת הייתה יכולה להיות סדרה על סוכנת של הקג”ב, ה-MI-6 או כל דבר אחר, כשרק במקרה המוסד הוא זה שניצב במרכז העלילה.
  • כשהמוסד נכשל במהלך משימת נטרול כור גרעיני, תמר מוצאת את עצמה לבד בטהראן.

הפרק השמיני והאחרון של “טהרן”, הסדרה המצליחה ביותר של תאגיד השידור החדש מאז הוקם, שודר הערב (ב’) וחתם לעת עתה את עלילותיה של תמר רביניאן, סוכנת המוסד הכושלת בתולדותיו. לבנון אמנם ניסתה לתת פייט ולגנוב קצת מהרעם, אבל הפרק שודר והימורי הרייטינג של מחר (שכן נתוני התאגיד הרשמיים לא מפורסמים בוועדת המדרוג) יתמצתו את ההצלחה של “טהרן” ככל הנראה למספר דו ספרתי – עניין נדיר בנוף של הערוץ הממלכתי. כדי לנטרל את הגנרל, המוסד מתכנן לפוצצו בעזרת טלפון ממולכד. היא תעשה זאת במסיבת הבריכה שוואחיד הזמין אותה אליה. תמר רק צריכה להיות קרובה פיזית לפיימאן כדי שמילאד יבצע את העתקת המידע ולהחליף בין הטלפונים.

“טהרן” הפכה לבינלאומית, כיפית ונוצצת, אבל איבדה משהו חשוב בדרך

בנוסף, תמר מגלה שמילאד נעצר על החזקת סמים ונלקח לתחנת המשטרה בצפון העיר. כדי לחלצו, תמר מבקשת עזרה מוואחיד מכיוון שהוא בן לבכירי משמרות המהפכה. וואחיד מסכים לעזור אך כשמגיעים לתחנת המשטרה, סוחט אותה ואומר לה שיעזור לה בתנאי שתבטל את תוכניותיה עם פיימאן. אחרי שמילאד משוחרר, תמר מגלה ממפקד התחנה שוואחיד הוא זה שהעליל על מילאד. מיד לאחר מכן, תמר נוסעת למועדון הטניס ומבקשת מהשומרים לדבר בדחיפות עם פיימאן.

יום למחרת שידור פרק הבכורה התגלה כי פרקים 3–5 הודלפו לרשת טרם שידורם והופצו בערוצי טלגרם. לאחר פניות כושלות ל”טלגרם” וישירות לערוצים המדליפים, הגיש התאגיד תלונה במשטרה כדי שזו תטפל בעניין – בהדלפה עצמה, בהסרת הפרקים מהרשת ובחקירת מקור ואופן ההדלפה. בכאן 11 הודיעו שהעונה תתחדש לעונה שנייה ב-5 במאי 2022. אז כשרק טייס אחד שרד, האויב ממשמרות המהפכה נשאר בחיים ותמר נאלצת להימלט ולהסתתר – אין ספק שהסוף הפתוח יצר ציפייה אדירה לקראת העונה הבאה. הפרק הראשון בסדרה מציג את טיסתה של תמר מעמאן לטהרן.

המגישה מחולון שחולמת להפיל את השלטון באיראן

לפי הערכות בתעשייה, שווי העסקה עם “אפל TV פלוס” הוא כ-1.5 מיליון דולר לפרק. פראז ירוויח מההפקר ויעקוף את כל ההרוגים הטריים בדרך לתואר מפקד משמרות המהפכה. וכשזה מנוף הלחץ שיש לו, במוסד יכולים לשכוח משיתוף פעולה. תוסיפו לזה קורונה ומתח יומיומי שרק זרק אותנו לזרועותיה של סדרה אסקפיסטית – ותגיעו למסקנה שלא הייתה לנו ברירה אלא להתמסר. בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו.

טבריזי מגיע למשרדו, ושם מחכה לו מתנקש שהורג אותו ונמלט על אופנוע, מול עיניו של כמאלי. ב-26 בינואר 2021 אישרה ההפקה כי הסדרה תחזור לעונה שנייה. הסדרה נמכרה גם לשירות הסטרימינג של “אפל TV פלוס” ב-6 במאי 2022. אלא שהכיף הזה בא במידה רבה לצד דמויות דלות, פניות מופרכות, דיאלוגים חלשים והשטחה של הסיפור, שממילא לא צלל לעומקים מרשימים במיוחד גם בעונה הראשונה. לא רק שהדמויות התכווצו, גם ההיגיון הפנימי שלהן התבלבל.

טהרן עונה 2 פרק 7

בעונה זו צפויה להשתתף גלן קלוז, וזו תעלה ב”אפל TV פלוס” ב-6 במאי 2022. פראז כמאלי (שון טאוב) ועוזרו עלי אגאזאדה (אראש מרנדי (גר’)) מתחקים על עקבותים של תמר ומילאד. מרג’אן המשמשת כפסיכולוגית מטפלת בנאהיד כמאלי (שילה אומי).

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן