סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » טהרן עונה 2 פרק 2

טהרן עונה 2 פרק 2

עוד שומר בודק את התעודות של תמר, המוזיקה המותחת מתחילה, ומצופה מאיתנו להאמין שהפעם זו הפעם שבה היא תיפול. השיבוש התורן בתוכניות הוא “שהרזאד”, מכונית הספורט החדשה של המוחמדי’ז והיורשת הכתומה והיפה של “בטי”. למרבה המזל מילאד יכול להשתלט גם עליה בקלות, ולמרבה הצער פיימן הוא זה שמקבל את הזכות לנהוג ברכב החדש שיכול ואמור להתפוצץ עוד דקה. פיימן לא באמת הספיק להתחבב על הצופים, אבל ניכר שבמוסד מוטרדים – יוליה מורה למילאד ולאמיר לחשוב מחוץ לקופסה, והפתרון שמילאד מוצא הוא השתלטות על הרכב של פיימן במהלך נסיעת הראווה כדי לדחוף את הרכב של מוחמדי מעבר לצוק.

לאחר שהיא ומילאד משיגים לעצמם גישה לבסיס הצבאי, מתעקשת תמר כי מילאד ייכנס אתה. בתוך הבסיס היא משכנעת אותו לברוח, ולאחר-מכן משתלטת על השרתים בהתאם להוראותיה של יעל. בסיום המשימה, כאשר תמר יוצאת מהבסיס הצבאי, כמאלי מזהה אותה ועוקב אחרי יעל ותמר בשובן לדירה. בעוד המטוסים הישראליים טסים לעבר המטרה, מגלה תמר כי השרת עליו השתלטה היה שרת דמה. כאשר היא מעוניינת להזהיר את “המוסד” מאיימת עליה יעל בנשק.

טהרן עונה 2 פרק 6 לצפייה ישירה

“השומרים במתקן המאובטח לא שמים לב שאחד החיילים הוא בעצם אישה יפה עם זקן מלאכותי מאוד בולט.” ביולי 2022, פרסמו כאן 11 בצורה לא רשמית בעמוד הפייסבוק שלהם כי עונה שלישית עדיין בחוזים אך בעבודה ובהכנה. לפי אחת מיוצרות הסדרה, דנה עדן, זאת משום שאתונה דומה לטהרן. ב-22 בנובמבר 2021 זכתה הסדרה בפרס אמי הבין-לאומי בקטגוריית סדרת הדרמה הטובה ביותר.

מאז שהעונה השנייה חצתה את קו האמצע, “טהרן” חזרה להיות המופע של פראז כמאלי. שון טאוב מקבל הרבה יותר חומר לעבוד איתו, ניב סולטן נדחקת הצידה – ונדמה שאם המאזן המתוח בין ישראל לאיראן יישבר מתישהו, זה לא יגיע מהכיוון של תמר רביניאן. ובכלל, נראה שגם תמר מתחילה לקחת ברצינות את הרהורי הפרישה, לפחות על סמך החלום שבו היא מדמיינת את התלייה הכמעט-בלתי-נמנעת שלה ושל מילאד. בעונה הראשונה של הדרמה הישראלית (אה סליחה, הבינלאומית) נחשפה דמותה של תמר רביניאן אותה מגלמת בצורה מופתית השחקנית ניב סולטן.

חיפושים קשורים

בדרך לשם עוצר אותם מחסום צבאי לביקורת, ובמהלך שיחה עם הזקיף תמר זוקפת את אגודלה כמחווה של שביעות רצון, תוך שהיא שוכחת שבאיראן מחווה זו נחשבת תנועה מגונה. דמויות המפתח מהעונה הראשונה שרדו אל תוך העונה השנייה, ודווקא אהבתי את זה שכמעט ולא ניקו מהתסריט את אלו שהחזיקו אותו בשתי ידיים לטובת חדשים ואחרים. ועם זאת, תוספת מעוררת השתאות היא השחקנית גלן קרוז, שהופיעה כמלאך ברגע המדויק ביותר של הפרק כדי לגרום לצופים להרגיש בסרט הוליוודי, מה שמקפיץ ברגע את ההערכה שלנו כישראלים לתוכן המקומי.

עם נחיתתה בטהרן, תמר מחליפה זהויות עם ז’ילה גורבניפאר, עובדת בחברת החשמל המקומית. תמר ניגשת למשרדי חברת החשמל, שם היא מתחברת לרשת המחשבים, לשם השתלטות על מערכת המכ”ם האיראנית לקראת תקיפה של חיל האוויר הישראלי. בפרק הסיום של העונה הראשונה ישנה תפנית בעלילה, שמצריך לראות את כל הפרקים הקודמים באור חדש. לאחר כישלון המשימה של חיל האוויר הישראלי באיראן ונפילתו של הטייס ברק בן חיים בשבי האיראני, תמר רביניאן (ניב סולטן) ומילאד כאהאני (שרבין אלנאבי) נתקו קשר עם “המוסד”, ומתכננים הימלטות מאיראן ותחילתם של חיים חדשים בוונקובר שבקנדה.

טהרן עונה 2 פרק 9

הרבה יותר עמוק ומובן אבל המוסד נתקל בבעיה טהרן עונה 2 פרק 1 לצפייה ישירה. איראן כידוע היא אחד האתגרים המודיעיניים המורכבים של צה”ל. יש צורך בדוברי פרסית שיידעו לאסוף מידע, לנתח ולעבד אותו. וזה … בין פעולת “מוסד” אחת לאחרת, בין כל האהבות, האכזבות והבגידות, תמר מצליחה לשמור על חייה ולתמרן בתוך מדינת האויב עם עיניים על המטרה. העונה הראשונה הסתיימה בכך שיעל קדוש, המפקדת של תמר, התגלתה כסוכנת כפולה שעזרה לסכל פעולת תקיפה אווירית באיראן וגרמה להפלת 15 מטוסים של כוחותינו.

אתר סדרות מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות. אף אחד לא בלט במיוחד, במה שהיה פרק לא משעמם אבל כן מאכזב. הנחמה היחידה היא שנשאר עוד פרק אחד עד סיום העונה, ואז כבר יגיע הזמן להתלונן. הסדרה התקבלה בביקורות שליליות באיראן, כשבביטאון “קייהאן” (کيهان) האיראני, ביקרו את הסדרה ותיארו אותה “הפקה אנטי-איראנית” על התנגדותה לתוכנית הגרעין האיראנית. גם בעיתון “המשארי” (همشهری) ביקרו את הסדרה על שאינה מראה נאמנה את החיים באיראן.

טהרן עונה 2 / מצרכים: – פרק 2 | למה איראן התחילה לשנוא את ישראל?

תמר היא סוכנת מוסד והאקרית מחשבים שנשלחת לבירת איראן על מנת להגן על המדינה מעומק האויב, שם היא זוכה להכיר את מילאד, מתנגד משמרות המהפכה האיראניות שחובר אליה, ואיך לא – השניים מתאהבים. “המוסד” מאתר את המקום שבו מחזיק כמאלי את מרדכי רביניאן, אך פורץ למקום רק לאחר שכמאלי נמלט, תוך שהוא משאיר בחיים את רביניאן קשור על רצפת החדר. מטוסי חיל האוויר הישראלי ממריאים להפצצה באיראן לאחר שראש “המוסד” משתכנע שיש בידו דרך אחרת לשיתוק מערכות המכ”ם האיראניות. יעל ותמר עדיין רוצות לממש את תוכניתן לחדור לתחנת החשמל המשנית של טהרן, ועוזרו של כמאלי, עלי אגאזאדה, שגילה זאת, טומן להן פח. תמר מרגישה שאינה מסוגלת לבצע את המשימה, וברגע האחרון הן נוטשות את המקום.

מילאד סוחר בסמים על מנת לממן את הבריחה, מפקד “המוסד” יוצר איתה קשר ומגייס אותה לחילוץ הטייס מבית החולים בו הוא מאושפז, החילוץ מתבצע באמצעות רעל המדמה שבץ מוחי. לאחר הצלחת החילוץ, מרג’אן מונתזמי (גלן קלוז), בריטית שחייה שנים ארוכות באיראן ומנסה לפעול כנגד הדיקטטורה מסייעת לתמר להחלץ ומביאה אותה לדירת מסתור. הסדרה טהרן לצפייה ישירה עוקבת אחר תמר רביניאן (ניב סולטן) היא סוכנת מוסד הנשלחת למשימתה הראשונה בלב טהרן. כשהמשימה מסתבכת, היא מוצאת את עצמה לבד ובמנוסה מהרשויות האיראניות, במותחן ריגול סוחף ועוצר נשימה.

עלילת העונה הראשונה של טהרן .

לא מאוד מפתיע לגלות שהסיבוב של מרג’אן היה לשמונה פרקים בלבד. כן מאכזב לדמיין את העונה הבאה בלי מילאד, למרות שהאהבה כלפיו היא בעיקר חסד נעורים מהעונה הראשונה. ב-26 בינואר 2021, אישרה ההפקה, כי הסדרה תחזור לעונה שנייה. בעונה זו צפויה להשתתף גלן קלוז, וזו תעלה ב”אפל TV פלוס” ב-6 במאי 2022.

כאשר תמר יוצאת מהשירותים, שם ביצעה את ההחלפה, פוגשת את פיימאן ו-וואחיד. פיימאן טוען שלא מוצא את הטלפון שלו ו-וואחיד מתקשר אליו. הטלפון מצלצל מהתיק של תמר מכיוון שביצעה את ההחלפה ובזמן ההעתקה בוטל פרופיל ההשתקה. תמר ממציאה תירוץ שיש להם את אותו טלפון ובמהירות רבה מילאד משנה את שומר המסך בטלפון הממולכד אשר עכשיו של תמר.

טהרן עונה 2 פרק 7 לצפייה ישירה

תמר מוצאת את עצמה בעיר העוינת, תחת מצוד המאיים על חייה, אך במקביל מתאהבת באקטיביסט מקומי ומתחברת לשורשיה המשפחתיים הנטועים באדמת איראן. הסדרה עוקבת אחר תמר רביניאן (ניב סולטאן), ישראלית ילידת איראן, סוכנת מוסד והאקרית מחשבים שבמשימתה הראשונה נשלחת לבירה האיראנית. כשהמוסד נכשל במהלך משימת נטרול כור גרעיני, תמר מוצאת את עצמה לבד בטהראן. תמר מגלה מחדש את שורשיה האיראניים וגם הופכת למעורבת רומנטית עם פעיל איראני פרו-דמוקרטי, כאשר השלטונות האיראניים סוגרים עליה ועל עמיתיה במוסד.

  • פראז משלם את המחיר על חיסולו של טבריזי, אך ממשיך להילחם למען אשתו.77אבא של תמרדני סירקיןמשה זונדר, עומרי שנהר20 ביולי 2020תמר מרוסקת אחרי התקרית בקומונה וחוששת לגורלו של מילאד.
  • פיימן לא באמת הספיק להתחבב על הצופים, אבל ניכר שבמוסד מוטרדים – יוליה מורה למילאד ולאמיר לחשוב מחוץ לקופסה, והפתרון שמילאד מוצא הוא השתלטות על הרכב של פיימן במהלך נסיעת הראווה כדי לדחוף את הרכב של מוחמדי מעבר לצוק.
  • לאחר סדרת הכישלונות יוליה מורה למרג’אן להתפנות עם תמר ומילאד ולחסל את כאמלי.
  • הם מדברים על תמר ולפני שמילאד הולך, וואחיד מחבק אותו ושותל עליו סמים.

לאחר סדרת הכישלונות יוליה מורה למרג’אן להתפנות עם תמר ומילאד ולחסל את כאמלי. מרג’אן מחליטה לסרב פקודה ומורה לתמר להיכנס להלוויה בסיועו של כמאלי ולנסות להרעיל את מוחמדי. בפרק האחרון בעונה מתרחשת תפנית שבה רעייתו של כמאלי מחסלת את מרג’אן עם הרעל, בזמן שכמאלי ותמר מחדירים לקאסם את מכשירה הסלולרי של תמר שנראה זהה לחלוטין למכשירו של פיימאן. ברגע שמוחמדי עונה לשיחה – תמר מפעילה את הנפץ במכשיר והוא נהרג (סצנה בהשראת חיסולו של יחיא עייש במציאות). העונה מסתיימת בנסיעה של תמר ומילאד למקום שבו חונה המכונית ש”המוסד” הכין להימלטות, אך ברגע שמילאד מתניע אותה, המכונית מתפוצצת לעיני תמר.

טהרן – עונה 2, פרק 8 – פרק אחרון לעונה

בעזרת לוחמת סייבר “המוסד” משבש את הטיסה וגורם לנחיתת חירום שלה בטהרן. עם נחיתתה בטהרן תמר מחליפה זהויות עם ז’ילה גורבניפאר, עובדת בחברת החשמל המקומית. הם נלקחים לחקירה שבה מגלה פראז כמאלי (שון טאוב), ראש אגף חקירות פנים במשמרות המהפכה, שהצעירה זיהתה את תמר בנמל התעופה כקצינת מודיעין ששירתה איתה בבסיס חיל המודיעין בגלילות ביחידת 8200, ומתחיל במצוד אחריה. במקביל מנסה “המוסד” לקדם תוכנית אחרת למטרה זו, אך גם תוכנית זו נתקלת בקשיים. חבר של מילאד חושד בתמר, ובפגישה משולשת שלה איתו ועם מילאד הוא חושף כי היא איננה ז’ילה אלא מתחזה.

אחרי שמילאד משוחרר, תמר מגלה ממפקד התחנה שוואחיד הוא זה שהעליל על מילאד. מיד לאחר מכן, תמר נוסעת למועדון הטניס ומבקשת מהשומרים לדבר בדחיפות עם פיימאן. תמר מספרת לו על מעשיו של וואחיד ופיימאן מחליט לנתק איתו קשר. בזמן שפיימאן הולך להביא להם משקאות, תמר מרעילה ידית המחבט של הגנרל שאמור להגיע לשחק איתו טניס מאוחר יותר. בו זמנית, פראז מגיע למועדון ורואה את תמר מרעילה את המחבט.

פרק 5 – איראן האחרת

וכשזה מנוף הלחץ שיש לו, במוסד יכולים לשכוח משיתוף פעולה. ב-26 בינואר 2021, פורסם על ידי אקט, איגוד עובדי הקולנוע והטלוויזיה, כי התאגיד הפר את ההנחיה כי 75% מהעובדים בהפקות המקור של התאגיד יהיו תושבי ישראל, המעוגנת בחוק המסדיר את פעילות התאגיד. אקט הציבו איום בעתירה לכך אם מועצת התאגיד לא תעביר לתקציב התאגיד בשנת 2021 תוספת של 7.2 מיליון שקל לטובת הפקות מקוריות קנויות, תוך 30 יום. בנוסף, האתר מכיל מערכת חדשות המתעדכנת מידי יום במיטב הכתבות הקשורות להפקות מקור, פלטפורמות שידור וכ’ו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן