סדרות ברשת
חיפוש
סדרות ברשת » סדרות וסרטים » טהרן עונה 2 פרק 1

טהרן עונה 2 פרק 1

תמר רק צריכה להיות קרובה פיזית לפיימאן כדי שמילאד יבצע את העתקת המידע ולהחליף בין הטלפונים. כאשר תמר יוצאת מהשירותים, שם ביצעה את ההחלפה, פוגשת את פיימאן ו-וואחיד. פיימאן טוען שלא מוצא את הטלפון שלו ו-וואחיד מתקשר אליו.

כשהמשימה מסתבכת, היא מוצאת את עצמה לבד ובמנוסה מהרשויות האיראניות, במותחן ריגול סוחף ועוצר נשימה. בעונה הראשונה של הדרמה הישראלית (אה סליחה, הבינלאומית) נחשפה דמותה של תמר רביניאן אותה מגלמת בצורה מופתית השחקנית ניב סולטן. תמר היא סוכנת מוסד והאקרית מחשבים שנשלחת לבירת איראן על מנת להגן על המדינה מעומק האויב, שם היא זוכה להכיר את מילאד, מתנגד משמרות המהפכה האיראניות שחובר אליה, ואיך לא – השניים מתאהבים. פראז כמאלי, ראש אגף חקירות פנים במשמרות המהפכה, אינו שותף סוד לתוכנית של מפקדו, ולכן הוא מנסה בכל מאודו לסכל את התוכנית הישראלית, ובכך מסכן את הצלחתה של התוכנית האיראנית. נזקו של מידור זה בא לידי ביטוי בפרק האחרון, כאשר כמאלי הורג את יעל קדוש, בחושבו שהיא מרגלת ישראלית, ובכך מאפשר לתמר להזהיר את ראש “המוסד” שמדובר בהונאה איראנית, אך האזהרה מגיעה מאוחר מדי, והמטוסים נופלים למלכודת שנטמנה להם. טהרן לצפייה ישירה – צפו בפרקים המלאים מתוך סדרת הריגול הישראלית החדשה של ערוץ כאן 11.

עלילת הסדרה טהרן עונה 2 פרק 1

עם נחיתתה בטהרן, תמר מחליפה זהויות עם ז’ילה גורבניפאר, עובדת בחברת החשמל המקומית. תמר ניגשת למשרדי חברת החשמל, שם היא מתחברת לרשת המחשבים, לשם השתלטות על מערכת המכ”ם האיראנית לקראת תקיפה של חיל האוויר הישראלי. בפרק הסיום של העונה הראשונה ישנה תפנית בעלילה, שמצריך לראות את כל הפרקים הקודמים באור חדש. מילאד סוחר בסמים על מנת לממן את הבריחה, מפקד “המוסד” יוצר איתה קשר ומגייס אותה לחילוץ הטייס מבית החולים בו הוא מאושפז, החילוץ מתבצע באמצעות רעל המדמה שבץ מוחי. לאחר הצלחת החילוץ, מרג’אן מונתזמי (גלן קלוז), בריטית שחייה שנים ארוכות באיראן ומנסה לפעול כנגד הדיקטטורה מסייעת לתמר להחלץ ומביאה אותה לדירת מסתור. “המוסד” מאתר את המקום שבו מחזיק כמאלי את מרדכי רביניאן, אך פורץ למקום רק לאחר שכמאלי נמלט, תוך שהוא משאיר בחיים את רביניאן קשור על רצפת החדר.

יוליה מגן, ראשת “המוסד”, מורה למרג’אן מונתזמי, סוכנת “מוסד” מקומית, לסייע לתמר.113PTSDדני סירקיןמשה זונדר, עומרי שנהר12 במאי 2022פראז ויד ימינו עלי עורכים מצוד אחר תמר ומילאד. מרג’אן חודרת לביתו של פראז בכדי לנטרלו, במסווה של פסיכולוגית המטפלת באשתו של פראז הסובלת מאגורפוביה. מילאד לא עומד בלחץ.124בני עשיריםדני סירקיןמשה זונדר, עומרי שנהר19 במאי 2022מרג’אן מפרה פקודה ולא מנטרלת את פראז, כדי שיהיה לה מקור מודיעיני על מוחמדי. תמר מוזמנת למסיבה אצל בני העשירים, ומתכננת לשתול סלולרי ממולכד אצל פיימאן, בנו של מוחמדי. פראז מבין שפיימאן הוא החולייה החלשה.135טעות כפולהדני סירקיןמשה זונדר, עומרי שנהר26 במאי 2022מילאד נעצר על ידי משטרת טהרן בחשד למכירת סמים לנערים עשירים מטהרן. פראז ממהר לחקור אותו ותמר שחוששת “המוסד” ינסה להורגו לפני שישבר בחקירה, מנסה לחלצו.

אינדקס סיקורים >> טהרן – עונה 1

היא ממשיכה בהכנות להתנקשות במוחמדי ומרג’אן נאלצת לסייע לה.146הבחירה של פראזדני סירקיןמשה זונדר, עומרי שנהר2 ביוני 2022פראז נחשף לרעל שיועד למוחמדי ומצבו מדרדר. בעזרת תרופת הנגד, מרג’אן סוחטת ממנו שיתוף פעולה. כשתמר ופיימאן מתקרבים, מילאד מפקפק באהבתה אליו. פראז נאלץ לקבל החלטה קיצונית.157בטידני סירקיןמשה זונדר, עומרי שנהר9 ביוני 2022תמר לומדת מפיימאן על מרוץ מכוניות שאביו עומד לערוך מולו. למילאד יש רעיון כיצד לגרום בעזרת תמר למותו של מוחמדי במהלך המרוץ, אלא שרגעים לפני שהמרוץ יוצא לדרך, יש שינוי בתוכניות שמאיים על הצלחת המבצע.168הלווית הדמיםדני סירקיןמשה זונדר, עומרי שנהר16 ביוני 2022פרק אחרון לעונה.

שש שעות ו-29 דקות היו לסוכני המוסד כדי לקחת את ארכיון הגרעין האיראני ולהימלט לפני שטהראן מתעוררת, מגלה מה עשו לה מתחת לאף ופותחת … “סוכן “מוסד” בעל זהות בדויה איראנית נוסע ברכב מרצדס שחור עם לוגו שחור ובולט של עיט עליו, גם אחרי שהשתמש באותו הרכב כדי לרצוח אזרח איראני באזור מאובטח ומצולם.” ב-26 בינואר 2021, פורסם על ידי אקט, איגוד עובדי הקולנוע והטלוויזיה, כי התאגיד הפר את ההנחיה כי 75% מהעובדים בהפקות המקור של התאגיד יהיו תושבי ישראל, המעוגנת בחוק המסדיר את פעילות התאגיד. אקט הציבו איום בעתירה לכך אם מועצת התאגיד לא תעביר לתקציב התאגיד בשנת 2021 תוספת של 7.2 מיליון שקל לטובת הפקות מקוריות קנויות, תוך 30 יום.

ערוץ 24 שידור חי

היא נפגשת עם מילאד כאהאני, פעיל איראני ליברלי, שכינויו כהאקר הוא סיק-בוי. הוא לוקח אותה להפגנת סטודנטים נגד המשטר, ושם מזהה אותה ראזיה, בתה של ארזו. הבת מדווחת עליה למשטרה, וגורמת למעצר של הוריה (ארזו ובעלה).

בזמן הביקור, תמר מזמינה את וואחיד למרפסת כדי שמילאד יוכל להיכנס לחדר השינה ולהשתיק את באבק. בסוף ביקורו של וואחיד, אחרי שוואחיד קיבל את הסמים “הטובים”, הוא מזמין את תמר אותה הוא מכיר בתור לילה לארוחת ערב עם חבריו במסעדתו. בסוף הארוחה, וואחיד מזמין את תמר למסיבת בריכה בביתו שמתקיימת ביום למחרת. זוגות חדשים ייפגשו לראשונה מתחת לחופה, ובצוות המומחים ימשיכו ד”ר יעל דורון, דני פרידלנדר וד”ר מעיין בוימן משיטה. לא אהבתי את הסוף, לא הגיע למרג’אן מונתזמי למות, כנ”ל למילאד כאהאני. הסיום מוציא שם רע למוסד שהורג את כל סוכניו, לרבות היהודים, כי פיצוץ המכונית הייתה אמור לכלול גם תמר רביניאן. סוכנת מוסד שיוצאת לשטח היא הדבר הכי רחוק מפיתוי.

טהרן (סדרת טלוויזיה)

כאשר הם מגיעים, כולם מהר מתפזרים, הנשים עוטות מחדש לבוש צנוע ומתחבאים. פיימאן יוצא החוצה ולא נותן לפראז להיכנס ומשפיל אותו ואומר שהוא אף לא יכול להגן על אשתו. אחרי ביקורם של משמרות המהפכה, כולם שבים לביתם. חברתו של פיימאן, יסמין לא מרגישה טוב ותמר עוזרת לה להיכנס למכונית של פיימאן. אחרי שעזבה עם פיימאן, וואחיד מוצא את מילאד ומזמין אותו לתוך ביתו.

  • בנוסף, תמר מגלה שמילאד נעצר על החזקת סמים ונלקח לתחנת המשטרה בצפון העיר.
  • בעזרת לוחֲמַת סייבר “המוסד” משבש את הטיסה וגורם לנחיתת חירום שלה בטהרן.

כאשר היא מעוניינת להזהיר את “המוסד” מאיימת עליה יעל בנשק. מתברר כי יעל הכניסה את המטוסים הישראליים למלכודת, והיא סוכנת כפולה ובקשר עם מפקדו של כמאלי. כמאלי, שאינו יודע זאת, נכנס לדירה והורג את יעל, תמר יורה בו אך חומלת על חייו לאחר שהוא מציין כי חס על חיי אביה ביום הקודם. תמר מזהירה את ראש “המוסד” שמורה על ביטול משימת המטוסים, אך המתקפה האיראנית נגד המטוסים כבר החלה, ומטוס אחד נפגע.

פרק 3 – הילדה של ג’סמין

הסדרה מגוללת את סיפורה של תמר ראביניאן, סוכנת מוסד צעירה, שנשלחת למשימה מסוכנת בטהרן תחת זהות בדויה, בכדי לסייע לתקיפה של חיל האוויר הישראלי על מתקני הגרעין באיראן. שהותה בטהרן מזמנת לה שורת תקלות בלתי צפויות, המחבלות ביכולתה להשלים את המשימה. תמר מוצאת את עצמה בעיר העוינת, תחת מצוד המאיים על חייה, אך במקביל מתאהבת באקטיביסט מקומי ומתחברת לשורשיה המשפחתיים הנטועים באדמת איראן. עקב התנהלותו של כמאלי בעניין טבריזי, מפקדו חושד בו שקיבל סיוע כספי חיצוני לניתוח של אשתו, ומשעה אותו מתפקידו עד בירור העניין.

  • ממש לפני שוואחיד מגיע, תמר ומילאד קושרים את באבק ומשאירים אותו בחדר השינה.
  • לאחר הצלחת החילוץ, מרג’אן מונתזמי (גלן קלוז), בריטית שחייה שנים ארוכות באיראן ומנסה לפעול כנגד הדיקטטורה מסייעת לתמר להחלץ ומביאה אותה לדירת מסתור.
  • הטלפון מצלצל מהתיק של תמר מכיוון שביצעה את ההחלפה ובזמן ההעתקה בוטל פרופיל ההשתקה.

“המוסד” מאתר את המקום שבו מחזיק כמאלי את מרדכי רביניאן, אך פורץ למקום רק לאחר שכמאלי נמלט, תוך שהוא משאיר בחיים את רביניאן קשור על רצפת החדר. תמר מוכנה לחדור לבסיס ולבצע את המשימה, אולם טוענת כי עליה להיעזר במילאד, אותו ביקשו אנשי “המוסד” להרוג. לאחר שהיא ומילאד משיגים לעצמם גישה לבסיס הצבאי, מתעקשת תמר כי מילאד ייכנס אתה.

ערוץ 13 שידור חי

מנשה נוי החשקן האהוב בתפקיד מאיר גורב ראש “המוסד”. הכי קרוב לאויב – שירת בצה”ל בחטיבת גולני כקצין קרבי. לחם במלחמת לבנון הראשונה, בין היתר בקרב על ביירות. הסדרה התקבלה בביקורות שליליות באיראן, כשבביטאון “קייהאן” (کيهان) האיראני, ביקרו את הסדרה ותיארו אותה “הפקה אנטי-איראנית” על התנגדותה לתוכנית הגרעין האיראנית. גם בעיתון “המשארי” (همشهری) ביקרו את הסדרה על שאינה מראה נאמנה את החיים באיראן.

הצטרפו לערוץ הטלגרם כדי להתעדכן מתי הפרק עולה (לחץ עלי). טהרן עונה 2 פרק 4 לצפייה ישירה טהרן עונה 2 פרק 4 היא דרמת ריגול ישראלית העוסקת בסוכנת של “המוסד” שנשלחה למשימה חשאית בטהרן במטרה למנוע מאיראן התחמשות גרעינית. סדרה זו עוקבת אחר תמר רביניאן (ניב סולטן), ישראלית, לוחמת “המוסד” והאקרית מחשבים, שבמשימתה נשלחת לבירת איראן.

פרק 5 – טעות כפולה

טהרן היא דרמת ריגול ישראלית העוסקת בסוכנת של “המוסד” שנשלחה למשימה חשאית בטהרן במטרה למנוע מאיראן התחמשות גרעינית. סדרת הטלוויזיה הופקה על ידי “שולה ודנה הפקות” ו-Paperplane Productions‏ ושודרה בערוץ כאן 11. סדרת הטלוויזיה הופקה על ידי “שולה ודנה הפקות” ו-Paperplane Productions ושודרה בערוץ כאן 11. הסדרה עוקבת אחר תמר רביניאן (ניב סולטן), ישראלית, לוחמת “המוסד” והאקרית מחשבים, שבמשימתה נשלחת לבירת איראן. בעזרת לוחֲמַת סייבר “המוסד” משבש את הטיסה וגורם לנחיתת חירום שלה בטהרן.

אחרי שמילאד משוחרר, תמר מגלה ממפקד התחנה שוואחיד הוא זה שהעליל על מילאד. מיד לאחר מכן, תמר נוסעת למועדון הטניס ומבקשת מהשומרים לדבר בדחיפות עם פיימאן. תמר מספרת לו על מעשיו של וואחיד ופיימאן מחליט לנתק איתו קשר. בזמן שפיימאן הולך להביא להם משקאות, תמר מרעילה ידית המחבט של הגנרל שאמור להגיע לשחק איתו טניס מאוחר יותר. בו זמנית, פראז מגיע למועדון ורואה את תמר מרעילה את המחבט.

טהרן עונה 2 פרק 6

בתוך הבסיס היא משכנעת אותו לברוח, ולאחר-מכן משתלטת על השרתים בהתאם להוראותיה של יעל. בסיום המשימה, כאשר תמר יוצאת מהבסיס הצבאי, כמאלי מזהה אותה ועוקב אחרי יעל ותמר בשובן לדירה. בעוד המטוסים הישראליים טסים לעבר המטרה, מגלה תמר כי השרת עליו השתלטה היה שרת דמה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן