סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » טהרן עונה 2 פרק 4

טהרן עונה 2 פרק 4

מרג’אן חודרת לביתו של פראז בכדי לנטרלו, במסווה של פסיכולוגית המטפלת באשתו של פראז הסובלת מאגורפוביה. מילאד לא עומד בלחץ.124בני עשיריםדני סירקיןמשה זונדר, עומרי שנהר19 במאי 2022מרג’אן מפרה פקודה ולא מנטרלת את פראז, כדי שיהיה לה מקור מודיעיני על מוחמדי. תמר מוזמנת למסיבה אצל בני העשירים, ומתכננת לשתול סלולרי ממולכד אצל פיימאן, בנו של מוחמדי. פראז מבין שפיימאן הוא החולייה החלשה.135טעות כפולהדני סירקיןמשה זונדר, עומרי שנהר26 במאי 2022מילאד נעצר על ידי משטרת טהרן בחשד למכירת סמים לנערים עשירים מטהרן.

פיימאן יוצא החוצה ולא נותן לפראז להיכנס ומשפיל אותו ואומר שהוא אף לא יכול להגן על אשתו. חברתו של פיימאן, יסמין לא מרגישה טוב ותמר עוזרת לה להיכנס למכונית של פיימאן. אחרי שעזבה עם פיימאן, וואחיד מוצא את מילאד ומזמין אותו לתוך ביתו. הם מדברים על תמר ולפני שמילאד הולך, וואחיד מחבק אותו ושותל עליו סמים. בו זמנית, אצל תמר ופיימאן, פיימאן מזמין את תמר לשחק טניס במועדון הטניס ביום למחרת.

עונה 3[עריכת קוד מקור | עריכה]

איראן כידוע היא אחד האתגרים המודיעיניים המורכבים של צה”ל. יש צורך בדוברי פרסית שיידעו לאסוף מידע, לנתח ולעבד אותו. וזה … פראז כמאלי (שון טאוב) ועוזרו עלי אגאזאדה (אראש מרנדי (גר’)) מתחקים על עקבותים של תמר ומילאד. מרג’אן המשמשת כפסיכולוגית מטפלת בנאהיד כמאלי (שילה אומי). אלא שהכיף הזה בא במידה רבה לצד דמויות דלות, פניות מופרכות, דיאלוגים חלשים והשטחה של הסיפור, שממילא לא צלל לעומקים מרשימים במיוחד גם בעונה הראשונה. לא רק שהדמויות התכווצו, גם ההיגיון הפנימי שלהן התבלבל. גם מילאד, גם מרג’אן, גם פראז – כולם זיגזגו את דרכם בעונה הזאת וקיבלו החלטות לא-עקביות.

יעל ותמר עדיין רוצות לממש את תוכניתן לחדור לתחנת החשמל המשנית של טהרן, ועוזרו של כמאלי, עלי אגאזאדה, שגילה זאת, טומן להן פח. תמר מרגישה שאינה מסוגלת לבצע את המשימה, וברגע האחרון הן נוטשות את המקום. בעונה הראשונה של הדרמה הישראלית (אה סליחה, הבינלאומית) נחשפה דמותה של תמר רביניאן אותה מגלמת בצורה מופתית השחקנית ניב סולטן. תמר היא סוכנת מוסד והאקרית מחשבים שנשלחת לבירת איראן על מנת להגן על המדינה מעומק האויב, שם היא זוכה להכיר את מילאד, מתנגד משמרות המהפכה האיראניות שחובר אליה, ואיך לא – השניים מתאהבים. פראז כמאלי, ראש אגף חקירות פנים במשמרות המהפכה, אינו שותף סוד לתוכנית של מפקדו, ולכן הוא מנסה בכל מאודו לסכל את התוכנית הישראלית, ובכך מסכן את הצלחתה של התוכנית האיראנית. נזקו של מידור זה בא לידי ביטוי בפרק האחרון, כאשר כמאלי הורג את יעל קדוש, בחושבו שהיא מרגלת ישראלית, ובכך מאפשר לתמר להזהיר את ראש “המוסד” שמדובר בהונאה איראנית, אך האזהרה מגיעה מאוחר מדי, והמטוסים נופלים למלכודת שנטמנה להם.

טהרן עונה 2 פרק 5 לצפייה ישירה

בתוך הבסיס היא משכנעת אותו לברוח, ולאחר-מכן משתלטת על השרתים בהתאם להוראותיה של יעל. בסיום המשימה, כאשר תמר יוצאת מהבסיס הצבאי, כמאלי מזהה אותה ועוקב אחרי יעל ותמר בשובן לדירה. בעוד המטוסים הישראליים טסים לעבר המטרה, מגלה תמר כי השרת עליו השתלטה היה שרת דמה. כאשר היא מעוניינת להזהיר את “המוסד” מאיימת עליה יעל בנשק. מתברר כי יעל הכניסה את המטוסים הישראליים למלכודת, והיא סוכנת כפולה ובקשר עם מפקדו של כמאלי.

עם נחיתתה בטהרן תמר מחליפה זהויות עם ז’ילה גורבניפאר, עובדת בחברת החשמל המקומית. הם נלקחים לחקירה שבה מגלה פראז כמאלי (שון טאוב), ראש אגף חקירות פנים במשמרות המהפכה, שהצעירה זיהתה את תמר בנמל התעופה כקצינת מודיעין ששירתה איתה בבסיס חיל המודיעין בגלילות ביחידת 8200, ומתחיל במצוד אחריה. במקביל מנסה “המוסד” לקדם תוכנית אחרת למטרה זו, אך גם תוכנית זו נתקלת בקשיים. חבר של מילאד חושד בתמר, ובפגישה משולשת שלה איתו ועם מילאד הוא חושף כי היא איננה ז’ילה אלא מתחזה. בהתערבות כוח חיצוני של המוסד – שארב מחוץ לחדר כל העת – החבר המשותף נהרג, ועל מילאד נכפה לשתף פעולה עם תמר. לאחר מכן מגיע אל החדר חבר נוסף שעובד בתחנת החשמל המשנית של טהרן, שהוזמן על ידי מילאד.

טהרן עונה 2 פרק 7

תמר נמלטת בעזרתו של סיק-בוי, שמספק לה דרכון מזויף, כדי שתוכל לצאת מאיראן, אך מציע לה להחשיך את טהרן כנקמה. תמר רואה בכך הזדמנות למימוש משימתה המקורית, נשארת עמו ובין השניים מתפתח רומן. בדרך לשם עוצר אותם מחסום צבאי לביקורת, ובמהלך שיחה עם הזקיף תמר זוקפת את אגודלה כמחווה של שביעות רצון, תוך שהיא שוכחת שבאיראן מחווה זו נחשבת תנועה מגונה. כדי לנטרל את הגנרל קאסם מוחמדי, תמר מציעה להתקרב לבנו פיימאן, עקב העובדה שזוהה במכון הכושר של וואחיד נעמתי על ידי מילאד.

מילאד משקר לוואחיד שהסמים שבאבק מספק לו הם רק חלקם “טובים” כאשר הם טובים והשאר הם “מגעילים ורעים”. מילאד מזמין אותו לדירת המסתור, ממה שהוא יודע, כדי להביא לו סמים “טובים” כדי שיפגוש את תמר והיא תפתה אותו. אך לפני הביקור, באבק, ספק הסמים של מילאד, מגיע לדירת המסתור מכיוון ששמע מוואחיד שהוא יודע שרק חלק מהסמים “טובים” ומתחיל מאבק ביניהם. ממש לפני שוואחיד מגיע, תמר ומילאד קושרים את באבק ומשאירים אותו בחדר השינה. בזמן הביקור, תמר מזמינה את וואחיד למרפסת כדי שמילאד יוכל להיכנס לחדר השינה ולהשתיק את באבק. בסוף ביקורו של וואחיד, אחרי שוואחיד קיבל את הסמים “הטובים”, הוא מזמין את תמר אותה הוא מכיר בתור לילה לארוחת ערב עם חבריו במסעדתו.

עלילת הסדרה טהרן עונה 2 פרק 4

הצילומים התקיימו במהלך שנת 2021, ובפברואר 2022 פורסם על תאריך עליית העונה השנייה ב-5 במאי 2022, אך בעקבות הפיגוע באלעד השידור נדחה. העונה שלפנינו היא קפיצת מדרגה בתרבות הטלוויזיה הישראלית, שמצליחה להסתכל על עולם הביטחון מזוויות של אהבה, חיזור, משפחתיות וגם הרבה פאן. תחזיקו חזק – אנחנו לפני אחת העונות המבטיחות, וזה בהשוואה לכל סדרה ישראלית אחרת בהיסטוריה הטלוויזיונית שלנו. אם הכל יתקיים כמתוכנן, “טהרן” תוביל את ישראל למצוא את עצמה בחזית העשייה התרבותית בעולם. מילאד פחות מתלהב מכל העסק והסכנות שנלוות לו – וגם ראש המוסד יוליה מגן הולכת ומאבדת סבלנות לרעיונות של נציגתה בטהרן. בריב שמגיע מאוחר יותר היא מזכירה למרג’אן שהיא רק סוכנת מקומית של המוסד, לא אחראית על התכנון ארוך הטווח שלו.

  • לא אהבתי את הסוף, לא הגיע למרג’אן מונתזמי למות, כנ”ל למילאד כאהאני. הסיום מוציא שם רע למוסד שהורג את כל סוכניו, לרבות היהודים, כי פיצוץ המכונית הייתה אמור לכלול גם תמר רביניאן.
  • כדי לנטרל את הגנרל, המוסד מתכנן לפוצצו בעזרת טלפון ממולכד.
  • ב-26 בינואר 2021, פורסם על ידי אקט, איגוד עובדי הקולנוע והטלוויזיה, כי התאגיד הפר את ההנחיה כי 75% מהעובדים בהפקות המקור של התאגיד יהיו תושבי ישראל, המעוגנת בחוק המסדיר את פעילות התאגיד.
  • תמר מוצאת את עצמה בעיר העוינת, תחת מצוד המאיים על חייה, אך במקביל מתאהבת באקטיביסט מקומי ומתחברת לשורשיה המשפחתיים הנטועים באדמת איראן.

ועם זאת, תוספת מעוררת השתאות היא השחקנית גלן קרוז, שהופיעה כמלאך ברגע המדויק ביותר של הפרק כדי לגרום לצופים להרגיש בסרט הוליוודי, מה שמקפיץ ברגע את ההערכה שלנו כישראלים לתוכן המקומי. בין פעולת “מוסד” אחת לאחרת, בין כל האהבות, האכזבות והבגידות, תמר מצליחה לשמור על חייה ולתמרן בתוך מדינת האויב עם עיניים על המטרה. העונה הראשונה הסתיימה בכך שיעל קדוש, המפקדת של תמר, התגלתה כסוכנת כפולה שעזרה לסכל פעולת תקיפה אווירית באיראן וגרמה להפלת 15 מטוסים של כוחותינו. הרבה יותר עמוק ומובן אבל המוסד נתקל בבעיה טהרן עונה 2 פרק 1 לצפייה ישירה.

הפרק הראשון של “טהרן 2” סגר את הפינות של העונה הקודמת, אז מה הטעם? הו, טוב ששאלתם

לא אהבתי את הסוף, לא הגיע למרג’אן מונתזמי למות, כנ”ל למילאד כאהאני. הסיום מוציא שם רע למוסד שהורג את כל סוכניו, לרבות היהודים, כי פיצוץ המכונית הייתה אמור לכלול גם תמר רביניאן. אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. הפרק הראשון בסדרה מציג את טיסתה של תמר מעמאן לטהרן.

לאחר כישלון המשימה של חיל האוויר הישראלי באיראן ונפילתו של הטייס ברק בן חיים בשבי האיראני, תמר רביניאן (ניב סולטן) ומילאד כאהאני (שרבין אלנאבי) נתקו קשר עם “המוסד”, ומתכננים הימלטות מאיראן ותחילתם של חיים חדשים בוונקובר שבקנדה. מילאד סוחר בסמים על מנת לממן את הבריחה, מפקד “המוסד” יוצר איתה קשר ומגייס אותה לחילוץ הטייס מבית החולים בו הוא מאושפז, החילוץ מתבצע באמצעות רעל המדמה שבץ מוחי. לאחר הצלחת החילוץ, מרג’אן מונתזמי (גלן קלוז), בריטית שחייה שנים ארוכות באיראן ומנסה לפעול כנגד הדיקטטורה מסייעת לתמר להחלץ ומביאה אותה לדירת מסתור.

חדשות

הסדרה טהרן לצפייה ישירה עוקבת אחר תמר רביניאן (ניב סולטן) היא סוכנת מוסד הנשלחת למשימתה הראשונה בלב טהרן. כשהמשימה מסתבכת, היא מוצאת את עצמה לבד ובמנוסה מהרשויות האיראניות, במותחן ריגול סוחף ועוצר נשימה. “המוסד” מאתר את המקום שבו מחזיק כמאלי את מרדכי רביניאן, אך פורץ למקום רק לאחר שכמאלי נמלט, תוך שהוא משאיר בחיים את רביניאן קשור על רצפת החדר. מטוסי חיל האוויר הישראלי ממריאים להפצצה באיראן לאחר שראש “המוסד” משתכנע שיש בידו דרך אחרת לשיתוק מערכות המכ”ם האיראניות.

טהרן עונה 2 פרק 4 לצפייה ישירה טהרן עונה 2 פרק 4 היא דרמת ריגול ישראלית העוסקת בסוכנת של “המוסד” שנשלחה למשימה חשאית בטהרן במטרה למנוע מאיראן התחמשות גרעינית. פראז משלם את המחיר על חיסולו של טבריזי, אך ממשיך להילחם למען אשתו.77אבא של תמרדני סירקיןמשה זונדר, עומרי שנהר20 ביולי 2020תמר מרוסקת אחרי התקרית בקומונה וחוששת לגורלו של מילאד. קדוש מנסה לעזור לה להתאושש כדי שיוכל לצאת לפעולה בתחנת החשמל. בעוד הם מתכננים לברוח אל הגבול מאיראן, “המוסד” שוב יוצר איתה קשר.102שינוי בתוכניתדני סירקיןמשה זונדר, עומרי שנהר7 במאי 2022תמר נשארת בטהרן כדי לבצע את משימתה החדשה. יוליה מגן, ראשת “המוסד”, מורה למרג’אן מונתזמי, סוכנת “מוסד” מקומית, לסייע לתמר.113PTSDדני סירקיןמשה זונדר, עומרי שנהר12 במאי 2022פראז ויד ימינו עלי עורכים מצוד אחר תמר ומילאד.

משתמשים שתרמו לאתר אינם צריכים להמתין לטעינת הפרק!

שהותה בטהרן מזמנת לה שורת תקלות בלתי צפויות, המחבלות ביכולתה להשלים את המשימה. תמר מוצאת את עצמה בעיר העוינת, תחת מצוד המאיים על חייה, אך במקביל מתאהבת באקטיביסט מקומי ומתחברת לשורשיה המשפחתיים הנטועים באדמת איראן. ביום למחרת, תמר מתכננת להתנקש בגנרל בהרעלת מחבט הטניס שלו.

מרג’אן אפילו מורחת את נאהיד בתיאוריה על זה שהטראומה שלה לא נגרמה מהחטיפה שלה אלא מהאופן שבו האיראנים לא שמרו עליה, ובסוף מצליחה לשכנע אותה לצאת לסיבוב בפארק. נאהיד חוששת, אבל מה שלא נכון בהיבט הטיפולי בהחלט משתלם בהיבט המבצעי. כשצריך למצוא סיבה שתביא את פראז הביתה במקום למסיבת הבריכה, כל האמצעים כשרים. הסדרה התקבלה בביקורות שליליות באיראן, כשבביטאון “קייהאן” (کيهان) האיראני, ביקרו את הסדרה ותיארו אותה “הפקה אנטי-איראנית” על התנגדותה לתוכנית הגרעין האיראנית. גם בעיתון “המשארי” (همشهری) ביקרו את הסדרה על שאינה מראה נאמנה את החיים באיראן. מנשה נוי החשקן האהוב בתפקיד מאיר גורב ראש “המוסד”.

איך זה לחיות כסוכן מוסד בזהות בדויה?

דיגיטלקול התורארון הקודשספר המדברמה לא בסדר איתיכאן חסכניםדוקותייםכאן סקרניםכאן מקשיביםשיחות מילואים עוד… קול התורארון הקודשספר המדבר מה לא בסדר איתיכאן חסכניםדוקותייםכאן סקרניםכאן מקשיביםשיחות מילואיםעוד…

  • הפרק הראשון הרגיש כאילו המשכנו בדיוק מאותה הנקודה.
  • לא רק שהדמויות התכווצו, גם ההיגיון הפנימי שלהן התבלבל.
  • לאחר מכן מגיע אל החדר חבר נוסף שעובד בתחנת החשמל המשנית של טהרן, שהוזמן על ידי מילאד.
  • תמר מזהירה את ראש “המוסד” שמורה על ביטול משימת המטוסים, אך המתקפה האיראנית נגד המטוסים כבר החלה, ומטוס אחד נפגע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן