סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » טהרן עונה 2 פרק 3

טהרן עונה 2 פרק 3

מרג’אן חודרת לביתו של פראז בכדי לנטרלו, במסווה של פסיכולוגית המטפלת באשתו של פראז הסובלת מאגורפוביה. מילאד לא עומד בלחץ.124בני עשיריםדני סירקיןמשה זונדר, עומרי שנהר19 במאי 2022מרג’אן מפרה פקודה ולא מנטרלת את פראז, כדי שיהיה לה מקור מודיעיני על מוחמדי. תמר מוזמנת למסיבה אצל בני העשירים, ומתכננת לשתול סלולרי ממולכד אצל פיימאן, בנו של מוחמדי. פראז מבין שפיימאן הוא החולייה החלשה.135טעות כפולהדני סירקיןמשה זונדר, עומרי שנהר26 במאי 2022מילאד נעצר על ידי משטרת טהרן בחשד למכירת סמים לנערים עשירים מטהרן. פראז ממהר לחקור אותו ותמר שחוששת “המוסד” ינסה להורגו לפני שישבר בחקירה, מנסה לחלצו.

ערוץ 1 עושה סדרות מצוינות וזאת – פשוט לא. כאן 11 | החלק השני בפרויקט המיוחד על המלחמה נגד הגרעין האיראני. שש שעות ו-29 דקות היו לסוכני המוסד כדי לקחת את ארכיון הגרעין האיראני ולהימלט לפני שטהראן מתעוררת, מגלה מה עשו לה מתחת לאף ופותחת … האח הגדול vip עונה 12 פרק 33 היא תוכנית מציאות ישראלית המבוססת על תוכנית האח הגדול העולמית – פורמט הולנדי, ששודר לראשונה בשנת 1999, ומאז משודרת בקרוב ל-70 מדינות בעולם. בכאן 11 הודיעו שהעונה תתחדש לעונה שנייה ב-5 במאי 2022. הסדרה התקבלה בביקורות שליליות באיראן, כשבביטאון “קייהאן” (کيهان) האיראני, ביקרו את הסדרה ותיארו אותה “הפקה אנטי-איראנית” על התנגדותה לתוכנית הגרעין האיראנית.

טהרן עונה 2 פרק 1

היא ממשיכה בהכנות להתנקשות במוחמדי ומרג’אן נאלצת לסייע לה.146הבחירה של פראזדני סירקיןמשה זונדר, עומרי שנהר2 ביוני 2022פראז נחשף לרעל שיועד למוחמדי ומצבו מדרדר. בעזרת תרופת הנגד, מרג’אן סוחטת ממנו שיתוף פעולה. כשתמר ופיימאן מתקרבים, מילאד מפקפק באהבתה אליו. פראז נאלץ לקבל החלטה קיצונית.157בטידני סירקיןמשה זונדר, עומרי שנהר9 ביוני 2022תמר לומדת מפיימאן על מרוץ מכוניות שאביו עומד לערוך מולו. למילאד יש רעיון כיצד לגרום בעזרת תמר למותו של מוחמדי במהלך המרוץ, אלא שרגעים לפני שהמרוץ יוצא לדרך, יש שינוי בתוכניות שמאיים על הצלחת המבצע.168הלווית הדמיםדני סירקיןמשה זונדר, עומרי שנהר16 ביוני 2022פרק אחרון לעונה.

איראן כידוע היא אחד האתגרים המודיעיניים המורכבים של צה”ל. יש צורך בדוברי פרסית שיידעו לאסוף מידע, לנתח ולעבד אותו. וזה … פראז כמאלי, ראש אגף חקירות פנים במשמרות המהפכה, אינו שותף סוד לתוכנית של מפקדו, ולכן הוא מנסה בכל מאודו לסכל את התוכנית הישראלית, ובכך מסכן את הצלחתה של התוכנית האיראנית. לאחר מספר כישלונות ותוכניות חלופיות, תמר מחברת מכשיר לשליטה מרחוק ברכב המרוצים של קאסם, ברגע האחרון פיימאן נוהג ברכב, מילאד שולט ברכבו ומציע להעיף את הגנרל מהצוק בעזרת מכוניתו של פיימאן. תמר מתנגדת, אך כל השאר מסכימים ובוטחים במילאד אך לבסוף הוא גורם למותו של פיימאן בלבד. לאחר סדרת הכישלונות יוליה מורה למרג’אן להתפנות עם תמר ומילאד ולחסל את כאמלי.

פלמ”ח עונה 3 פרק 13 לצפייה ישירה

אני לא יכולה לאשר או להכחיש שתהיה עונה שנייה ל’טהרן’, אבל אם תהיה כזאת אני מקווה שזה יהיה כבר בתקופה קלה יותר . עונה שניה לדרמת המתח, זוכת פרס האמי הבין לאומי. הסדרה עוקבת אחר תמר רביניאן (ניב סולטאן), ישראלית ילידת איראן, סוכנת מוסד והאקרית מחשבים שבמשימתה הראשונה נשלחת לבירה האיראנית. כשהמוסד נכשל במהלך משימת נטרול כור גרעיני, תמר מוצאת את עצמה לבד בטהראן. תמר מגלה מחדש את שורשיה האיראניים וגם הופכת למעורבת רומנטית עם פעיל איראני פרו-דמוקרטי, כאשר השלטונות האיראניים סוגרים עליה ועל עמיתיה במוסד.

מילאד משקר לוואחיד שהסמים שבאבק מספק לו הם רק חלקם “טובים” כאשר הם טובים והשאר הם “מגעילים ורעים”. מילאד מזמין אותו לדירת המסתור, ממה שהוא יודע, כדי להביא לו סמים “טובים” כדי שיפגוש את תמר והיא תפתה אותו. אך לפני הביקור, באבק, ספק הסמים של מילאד, מגיע לדירת המסתור מכיוון ששמע מוואחיד שהוא יודע שרק חלק מהסמים “טובים” ומתחיל מאבק ביניהם. ממש לפני שוואחיד מגיע, תמר ומילאד קושרים את באבק ומשאירים אותו בחדר השינה. בזמן הביקור, תמר מזמינה את וואחיד למרפסת כדי שמילאד יוכל להיכנס לחדר השינה ולהשתיק את באבק.

פרק 5 – טעות כפולה

תמר רביניאן היא האקרית צעירה ישראלית שהמוסד מכניס לאיראן במטרה להשמיד את תכנית הגרעין האיראנית. כשהמבצע מסתבך, תמר מוצאת את עצמה לבד בלב טהרן, ומנגנוני הבטחון האיראנים דולקים בעקבותיה. כחלק מהבריחה היא חוברת לצעירים איראנים חילונים שמתנגדים למשטר. עלי אגאזאדה, עוזרו של כמאלי, מצליח לעצור את מסעוד טבריזי, איראני שהוא סוכן ותיק של “המוסד” שסייע לתמר.

היא תעשה זאת במסיבת הבריכה שוואחיד הזמין אותה אליה. תמר רק צריכה להיות קרובה פיזית לפיימאן כדי שמילאד יבצע את העתקת המידע ולהחליף בין הטלפונים. כאשר תמר יוצאת מהשירותים, שם ביצעה את ההחלפה, פוגשת את פיימאן ו-וואחיד. פיימאן טוען שלא מוצא את הטלפון שלו ו-וואחיד מתקשר אליו. הטלפון מצלצל מהתיק של תמר מכיוון שביצעה את ההחלפה ובזמן ההעתקה בוטל פרופיל ההשתקה.

ערוץ 13 שידור חי

תמר ממציאה תירוץ שיש להם את אותו טלפון ובמהירות רבה מילאד משנה את שומר המסך בטלפון הממולכד אשר עכשיו של תמר. בזמן המסיבה, פראז ועלי באים לביתו של וואחיד כדי לתשאל אותו. כאשר הם מגיעים, כולם מהר מתפזרים, הנשים עוטות מחדש לבוש צנוע ומתחבאים. פיימאן יוצא החוצה ולא נותן לפראז להיכנס ומשפיל אותו ואומר שהוא אף לא יכול להגן על אשתו. אחרי ביקורם של משמרות המהפכה, כולם שבים לביתם. חברתו של פיימאן, יסמין לא מרגישה טוב ותמר עוזרת לה להיכנס למכונית של פיימאן.

ב-26 בינואר 2021, אישרה ההפקה, כי הסדרה תחזור לעונה שנייה. בעונה זו צפויה להשתתף גלן קלוז, וזו תעלה ב”אפל TV פלוס” ב-6 במאי 2022. באתר ניתן למצוא סיקורים לכל תוכניות, סדרות וסרטי הטלוויזיה החדשים, שעות ספורות לאחר שידורם בטלוויזיה . חוץ מאלימלך זורקין הרשע שהוא בחירה מצוינת , כל היתר לא טובים , משעממים והכל צפוי.

טלוויזיה ישראלית לצפייה ישירה לייב – טלוויזיה חכמה

מכוריםסיפור ביוםחיות כיסשיר אחדהמעבדההיסטוריה לילדיםזינוק לאתמול | כאן ארכיוןעוד…

  • אתר TVNetil הוקם בשנת 2006 על מנת לספק בית חם ליצירה הישראלית הטלוויזיונית והקולנועית.
  • ב-22 בנובמבר 2021 זכתה הסדרה בפרס אמי הבין-לאומי בקטגוריית סדרת הדרמה הטובה ביותר.
  • “סוכן “מוסד” בעל זהות בדויה איראנית נוסע ברכב מרצדס שחור עם לוגו שחור ובולט של עיט עליו, גם אחרי שהשתמש באותו הרכב כדי לרצוח אזרח איראני באזור מאובטח ומצולם.”
  • תמר רביניאן היא האקרית צעירה ישראלית שהמוסד מכניס לאיראן במטרה להשמיד את תכנית הגרעין האיראנית.

הם נלקחים לחקירה שבה מגלה פראז כמאלי (שון טאוב), ראש אגף חקירות פנים במשמרות המהפכה, שהצעירה זיהתה את תמר בנמל התעופה כקצינת מודיעין ששירתה איתה בבסיס חיל המודיעין בגלילות ביחידת 8200, ומתחיל במצוד אחריה. במקביל מנסה “המוסד” לקדם תוכנית אחרת למטרה זו, אך גם תוכנית זו נתקלת בקשיים. חבר של מילאד חושד בתמר, ובפגישה משולשת שלה איתו ועם מילאד הוא חושף כי היא איננה ז’ילה אלא מתחזה. בהתערבות כוח חיצוני של המוסד – שארב מחוץ לחדר כל העת – החבר המשותף נהרג, ועל מילאד נכפה לשתף פעולה עם תמר.

טהרן עונה 2 פרק 9

בסוף ביקורו של וואחיד, אחרי שוואחיד קיבל את הסמים “הטובים”, הוא מזמין את תמר אותה הוא מכיר בתור לילה לארוחת ערב עם חבריו במסעדתו. הם מגיעים לארוחה, שם היא פוגשת את פיימאן. בסוף הארוחה, וואחיד מזמין את תמר למסיבת בריכה בביתו שמתקיימת ביום למחרת.

הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי). טהרן עונה 2 פרק 4 לצפייה ישירה טהרן עונה 2 פרק 4 היא דרמת ריגול ישראלית העוסקת בסוכנת של “המוסד” שנשלחה למשימה חשאית בטהרן במטרה למנוע מאיראן התחמשות גרעינית. טהרן היא דרמת ריגול ישראלית העוסקת בסוכנת של “המוסד” שנשלחה למשימה חשאית בטהרן במטרה למנוע מאיראן התחמשות גרעינית. סדרת הטלוויזיה הופקה על ידי “שולה ודנה הפקות” ו-Paperplane Productions‏ ושודרה בערוץ כאן 11. סדרת הטלוויזיה הופקה על ידי “שולה ודנה הפקות” ו-Paperplane Productions ושודרה בערוץ כאן 11. סדרה זו עוקבת אחר תמר רביניאן (ניב סולטן), ישראלית, לוחמת “המוסד” והאקרית מחשבים, שבמשימתה נשלחת לבירת איראן.

עלילת הסדרה טהרן עונה 2 פרק 3

כמאלי, שרוצה לשחרר את אשתו החטופה, משכנע – באמצעות הטעייתו על ידי ארזו – את מרדכי רביניאן, אביה של תמר, להגיע לאיסטנבול, ושם כמאלי חוטף אותו ודורש מ”המוסד” את שחרור אשתו בתמורה לשחרור האב רביניאן. יעל קדוש, המפקדת של תמר, מגיעה לאיראן כדי לסייע לתמר. כמאלי שולח לתמר את תמונת אביה החטוף, והדבר פוגע בכושרה לבצע את משימתה. “המוסד” מאתר את המקום שבו מחזיק כמאלי את מרדכי רביניאן, אך פורץ למקום רק לאחר שכמאלי נמלט, תוך שהוא משאיר בחיים את רביניאן קשור על רצפת החדר.

  • לאחר מכן מגיע אל החדר חבר נוסף שעובד בתחנת החשמל המשנית של טהרן, שהוזמן על ידי מילאד.
  • סדרת הטלוויזיה הופקה על ידי “שולה ודנה הפקות” ו-Paperplane Productions‏ ושודרה בערוץ כאן 11.
  • הכוח החיצוני של המוסד לוקח את מילאד קשור באזיקים, ומתכנן להרוג אותו.
  • למילאד יש רעיון כיצד לגרום בעזרת תמר למותו של מוחמדי במהלך המרוץ, אלא שרגעים לפני שהמרוץ יוצא לדרך, יש שינוי בתוכניות שמאיים על הצלחת המבצע.168הלווית הדמיםדני סירקיןמשה זונדר, עומרי שנהר16 ביוני 2022פרק אחרון לעונה.
  • הצילומים התקיימו במהלך שנת 2021, ובפברואר 2022 פורסם על תאריך עליית העונה השנייה ב-5 במאי 2022, אך בעקבות הפיגוע באלעד השידור נדחה.

פרקים מלאים, הכירו את הדמויות, כתבות מיוחדות, קטעים מאחורי הקלעים ועוד! רגע לפני העונה החדשה, לירז צ’רכי מסכמת את העונה הראשונה של טהרן כוכבות הסדרה בתוכנית “טודיי שואו” … לא אהבתי את הסוף, לא הגיע למרג’אן מונתזמי למות, כנ”ל למילאד כאהאני. הסיום מוציא שם רע למוסד שהורג את כל סוכניו, לרבות היהודים, כי פיצוץ המכונית הייתה אמור לכלול גם תמר רביניאן. בינואר 2021, הכריזו כאן 11 על הפקתה של העונה השנייה של הסדרה. הצילומים התקיימו במהלך שנת 2021, ובפברואר 2022 פורסם על תאריך עליית העונה השנייה ב-5 במאי 2022, אך בעקבות הפיגוע באלעד השידור נדחה.

פרק 1 – נחיתת אונס בטהרן

גם בעיתון “המשארי” (همشهری) ביקרו את הסדרה על שאינה מראה נאמנה את החיים באיראן. האקשן והמתח של “טהרן” הגיעו הכי רחוק שאפשר. היא לא השאירה רגע לנשום, והציגה מרדפים נהדרים ומשחקי חתול ועכבר יוצאים מן הכלל. בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו. “סוכן “מוסד” בעל זהות בדויה איראנית נוסע ברכב מרצדס שחור עם לוגו שחור ובולט של עיט עליו, גם אחרי שהשתמש באותו הרכב כדי לרצוח אזרח איראני באזור מאובטח ומצולם.”

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן